יSKYPC פשטו את הרגל ! - עמוד 6 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יSKYPC פשטו את הרגל !


gilboag

Recommended Posts

שי,

לא יכולת לנסח תגובה יותר טובה. נהניתי לקרוא כל מילה.

חשוב, במיוחד כאן בפורום שאליו נכנסים אנשים כדי להתעדכן, להתייעץ ולקבל משוב מאנשים שבאמת מבינים,

להסביר, (וכן, אפילו לחנך. לא שוק שלם אבל לפחות את מי שנכנס לפורום כאן) ללמד ולתת כל כלי אפשרי שיעזור לצרכן לקנות מוצר איכותי שמתאים בדיוק לצרכים שלו ולא על פי אינטרס של סוכן מכירות ובטח שלא על פי מחיר נמוך.

וזאת כמובן, בלי לדלג על בדיקת מחיר המוצר בשוק.

מוצר איכותי = שירות טוב.

מכרו לך מוצר איכותי ולא סוג ב' - יתנו לך אחריות מלאה ושירות טוב.

מכרו לך מוצר סוג ב', מחודש וכיו"ב במחיר "מציאה" - לא יתנו לך שירות כי מי שמוכר מוצר כזה קונה אותו מהיצרן במחיר ואחריות מופחתים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 135
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

עדיין לא שוכנעתי (בעיקר כי כיוונת לנושא אחר לגמרי).

כלומר, ברור שאם מסתכלים על ההיבט המכירתי, לחנויות הקטנות יש יתרון אדיר שכן הן מציעות לך את המוצר שבאמת מתאים לצרכים שלך, לעומת המפרטים הג'נריים והחאפריות של אנשי הרשתות הגדולות.

אבל לא על ההיבט הזה הסתכלתי. לקחתי את המוצר והדגם בתור משהו נתון שהחלטתי עליו מראש, ואז בחנתי מה האופציות.

כלומר כל הייעוץ לפני הקניה לא היה גורם בכלל עבורי, כפי שהוא לא גורם עבור מרבית הפורום כאן שמתייעץ עם צרכנים נבונים אחרים בתהליך הקניה ולא עם אנשי מכירות (שבסופו של דבר, גם בחנויות הקטנות יש מספיק מוכרים שמתאימים לתיאור של חנויות קטנות, גם לזה יש מספיק עדויות בפורום).

מסכים אגב עם מה שאמרת לגבי ישראלים שרוצים לשלם פחות ולקבל יותר, אבל זה בכלל לא שטענתי. כי בהיעדר חנות יציבה עם שירות איכותי, אני פשוט לא רואה את השירות לאחר קניה בתור גורם מדיד.

ע"ע המחשב שלי ו-foxpc, אם משהו מתקלקל אין לי כתובת. וזו לא החנות היחידה כאמור.

לכן בהינתן מוצר כלשהו, החלטת הקניה אמורה להיות מושפעת ממחיר ושירות לאחר הקניה. כל מה שאמרתי זה ששירות לאחר הקניה זה לא מדד במצב הנוכחי, ולכן המחיר זה הגורם העיקרי.

אם כן הטיעון שלי עדיין עומד,ואני לא רואה סיבה להעדיף חנות גדולה על קטנה ולהיפך, אלא להסתכל על המחיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאמרתי, לא כיוונתי את מה שכתבתי כלפייך באופן אישי אלא השתמשתי במשפט שכתבת כדי להעלות נושא מסוים ולכתוב את דעתי עליו.

שנית, חלק ממה שאמרת זה בדיוק למה שהתכוונתי. נכון שכאשר מדברים על מוצר חומרה X אז אתה מקבל אותו בין אם תקנה בחנות א' ובין אם בחנות ב'. לא מדובר פה על שירות של בעל מקצוע לדוגמה שאותו קשה לפעמים לכמת או לאמוד. אולם, כאן נכנס בדיוק מה שכתבתי. גם כשיש מוצר זהה בשתי חנויות שונות לא תמיד צריך לבחור בזול ביותר. לזול ביותר לפעמים יש משמעויות רחבות יותר כגון תנאי התעסוקה של העובדים במקום, רמת המוכנות של המקום להביא חומרה איכותית או חומרת "נישה" בניגוד לחומרה "פופלרית" ועוד. אז ניתן לטעון שאותנו כצרכנים לא מעניינים תנאי התעסוקה של העובדים ושבכלל כל החנויות אותו דבר וכן הלאה. אני אומר שבסופו של דבר זה מעגל שיחזור במוקדם או במאוחר לכל אחד מאיתנו במקום העבודה שלו. אולי אני מציג את זה בצורה פשטנית מדי, אבל זה די בכוונה כדי להבהיר את הנקודה. כל דפוס ההתנהגות הזה שבו כולם מחפשים את הזול ביותר וזה המדד העיקרי לבחירה בנותן השירות הוא קצת בעייתי בעיניי. למחיר זול יותר יש לרוב מחירים כלפי מישהו בשרשרת המזון. העובדים, בעל החנות (שחי על שולי רווחים נמוכים ולכן מנסה להגדיל מכירות מה שבסוף חוזר כבומרנג ללקוחות ועוד), זמינות החומרה בארץ, יחס ללקוחות ועוד כהנה וכהנה השלכות.

אז כן, מחיר הוא חשוב כאשר משקללים אותו עם גורמים נוספים, אבל הוא בטח לא צריך להיות הגורם העיקרי או בהכרח הגורם שמכריע את הכף (לפעמים כן אך לא תמיד).

עידוד אנשים שאינם מקצוענים, עידוד בינוניות לא פועלים לטובת אף אחד, ובסופו של מסלול ארוך ומפותל קמעה, בטח לא עבורנו כצרכנים.

חוץ מזה שברוב המקרים ההבדלים במחיר הם קטנים מאוד בין החנויות. הייתי אומר שהבדל משמעותי במחיר של רכיב חומרה מסוים (וכאן הכוונה לרכיב זהה לא לחלופה נאותה באותה רמה) צריך אפילו לעורר חשד מסוים. לפעמים זה מתברר כאיזה מבצע וכו', אבל כדאי תמיד לברר מה ולמה.

מה שניסיתי להגיד בהודעה הקודמת הוא שחנות מחשב היא ספק שירות. בייחוד אנשים שמחליפים ומתעסקים הרבה עם חומרה כתחביב צריכים להשקיע בחנויות המקצועיות יותר, לעודד אותן להביא יותר מוצרי "נישה" (גופי קירור, , ציוד היקפי) במקום לקנות כל הזמן בחו"ל ולהתלונן שבארץ ההיצע קטן.

זה לא כזה פשוט ואני משלה את עצמי, אך זאת הדעה שבה אני מחזיק ומשתדל ליישם למען עתיד צרכני נבון יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בבעיה:

אבא שלי הזמין מחשב אצלם לפני שבוע וחצי(למזלנו,לא דרשו לשים משהו על החשבון),מה שכן,הבאתי להם כרטיס מסך שהיה לי,כדי שירכיבו אותו על המחשב.

הכרטיס נרכש אצלם לפני כשנה,והיה אמור להוות פתרון ביניים לשני מסכי LCD ישנים,שאמורים להתחבר אליו.

איך אני מקבל אותו חזרה עכשיו?!.......

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בבעיה:

אבא שלי הזמין מחשב אצלם לפני שבוע וחצי(למזלנו,לא דרשו לשים משהו על החשבון),מה שכן,הבאתי להם כרטיס מסך שהיה לי,כדי שירכיבו אותו על המחשב.

הכרטיס נרכש אצלם לפני כשנה,והיה אמור להוות פתרון ביניים לשני מסכי LCD ישנים,שאמורים להתחבר אליו.

איך אני מקבל אותו חזרה עכשיו?!.......

הולך לסניף שבו שמת אותו, ומבקש אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הולך לסניף שבו שמת אותו, ומבקש אותו.

בונה,אתה גאון......

אולי הסניף סגור עד להודעה חדשה?(אין מרכזיה+סגור פיזית).....

לוגיקה של ילד בכיתה א' יש לי,תודה לאל........

בכל מקרה,

לכל מי שיצטרך לקבל משהו מהם,יש לפנות במייל לאדון ניב.(כתובת המייל נמצאת באתר)

יש לתת לו את מספר ההזמנה,ולכתוב מה אתם מבקשים.

עדיין לא הספקתי לעשות זאת,ואני מקווה שאחרי יום העצמאות,הכרטיס יהיה חזרה אצלי.

אם זה לא עוזר,יש להתקשר לעו"ד שמונה להיות האחראי על פירוק החברה.(מספר הטלפון הזה מופיע גם באתר שלהם)

מקווה שלא ידפק לי בקרוב משהו במחשב,כי הוא נרכש אצלם.

אינשאללה שמישהו יקנה אותם......

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם , קראתי יותר מחצי העמודים מהנושא הזה על הגורל של סקיי פיסי (לא קראתי את הכל רק בגלל כל מיני התכתבויות על איזה קפיטליזם שבכלל מה זה קשור לנושא הספציפי אבל מה לעשות , תמיד יש את אלה שנדחפים לשיחה ומשנים אותה לנושא אחר לגמרי :lol: )

טוב אז פשוט רציתי להגיד שגם אני רכשתי לא מזמן מוצרים בסקיי פיסי , אבל לשמחתי אני לא צריך לדאוג כי אלו היו המארז שלי Tempest Evo ובקר מאווררים וטמפרטורות של אותה החברה מדגם Sentry II , למארז- מה כבר יכול לקרות לו ;D , והבקר - אז מקסימום ידפק - לא נורא , הוא לא היה כזה יקר ששווה את העצבים . אני רק מאחל לכל מי שרכש מהם מוצרים יותר רציניים בזמן האחרון (שעדיין באחריות אני מתכוון) כמה שפחות ריצות ועצבים , זה הכל.

עריכה - דרך אגב , כשביצעתי אצלהם את הקנייה אני חייב להגיד שמתן השירות שלהם וטון הדיבור אל הלקוחות (בכל מקרה אליי) ממש לא מצא חן בעיניי , ממש לא אהבתי , סתם מידע בשבילכם :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור לקוח ותיק שלהם,שרכש שם ציוד במהלך השנים לפחות ב 150 אלף שקל,

בסהכ אני יכול להגיד על צוות העובדים שם(הותיק) עשה עבודה טובה,(אמיר,רון) במהלך השנים ,אני חושב שהחברה נקלעה למצוקה עקב ניהול לא נכון של הסניף עי ניב,שלהערכתי "לכאורה" הוא הגורם העקרי למצב שבו החברה מצוייה,ולצערי ולצער עוד רבים אחרים הלקוחות משלמים את המחיר כרגע.

מקווה שיהיה סוף טוב לפרשה ובמהרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור לקוח ותיק שלהם,שרכש שם ציוד במהלך השנים לפחות ב 150 אלף שקל.

חחחח, כל המלאי שלהם בחנות לא שווה 150K שקל נראה לי. (סתם אמרתי את זה, זה לא קשור לכמות הצריכה שלך אצלם, אבל עדיין לא נשמע הגיוני)

אתה בטוח שזה המספר הנכון ?...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מני,

אני לקוח עסקי וגם פרטי שלהם מיזה 4 שנים, שמזמין מהם בממוצע עשרות חלקים ומחשבים מורכבים בתדירות שבועית.

וכן המספרים נכונים,בסופו של אני חושב שסיבת נפילת החברה טמונה בסיבה שציינתי מקודם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן שאתה מוודא שהסניף פתוח, ויש באפשרותך לקחת את הרכיב."אמן (*) שמישהו יקנה אותם......"

מי שיקנה כבר לא יהיה מחוייב ללקוחות ששילמו ולא קיבלו, הכל ענייו של רצון טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה להם שירות מאוד בעיתי, לפחות מבחינתי לקח להם המון זמן להחליף מוצרים תקולים.

יצא סטטיסטית שמרבית המוצרים שקניתי מהם הגיעו תקולים ונאלצתי להחליפם.

לא יודע למה נגררתי שם לקניה אחר קניה, יש לי מוצרים שלהם שעדיין באחריות, למזלי כולם סטנדרטים.

נראה לי הכי טוב לקנות בחנויות כמו KSP, הכל במלאי, סוגרים עניין בתוך דקות וזהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...