יSKYPC פשטו את הרגל ! - עמוד 7 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יSKYPC פשטו את הרגל !


gilboag

Recommended Posts

שלום לכולם,

שאלה, אני מסרתי את הנייד שלי לתיקון לפני כ4 חודשים , ועד עכשיו אני לא רואה אותו, היום מתברר לי המצב שלהם, האם יש מצב לקחת אותו חזרה ? (לא אכפת לי התיקון)

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 135
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

שלום לכולם,

שאלה, אני מסרתי את הנייד שלי לתיקון לפני כ4 חודשים , ועד עכשיו אני לא רואה אותו, היום מתברר לי המצב שלהם, האם יש מצב לקחת אותו חזרה ? (לא אכפת לי התיקון)

תודה

4 חודשים ורק עכשיו נזכרת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול לתבוע אבל תהיה במקום אחרון אחרי משכורות העובדים הלוואות הבנקים והספקים.

במידה והמחשב יאותר, אני לא חושב שיש בסיס משפטי לאף אחד לקחת לו אותו.

המחשב נקנה ושולם והועבר לרשותו.

המחשב ללא עוררין שיך לו.

כל מי שמחזיק במחשב הזה הוא גנב מבחינה משפטית ומוסרית.

זה כמו שאני יביא את הרכב שלי למוסך והמוסך יפשוט רגל.

אין שום זכות למוסך או לאף אחד אחר למכור את הרכב שלי!! כדי לשלם את החובות של העסק.

אפשר אולי לדבר על התיקון אם נעשה ולגבי התשלום שמגיע עליו במידה וקיים.

חוץ מזה אין בכלל על מה לדבר.

הרכב שלי!

אני הייתי מתחיל בלנסות לברר איפה המחשב נמצא.

יש סיכוי מסוים שמישהו בחנות באמת גנב אותו.

ואולי הוא במעבדת היבואן, ורק צריך ללכת לקחת אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

4 חודשים ורק עכשיו נזכרת?

אני עובד הרבה בחול, ככה שלא היה לי זמן להתעסק עם זה יותר מדי, כמה פעמים התקשרתי, אמרו לי בתיקון מחכים למשהו, וזהו, עכשיו אני חושב לכתוב מכתב רשום, אם לא מחזירים לי אותו ללא צורך בתיקון עד שבוע, אני מתחיל בהליך משפטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם קבורים בהליכים משפטיים.

אם אתה רוצה לראות את המחשב תתחיל לברר איפה הוא.

תאתר את היבואן ותברר שם.

תאתר עובדים של החנות ונסה לברר את המצב איתם.

סבבה, אני רוצה את המחשב חזרה, איך אני מאתר עובדים ?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון:

השארתי אצלם כרטיס מסך,כדי שיחברו אותו למפרט שהוכן כאן בפורום לאבא שלי.

לקח לי כמה שבועות לדעת שהם פשוט את הרגל,ואז יצרתי קשר עם עו"ד בלייכר,ששמו מופיע באתר.

לפני כמה ימים חזר אלי ניב,מנהל החנות בראשון,וביקש את הפרטים שלי במייל,ואמר שלא מוצאים את הכרטיס שלי,ולכן,אקבל כרטיס אחר,יותר חזק,כפיצוי,מהחנות "אלוף מחשבים",שיושבת גם היא בראשון.

לפני יומיים התקשרו אלי מאלוף מחשבים,ותיאמו איתי הגעה לבית שלי.

הגיע לי כרטיס 8400GS,רק עם זיכרון DDR3 בנפח של 1GB.(לפני זה היה עם 512MB)

אז באמת מגיע להם כל הכבוד על הטיפול במקרה שלי.

מקווה שגם אחרים יקבלו את אותו יחס.

מה ששכחתי לשאול את ניב הוא,שיש לי מחשב בן פחות משנה,שנקנה אצלם.

מה אעשה כשאצטרך אחריות?

מאיפה אדע איזה רכיב מגיע מאיזה יבואן?

לא חזרו אלי לגבי זה עדיין,אבל הבנתי שיש כאן נציג של RSM,שמוכן לתווך בין נופלי SKYPC,לבין היבואנים.

טפו טפו טפו,בינתיים המחשב שלי עובד מעולה.

מקווה שלא אצטרך לממש אחריות.......

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...