משחק מחשב לילד בן 12 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

משחק מחשב לילד בן 12


יואבה

Recommended Posts

שלום,

איזה משחק מחשב הייתם ממליצים לקנות לילד בן 12? הילד אוהב מחשבים, אבל בעיקר משחק משחקי ומשחקים בפייסוק (חלקם כוללים גם אסטרטגיה).

כמו כן, יש לו רק ידע בסיסי באנגלית, לא יותר.

תודה רבה,

יואב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני *עדיין* חורש עליו. יש לי בכיף 1000 פלוס שעות. לפני כשנתיים החלטתי להתחיל מחדש אך הפעם ברצף כרונולוגי סיימתי את כל הקמפייניים של כל ההרחבות שלו, כולל הקרוניקלס. ואני עכשיו משקיע על לסיים את כל המפות. סביר להניח שאם יש משחק שאני אשחק בו עוד עשר שנים זה, זה ובלדורס גייט, המשחק פשוט ארוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

BC2 מפתח פיגור, חוץ מזה הוא רחוק מלהתאים לילד בן 12.

PORTAL ו PORTAL 2, הראשון טיפה פחות בגלל העיצוב שלבים שלו (יכול לעשות כאב ראש, סחרחורת ובחילה אבל לא משהו שיגרום נזק בעתיד ולילדים בדרך כלל יש עמידות גבוהה יותר). אנגלית דיי חשובה במשחק הזה בגלל ההומור הרב שיש בו אבל זו יכולה להיות גם דרך טובה לגרום לו לירצות ללמוד אנגלית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פורטל ממש לא מתאים לילד בן 12, אתה צריך גם אנגלית טובה וגם רמת IQ מסויימת בשביל לקבל הנאה מהמשחק.

דווקא משחקי FPS למניהם יכולים להיות נחמדים ממספר סיבות, הראשונה בהם היא שכל הקטע של "עידוד אלימות" זה בולשיט (ואם אני לא טועה פורסם על זה לפחות מחקר אחד רציני), הבאה היא העובדה שמאוד קל להתחבר למשחקים האלו, ומרבית האוכלוסיה נהנת ממשחקי FPS (גם אם הם לא מודים בזה או משחקים קבוע) וסיבה אחרונה היא שמשחקי FPS כאלו ואחרים מפתחים מהירות תגובה (וגם על זה יש מחקר כל שהוא, אולי אפילו פורסם פה באתר).

אבל אם הילד רק נכנס בצעדיו הראשונים לעולם המחשב באטלפילד או כול אוף דוטי אהיו מעט כבדים על הילד, לכן הייתי ממליץ במקום ללכת על משחק גוף שלישי חביב וכיפי במקום משחק ירי בגוף ראשונה, דוגמא למשחק שהייתי ממליץ עליו הוא MINI NINJAS.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פורטל ממש לא מתאים לילד בן 12, אתה צריך גם אנגלית טובה וגם רמת IQ מסויימת בשביל לקבל הנאה מהמשחק.

לא באמת צריך אנגלית (צריך בשביל להנות מהעלילה, לא צריך בשביל להבין איך לשחק), חוץ מזה שאני חושב שאתה ממעיט ביכולות האינטלקטואליות של ילדים בני 12...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל לילד בן 12 הייתי ממליץ להתחיל מהמשחקים הבאים:

1- EMPIRE EARTH

2- COMMAND AND CONQUER RENEGADE

לדעתי הם יתאימו מאוד לבן שלך, המשחקים האלו היו בין הראשונים ששיחקתי על המחשב הראשון שלי, וכילד בן 13 נהניתי מהם מאוד, ממליץ בחום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש סרטונים של ילד בן 3 משחק ב PORTAL, המשחקים הם RATED E (כולם) או E+10 (מגיל 10). אם אתה רוצה חנות בארץ אז הראשון לא זמין והשני כן, את שניהם אפשר לקנות מ STEAM, חנות של יוצרת המשחק.

משחקי יריות, במיוחד BC2, מבססים את האנגלית שלהם על מילים מאוד פשוטות כמו SHIT ו FUCK. אם היה לי ילד הייתי מעדיף שהוא ישמע דברים אחרים.

אם הולכים על משחקי יריות הייתי מחפש מקום שאפשר לקנות בו ORANGE BOX, כולל את HL2, התוספות שלו, TF2 (שזמין גם בחינם) ו PORTAL הראשון.

המלצה שלי, דלג על משחקים שעל האריזה שלהם כתוב תירוג גיל של 16/18 או M, לא יודע מה ההפשעה של זה אבל התוכן של המשחקים לרוב לא מתאים לילדים ולא חסר משחקים עם דירוג גיל נמוך יותר שיהיו לא פחות טובים.

אסטרטגיה אין כל כך היום אבל תבדוק את CIV 5 ו STARCRAFT 2.

אם אתה יכול לקנות מחו"ל ממליץ לך לעבור על המשחקים ב STEAM

http://store.steampowered.com/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...