Assassin's Creed: Brotherhood - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Assassin's Creed: Brotherhood


sir f

Recommended Posts

לאחר שנה של ציפייה (ואחרי דחייה ממושכת לגרסת המחשב), סוף סוף מזכה אותנו בכותר חדש בסדרת ההרפתקאות-פעולה ההיסטורית המצליחה Assassin's Creed . Assassin's Creed: Brotherhood הינו המשך לכותר השני בסדרה, Assassin's Creed II עטור השבחים.

המשחק ממשיך באופן ישיר את קודמו, ומתחיל מיד לאחר סיום המשחק הקודם. אציו אדיטורה דה פירנצה, עדיין מבולבל מהפגישה עם מינרווה, בורח עם דודו בחזרה לווילה שבה השקענו כ"כ הרבה במשחק הקודם, רק כדי שתותקף ותיהרס זמן קצר לאחר מכן, בהתקפה שיוזמים הטמפלרים. על אציו לקחת את הפיקוד על ארגון המתנקשים ולשקם אותו לאחר שנפגע קשות מההתקפה, תוך כדי המשך המלחמה הנצחית עם הטמפלרים. בו בזמן, בעתיד, על דזמונד לחקור את האסון הנעלם שעליו סיפרה לו מינרווה ולנסות למונעו.

Assassins+Creed+Brotherhood.jpg

בשונה מהמשחקים הקודמים בסדרה, שבהם מוקד ההתרחשות התחלק בין מספר ערים, במשחק הנוכחי אנו נפעל באופן בלעדי ברומא, מרכז הפעולה של הטמפלרים באותה עת. עם זאת, אין אנו מפסידים מהצמצום במספר הערים, מפני שבהשוואה לערים במשחקים הקודמים רומא הינה ענקית, ובהחלט יהיה לנו מה לעשות בה במהלך כל שעות המשחק (שבהחלט איננו קצר). כדי לסייע לנו להתמודד עם גודל העיר, במשחק הנוכחי נוכל גם לרכב על סוס בתוך העיר, והמשחק יכלול אפשרויות קרב חדשות על גבי הסוס. על אציו לפגוע בשלטון הבורג'ה ברומא המדוכאת, והוא עושה זאת ע"י הריסת תשעת "מגדלי הבורג'ה" הפרוסים בעיר. כאשר נהרוס מגדל, אנו נזכה לשלטון ברובע העיר שבו היה המגדל, ונוכל לשקמו, בדומה לשדרוג הווילה במשחק הקודם.

גם ידידו הטוב של אציו, לאונרדו דה ווינצ'י, חוזר לככב במשחק, לאחר שהבורג'ה מחייב אותו לפתח כלי מלחמה חדשים שישמשו את הטמפלרים. לאונרדו יבקש מאציו להרוס את המצאותיו כדי שהטמפלרים לא יעשו בהן שימוש, ואנו נזכה לנסות את ההמצאות בעצמנו תוך כדי ההרס.

Assassins-Creed-Brotherhood.jpg

כראש המתנקשים, אציו יכול לפקוד על המתנקשים שבארגון, לאחר שהציל את תושבי רומא מהבורג'ה ושכנע אותם להתגייס וללחום כמתנקשים. אציו יצטרך לדאוג לאימונם של המתנקשים שתחת פיקודו, ולשלוח אותם למשימות כנגד הטמפלרים ברחבי איטליה. נוסף על כך, בשעת קרב הוא יוכל לזכות לעזרה של מתנקשים שלא פעולה במקום אחר באותו זמן.

נוסף על כל החידושים שבמשחק הנוכחי (שכוללים גם נשקים חדשים ומערכת קרבות משופרת), במשחק הנוכחי נזכה לשחק קצת יותר בהווה כדזמונד, ונבצע מספר משימות במטרה למנוע את האסון המדובר וללמוד עליו עוד, לאחר שדזמונד נהיה מתנקש כחלק מעלילת המשחק השני בסדרה.

assassins_creed_3.jpg

לבסוף, בנוסף על כל החידושים במשחקיות ב- Assassin's Creed: Brotherhood, המשחק הנוכחי יכלול גם מצב מולטי, שבו נזכה לשחק כאחת ממספר דמויות אפשריות כגון פרוצה, אציל, רופא ועוד, ולהרוג בשלל דרכים ונשקים מגוון של אנשים אחרים מרחבי העולם. המולטי יכלול מספר מצבי משחק, וכל הריגה תזכה אותנו בנקודות, כאשר נזכה בנקודות רבות יותר ככל שההתנקשות הייתה מרשימה יותר. לפי הסיפור, אנו משחקים כטמפלרים באימון העושה שימוש בשיטת הזליגה, אותה שיטה שבה דזמונד עשה שימוש במשחק הקודם.

אתר הבית של המשחק- http://assassinscreed.uk.ubi.com/brotherhood/

ה-wikia של המשחק: http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Assassin%27s_Creed_Wiki

דרישות מערכת למשחק: Minimum system requirements

דרישות מינימום:

Operating System: Windows XP (32-64 bits) / Windows (32-64 bits) / 7

Processor: Intel Core 2 Duo 1.8 GHZ or X2 64 2.4GHZ

Memory: 1.5 GB (or 2 GB in Vista/7

Hard Drive: 8 GB Hard Disk space

Video Card (graphics): 256 MB 9.0c–compliant videocard with Shader Model 3.0 or higher

Sound Card: compatible Sound Card

DirectX: 9.0c

מומלצות:

Operating System: Windows XP (32-64 bits) / Windows (32-64 bits) / 7

Processor: Intel Core 2 Duo E6700 2.6 GHz or 64 X2 6000+ or better

Memory: 1.5 GB (or 2 GB in Vista/7

Hard Drive:

Video Card (graphics): 8800 GT or ATI HD 4700 or better videocard

Sound Card: 5.1 soundcard

DirectX: 9.0c

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 131
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

כל הכבוד על ההשקעה אבל הרסת לי חשק לשחק בגלל הספוילר הבא, מיותר לגמרי!

"כראש המתנקשים, אציו יכול לפקוד על המתנקשים שבארגון, לאחר שהציל את תושבי רומא מהבורג'ה ושכנע אותם להתגייס וללחום כמתנקשים. אציו יצטרך לדאוג לאימונם של המתנקשים שתחת פיקודו, ולשלוח אותם למשימות כנגד הטמפלרים ברחבי איטליה. נוסף על כך, בשעת קרב הוא יוכל לזכות לעזרה של מתנקשים שלא פעולה במקום אחר באותו זמן."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

למה כבד? איכות תמונה מהממם !

שמתי את הכל על איכות הכי גבוהה (חבל שאי אפשר להגדיר ליותר), ואני מקבל 120FPS ממוצע.

מאוד נהנה מהעלילה לבינתיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

7 שעות לפני שחרור ועדיין אין Pre-load (הורדה טרום-יציאה) לאלו שקנו בסטים, בושה.

אני חושב להוריד את קבצי המשחק שהודלפו, להתחיל את ההורדה לכמה שניות כשהמשחק יצא, לגזור את הקבצים מהגרסה פרוצה לתיקיית הסטים ולעשות Verify Integrity. חושבים שתהיה בעיה כל שהיא ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהתחשב בעובדה שאנשים שהזמינו מאתרים אחרים כבר קיבלו Pre-load, ובהתחשב בעובדה שעם העומס שיהיה בזמן הזה על השרתים של סטים קצב ההורדה יהיה כנראה גרוע - אני מעדיף למצוא פתרון אחר, אני יודע אני מוזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Kiril ממליץ לך להפסיק עם הדיבורים על פריצות וטורנטים למה עלולים לחסום אותך

מה הבעיה? 0_0

אני תמיד עושה ככה כדי שביום ההשקה לשחק כמה שיותר מהר. תמיד יוצאים משחקי באתרי הורדות (בלי קראק תחילה) ככה שזה קבצים שאתה מוריד מסטים. ומאתרי הורדות זה הרבה יותר מהיר.

קצת הגיון........

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מטורף...שיחקתי לפני כחודש ומשהו ב ראשון סיימתי אותו ,בתחילת מרץ\החודש התחלתי בשני...בידיוק סיימתי את השני היום!!!!

והתחלתי לשחק כ 10 דק בשלישי...מדהיםםםםםםםם !!!לדעתי רק בשביל הסידרה הזו שווה לקנות מחשב חזק-פשוט חוויה!!!נקווה שהשלישי יהיה טוב לפחות כמו השני... :D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...