עבור לתוכן

ניסיון גרוע שלי עם היבואנית CDLOG או (CD LOG)

Featured Replies

פורסם

עריכה- עבר זמן רב מאז, לא הוגן לשפוט יותר.

  • תגובות 66
  • צפיות 25.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

מעקב.

וגם אני חושב שזו דוגמה לאיך אפשר לשמור על נימוס ושפה יפה תוך כדי פתיחת ט'רד תלונה,

(על משהו שעושה רושם שנמשך הרבה זמן ומביא עצבים לפותח הט'רד).

פורסם

לך לבית המשפט לתביעות קטנות

פורסם

תעסיק טכנאי מקצועי מטעמך ותראה להם מאיפה משתין הדג בבית משפט לתביעות קטנות.

הבעיה היחידה היא שהעניין עלול לעלות יותר כסף מכרטיס מסך חדש. :lol:

פורסם
  • מחבר

^ בדיוק. :-X

נראה איך העניין יתפתח הלאה...

פורסם

מעקב.

פורסם

מעקב.

פורסם

כשעבדתי אצל יבואן של כל מיני דברים + כרטיסי ATI הייתי אחראי בין השאר על בדיקות תקינות של הכרטיסים.

לפני שבאתי לשם הטכנאים של מעבדת המסכים (שתפקידם לתקן מסכים) בדקו בצורה שטחית ביותר את הכרטיסים והרבה כרטיסים תקינים נשלחו בחזרה ליצרן כמו גם כרטיסים לא תקינים הוחזרו לחנויות.

מעבדה שבודקת מוצרים חייבת להתפתח וללמוד איך לעשות את העבודה היטב.

היו מקרים שחנות התעקשה על דבר כזה או אחר, והזמנתי את הנציג שיבוא אלי, ואפילו לקוחות סופיים מדי פעם הוזמנו לבוא אלי כדי שאוכל לפתור את הבעיה.

הייתי צריך ללחוץ קצת על הסמנכ"ל שלא היה מרוצה מזה שאנשים זרים עם אינטרסים זרים מסתובבים במתחם הפנימי של החברה.

אחרי שיכנוע קל שהדבר נחוץ ומועיל, והבטחה שאף אחד שנכנס לא יסטה ממסלולו ויהיה תחת השגחה צמודה, הסמנכ"ל התרצה.

באופן הזה גיליתי ופתרתי בעיות שלא הייתם מצפים שיהיו קיימים בשטח ושגרמו לכרטיסים תקינים להגיע אלי שוב ושוב.

טכנאים של חנויות הגיעו אלי ולמדו דברים כמו איך להתקין דריוור כמו שצריך ואיך לסדר בעיות תוכנה שקשורות לכרטיסים הגראפים.

כל טכנאי כזה שהקדשתי לו 20 דקות חסך לי בסופו של דבר זמן רב, ובכלל כמות הזמן והסבל שנחסכה לאנשים בזכות שירות טוב ושיתוף פעולה היא עצומה.

זה היה לפני יותר מ10 שנים.

היום דברים מסוימים נהיו יותר פשוטים, ודברים אחרים נהיו יותר מורכבים.

עדיין יש צורך ותמיד יהיה בשירות טוב ושיתוף פעולה, וכמובן רצון להשתפר וללמוד.

פורסם

מעקב

פורסם

כל הכבוד על ההודעה, בהחלט השתמשת בשפה הראויה לתלונה אינטיליגנטית.

מקווה שהכל יסתדר בסופו של דבר, ושהדיון הזה ירתיע אותם, במידה וקיים משתמש מטעמם בפורום.

בהצלחה :xyxthumbs:

פורסם

כל הכבוד מקרה דומה היה לי עם כרטיס מסך 9800gtx+ 1gb שהיה במעבדה פעמיים ונשלח חזרה לחנות בטענה שהוא תקין ובסוף החנות החליפה לי אותו על דעת עצמה ללא אישור המעבדה כדי שאהיה מרוצה.(חנות אחרת לא החנות שאתה מדבר עליה).

פורסם

נשמעת התנהלות בזוייה ביותר, אני בהחלט אשקול לבדוק מי מייבא את החלקים

ברכישת המחשב הבאה שאני מתכנן.

פורסם
  • מחבר

תודה לכולם על התגובות.

Art Tatum, חבל שאין מישהו שמשחק את התפקיד שלך במקרה שלי...

פורסם
  • מחבר

תודה, אני אעבור על זה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים