Battlefield 3 - דיון מקדים - עמוד 203 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield 3 - דיון מקדים


Dima67

Recommended Posts

  • תגובות 4.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

"מרגיש כמו כדור אחד" - אפשר לומר את זה על כל נשק. אמנם מהצד שלך זה נראה רגיל, אבל כשאתה זה שחוטף את הכדורים, בגלל שמערכת ה-Hit reg היא בצד הקליינט- זה נראה כאילו שחטפת רק כדור אחד. בפועל זה לא Headshot ולא נעליים, זה פשוט עיכוב וכשהמידע מגיע משרת המשחק אל המחשב שלך אתה נראה כפתאום מת, ברגע אחד מ-100% ל-0%.

קישרתי קודם לסרטון שנותן כמה דוגמאות, זה לא הנשקים אלא כל מערכת הפגיעות.

לגבי מסוקים ומטוסים- אני דווקא מהצד שמתעצבן שכ"כ קל להוריד מסוקים ומטוסים מהקרקע. במיוחד מסוקים. אם אני יותר מ-10 דקות באוויר אז זה סתם מזל. נכון שאני יכול להיות קרוב לקרקע כך שעצים ומבנים יפריעו להתבייתות.. אבל אם אני שורד הרבה זה רק מזל, מזל שלא קיבלתי תשומת לב מ-Engineers בקבוצת האויב. כ"כ קל לעלות לאוויר וליפול אחרי דקה. במטוסים אפשר להתרחק ולא לחטוף את הטיל השני שמפיל אותך, אבל הם עדיין מגוחכים בכך שלוקח כ"כ הרבה פגיעות בשביל לחסל מטרות. ועד שהיו לך הרבה פגיעות במטרה? איזה Engineer חמוד יגנוב לך את ההריגה.

זה מטופש שה-Unlock הראשון של ה-Engineer הוא נשק מתביית וכ"כ קל להשתמש בו (לעומת BC2 למשל שנדרש Tracer או קצת Skill כשלא משתמשים ב-Tracer dart).. לעומת כלי רכב נגד אוויר (Tunguska) שיעיל בדיוק כמו המטוס, צריך לירות שלוש שעות ואז (שוב) איזה Engineer יגנוב לך את ההריגה. והנגד אוויר ה-Stationary שיש בכל בסיס הוא בדיוק אותו הדבר.

זה היה ברור ב-BC2 שאין להם הרבה מושג ב-Balance ושבלי פידבק של הקהילה הם היו אבודים, אבל זה מתחיל להמאס. צריכה לעבור חצי שנה עד שיאזנו את המשחק? (בלי להתחשב בבאגים ובעיות)

אני אוד אוהב את כל הרעיון של , משחק קבוצתי, קלאסים שונים, כלי הם פלוס.. אבל בין היתר גם אני אחכה לראות את המוצר הסופי לפני הרכישה. המצב היה נראה יותר ורוד בבטא של BC2.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כדאי לחכות שהמשחק יצא ורק אחרי כמה ימים לקנות אותו כדי לדעת אם יש באגים או לא? כי כשקניתי את BC2 גם היו בעיות עם האינטרנט אבל לא היו כל כך הרבה בעיות כמו בבטא של BF3 ורק אחרי איזה חודש סידרו לגמרי את הבעיות בBC2.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מישה- לא הבנתי על מה הגבת, אני לא אמרתי שהבטא של BF3 מדגימה משחק קבוצתי מצוין.

נכון, כל מערכת הפגיעות דפוקה וזה משהו שחייבים לשנות, לא אמרתי אחרת.

ואיזה במשחק הורג בקליע אחד בלי Headshot?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וזה שרכבים קלים לא נהרסים מפגיעת טיל RPG, קרה לי שפגעתי עם RPG בגיפ, וזה שהיה בו פשוט ירד ממנו וירה בי.

אכן אבל לשם שינוי אתה לא חסין כדורים בגיפ. פגעתי עם RPG בגיפ והרגתי אחד מהנוסעים, אבל הנהג נראה לי יצא והרג אותי.

לגבי מסוקים ומטוסים- אני דווקא מהצד שמתעצבן שכ"כ קל להוריד מסוקים ומטוסים מהקרקע. במיוחד מסוקים. אם אני יותר מ-10 דקות באוויר אז זה סתם מזל. נכון שאני יכול להיות קרוב לקרקע כך שעצים ומבנים יפריעו להתבייתות.. אבל אם אני שורד הרבה זה רק מזל, מזל שלא קיבלתי תשומת לב מ-Engineers בקבוצת האויב. כ"כ קל לעלות לאוויר וליפול אחרי דקה. במטוסים אפשר להתרחק ולא לחטוף את הטיל השני שמפיל אותך, אבל הם עדיין מגוחכים בכך שלוקח כ"כ הרבה פגיעות בשביל לחסל מטרות. ועד שהיו לך הרבה פגיעות במטרה? איזה Engineer חמוד יגנוב לך את ההריגה.

זה מטופש שה-Unlock הראשון של ה-Engineer הוא מתביית וכ"כ קל להשתמש בו (לעומת BC2 למשל שנדרש Tracer או קצת Skill כשלא משתמשים ב-Tracer dart).. לעומת כלי נגד אוויר (Tunguska) שיעיל בדיוק כמו המטוס, צריך לירות שלוש שעות ואז (שוב) איזה Engineer יגנוב לך את ההריגה. והנגד אוויר ה-Stationary שיש בכל בסיס הוא בדיוק אותו הדבר.

האנלוק הראשון שלך עם כלי טייס הוא 'שידרוג' שמקשה להתבייט עליך, השני הוא 'ציוד' שנותן לך נורים להורדת הנעילה. בכל אופן האיזון בין אוויר לקרקע תמיד היה גרוע ב-BF. במציאות מי ששולט בשמים שולט בקרקע, ב-BF אלו תחומים כמעט נפרדים, כי לא ממש היו (BF2) \ אין ממש נשקי אוויר קרקע, אולי יש דברים שיפתחו אח"כ. רק ב-BF1943 היה קשר חזק בין שליטה בשמיים לשליטה בקרקע.

עוד משהו.. אם מקבלים 100 נקודות על Vehicle Disabled אז מתי מקבלים Vehicle destroyed ? (מסתבר ש3 מוקשים גורמים רק ל"disabled" כשמדובר ברכב כבד.. :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: )

Destroyed אתה מקבל כשהוא יורד ל-0%.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נוקלאו- הם כבר ציינו שיש באג שהנזק המוסב לאויב בתנועה הוא גדול יותר מאויב שאינו בתנועה. אולי זה שייך ואולי לא, עד כמה שאני יודע שום לא הורג בפגיעה אחת שאינה פגיעה בראש, או לפחות שום לא אמור לעשות זאת.

omrik10- נכון וזה לאו דווקא דבר טוב, אני לא מצפה שזה יהיה כ"כ קיצוני ב-BF3, מה שאני מצפה זה שהמשחק יהיה מאוזן.

יגאל- ב-BF3 אמורים להיות שני שהם נגד קרקע. A-10 ועוד אחד.. לא זוכר, הם פשוט לא בקספיאן. אתה יכול לבדוק ב-Battlelog.

לגבי ה-Unlocks של המטוסים/מסוקים, אני לא רואה בזה דבר שמאזן שום דבר. נכון שזה עוזר, אין ספק, אבל מדובר ב-Customization לעומת אצל ה-Engineer שמדובר בנשק. כשאתה משחק Engineer (או כל קלאס אחר) אתה מתישהו מרגיש חובה מוחלטת לבחור ב-Customization מסוים? אני לא חושב ככה, אלו עזרים בלבד שלא נועדו להיות Game changers.

אז בסדר, עם שכזה ה-Engineer לא יוכל להלחם בכלי שבקרקע, אבל בתור טייס אתה רוצה חופש תנועה, אתה רוצה לקחת תוספים אחרים ולהתנסות, אתה לא רוצה להתחייב לבחור אחד מתוך שניים-שלושה תוספים שהם נטו בשביל שלא יורידו אותך מהאוויר כ"כ מהר, דבר שלא היית צריך לעשות אם הפקטור הזה במשחק היה מאוזן.

בכל אופן אני לא רוצה לחפור יותר מידי.. נראה איך המשחק יהיה כשיצא ואז נדע אם להתלונן או לא. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בBF2 זה היה הכי בולט שמי ששלט באויר שלט בכל המשחק. אם היו טייסים טובים מי שהיה בקרקע היה פשוט צאן לטבח, אפילו ברכבים כבדים.

^^

לגמרי. בייחוד ב Wake ו Gulf Of Oman.

המסוקים, והמסוקים בלבד היו איזה שהוא כוח כנגד כוח רגלי. המטוסים, עם הרבה מזל, היו מורידים טנק פה ושם. אולי זה היה משתפר עם היה CCIP נורמלי במטוסים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

omrik10- נכון וזה לאו דווקא דבר טוב, אני לא מצפה שזה יהיה כ"כ קיצוני ב-BF3, מה שאני מצפה זה שהמשחק יהיה מאוזן.

לא ציינתי את זה לטובה, מבחינתי זה היה אסון, זאת הסיבה שלא שיחקתי הרבה במפות עם כלי טייס, אני טייס גרוע, וצאן לטבח אף אחד לא אוהב להיות.

המסוקים, והמסוקים בלבד היו איזה שהוא כוח כנגד כוח רגלי. המטוסים, עם הרבה מזל, היו מורידים טנק פה ושם. אולי זה היה משתפר עם היה CCIP נורמלי במטוסים.

התכוונתי טייסי ומסוקים. ואני ראיתי טייסי ב BF2 שמורידים טנקים בלי שום בעיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...