Elder Scrolls V: Skyrim - כל הפרטים כאן - עמוד 20 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Elder Scrolls V: Skyrim - כל הפרטים כאן


LazyBoy

Recommended Posts

שלום חבר'ה

אולי מישהו מכם קרא משהו על זה, אבל בשני המשחקים האחרונים של Todd_Howard

oblivion & fallout 3 היתה לא מעט ביקורת בנושא שחסר גיוון בכל מה שקשור לציוד במשחק , למי שזוכר בoblivion היו בערך 10 מערכות שריון ולא הרבה היצע חוץ מזה (אחרי שמשחקים הרבה זה ממש בולט שאין עוד איך להשתפר), מעניין אם הם שינו את זה...

אז תגידו גם לכם אחרי שיחקתם במשחקים שדיברתי עליהם הרגשתם שיש מחסור בתחום הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 802
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני מסכים איתך שיש את האשפרות הזו וגם בראיון על המשחק נאמר שהחברה תנסה להשיק את הmods ממש עם יציאת המשחק

אבל מבחינת תיכנון זה נראה לי קצת "מבולגן" ....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים איתך שיש את האשפרות הזו וגם בראיון על המשחק נאמר שהחברה תנסה להשיק את הmods ממש עם יציאת המשחק

אבל מבחינת תיכנון זה נראה לי קצת "מבולגן" ....

למה אתה מתכוון כשאתה כותב "להשיק mods עם יציאת המשחק"? הכלי של F3 שוחררו עם המשחק עצמו לדוגמא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שימוש לא נכון של המילה, הוא רוצה להגיד שהם יוציאו את ה SDK ביחד עם יציאת המשחק.

ותפסיקו להשתמש במוסג איש שיווק, כל המשחקים של BETH מוצגים על ידי המפתחים, את אנשי השיווק משאירים מאחורה רק שיגידו מה אפשר להגיד ומה לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן כשלתי בלשוני , טוד הווארד הוא אחד המפתחים של המשחק או הgame dirctor

הוא לא איש שיווק, ודי גאון כי שלושת המשחקים האחרונים שלו זכו ב game of the year

אפילו אפשר לומר שאני קצת מעריץ את האיש , ומקווה שהוא ינהל עוד פרויקטים כמו אלו שהוא ניהל

אבל נחזור למה ששאלתי : האם האפשרות לmods מחפרת על כך שבתכנון המקורי אין מבחר גדול של ציוד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן כשלתי בלשוני , טוד הווארד הוא אחד המפתחים של המשחק או הgame dirctor

הוא לא איש שיווק, ודי גאון כי שלושת המשחקים האחרונים שלו זכו ב game of the year

אפילו אפשר לומר שאני קצת מעריץ את האיש , ומקווה שהוא ינהל עוד פרויקטים כמו אלו שהוא ניהל

אבל נחזור למה ששאלתי : האם האפשרות לmods מחפרת על כך שבתכנון המקורי אין מבחר גדול של ציוד?

אני בספק אם הם רצו להכניס עוד חפצים למשחק ולא הצליחו.. מה זה כבר חפץ? מודל טקסטורה וכמה שוות קוד של ה שהוא עושה אני בטוח שהם לא מגבילים את עצמם עם החפצים כי ״יש מודים״

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי, קהילה מפותחת שמקבלת כלי איכותיים הופכת את התוכן המקורי (Vanilla Content) ללא רלוונטי.

כל עוד המשחק מגיע עם עולם מושקע וLore עמוק - מצדי שהדמויות יסתובבות בתחתונים עד שיצאו מודים טובים :P

829312-1307290704.jpg

תמונה מTES. משחק שיצא לפני 5 שנים ועדין ניראה מדהים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון, היה אפילו מוד מעולה שמוסיף גילדה חדשה להצטרף אליה: גילדת הארכיאולוגים.

הכלים ש- סיפקו אפשרו לשנות וליצור הכל במידה רחבה: חפצים, דמויות, מפלצות, מבנים, קווסטים, ממשק, גרפיקה וכו'. פשוט הכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש גם את המוד המצוין הזה:

הוא לא סתם מוסיף תוכן למשחק אלא מדובר ב TOTAL CONVERSION מוחלט. עולם חדש, קסמים חדשים, עלילה חדשה וכו'.

הבעיה היחידה: הדיבוב הוא בגרמנית... (אבל הבנתי שהם עובדים על דיבוב באנגלית למוד)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו שאני רואה כמה שהmods מוספים תוכן , קצת חבל שלא התעמקתי בתחום

טוב נו, יש את לתקן טעויות , דרך אגב

בשיחה עם טוד הווארד נאמר שאורך המשחק הוא 300 שעות ,זה רק אומר ש" יא אללה כמה דברים יש לעשות שם..."

שאלה נוספת: אז איך הרגלי המשחק שלכם? האם את מתחילים עם דמות אחת ומשקיעים רק בה או שאתם כל פעם

מתחילים מחדש ולומדים מה"טעויות" של דמויות קודמות?

אני תמיד מתחיל את המשחק כמה פעמים ומנסה דברים חדשים....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...