samos פורסם 2011 בינואר 1 Share פורסם 2011 בינואר 1 בימים האחרונים הגלישה ב014 הפכה לבלתי אפשרית לצפיה בסירטונים בYOUTUBE ואתרים נוספים בחול.כפי שאני קורא בדיונים אחרים הבעיה לא רק שלי.האם יש מישהו שיכול לראות סרטים בYOUTUBE בצורה נורמלית עם 014?אם כן איך החיבור שלו? הוט, בזק, חיגן? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Charybdis פורסם 2011 בינואר 1 Share פורסם 2011 בינואר 1 לצערי, הפתרון היחיד שאפשר להציע הוא חבילת גיימר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
samos פורסם 2011 בינואר 1 מחבר Share פורסם 2011 בינואר 1 לצערי, הפתרון היחיד שאפשר להציע הוא חבילת גיימר.אם כולם יעברו לגיימר גם זה לא יעבוד. לפי מה שאני קורא העומס הגיע גם לשם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Charybdis פורסם 2011 בינואר 1 Share פורסם 2011 בינואר 1 בכל מקרה, מה יעזור לך לדעות אם אצל כולם יש עומסים?אתה כבר יודע מדיונים קודמים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
--Shadow-- פורסם 2011 בינואר 1 Share פורסם 2011 בינואר 1 מי אמר שכולם יעברו לגיימר על מה אתה מדבר?אתה רוצה פתרון קבוע ? תעבור לגיימר...או לחברה אחרת..אבל לפני שווה לבדוק עם יוזר זמני אם יש לך אפשרות להשיג זאת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
XLEE פורסם 2011 בינואר 1 Share פורסם 2011 בינואר 1 מי אמר שכולם יעברו לגיימר על מה אתה מדבר?אתה רוצה פתרון קבוע ? תעבור לגיימר...או לחברה אחרת..אבל לפני שווה לבדוק עם יוזר זמני אם יש לך אפשרות להשיג זאת.ממש לא נכון עם גיימר או בלי הכל שטויות חבל על הכסף זה רק מעודד אותם לקנות פחות פס רוחב מתי תתעוררו!!!! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Vidati פורסם 2011 בינואר 1 Share פורסם 2011 בינואר 1 אוףףףף!!!! זה כל כך מעצבן! יש לי גיימר 5 מגה ואני סובל! אי אפשר לגלוש, הטורנטים עושים טובה שהם עברים את ה100KBPS וYTUBE בקושי זז, עידכונים לווינדוס אני מוריד כבר שעה... מה נהיה? זה הגיוני שאני אקבל כזה פינג ומהירות לאירופה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
--Shadow-- פורסם 2011 בינואר 1 Share פורסם 2011 בינואר 1 אני בגיימר, ואם היו בעיית היית אומר לא...?אני לא יודע איך זה אצל אחרים.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TicTacToe פורסם 2011 בינואר 2 Share פורסם 2011 בינואר 2 עם תשתמשו באפשרות החיפוש עם המילים 014 / בזק אתם תראו את כמות הת'ראדים שנפתחו בעניין בעיות גלישה בבזק לאחרונה.כן גם אני מנוי אצל בזק עם יוזר גיימר ויש בעיות - משהו השתנה וזה לא עובד כמו שזה עבד לפני חודשיים!!!וניתן לראות בנושא הזה ובאחרים שאנחנו לא "מקרים בודדים"!לוטם היקרה נשמח לשמוע מילה או שתיים על המהלכים האחרונים בבזק ולא תפנה לטכנאי/נציג, תשדרג לגיימר או תעשה רסטרט לראוט. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shikasha פורסם 2011 בינואר 2 Share פורסם 2011 בינואר 2 מצטרף לסובלים.גם אני הרגשתי שינוי משמעותי לרעה עם פינגים גבוהים ולאגים במשחקי רשת.הכל היה סבבה עד לפני כחודשיים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
inmotion פורסם 2011 בינואר 2 Share פורסם 2011 בינואר 2 לוטם היקרה נשמח לשמוע מילה או שתיים על המהלכים האחרונים בבזק ולא תפנה לטכנאי/נציג, תשדרג לגיימר או תעשה רסטרט לראוט.תשכח מזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TicTacToe פורסם 2011 בינואר 2 Share פורסם 2011 בינואר 2 נראה לך שבאמת ציפיתי לקבל תגובה בנוסח הבא : לכלל לקוחות בזק שלום - כן בתקופה האחרונה עשינו שינויים בשרת X ניתובים ותעדוף לאוכלוסייה Y . לצערנו חלה ירידה באיכות הגלישה למשתמשים הרגילים , אנחנו עושים הכל על מנת שתוכלו להנות בצורה מלאה מחווית הגלישה בהקדם. עמכם הסליחה.אפילו אם זה היה המנכ"ל הם לא היו מודים במהלך שנעשה נגד המשתמשים הפשוטים כמבחינתם הכל בסדר - עם המהירות הורדה/העלאה בארץ תקינה אז האינטרנט תקין ואין מחוייבות מעבר לזה.אני רק מחכה ליום שחברת החשמל יפתחו את שירות האינטרנט שלהם. אז נראה את כל החברות הדוחות שלנו עם המונופול הקומבינות והתעדוף שלהם.תקנו את הכבל התת ימי ואז אולי תוכלו באמת לספק את מה שאתם מציעים :* קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Niseg פורסם 2011 בינואר 3 Share פורסם 2011 בינואר 3 אני לא שמתי לב לשינוי יש לי גיימר כבר הרבה זמן נתנו לי 15 באותו מחיר ואני יודע שיצאתי פראיר ששילמתי להם על זה אבל אני בסך הכל מרוצה מהם ואשתי עכשיו מורידה תוכן בכמויות גדולות אז זה קצת עוזר. לפעמים חלקים משמעותיים יורדים ב5-10 דקות ולא צריך יותר מזה. בכל מקרה בקשר לyoutube כבר בדקתי את זה. יש להם עיצוב תעבורה על YouTube אבל לא על סרטים בfacebook (עדיין לא בדקתי). בyoutube סרטים בעיכות 480p ומטה מקבלים רוחב פס מקסימאלי ל5 שניות ואז זה יורד למקסימום של 1.1mbps או 1.6mbps בהתאם לאיכות סרט. הבעיה היא שבשעות העומס יש סיכוי שגם לקבל 1.1mbps לחול ואז כל העסק לא עובד. אם תבדקו את זה בwireshark או תוכנית sniffer אחר תראו שאתה מורידים הכל משרתים של 014 שמתנהגים כמתווך . לפי דעתי הבעיה העיקרית של 014 בחבילות היא שהם לא מעצבים תעבורה מספיק (או בכלל ) ולא דוחפים את המורידים הכבדים לסוף התור (מחבלים בכל הדברים האחרים). בגיימר אני יודע שיש עיצוב תעבורה אבל כשנותנים למורידים הכבדים עדיפות בשעות העומס הם חונקים את המשתמשים הרגילים. שנים ש014 התגאתה בעובדה שהם לא חוסמים כלום אבל לפעמים צריך לסגור לכמה אנשים את השלטר כי הם לא יגבילו את עצמם.בכל מקרה הסיכוי לתגובה מהם לא גבוה אבל יש סיכוי שהם קוראים. אולי בגלל שהם מתכננים כבל מתחרה מד נטיולוס אמרה להם שהם לא מקבלים הנחה על רוחב פס (מד נטיולוס היא מונופול אז הם "יכולים"). אם זה גרם ל014 לחתוך בקניות רוחב הפס שלהם (התקציב שלהם לא אין-סופי) זה יהרוס לכל המשתמשים שלהם שכל הזמן משדרגים את החיבור. אין כרגע שום שקיפות בנושא של יחס משתמשים לרוחב פס והספקיות לא כלכך מעונינות שהמשתמשים ידעו את האמת (רוחב הפס לחו"ל כלכך יקר שעל כל מגהביט יש איזה 25 משתמשים). לא מזמן הערכנו כמה רוחב פס יש להם בסך הכול ואם אני זוכר נכון זה בסביבות ה30-40gbps (אולי פחות) . לא זוכר באיזה שירשור זה היה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2011 בינואר 3 Share פורסם 2011 בינואר 3 אפילו אם זה היה המנכ"ל הם לא היו מודים במהלך שנעשה נגד המשתמשים הפשוטים כמבחינתם הכל בסדר - עם המהירות הורדה/העלאה בארץ תקינה אז האינטרנט תקין ואין מחוייבות מעבר לזה.אני רק מחכה ליום שחברת החשמל יפתחו את שירות האינטרנט שלהם. אז נראה את כל החברות הדוחות שלנו עם המונופול הקומבינות והתעדוף שלהם.ואיך בדיוק זה יעזור? חברת החשמל תקנה פס ייעודי לחו"ל? תהיה באותו מצב כמו היום - אינטרנט מהיר בארץ, זוחל בחו"ל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
לוטם בזק בינלאומי פורסם 2011 בינואר 3 Share פורסם 2011 בינואר 3 שלום לחברי הפורום,אנו קשובים לכם גם ברשת וגם בשירות הלקוחותואנחנו עוקבים אחרי הפניות ברשת בכלל ובאתר HWzone בפרט.אנחנו מודעים לפוסטים בנושא מהירויות הגלישה ובודקים את הנושא לעומק.כל פנייה כזו מטופלת על ידינו בצורה נקודתית.שימו לב כי בסוף השבוע האחרון אכן הייתה תקלה נקודתית שנמשכה כ-24 שעות וטופלה.אם אתם עדיין חווים תקלה בגלישה צרו קשר במייל הנמצא בחתימה שלי.בנוסף,חשוב לי לציין כי אנו עובדים על שיפור המערכות שלנו באופן תמידי,בגלישה בארץ ובחו"ל וזאת על מנת לתת את חוויית הגלישה המיטבית.בכל שאלה או בקשה תוכלו לפנות אליי בהודעה פרטית,או לפנות במייל שלנו הנמצא בחתימה שלי.לוטם בזק בינלאומי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.