עבור לתוכן

הלוח אם שלי עלה בלהבות בספונטניות :) + שירות לקוחות ואחריות של KSP

Featured Replies

פורסם

דיברתי עם אחד הטכנאים שם אחרי שהוא הרכיב לגבי ההרכבה, הוא גם עשה בדיקות מאמץ והתקין מע' הפעלה לבדיקת יציבות.

די בטוח שהורכב שם, כנראה שיש שם מעבדה. לא נכנסתי בעת ההרכבה פשוט הזמנתי ו 2-3 ימים לאחר מכן התקשרו להודיע שמוכן.

  • תגובות 85
  • צפיות 13k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
אם אני רוצה לנקות את המחשב

מה אני אמר לעשות?

כמובן אני רוצה לשמור על האחריות.

לפחות בירושלים יש בכל מעבדה ב KSP מתקן של לחץ אויר מחוץ למעבדה.

אתה יכול לשאוב את המחשב מבחוץ בתדירות גבוהה ולדאוג לסביבה נקייה ופעם בכמה זמן לגשת ל KSP, לאמר שאתה רוצה לנקות את המחשב ואני מאמין שאם הם יראו שהמדבקה לא קרועה הם יתנו לך להסיר וידביקו לך חדשה אם זה יהיה בפיקוחם.

האופציה השנייה שלך, אם אתה עם ידע טכני ומנוסה זה לוותר על הבדיקה בחינם, לקרוע את המדבקות ואם יש תקלה לזהות לבד את התקלות ולהביא את הרכיב התקול.

האופציה השלישית היא לקרוע את המדבקה ולשלם כל פעם על בדיקה כשאתה מביא את המחשב עם בעיה לאחריות.

פורסם

רוב האנשים פה, שהתרגלו על זה ש"נותני שירות" משתינים עליהם בקשת, לא מבינים דבר פשוט אחד: כשיש טענה לנזק חיצוני שאינו כלול במסגרת האחריות, חובת ההוכחה על החנות.

נניח לרגע שלא במחשב מדובר, כי אם בטלויזיה. לצורך העניין נניח שהתוצאה דומה: אחרי שימוש של חודשים ספורים, מכשיר טלויזיה חדש שנקנה באלפי שקלים החל להעלות עשן ושבק חיים. אתם מזמינים טכנאי במסגרת האחריות, שפותח את המכשיר ומגלה שהמעגל המודפס אכן נשרף. האם הייתם מקבלים מאותו טכנאי תירוץ לפיו הטלויזיה נשרפה כתוצאה מתנודות במתח הרשת (וזאת למרות ששאר מכשירי החשמל שלכם בסדר, כמו גם הטלויזיה של השכנים) ולכן הנזק אינו באחריות? והיה ואותו מעגל מודפס נשרף דווקא בחלק אליו מתחבר בסופו של דבר הכבל ממכשיר הDVD, שנקנה בחנות אחרת, הייתם מקבלים תירוץ לפיו הנזק נגרם עקב שימוש במכשיר DVD\כבל לא תקני שגרם למתח יתר ושרף אל המעגל, ולכן גם כאן הנזק אינו באחריות?

אני מאמין שהתשובה לשתי השאלות היא "לא" מוחלט... אז למה מחנות מחשבים אתם כן מוכנים לקבל תשובה שכזו?

פורסם

לפחות בירושלים יש בכל מעבדה ב KSP מתקן של לחץ אויר מחוץ למעבדה.

אתה יכול לשאוב את המחשב מבחוץ בתדירות גבוהה ולדאוג לסביבה נקייה ופעם בכמה זמן לגשת ל KSP, לאמר שאתה רוצה לנקות את המחשב ואני מאמין שאם הם יראו שהמדבקה לא קרועה הם יתנו לך להסיר וידביקו לך חדשה אם זה יהיה בפיקוחם.

האופציה השנייה שלך, אם אתה עם ידע טכני ומנוסה זה לוותר על הבדיקה בחינם, לקרוע את המדבקות ואם יש תקלה לזהות לבד את התקלות ולהביא את הרכיב התקול.

האופציה השלישית היא לקרוע את המדבקה ולשלם כל פעם על בדיקה כשאתה מביא את המחשב עם בעיה לאחריות.

גועל נפש!

אני רוצה לנקות בעצמי

למה ללכת לשם, סתם ניסיון להתנער מאחריות

אני שמעתי שמישהו עשם להם בלאגן שם והם איפשרו לו לעבוד בלי המדבקה.

רגע, אם נגיד אני רוצה להחליף לוח אם(בעזרת נזק מכוון), מה זה משנה אם יעשה נזק ויביא רק את הלוח אם או אם אני יעשה נזק ואביא את כל המחשב?

פורסם

שאם המדבקה תהיה סגורה זה מוריד מהפרק את הנזק שאתה גרמת בזדון, כל עוד לא רואים נזק פיזי סביר להניח גם שיוחלף.

פורסם

כמה כבר דיונים מדבקה קטנה כזאת הצליחה לחולל :lol: .

אני מציע לעשות חרם על KSP עד שלא יבטלו אותה (לפחות בקניית מחשב קומפלט). היא סתם עושה כאב ראש ומחושי לב ואין בה תועלת.

פורסם

לא יודע אם רלוונטי (לא קראתי את הכל)

אך לפני כמה שנים נשרף לי dfi ut x48-t2r בצורה כמעט זהה, ולמרות סימני השרפה הברורים מאוד ולמרות שבאתר של DFI בזמנו היה כתוב במפורש שאין אחריות במקרים כאלו, היבואן אז (נעה) שלח את הלוח לחו"ל ולאחר כחודשיים שלוש קיבלתי זיכוי על הלוח.

(הלוח היה חדש יחסית, כבן חצי שנה ונועה לא הבטיחו לי כלום אלא שהיצרן יחליט...)

לכן אולי שווה לך לכתוב ישירות ל gigabyte ולציין שהלוח לא היה באוברקלוק, עלה באש בצורה ספונטנית ולשלוח תמונות...

פורסם

אם יש פה אנשים שמחלקים לנועה מחשבים שבחים אני רואה חובה לכתוב לידיעת כולם שלי התקלקל כרטיס מסך שנקנה אצלם, הוא נשלח אליהם בדואר על חשבוני (הם בצפון ואני בדרום), הם חזרו אלי בטלפון ואמרו שיחליפו ולאחר כמה ימים היה טלפון חוזר שבישר לי שהוא לא יוחלף ועוד הם רצו כרטיס אשראי כדי לחייב אותי במשלוח בדואר חזרה אלי

כתבתי ישירות לחברה והם החזירו אותי לנועה כך שבסופו של דבר נשארתי עם כרטיס מקולקל וטעם רע

זה מאד דומה ללוח אם ולקי אס פי שבתחלית הדיון הזה

פורסם

אם היבואן לא הסכים להחליף אז זה לא קשור לחנות. ביררת מול היבואן על הכרטיס הספציפי?

פורסם

אם הכרטיס הגיע עם תעודת אחריות של היבואן, וליבואן יש מרכז שירות, אז זה קשור ליבואן. אם לא, אז בטח שזה קשור לחנות על פי חוק, והם אלו שצריכים לתת את האחריות.

פורסם
רוב האנשים פה, שהתרגלו על זה ש"נותני שירות" משתינים עליהם בקשת, לא מבינים דבר פשוט אחד: כשיש טענה לנזק חיצוני שאינו כלול במסגרת האחריות, חובת ההוכחה על החנות.

נניח לרגע שלא במחשב מדובר, כי אם בטלויזיה. לצורך העניין נניח שהתוצאה דומה: אחרי שימוש של חודשים ספורים, מכשיר טלויזיה חדש שנקנה באלפי שקלים החל להעלות עשן ושבק חיים. אתם מזמינים טכנאי במסגרת האחריות, שפותח את המכשיר ומגלה שהמעגל המודפס אכן נשרף. האם הייתם מקבלים מאותו טכנאי תירוץ לפיו הטלויזיה נשרפה כתוצאה מתנודות במתח הרשת (וזאת למרות ששאר מכשירי החשמל שלכם בסדר, כמו גם הטלויזיה של השכנים) ולכן הנזק אינו באחריות? והיה ואותו מעגל מודפס נשרף דווקא בחלק אליו מתחבר בסופו של דבר הכבל ממכשיר הDVD, שנקנה בחנות אחרת, הייתם מקבלים תירוץ לפיו הנזק נגרם עקב שימוש במכשיר DVD\כבל לא תקני שגרם למתח יתר ושרף אל המעגל, ולכן גם כאן הנזק אינו באחריות?

אני מאמין שהתשובה לשתי השאלות היא "לא" מוחלט... אז למה מחנות מחשבים אתם כן מוכנים לקבל תשובה שכזו?

השרשור הזה לדעתי התנפח כל כך על עניין כל כך פעוט.

לפותח השרשור כמו שאמרו לך שלח מכתב קצר שהכותרת שלו היא "התראה אחרונה לפני נקיטת הליכים משפטיים". לא צריך שום תבנית או פורמט. תציין שם בקצרה את הפרטים העיקריים ואת העניין. תגיד שאתה מוכן לקבל לוח זהה במקום, לוח שווה ערך או סכום שווה ערך. תן להם 14 יום להגיב.

אחרי 14 יום הפוך את המכתב הזה לכתב תביעה (פשוט לשנות את הכותרת ולהוסיף את הפרטים שלך ושל החברה) תוסיף את הקבלות על הרכישה ואת התשובה שלהם שתגיע או לא תגיע. גש לבית המשפט לתביעות קטנות שלם 50 שקלים. חכה משהו בין 4-6 חודשים וקבל את הכסף בפסק דין.

בתביעה תוסיף עוד 250-300 שקלים הוצאות משפט + 50 שקלים אגרה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים