רמקולים ומגבר עד 25 אלף (כולל יד שניה) - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רמקולים ומגבר עד 25 אלף (כולל יד שניה)


fp581

Recommended Posts

שלום אני מחפש או 2.0 או 2.1 או 5.1 לחדר קטן (10X10)

הם צריכים להיות מדפיים או תלויים כי אין לי יותר מדי מקום בחדר

הם ישמשו למשחקים ומוזיקה (בעיקר רוק, קלסי וג'אז)

אני אשמח לעזרה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 124
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני מניח שהתכוונת 2.5 אלף ולא באמת 25.

רמקולים הייתי ממליץ על פולק אודיו, יש דברים אחלה ביד שניה. כל מי ששמע את שלי התלהב מאיכות השמע. הייתי שם בערך 2000 מהתקציב על הרמקולים.

רסיבר אתה יכול למצוא ב300-500 שקל ביד שניה, גם כאלה שעלו אלפים לפני כמה שנים. תבחר פירמה שאתה מעדיף, בסופו של דבר זה לא העיקר. אני בכל אופן אוהב את ימאהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב-10מ"ר גם לא תקבל הרבה מרמקולים רצפתיים. אני חושב שבחדר כזה עדיף ללכת על מערכת סטריאו אמיתית, ולוותר על 5.1.

עד כמה אתה חובב של באס, ועד כמה הוא חשוב לך?

ושיהיה לך ברור, בתקציב שלך אין לך מנוס מללכת פיסית ולבחון דברים נורמאליים, לא קונים מערכת בסכום כזה על פי המלצות ברשת בלבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ברור אני יעשה השמעה ארוכה בחנות לפני עם המוזיקה שלי וסרט שאני מכיר ממש טוב ואני לא כזה לחוץ בס אבל הוא צריך להיות קיים באיזה שהוא מידה בשביל משחקים וסרטים אבל לא קריטי במיוחד אם הוא מספיק טוב ברמקולים עצמם :) וד"א מה אתה אומר על הARENA Tannoy? שמעתי שהם ממש טובים למחיר וככה אני אולי אפילו אחסוך כמה גרושים (שזה תמיד טוב :)) או שאני אוכל להשקיע במגבר יותר טוב ואקח איזה מנורות התחלתי כזה גם למערכת הבאה עוד כמה שנים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

25 אלף תקציב מוגזם למי שרק נכנס לתחום.

ה- Arena Tannoy האלה הם צעצוע. תתרחק. פראייר מי שקונה את זה. פשוט ככה.

תתחיל בללכת לחנויות סטריאו מתמחות כמו פיוז סטריאו, Audio Fidelity, אבי יפה וכו' וכו'. אפילו הייתי ממליץ על אומגה אודיו בחולון (רמקולים בלבד).

תחפש רמקולים מדפיים בתקציב של כ- 3-, הייתי נותן עוד 3k למגבר.

אני מבטיח לך הנאה, ואיכות שתספק אותך מעל ומעבר.

את השאר תחסוך לשדרוג הבא ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חדש בתחום האודיופיליה יש לי מגוון רחב של ממגוון חברות ועכשיו הגיע הזמן לשדרג את החדר הנחמד שלי באיזו מערכת שלא תבייש את האוזניות (למרות שאת חלקן היא בטוח כן חחחח כמו א UE11 PRO שלי) אז זה נראה לי סכום התחלתי רמקולים דיי טוב שאני יוכל לשמוע דיי טוב אז המוזיקה שלי ובנוסף לצ'פר קצת ומשחקים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי - זה משנה קצת את התמונה.

אבל ההצעה שלי עדיין עומדת בעינה - רמקולים זה שוק קצת שונה, ולא תפסיד כלום בלהתחיל עם 1/3 מהתקציב. מי יודע - אולי תיהיה מרוצה (בלי שום זילזול, זה המון כסף למערכת התחלתית!).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח הבעיה היא שככה אמרו לי באוזניות ואז התמקרתי לאיכות ואתה יודע כבר את ההמשך חחחח אז הפעם לא כזה מתחשק לי להתחיל להתחתית + אני רוצה להתחיל עם התחתית של הסבבה (אני יודע שזה עדיין לא קרוב חחחח)

ואני בכל מקרה תכננתי ללכת לאבי יפה הם אנשים פשוט נהדרים וזה תענוג לבקר שם כל פעם מחדש (וואו זה נשמע כמו פירסומת)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז תלך, תבקש לשמוע שילוב של רמקולים ב ומגבר ב 3k. לא תסתפק? תעלה בתקציב. לא תפסיד כלום. חבל להתחיל מ- 25k כשחצי מזה אולי ישמע לך אותו הדבר (ואני לא מפקפק ביכולות שלך, אני מכיר את החיידק בדיוק כמוך, אנשים פשוטים לא ירגישו בהבדל בין ל 1k בכלל).

אם כבר ב"פרסומות" עסקינן, לך תשמע את ה L7 באומגה אודיו. המחיר של הרמקולים הוא כ- 2k (אל תתן למחיר להשפיע עליך!!) אלו מדפיים נהדרים שנותנים תמורה מצוית לכל שאר הפירמות, מכיוון שהרמקול מיוצר בישראל (היה בשותפות עם מורל) ונחסכות עלויות ייבוא, פרסום, משרדים מפוארים וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...