הלוח אם שלי עלה בלהבות בספונטניות :) + שירות לקוחות ואחריות של KSP - עמוד 4 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הלוח אם שלי עלה בלהבות בספונטניות :) + שירות לקוחות ואחריות של KSP


MatanFrenkel

Recommended Posts

חח זה הדבר הכי הזוי ששמעתי מחיי. מחשב נייח הוא לא , יש צורך לפתוח אותו ע"מ למנוע נזקים עתידיים..

אני אנסה להשיג אותם מחר ולשאול.. פשוט בשוק מזה וחבל שלא נאמר גם כלום בעת הרכישה.

לא אמורה להיות בעיה ל KSP או לכל חברה אחרת לצורך העניין לקבל שירות מהיבואן כל עוד לרכיב לא קרה נזק פיזי ככה שאני לא מאמין שתהיה בעיה במידה וקורה משהו אבל בכל מקרה נוודא זאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 85
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אף אחד לא חייב לתת לך שירות לאחר שפתחת את המדבקה

והתחזוקה השוטפת של המחשב שלך כמו ניקיון וכו' ייעשה אך ורק

בידיהם כל עוד שהמדבקה סגורה ומבחינתם הם ינקו לך את המחשב במסגרת האחריות

רק לאחר שתתלונן שהוא לא נדלק, אין שום דבר הזוי פה, יש חוק וזהו.

ואם משהו הזוי פה זאת העובדה שאתה רוצה לפתוח ולתחזק את המחשב לבד ומישהו אחר

שיהיה אחראי על זה...זה הדבר הכי הזוי ששמעתי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף אחד לא חייב לתת לך שירות לאחר שפתחת את המדבקה

מחשב מורכב ב KSP הוא לא מוצר מוגמר כמו .

על פי חוק, אתה בהחלט מכוסה. תקנון הוא רק צד אחד של הדברים, ולא מחייב בכלום. אז מה אם יש להם תקנון? גם לי יש תקנון, שאומר הפוך. ומעל כל התקנונים יש את החוק.

חובת ההוכחה היא עליהם, שהזנק קרה בגלל שפתחת את המארז והתעסקת עם זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם חושב כך, מחר אני רק אוודא זאת כי מעולם לא חשבתי לבדוק משהו מובן מאליו.

אני כמעט בטוח שהמדבקה היא בקשר לנזקים פיזיים (אני חושב שזה מה שהיה כתוב עליה לפני שהסרתי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן...נכון אבל אתה מערבב פה שני דברים שונים ותן לי להסביר לך רגע

א. כשאתה רוכש מחשב מורכב אז המוכר אחראי על כל המארז ותכולתו וחייב

לספק לך שירות ותיקון ללא תשלום בתנאי שלא פתחת את המחשב עד לתום התקופה שהתחייב.

ב. כשאתה קונה חלקים ומרכיב לבד מחשב המוכר יהיה אחראי אך ורק על החלקים עצמם שמכר לך

ואם המחשב הורכב לא נכון וכתוצאה מכך נגרם נזק אין הוא אחראי על כך שלא כמו במחשב מורכב על-ידו

וגם כנראה לוודא בעקיפין שלא הוחלפו חלקים, זה פשוט בשביל השקט הנפשי והעסקי שלו.

ג. אם אתה רוצה באחריות שהוא נותן עליך לעמוד בתנאים שהוא מציב ולא ההיפך.

לכן צריך לברר את תנאי האחריות בטרם הרכישה, זה חוק שנקבע בארץ זה לא חוק שאני קבעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסדר נוודא את זה איתם, הטכנאי אחראי לתחזוקה עד לתום תקופה שהתחייב - הכוונה גם לתחזוקה כמו נקיון?

או רק תיקון לחלקים לפי האחריות שלהם. או שמדובר בתקופה זמן שונה לחלוטין שנקבעת מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתוב בתעודת האחריות אבל אם אני לא טועה אתה 3 שנים ותנסה מה שיעצתי לך

על סמך ניסיון אישי פשוט אל תנסה להתחכם איתם כי הם יהיו יותר חכמים ומנוסים.

פשוט תוכיח להם שהמחשב תקין לחלוטין תגיד אפילו מילה טובה על השירות ככה בקטנה,תן מחמאה,

תהיה כמה שיותר נחמד ותראה שיהיה בסדר ותשיג את מה שאתה רוצה, אני מבטיח לך מניסיון אישי , רק ישר בלי חוכמות וקונצים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מאשקלון והשירות שם באמת טוב (סניף חדש) למרות שהטכנאי שלהם חיבר את ה לחיבור של 3G במקום 6G, אולי בטעות ככה שאת זה שיניתי וגם את המיקום של הזכרונות העברתי ל 2 סלוטים שנחשבים יציבים יותר לפי האתר של יצרן הלוח (ASUS).

טוב נראה לי שקצת סטינו מהנושא המרכזי של ההודעה הראשית כאן..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תפעל ככה:

- אתה: "אה, אין אחריות על נזק פיזי? סבבה".

* שבור את הפרצוף של הנציג שעמד מולך, רצוי עם לוח האם *

- אתה: "אני לא לוקח שום אחריות על נזק פיזי שנגרם. להתראות! ;) "

אישית אני תומך בגישה הזו :cool2:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...