יSKYPC פשטו את הרגל ! - עמוד 4 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יSKYPC פשטו את הרגל !


gilboag

Recommended Posts

שלום לכולם

כמו במקרה של TMS-FOX שפשטו את הרגל ונעלמו עם הרבה טעם רע שהושאר אצל הלקוחות.

גם הפעם אנו ב RSM ננסה לעזור ככל שניתן מול לקוחות SKYPC לממש אחריות מול היבואנים .

במידה ויש לקוח שיש ברשותו ציוד תקול נשמח לעזור בנושא ההחלפות , שליחת הציוד התיקון ליבואן , ואו הפניה ליבואן הרשמי בהתאם

לסוג המוצר .

לכל בעיה ניתן לשלוח לי מייל michael@rsm.co.il

בברכה

מיכאל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 135
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

שלום לכולם

כמו במקרה של TMS-FOX שפשטו את הרגל ונעלמו עם הרבה טעם רע שהושאר אצל הלקוחות.

גם הפעם אנו ב RSM ננסה לעזור ככל שניתן מול לקוחות SKYPC לממש אחריות מול היבואנים .

במידה ויש לקוח שיש ברשותו ציוד תקול נשמח לעזור בנושא ההחלפות , שליחת הציוד התיקון ליבואן , ואו הפניה ליבואן הרשמי בהתאם

לסוג המוצר .

לכל בעיה ניתן לשלוח לי מייל michael@rsm.co.il

בברכה

מיכאל

שאפו!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב.. לא יודע מי קרא את כל מה שרשום שם, אבל לטובת כולם:

הוגשה בקשה למינוי מפרק זמני לחברה. מה שזה אומר, זה שהחברה מבקשת עזרה מבית המשפט כדי לפרוש את חובותיה (3.2 מיליון שקלים) לספקים.

זה לא אומר שהחברה נסגרת. למעשה, ברגע שההליך הזה מאושר, החברה תמשיך לפעול וגם תוכל להחזיק את העובדים שלה תודות לעזרה מול הספקים.

מה שאומר, שלא צריך לרוץ בפאניקה. החברה בצרות, כן. אבל לא פשטה רגל, ולא נסגרה. לפחות לא בשלב זה.

מעבר לזה, צריך ליצור קשר טלפוני עם הסניף הראשי שלהם ולבדוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ כל עוד האחריות היא מטעם היבואן (וחייבת להיות כזו לכל מוצר שמחירו מעל 100 ש"ח), זה לא ממש משנה האם החנות בה קנית קיימת או לא - אלא אם יש פער בין הבטחות החנות למה שהיבואן מתחייב לו בתנאי האחריות מטעמו, שלרוב כלל אינם מובאים לידיעתך.

חוץ מזה, הבעיה העיקרית היא עם מוצרים שהיבואן שלהם כבר לא קיים או התחלף. במקרה זה, למרות שהחוק מחייב את המוכר לקחת את האחריות עליו כשזה קורה (למוצרים מעל 400 ש"ח), מן הסתם אי אפשר לדרוש משהו מחברה שאינה קיימת.

אה, ויש עוד את הקטע של בע"מ: אם חברה בע"מ מוכרזת כפושטת רגל, לא ניתן לבוא בדרישות כספיות בגין חובות החברה לבעליה - לא כספק ולא כצרכן. כן, גם אם הזמנת מחשב ב8000 שקל ועוד לא קיבלת אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז אכלתי אותה, הא? :(

לשמחתי או לצערי אין לי ניסיון עם חברות פושטות רגל. כנראה שתמיד יש פעם ראשונה.

הזמנתי מהם מערכת מחשב כשלפני פסח חזרתי אליהם להחליף את הכרטיס מסך בכרטיס מסך אחר וכרטיס בנוסף.

קיבלתי כרטיס מסך זמני כדי שאוכל להמשיך לעבוד עם המחשב במהלך פסח. עכשיו אני תקוע באמצע הזמנה כשברשותי כרטיס מסך זול שכביכול שילמתי עליו כ-600 ש"ח.

האם זה אבוד או שיש מה לעשות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם אבל מאז ומתמיד אני קונה אצל KSP מחירים בהחלט זולים והגיוניים בשבילי לפחות.

אף פעם לא סמכתי על כל הרשתות הקטנות וגם היום לא אלא אם זה מדובר בעכבר מקלדת או משהו במחיר הזה.

בכל זאת מקווה שהם יחזיקו מעמד ויחליפו שם למשהו אמין יותר ולא SKYPC.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לך

לא יודע מה איתכם אבל מאז ומתמיד אני קונה אצל KSP מחירים בהחלט זולים והגיוניים בשבילי לפחות.

אף פעם לא סמכתי על כל הרשתות הקטנות וגם היום לא אלא אם זה מדובר בעכבר מקלדת או משהו במחיר הזה.

בכל זאת מקווה שהם יחזיקו מעמד ויחליפו שם למשהו אמין יותר ולא SKYPC.

אני חולק על דעתך , לפי דעתי SKYPC היתה חנות אמינה וטובה , עד לפני התהליך שאליו היא נקלעה .

לגבי קניה ברשתות הגדולות בלבד , כפי שכתבתי קודם , למצב של פשיטת רגל יכולות להגיע חברות גדולות יותר מרשתות המחשבים הקיימות בישראל , כך שזה ביטחון לשום דבר .

מיכאל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם אבל מאז ומתמיד אני קונה אצל KSP מחירים בהחלט זולים והגיוניים בשבילי לפחות.

אף פעם לא סמכתי על כל הרשתות הקטנות וגם היום לא אלא אם זה מדובר בעכבר מקלדת או משהו במחיר הזה.

בכל זאת מקווה שהם יחזיקו מעמד ויחליפו שם למשהו אמין יותר ולא SKYPC.

ההיפך הגמור הוא הנכון

איכות השירות, ההרכבה והייעוץ בבחירת מחשב שמספקות החברות הקטנות (עם מוניטין טוב) עולה פי כמה מונים על מה שתקבל בחברות הגדולות.

כשזה נוגע לעכבר, מקלדת או מוצרים אחרים המגיעים בקופסא, בדר"כ יש מבחר גדול יותר ברשתות הגדולות ולעיתים גם מחיר זול יותר, ואז יש יתרון לגדולות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז אכלתי אותה, הא? :(

לשמחתי או לצערי אין לי ניסיון עם חברות פושטות רגל. כנראה שתמיד יש פעם ראשונה.

הזמנתי מהם מערכת מחשב כשלפני פסח חזרתי אליהם להחליף את הכרטיס מסך בכרטיס מסך אחר וכרטיס בנוסף.

קיבלתי כרטיס מסך זמני כדי שאוכל להמשיך לעבוד עם המחשב במהלך פסח. עכשיו אני תקוע באמצע הזמנה כשברשותי כרטיס מסך זול שכביכול שילמתי עליו כ-600 ש"ח.

האם זה אבוד או שיש מה לעשות?

תמתין בתור יחד עם כל הספקים/לקוחות שהחברה חייבת להם.... (ומתוך המליונים ש SKYPC חייבת הכ.מ שלך כנראה לא יהיה בראש סדר העדיפויות של המפרק...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עניין השירות הוא ברוב המקרים סתם עניין של "נדמה לי".

ומה זה משנה אם בסופו של דבר יושב מנהל למעלה שכבר יודע שהחברה הולכת לפשיטת רגל, וממשיך לעבוד "כרגיל" כדי למקסמם את העוקץ על הספקים והלקוחות עד שהעניין יצא לגמרי משליטתו.

זה מנהל עם יחס ?

זה התחשבות בלקוחות ?

זה זין!

בכל חברה יושב מנהל כזה שאם זה רק בא לו טוב או רע הוא לא רואה אותכם ממטר.

אנשים חיים באשליות שמבוססות על תחושות ושמועות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כולם אותו חראות שדואגים רק לריפוד הכיס שלהם, אז תדאגו גם אתם. האמונה שלי בכל החנויות האלה היא אפסית.

מהנסיון שלי עם חוסר היושר של הבעלים של סקאי לא מפתיע אותי שהם דרדרו את החנות למצב שכזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...