יSKYPC פשטו את הרגל ! - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יSKYPC פשטו את הרגל !


gilboag

Recommended Posts

  • תגובות 135
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בבקשה נאמר עוד כי לחברה חובות לנושים שונים בסך של כ-3.2 מיליון ש"ח

וואו.

אם זה אכן נכון, נראה לי שמדובר בשיא חדש לחנות פרטית ולא לרשת מרובת סניפים... (יש לסקאי גם סניף בצפון, אבל חדש יחסית, ועדיין מדובר סה"כ ב2 )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין מה יגידו אותם אנשים שהעדיפו לשלם יותר ולהרגיש יותר בטוחים.

בטוחים ממי? מ"מהמנוולים הגדולים" איבורי ו KSP.

המחירים של סקאי לא היו גובהים לעומתם, אז לא ברור לי במיוחד למה התייחסת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל חברה כזו (חנות) שפושטת רגל, זה רע לצרכנים, פחות תחרות בשוק.

אני באופן אישי רכשתי כמה פעמים מהחנות הזו, אבל הפסקתי בעקבות יחס מזלזל של העובדים.

אולי מישהו יקנה אותם ויעשה "טובה" ללקוחות בכיבוד האחריות (TMS...).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם

חבל להסיק מסקנות , יש תהליך ארוך משלב הבקשה על ההכרזה הרשמית של פשיטת רגל .

כרגע יש בקשה למנוי מפרק זמני כפי שנאמר " אשר ייטול לידיו את מושכות הניהול ויפעל לאלתר הן לשמירה על הקיים ובמיוחד על קניינה הרוחני באתר האינטרנט והן המשך אספקת המוצרים ללקוחות החברה, וזאת על מנת לאפשר את מכירת הפעילות העסקית של החברה"

יתכן שזה לא הסוף.

אני חוזר בשנית , חכו לתגובה רשמית של החנות .

הסקת מסקנות שווא יכולה לגרום יותר נזק לחברה מאשר היא כרגע .

מיכאל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים שזה לא יהיה פייר לגרום לנזק נוסף לחנות במצב הקשה שהם נמצאים בו, במידה והם יכולים להתמודד ולפתור אותו.

אך במידה והחנות באמת תגיע למצב של פשיטת רגל ולקוחות יפגעו, זה לא יהיה פייר להסתיר את העניין מלקוחות חדשים.

כל העניין הוא בעצם סביב הפסדים קיימים וצפוים.

זה ברור מי מפסיד כשחנות בחובות ליבואנים ולקוחות שישארו ללא המוצרים או הכסף שמגיע להם.

השאלה שלי היא מי מרוויח מכל זה ?

איך הם הגיעו למצב הזה ?

האם זה עוד אחד מתרגילי העוקץ שמנהלים אוהבים לעשות בכל פעם שיש הזדמנות גדולה או כשהעניינים מתחילים להידרדר ?

אני חושב שמגיע לאנשים תשובות.

אני לא רוצה שאף אחד יפגע.

והתעלמות מהמצב בטח לא תעזור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד אחד, כן, רצוי לחכות לתגובת החנות.

ומצד שני, כל חנות ב 5 שנים האחרונות שקרסה, שיקרה ללקוחות (ולעובדים שלה בד"כ ) עד הרגע האחרון.

אני לא אומר שזה שוב המקרה, אני רק אומר שכדאי להיות זהיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...