עבור לתוכן

הלוח אם שלי עלה בלהבות בספונטניות :) + שירות לקוחות ואחריות של KSP

Featured Replies

פורסם

בסדר אבל באמת פתחתי, אם יקרה נזק פיזי זה באמת יהיה אמור לקרות על ידי

מקווה שלא נגיע לנזק פיזי וזהו

  • תגובות 85
  • צפיות 13k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

חס וחלילה אני מאחל לך הרבה שנים של הנאה מהמחשב

פורסם

אני מאשקלון והשירות שם באמת טוב (סניף חדש) למרות שהטכנאי שלהם חיבר את ה SSD לחיבור של 3G במקום 6G, אולי בטעות ככה שאת זה שיניתי וגם את המיקום של הזכרונות העברתי ל 2 סלוטים שנחשבים יציבים יותר לפי האתר של יצרן הלוח (ASUS).

טוב נראה לי שקצת סטינו מהנושא המרכזי של ההודעה הראשית כאן..

באשקלון יש מעבדה?

פורסם

הממ יש מעבר מהמשרד קבלה לחדר די גדול עם כל החלקים שנמכרים וגם שם התבצעה ההרכבה של המחשב שלי אני מאמין.

יש שם בחור בשם ניצן בקבלה מאד נחמד ובעל ידע רב, ממליץ על השירות שלו מאד..

לגבי החלקים שלהם אני עוד לא יודע.. רק ימים יגידו ומקווה ששנים.. =)

פורסם

אני בעד לצלם את המדבקות ולהזמין 1000000 כאלה מיצרן מדבקות ולחלק אותם לכל לקוחות KSP

ככה הם לא יוכלו להתנער :)

פורסם

חח אחת המדבקות המעיקות.. רק לוודא שהיא ירדה לגמרי אתה צריך לגרד אותה עם מים רותחים

פורסם

אני מתפלא שאף אחד לא חשב על הברור מאליו הם שמים מדבקה אומרים "נגעת נסעת" עכשיו מה עם לנקות אבק? זה מלכודת הם מחכים שהמחשב שלך ישרף ויקרוס בגלל חוסר ניקיון,חלילה אם תנסה לשמור על הרכיבים נקיים ולנקות מדי פעם יאמרו לך "אין אחריות חבוב פתחת את המארז"

פורסם

ואני מתפלא שאתה מגיב ב-Thread בלי לקרוא אותו. :bash:

דיברו על זה בעמודים הקודמים.

פורסם

כמה נקודות...

לידיעה כללית... אם החלטתם לתבוע מישהו בתביעות קטנות הדבר חייב להעשות בבית הדין הקרוב לנתבע...{האגרה היא 50 ולא מאה עד לסכום של לפחות 3000 שקל מעל זה עד ל 30000 זה משתנה בהתאם וביחס אך לא מגיע למשהו גבוה איני יודע את המקסימום אך לא נראה לי שיותר מ100 -200 שקל}.

לגבי מה שנאמר "אין אחריות על נזק פיזי"....

איזה עוד נזק יכול להיות לדבר כזה?? נזק רוחני?

ועוד דבר... אני חושב שבבחינה גדולה כל ארגון או משהו בסגנון שהוא קצת רציני דואגים לכסות תתחת שלהם מכל הכיוונים בצורה מסודרת עם עורכי דין {בצורה שאני אישית שונא עד עומק נישמתי} באופן חד צדדי לטובתם למקרים כאלו ואחרים ואני נוטה לחשוב שיכול מאד להיות שמקרה הזה הוא יפסיד בבית הדין והאפשרות הגדולה שהדבר לא יגיע לשם הוא לא בגלל שהם חושבים שהם יפסידו אלא הם יעדיפו לספוג את הכמה מאות שקלים הקטנים האלו מאשר להתחיל להפעיל את עורכי הדין וכל העיניינים הנוגעים לעיניין והשם שיכול להההרס להם כתוצאה מפרסום הדבר וכו...

בקיצור היום כמעט כולם היום נוכלי נוכלים וצריך באמת ברכה ליפול במקום טוב...

כל אחד שעשה איזה משהו מסויים מול חברה קצת רצינית אני בטוח שנתקל בזה בחיים שלו... בן אדם עושה חשבון פשוט של טלפון או אינטרנט מקבל ליידים שלו מגילה מפה ועד לסוף העולם מנוסחת על ידי טוב ליבו של העורך דין שלהם והאדם הפשוט וגם יותר מזה יקרא אותה רק כאשר הוא יגיע למצב שבו הוא כבר יקלל את כל העולם ואישתו ופשוט יחתום עליה בעיניים עצומות {למרות שיכול להיות שהוא חותם שם על המשכנתא של החיים שלו} בקיצור ה' ישמרנו :bash:

פורסם

המדבקות האלה הן שטויות.

מה שונה קניית מחשב מורכב מקניית החלקים?

או שגם על קניית חלקים אין אחריות?

פורסם

@yanivnn:

כשקונים מחשב מורכב יכולות להיות תקלות כמו אי תאימות בין חלקים שבאה לידי ביטוי בסיטואציות מסויימות. מכיוון שהמחשב הורכב ו"נבדק" ע"י החנות זה באחריותה.

בנוסף, נזק פיזי בדרך כלל נחשב כזה שנראה בעין בלתי מזויינת. אם תגיע עם לוח שבור, כרטיס שרוף או משהו בסגנון, רוב הסיכויים שישלחו אותך לחפש את החברים שלך. אם תגיע עם רכיב שהפסיק לעבוד מסיבה כלשהי (ברור שמשהו פיזי לא בסדר בו. כמו שאמרת, זה לא שיד האלוהים גרמה לו להפסיק לתפקד), אבל המוכר בחנות לא מצליח לזהות פגם נראה לעין, לא תהיה לחנות ברירה אלא לקבל אותו במסגרת האחריות.

פורסם
אף אחד לא חייב לתת לך שירות לאחר שפתחת את המדבקה

והתחזוקה השוטפת של המחשב שלך כמו ניקיון וכו' ייעשה אך ורק

בידיהם כל עוד שהמדבקה סגורה ומבחינתם הם ינקו לך את המחשב במסגרת האחריות

רק לאחר שתתלונן שהוא לא נדלק, אין שום דבר הזוי פה, יש חוק וזהו.

ואם משהו הזוי פה זאת העובדה שאתה רוצה לפתוח ולתחזק את המחשב לבד ומישהו אחר

שיהיה אחראי על זה...זה הדבר הכי הזוי ששמעתי...

אתה טועה (ובגדול) ומטעה

בין אם פתחת את המחשב ובין אם לא אף אחד לא ינקה לך את המחשב במסגרת אחריות כי הוא חייב, זה לא קיים אלא מחווה של רצון טוב ותו לא.

ואין שום חוק שקשור למה שאמרת

כן...נכון אבל אתה מערבב פה שני דברים שונים ותן לי להסביר לך רגע

א. כשאתה רוכש מחשב מורכב אז המוכר אחראי על כל המארז ותכולתו וחייב

לספק לך שירות ותיקון ללא תשלום בתנאי שלא פתחת את המחשב עד לתום התקופה שהתחייב.

ב. כשאתה קונה חלקים ומרכיב לבד מחשב המוכר יהיה אחראי אך ורק על החלקים עצמם שמכר לך

ואם המחשב הורכב לא נכון וכתוצאה מכך נגרם נזק אין הוא אחראי על כך שלא כמו במחשב מורכב על-ידו

וגם כנראה לוודא בעקיפין שלא הוחלפו חלקים, זה פשוט בשביל השקט הנפשי והעסקי שלו.

ג. אם אתה רוצה באחריות שהוא נותן עליך לעמוד בתנאים שהוא מציב ולא ההיפך.

לכן צריך לברר את תנאי האחריות בטרם הרכישה, זה חוק שנקבע בארץ זה לא חוק שאני קבעתי.

א. לא נכון, אחד הסעיפים שאתה חותם עליהם בחנות המדוברת זה שבדקת תקינות רגע לפני שיצאת מהחנות וחתמת על הטופס, האחריות היא אך ורק על החלקים, מה שלא תחוייב עליו (כנראה) זה בדיקה אם תביא את כל המחשב כשהמדבקות סגורות ואם הסרת את המדבקות ותרצה בדיקה של מה תקול במחשב כי הוא לא מתפקד טוב, תצטרך לשלם. אם הבאת רק את הרכיב אז הוא ממשיך להיות מכוסה באחריות מלאה.

ב. תלוי איזה נזק, אתה יכול לקנות כרטיס מסך, להפציץ אותו במתח לליבה ולתפוס את המאוורר שלו ביד. אם לא גרמת נזק פיזי הוא יכוסה באחריות כל עוד הם לא ידעו שזה נזק בזדון (לא שאני ממליץ כי זה לדפוק את המערכת ואני נגד זה).

ג. כל התנאים רשומים בטופס מאחורה, אין מה לברר רק לשבת לקרוא (אנחנו מדברים על KSP). אגב, התנאים לרוב הם בכדי שהחנות תטפל לך בנושא האחריות, בגדול יש לא מעט רכיבים שאתה יכול לעקוף אותם ולפנות ישירות ליצרן ואז אתה צריך רק לעמוד בתנאי האחריות שלו (ולשלם על משלוח לחו"ל).

פורסם

ההתנערות מאחריות ושיטת המדבקה זה שירות רע נטו. גם ככה הם לא סופגים את מחיר מימוש האחריות, זה קורה מול היבואן ואז מול היצרן.

פורסם

פה דווקא אני יכול להבין אותם, המדבקה אומרת אנחנו יודעים מה עשינו בפנים לכן אין מה לחייב אותך על בדיקה כשאתה מביא את כל המחשב.

אם אתה מביא רק את הרכיב התקול אז כך וכך לא תחוייב על בדיקה, אם אתה מביא את כל המחשב והסרת את המדבקות זה אומר שהתעסקת איתו בפנים ופה כבר צריך לבדוק מה קורה.

בגדול המדבקה מתייחסת רק לבדיקה של מחשב קומפלט באחריות:

עם מדבקה - בדיקה חינם.

בלי מדבקה - בדיקה בתשלום.

פורסם

הממ יש מעבר מהמשרד קבלה לחדר די גדול עם כל החלקים שנמכרים וגם שם התבצעה ההרכבה של המחשב שלי אני מאמין.

יש שם בחור בשם ניצן בקבלה מאד נחמד ובעל ידע רב, ממליץ על השירות שלו מאד..

לגבי החלקים שלהם אני עוד לא יודע.. רק ימים יגידו ומקווה ששנים.. =)

אתה יכול לראות את הרכבת המחשב שלך שם?

נותנים ללקוח להיכנס למעבדה?

אני מאמין שלמרות שיש שם מעבדה את הרכבת המחשב עצמו אחרי שאתה מזמין אותו לא מרכיבים שם.

פה דווקא אני יכול להבין אותם, המדבקה אומרת אנחנו יודעים מה עשינו בפנים לכן אין מה לחייב אותך על בדיקה כשאתה מביא את כל המחשב.

אם אתה מביא רק את הרכיב התקול אז כך וכך לא תחוייב על בדיקה, אם אתה מביא את כל המחשב והסרת את המדבקות זה אומר שהתעסקת איתו בפנים ופה כבר צריך לבדוק מה קורה.

בגדול המדבקה מתייחסת רק לבדיקה של מחשב קומפלט באחריות:

עם מדבקה - בדיקה חינם.

בלי מדבקה - בדיקה בתשלום.

אם אני רוצה לנקות את המחשב

מה אני אמר לעשות?

כמובן אני רוצה לשמור על האחריות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים