רכישת רכב לתפרנים: המלצות והערכות עלות - עמוד 8 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רכישת רכב לתפרנים: המלצות והערכות עלות


Ido.G

Recommended Posts

מצב האוויר ברוב אירופה נעים יותר למכוניות.

הקילומטרז' השנתי הממוצע למכונית פרטיות גדול רק במעט מבישראל - 12000-17000 ק"מ לשנה. ההולנדי הממוצע לא נוסע לפריס או לברלין כל סופ"ש עם המכונית שלו.

לא בכל אירופה נוסעים מהר יותר מבישראל. השבדים לדוגמא נוסעים ממש לאט.

מכוניות בישראל לרוב נראות פחות יפות כי המדינה שלנו מוכת שמש (עושה רע לצבע עם השנים) ומוכת אבק ויובש. המכוניות הבלויות שמדובר בהן כאן הן מכוניות בנות 8 שנים ויותר (דיברנו על מכוניות בתקציב דל - להזכיר). מכוניות כאלו נדיר לראות באירופה. רוב האנשים מחזיקים מכוניות חדשות יחסית שגם באופן טבעי פחות בלויות ובנוסף בעיות שצצות מכוסות על ידי האחריות ופחות מציקות לבעלים.

מי שעוקב אחרי דיווחי אמינות והמלצות יד-שניה מאנגליה לדוגמא, יראה הרבה התייחסויות לבעיות הנובעות מתחזוקה לקויה או סתם בלאי - הבעיות האלו לא שונות בהרבה מהבעיות שרואים כאן. הבעיה שבישראל אין תיעוד מסודר של דיווחי אמינות ותקלות - גם כי המדינה קטנה וגם בגלל התנגדות ארוכת שנים של יבואני הרכב. הכל פה מבוסס על שמועות (לא אמינות - ישראלי לעולם לא יודה שהרכב שלו בעייתי) ודיווחים מפוקפקים מפי מוסכניקים.

לסיכום - אני לא חושב שבאירופה המכונית אמינות יותר ובאופן גס רוב המכוניות עם מוניטין לקוי כאן, חולקות את אותו המוניטין באירופה.

הנה התייחסות מפרקר'ס לגבי הפונטו מודל 2003-6 שכמה אנשים נעלבו כאן מההערה "שהיא לא מזדקנת בכבוד"

This model shares all of its major components with the previous generation model, which suffered below-average reliability. Fiat should have ironed-out some of the niggles, but Punto still lags behind.

Car check problem points Body: Paint chips easily, door seals can fail leading to water leaks.

Engine/Gearbox: Hesitancy and misfiring when starting from cold.

Other: Premature rear suspension wear, electronics fails, so check radio, electric and lights.

הדגם הקודם זכה אפילו לקטילה רצינית יותר עם 1.5 נקודות אמינות מתוך 5

הקור באירופה ביחס לשמש(שהרבה יותר שורפת מבארץ) עושה שמות הרבה יותר גדולים בצבע, גם בקור של מינוס 10 אתה מרגיש שאתה עולה באש מהשמש בצפון אירופה. מה עוד שהקרח, השלג, והכי גרוע המלח שהם זורעים על הכבישים פשוט הורסים את הצבע, חורף אחד במדינה שזורעת שלג כמו גרמניה פשוט הורס את הצבע של כל כמעט ודורש שכבה חדשה של "ווקס"(כן אני יודע שכבר אין ווקס רגיל, אבל עדיין יש טיפולים לשחזור הצבע), צמיגי חורף(ממוסמרים) פשוט מעיפים מלח גרוס על הרכב שמאחור כשאתה נוסע בכביש זרוע אתה שומע את המלח פוגע ברכב כאילו אתה נוסע דרך סופת חול...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 108
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני שותף לדעה שכדאי מאוד לשקול לקנות חדש או כמעט חדש באיזה הסכם מימון - איבזור הבטיחות עדיף בהרבה, החיסגון בדלק, חלפים וטיפולים בהחלט לא מבוטל וגם הנוחות גבוה בהרבה לרוב.

אין לי ספק שרכב ברמה גבוהה יותר משנתון גבוה יחסית ורמת טיפולים גבוהה כדאי וזול יותר אבל קשה מאוד למצוא אחד כזה ולא ליפול בדרך.

פותח הדיון - בסופו של יום הדיון הזה נועד לעזור לך!

התפזרנו פה בין קטנועים, גרוטאות עם מערכת סטריאו מפלצתיות ורכבים חדשים מהניילונים (שלא נזכיר את אירופה).

לטובתך, אני מציע שתנסה לסכם ולהבהיר את ההעדפות שהאישיות שלך ולציין מה מהנ"ל בטווח האפשרויות/יכולות שלך כדי שנוכל למקד את הדיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שאני זילזלתי בזה. אבל חבר שלי הוכיח לי שזה נכון. לפני כחצי שנה הוא קנה יונדאי גטס במחיר שנמוך בכ 15 אלף שקל ממחירון "לוי יצחק". אני לא בטוח עד כמה המחירון הזה עדיין רלוונטי.

השוק מוצף ביונדאי גטס פליטות ליסינג. אנשים רגילים לא מסוגלים להתחרות באפשרויות מימון ואחריות שנותנים המגרשים ולכן נאלצים למכור את המכוניות הרבה מתחת למחירון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחירון של יד 2 בהחלט משקף הרבה יותר, הוא חינמי וזמין ולכן כנראה בשימוש נרחב הרבה יותר.

חוץ מזה שבאתר כמו יד2 ניתן להעריך לבד את מצב השוק - פשוט כי השוק נמצא שם.

מחזק את ההמלצה לגבי חדש יותר, במיוחד לגבי הבטיחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...