Deus Ex: Human Revolution - הדיון הראשי - עמוד 7 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Deus Ex: Human Revolution - הדיון הראשי


Guyn

Recommended Posts

זו בדיוק הסוגיה שהפריעה לי, לא משנה מה הבחירות שעשית במהלך המשחק, בסוף יש לך את או7תן 4 אפשרויות כך שטכנית אתה יכול לרצוח כל מי שבא לך במהלך המשחק, לעשות כל משימה שהיא איך שמתחשק לך ואין לכך שום תוצאות או השפעה כלשהי על סופו של המשחק. במהלך המשחק ישנם משימות ראשיות או מישניות שמאפשרות לך לסיים אותן כך או אחרת, הנחתי באופן מובן מאליו שלבחירות הללו תהיינה השלכות או תוצאות במהלך המשחק. מה שבעצם קורה זה שלא משנה איך שיחקת את המשחק או אלו החלטת קיבלת במהלכו, תמיד בסופו תוכל לבחור את אותן בחירות ולא משנה מה קרה ואלו בחירות עשית עד לאותה הנקודה. אותי זה איכזב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 142
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

התחלתי לשחק במשחק, אני במשימה הראשונה. כדי לא לבזבז עליו זמן - יש טעם לשחק בו אם אני כמעט ולא מתגנב? אני לא פורץ לכל חדר בירי אבל בד"כ אני משתדל להגיע לעמדה נוחה ולהתחיל לחסל. יש טעם לשחק ככה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו בדיוק הסוגיה שהפריעה לי, לא משנה מה הבחירות שעשית במהלך המשחק, בסוף יש לך את או7תן 4 אפשרויות כך שטכנית אתה יכול לרצוח כל מי שבא לך במהלך המשחק, לעשות כל משימה שהיא איך שמתחשק לך ואין לכך שום תוצאות או השפעה כלשהי על סופו של המשחק. במהלך המשחק ישנם משימות ראשיות או מישניות שמאפשרות לך לסיים אותן כך או אחרת, הנחתי באופן מובן מאליו שלבחירות הללו תהיינה השלכות או תוצאות במהלך המשחק. מה שבעצם קורה זה שלא משנה איך שיחקת את המשחק או אלו החלטת קיבלת במהלכו, תמיד בסופו תוכל לבחור את אותן בחירות ולא משנה מה קרה ואלו בחירות עשית עד לאותה הנקודה. אותי זה איכזב.

אם זכרוני לא מטעה אותי זה היה ככה גם בחלק הראשון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשחק מעודד התגנבות ורחמנות בצורה מאוד לא מאוזנת, כשעל הרג מקבלים במקרה הטוב 20XP ועל "שיתוק" 50XP ועוד 750 על התגנבות בלי להיראות ובלי להפעיל את האזעקה, זה יכול להצתבר ללא מאת שידרוגים

התגנבתי כול כך הרבה שהמשחק הזכיר לי את COMANDOS רק מגוף ראשון.

מבחינת עלילה היא הרגישה לי קצת אינפנטילית.בפעם הראשונה שאלכס מזכיר את האילומינטי זה נראה לי כל כך "מוצנח" משום מקום כאילו למה הם היו אצלו בראש בכלל? מה הוא בדיוק ראה את הסרט "מלאכים ושדים"? באותה מידה הוא יכל גם להגיד טמפלארים אז למה דווקה אילומינטי?משהו מצא במשחק "ספר" בשם "מלחמת ששת החודשים" ההתרחשות שם מתוארת בכזאת התרגשות שאפשר לחשוב שמי שכתב את זה הוא "פלסטינאי" בעצמו

quote author=lev-27 link=topic=510011.msg4374798#msg4374798 date=1315756697]

אם זכרוני לא מטעה אותי זה היה ככה גם בחלק הראשון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תעשה את המשימות "בחירה" ויהיו לך רק 2, אם היו לך רק 3 אז לא עשית את כל המשימות הצדדיות של המשימה האחרונה.

שוב העלילה מעולם לא הייתה טובה לא בDE הראשון, לא בשני(האמת שבשני למרות שהוא היה חרא של משחק העלילה הייתה לא רעה בכלל) ולא בשלישי, הראשון פשוט היה Sand Box מעולה ואחד מה-RPGים היחדים בגוף ראשון שהיו בעתיד\הווה בזמנו. לא יודע למה RPGים מגוף ראשון נעלמו מהעולם המשחקים פעם הם היו הרוב המוחץ, החל מTEotB דרך Lands of Lore וMight And Magic היו מלא כאלה, היום הכל זה גוף שלישי-איזומטרי.

שוב HR הוא לא כזה משחק מרשים, הוא טוב אבל המון לוקה בחסר, ההאקינג משעמם טילים ולא נותן שום דבר, יש יותר מידי דרכים להגיע לאותה נקודה, משחק "השכנוע" דיי עילג כי כל "אישיות" תגיב רק לאחת מה-3 אפשרויות, וה-Inventory מעצבן ברמות, שיגבילו נשקים, אבל להגביל את התחמושת ושיט אחר זה דיי מעצבן וזה לא משנה כלכך כי במילא כל נשק במשחק הזה שדואגים לשפר אותו הופך את כל השאר לדיי לא רלוונטיים אלא אם צריך נשק שלא הורג או משהו שמפוצץ רובוטים.

סיימתי את המשחק עם Revolver וStungun נגד רובוטים כאשר לא היה Security Hub בקרבתם. וברגע שאפשר היה להשתלט עליהם גם בכלל לא הייתי צריך כמעט לירות באוייבים, משתלטים על הרובוים ב2-3 שלבים האחרונים והם עושים את כל העבודה בשבילך(ועדיין מקבלים על כל הריגה משום מה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשחק מעודד התגנבות ורחמנות בצורה מאוד לא מאוזנת, כשעל הרג מקבלים במקרה הטוב 20XP ועל "שיתוק" 50XP ועוד 750 על התגנבות בלי להיראות ובלי להפעיל את האזעקה, זה יכול להצתבר ללא מאת שידרוגים

התגנבתי כול כך הרבה שהמשחק הזכיר לי את COMANDOS רק מגוף ראשון.

מבחינת עלילה היא הרגישה לי קצת אינפנטילית.בפעם הראשונה שאלכס מזכיר את האילומינטי זה נראה לי כל כך "מוצנח" משום מקום כאילו למה הם היו אצלו בראש בכלל? מה הוא בדיוק ראה את הסרט "מלאכים ושדים"? באותה מידה הוא יכל גם להגיד טמפלארים אז למה דווקה אילומינטי?משהו מצא במשחק "ספר" בשם "מלחמת ששת החודשים" ההתרחשות שם מתוארת בכזאת התרגשות שאפשר לחשוב שמי שכתב את זה הוא "פלסטינאי" בעצמו

quote author=lev-27 link=topic=510011.msg4374798#msg4374798 date=1315756697]

אם זכרוני לא מטעה אותי זה היה ככה גם בחלק הראשון.

כן אבל שם בשלב האחרון היית צריך לעשות עולות שונות על מנת להגיעה לתוצאה שונה דבר שתרם לתחושה שלבחירה שאתה עושה יש תוצא בהתאם

פה הושיבו אותך מול 3 כפתורים נתנו לך תקציר ואמרו לך לחץ, לי זה הרגיש כאילו "קל" מדי [/][/color

אילומינטי זה לא מונח שלקוח מהסרט/ספר הזה. שאומרים אילומנטי מתכוונים למונח כולל למישהו או משהו שמושך בחוטים בצורה אנונימית. זו מילה שקונספירטורים אוהבים להשתמש בה הרבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Illuminati - group or sect that claims to know the path to enlightenment

העלילה של המשחק סבירה ++ , יותר טובה מרוב העלילות של משחקים מודרניים זה בטוח. בכל אופן הסיפור עצמו הוא משני לסוגיות שעולות כתוצאה מההתפתחויות השונות והצד שכל אחד בוחר לקחת. אני מסכים שהבחירות במשחק ממש לא מספקות, הייתי רוצה יותר נתיבי בחירה להתפתחויות אבל זה מה שיש, ומה שיש לא כזה נורא.

תגידו מה שתגידו, המשחק מעודד את השחקן לשחק בצורה עדינה בוא נגיד, לווא דווקא לא להרוג אף אחד ופשוט להתחמק מכולם, אבל כן להשתדל לצמצם מצבים בהם אתה מול 3 או יותר יריבים בקרב יריות פתוח. הביקורות החריפה שלי על המשחק היא שבעוד הוא 90% מהזמן עושה את זה, יש הרבה קטעים (כמו BOSS FIGHTS) שאתה לא יכול לבחור באיזה נתיב "שקט" ולא קטלני, אלא דוחפים לך בפרצוף את העובדה שאתה חייב לרצוח את הרע, ויש עוד מקרים כאלה, שפשוט חבל.

אבל בגדול, המשחק הוא הכי קרוב שראיתי למקורי מאז המקורי, מה שאומר שהוא טוב מאוד, מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למי שסיים את המשחק, האם התאכזבתם כמוני מהסוף? רק לי יש את התחושה שלא משנה מה עשינו במהלך המשחק - הסוף נשאר זהה? אני לא רואה שום השפעה של ההחלטות שעשינו במהלך המשחק על הסיום שלו, הרי בסוף תמיד מגיעים לחדר השידור וישנה בחירה בין 4 אופציות זהות, לא?

מה אני מפספס? האם זה שוטר רגיל בו למהלך המשחק ולבחירות שמבצעים בו אין השפעה על הסוף או שפיספסתי משהו?

גם, גם אותי הסוף הזה אכזב. אין שום השפעה למעשים שלך או השלכה לבחירות שאתה במהלך המשחק. וכל הבחירה בסוף די מלאכותית ומאולצת - תלחץ על הכפתור הזה כדי לקבל את הסוף הזה ותלחץ על הכפתור הזה כדי לקבל את הסוף הזה. מילא אם לפחות הייתה לך איזו בחירה משמעותית בסוף ולא משהו כל כך מצחיק.

זה עדיין לא שוטר, בהרבה משחקי תפקידים יש לך רק סוף אחד בלי יכולת להשפיע עליו, אפילו בקלאסיקות כמו באלדורס גייט. אבל בלי קשר המשחק הרגיש לי פחות כמו משחק תפקידים ויותר כמו משחק התגנבות עם קצת אלמנטים של RPG. הוא עדיין משחק ממש טוב, אבל מי שבא אליו עם ציפיות למשחק תפקידים הארד קור עלול להתאכזב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא עדכון קטן שאמור לסדר את הבעיה - נקווה שהוא יעזור

The new patch addresses a variety of issues as well as adds some new features:

Fixes:

- We have addressed various issues that can occur for players that would result in ‘stuttering’.

o Stutters that are the result of graphics driver shader processing are now removed or significantly reduced.

o Stutters that are the result of data streaming have been removed or significantly reduced.

o Performance has been improved and made more stable on dual- systems. This could previously also result in stuttering.

- Fixed issue where some players couldn’t complete the Motherly Ties side quest.

- Fixed an issue where doors in Omega Ranch sometimes wouldn’t open.

- The TYM medical card should no longer fall through the table if an NPC’s body comes into contact with the card. Players already stuck in this area will need to revert to a previous save before the card fell through.

- Occasional hangs for some players during video-playback have been fixed.

- A crash on startup when running DX11 on a single- CPU has been fixed.

- An issue causing Eyefinity setups to not be correctly detected for some players has been fixed.

- Fixed an issue where the HUD would get permanently disabled for some players.

- Fixed certain issues that caused the mouse cursor to be able to leave the game-screen on multi-monitor setups.

- Fixed an issue that caused the mouse cursor to not be visible in-game when the user has mouse trails enabled in Windows. We still recommend disabling mouse trails for a smoother in-game mouse cursor.

- Fixed issue where ammo count for collected guns is incorrect when Adams weapon is augmented.

- In DX9 mode:

o Fixed error message for some users when trying to use FXAA Medium or FXAA Low anti aliasing modes.

o Fixed shadow-mapping ‘lines’ on some graphics hardware when using anisotropic filtering.

Feature Additions:

- The Enter and Numpad-Enter keys can now be bound to game actions in the keyboard control menu.

- Intro logos can now be skipped on all but the first run of the game.

- Added windowed mode.

o Selectable in the menu, and can be toggled between windowed, fullscreen, and fullscreen windowed using ALT-ENTER.

- Added an option to change the text language of the game. This setting only changes the text language, the audio is controlled by the language option in Steam.

On top of this we are continuing to monitor for any issues that may need to be addressed in a future patch. One extra feature we can already confirm for a future patch is support for 3DVision and Surround.

We hope this patch will allow players to further enjoy Deus Ex: Human Revolution.

[/q]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...