הלוח אם שלי עלה בלהבות בספונטניות :) + שירות לקוחות ואחריות של KSP - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הלוח אם שלי עלה בלהבות בספונטניות :) + שירות לקוחות ואחריות של KSP


MatanFrenkel

Recommended Posts

יש להם תקנון מדיניות החזרות, תיקונים וביטולי עסקה דרקוניים..

אבל הבעיה האמיתית שלהם זה היחס של השירות! הם לא מסבירים ללקוחות בדיעה שהם קופים טפשים, בקושי מוציאים מילים מהפה.

קודם כל זאת בעיה שלך ואתה אשם עכשיו בו תוכיח שאתה לא.

אני עבדתי במקום דומה רק ההבדל שאני נלחמתי בשביל הלקוחות וניסיתי באמת לעשות מה שאפשר, אנשים אפילו שלא קיבלו החזר כספי

עדיין היו מודים לי על המאמצים והטלפונים.

אז קודם כל לשמוע את הלקוח.

דבר שני לבדוק האם זה דבר שנגרם על ידו או שזה באמת פאק במוצר.

מאילו סיבות זה יכול לקרות ולא למצוא בעיה הכי בסיסית ולהגיד "אה מצאנו את הבעיה אתה אשם!"

אם אתם חושבים שהוא אשם תסבירו לו למה ואיך ומה, אף אחד לא אוהב להרגיש שמנפנפים אותו ושהוא מציק ונודניק וחוצפן.

גישה מעצבנת תוציא לקוחות עצבניים, ולקוחות עצבניים יוציאו את זעמם בפורומים ומול חבריהם.

כל מה שאני כותב פה הוא מנסיון אישי שלי ושל חברים.

בנתיים אני לקוח מרוצה כי אני לא מעז יותר לקנות או חלק מורכב מידי.. רק הדברים הנילווים.

בשורה תחתונה אם רשום באתר של גיגבייט שהם לא אחריים על שריפה כנראה שלKSP אין יותר מידי מה לעשות בנושא

כי הם לא יקבלו עליו החזר או החלפה בעצמם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 85
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יש להם תקנון מדיניות החזרות, תיקונים וביטולי עסקה דרקוניים..

אבל הבעיה האמיתית שלהם זה היחס של השירות! הם לא מסבירים ללקוחות בדיעה שהם קופים טפשים, בקושי מוציאים מילים מהפה.

קודם כל זאת בעיה שלך ואתה אשם עכשיו בו תוכיח שאתה לא.

אני עבדתי במקום דומה רק ההבדל שאני נלחמתי בשביל הלקוחות וניסיתי באמת לעשות מה שאפשר, אנשים אפילו שלא קיבלו החזר כספי

עדיין היו מודים לי על המאמצים והטלפונים.

אז קודם כל לשמוע את הלקוח.

דבר שני לבדוק האם זה דבר שנגרם על ידו או שזה באמת פאק במוצר.

מאילו סיבות זה יכול לקרות ולא למצוא בעיה הכי בסיסית ולהגיד "אה מצאנו את הבעיה אתה אשם!"

אם אתם חושבים שהוא אשם תסבירו לו למה ואיך ומה, אף אחד לא אוהב להרגיש שמנפנפים אותו ושהוא מציק ונודניק וחוצפן.

גישה מעצבנת תוציא לקוחות עצבניים, ולקוחות עצבניים יוציאו את זעמם בפורומים ומול חבריהם.

כל מה שאני כותב פה הוא מנסיון אישי שלי ושל חברים.

בנתיים אני לקוח מרוצה כי אני לא מעז יותר לקנות או חלק מורכב מידי.. רק הדברים הנילווים.

בשורה תחתונה אם רשום באתר של גיגבייט שהם לא אחריים על שריפה כנראה שלKSP אין יותר מידי מה לעשות בנושא

כי הם לא יקבלו עליו החזר או החלפה בעצמם.

אז זה אומר שאם גיגהבייט שלחו לוח תקול שמקצר אז בסוף הלקוח אשם, והוא לא יקבל החזר כספי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז זה אומר שאם גיגהבייט שלחו לוח תקול שמקצר אז בסוף הלקוח אשם, והוא לא יקבל החזר כספי?

זה אומר שאם בזמן הרכישה בחנות לא צילמת את הלוח כמו שצריך (סעיפים 17 עד 21 על נזק פיזי) ולא בדקת את תקינותו (מתחת לסעיף 33 על קבלת מוצר תקין) - הסיכויים שלך לקבל שירות במסגרת האחריות קרובים/שווים לאפס.

לידיעתך, יש בארץ רק שני יבואנים רשמיים של ג'יגבייט והם מור-לוי וסידי-לוג, והרשת הזאת לא מופיעה ברשימת יבואנים רשמיים באתר ג'יגבייט. נכון שמחירי לקוח למוצרי ג'יגבייט ברשת הזאת הם לרוב יותר נמוכים ממחירי דילר אצל היבואנים הרשמיים, אבל כשזה מגיע למימוש אחריות - זה יכול לעלות לך ביוקר.

ולהבא, מומלץ מאוד לקרוא ולהבין במלואו את הטופס עליו אתה חותם באת רכישת מוצר. במיוחד כשמדובר ברשת הזאת!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה אומר שאם בזמן הרכישה בחנות לא צילמת את הלוח כמו שצריך (סעיפים 17 עד 21 על נזק פיזי) ולא בדקת את תקינותו (מתחת לסעיף 33 על קבלת מוצר תקין) - הסיכויים שלך לקבל שירות במסגרת האחריות קרובים/שווים לאפס.

לידיעתך, יש בארץ רק שני יבואנים רשמיים של ג'יגבייט והם מור-לוי וסידי-לוג, והרשת הזאת לא מופיעה ברשימת יבואנים רשמיים באתר ג'יגבייט. נכון שמחירי לקוח למוצרי ג'יגבייט ברשת הזאת הם לרוב יותר נמוכים ממחירי דילר אצל היבואנים הרשמיים, אבל כשזה מגיע למימוש אחריות - זה יכול לעלות לך ביוקר.

ולהבא, מומלץ מאוד לקרוא ולהבין במלואו את הטופס עליו אתה חותם באת רכישת מוצר. במיוחד כשמדובר ברשת הזאת!

זאת בדיוק הסיבה למה אני קונה רק ממור לוי...שזה מגיע לאחריות אני בראש שקט והיו לי כבר מקרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף חנות \ יבואן לא יממש לך אחריות על מוצר שיש לו נזק פיזי (שריפה נחשב נזק פיזי), אלא אם הוא מוכן לספוג את ההפסד בשביל להימנע מ-PR שלילי, כי אף יצרן לא יזכה אותו, אלא אם בוצע Recall ע"י היצרן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלאס לדבר שטויות. "נזק פיזי" כהגדרתו הוא נזק שנגרם ע"י גורם פיזי חיצוני, בנסיבות שהרכיב לא תוכנן לעמוד בהן. שריפה כתוצאה מהצתה, נחשול של מתח יתר ברשת החשמל, הסרת גוף קרור והמשך עבודה בלעדיו - אלה הן סיבות אפשריות לנזק שראוי להגדירו כך. לעומת זאת, נזק שנגרם כתוצאה מקצר ברכיב עצמו, אינו מוגדר כנזק פיזי עקב גורם חיצוני, ולכן חייב להיות מכוסה באחריות לפי החוק להגנת הצרכן גם אם תקנון המוכר\היבואן מנסה לטעון אחרת, וגם אם כלפי חוץ נזק זה נראה בדיוק כמו נזק עקב גורם חיצוני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני משום מה חושב שהשריפה נגרמה בגלל אולי איזה חלק מתכתי קטן שהיה בקירבת המקום השרוף עד שבסוף לא בא במגע עם המגעים במקום שזה גרם לשריפה , זה יכול ליהיות כל דבר , לדוגמא אולי איזה כבל עם קונקטור בסופו שבו היו פינים מתכתיים קצת בולטים עד שהם לא באו במגע עם המקום השרוף , לי פעם היה דבר כזה , אצלי פעם פתחתי את המחשב (לא זוכר בשביל מה) והתחלתי להתעסק שם במשהו ואז פתאום שמעתי את הרעש הזה של החשמל , אתם יודעים כאילו רעש של קצר , כמה פעמים , התחלתי לחפש מאיפה זה בא ומצאתי , אתם יודעים את הקונקטורי המולקס המיותרים שנשארים והם תלויים וזרוקים להם ככה במארז , אז אצלי אחד כזה מיותר היה קרוב לתחתית המארז , אז כמובן שאני פשוט הנחתי אותו בתחתית המארז וזהו , אבל כמו שגיליתי היו לקונקטור פינים קצת בולטים וכשהתעסקתי שם במשהו במארז הפינים של הקונקטור כל פעם היו באים במגע אם גוף המרז שלי שהוא מתכתי , מזל שראיתי את זה בזמן ולא השארתי את זה ככה , לכו תדעו למה זה היה יכול לגרום , אולי גם לשריפה אז בגלל זה אני חושב שאולי גם אצל פותח הנושא היה משהו דומה שגרם לשריפה , אולי אני גם טועה אבל אני למדתי דבר אחד ף מאותו המקרה שהיה לי אני תמיד כל מיני קונקטורים מיותרים או משהו שזורם בו חשמל קושר עם אזיקונים קטנים לכל מיני מקומות במארז , גם שלא יפריעו לשום דבר וגם שחס וחלילה לא יבוא בכלל במגע עם איזשהו חלק מתכתי :) .

אוף , יצאה לי כתבה ארוכה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף חברה לא תחליף לך לוח אשר ניזוק בצורה כזו, כי להחליף כזה דבר משמעו לספוג את מלוא עלות המוצר.

העובדה שיבואנים בארץ לעתים מעסיקים את האנשים הלא הכי מקצועיים שלא תמיד שמים לב לנזקים ו/או לא מכירים את מדיניות היצרנים/ספקים, זה סיפור אחר - במקרים כאלה היבואן סופג את עלות המוצר, כי כבר קיבלו אותו מהחנות ואין להם ברירה. זה לא אומר שהחנות היתה נחמדה אליך, רק שמישהו בדרך פישל בביצוע תפקידו והחנות ידעה לנצל את זה במסווה של יחס טוב כלפיך ::)

הסיבות למה שקרה יכולות להיות רבות והן אולי לא בהכרח באשמתך, אולם גם לא באשמת החנות ו/או היצרן:

1) נחשולי/קפיצות מתח

2) גורמים חיצוניים - לחות, אבק מוליך, טמפרטורת אוויר גבוהה, חרקים וכו'

3) אי-התאמה בין הרכיבים לשימוש המיועד - אם אתה יודע שאתה הולך לעשות למעבד 6 ליבות, אל תיקח לוח עם 4 פאזות.

4) וכו'.

\דעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשורה התחתונה מה שהרבה כתבו פה (האחרונים בעיקר)

הנזק שקרה לך ללוח הוא כן בגדר נזק פיזי... משהו שהוא לא באחריות החנות או החברה ולכן הלוח לא יוחלף...

מה שאני כן יכול לציין זה מקרה מאוד מעניין... ומאוד דומה לשלך...

אותה בעיה בדיוק... אבל בדיוק!!! לוח אחר... אותו סניף של KSP בכרמיאל... לפני חודש וחצי בערך...

הבאתי להם את כל המחשב... מאחר והמדבקה שלהם הייתה סגורה מאחורה וכל המערכת נקנתה דרכם... עם הרכבה שלהם...

הם פשוט שלחו את הלוח להחלפה ותוך שבוע אולי טיפה יותר קיבלתי לוח תקין...

הם הסבירו לי שמאחר והמחשב היה סגור (מדבקה) "הנזק" שנגרם אכן לא היה יכול להגרם על ידי המשתמש וזה לא משנה אם היה OC או לא... כי אין להם איך לבדוק את ההיסטוריה...

וזה גם נשמע לי הגיוני האמת... כאילו מה? הם יכולים לדעת מה עשית עם הלוח...

על כל מקרה יאמר לזכות הסניף הזה ספציפית שלהם שאני אישית קיבלתי שירות סבבה לגמרי ויצאתי מרוצה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מציע בגלל מקרים כאלה לקנות אצל הטכנאי הפרטי שלך כמובן אם

אתה עובד אתו זמן רב ויודע בודאות שהוא אמין.

אצל טכנאי פרטי אתה לקוח חשוב מאד אבל בשביל חנויות אתה

עוד אחד מרבים וגם מקבל שירות מעובד שכיר ולא בעל העסק

אני למשל במקרה כזה הייתי מחליף לך את הלוח מיד ועוד מתנצל

גם אם אתה לא צודק ובלבד שתמליץ עלי גם לאחרים ותמשיך להיות לקוח

וגם השירות היה ניתן לך לאתר הלקוח מבלי להיסחב לחנות...

אבל מי שלא מבין תמיד חושב שבחנות זה יותר טוב ויותר זול ולא מסתכל על

תנאי האחריות והשירות וזה למעשה הכי חשוב לבדוק...מה יהיה אם וכאשר יקרה משהו??

חבר'ה תהיו עירניים לפני שאתם משלמים ואל תמהרו....כסף תמיד יקבלו מכם ובכל מקום

תשימו לב על מה שאתם תקבלו!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי מחשב מ KSP ופתחתי אותו בכדי להסתכל מקרוב על ההרכבה ובאמת היו 2 דברים קטנים ששיניתי כך שנאלצתי להסיר את 2 המדבקות האדומות שמעידות על כך שהמארז מעולם לא נפתח מרגע עזיבתו מהחנות.

זה אומר שאם קורה משהו לחומרה אני לא מכוסה? או רק נזק פיזי?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסה ללכת לחנות ולהגיד שתוך כדי ניקוי המדבקה ניזוקה

ותראה להם שהוא תקין לחלוטין ואולי אני לא יודע עד כמה זה יעזור

הם ישימו לך מדבקה חדשה ויתנו לך נזיפה או אזהרה, מה שחשוב זה

שתלך מהר שיראו שהמחשב תקין והחלקים מקוריים גם אם הבדיקה כרוכה בתשלום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...