Elder Scrolls V: Skyrim - כל הפרטים כאן - עמוד 49 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Elder Scrolls V: Skyrim - כל הפרטים כאן


LazyBoy

Recommended Posts

  • תגובות 802
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ממש מיותר כל הערכה הזאת

הפסלון נראה לא הכי איכותי

הדבר היחיד שנראה די סבבה זה ה ART BOOK

וגם אחרי חצי שנה -שנה שאני כבר לא ישחק במשחק מה אני אמור לעשות איתו?

בכל מקרה נחמד מינוס. לא יותר מזה

נקווה שהמשחק יתעלה על עצמו :jump:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם

אנקדוטה נחמדה בקשר למשחק החדש היא שבניגוד לקודמיו , שבהם השריון היה מחולק ל chest piece ול legs piece

הפעם הוחלט שיהיה במשחק רק שריון לחזה , אחת מהסיבות היא שבראיון של הווארד נאמר שהדבר מוריד מהעומס של לעשות

רינדור לשני חלקי שריון עבור כ הNPC's במשחק , ושהדבר תורם רבות לשטף של הגרפיקה במשחק

עד כאן זה באמת נחמד ומענין משהו אבל היותר נחמד פה הוא התיחסות של אמני הקונספט לדבר , בציורי קונספט שאני מוסיף

אפשר ממש לראות איך האמנים דאגו לכך שכל השריון יהיה שייך ל"שריון חזה" או למגפיים ובעצם הם נמנעו מתכנון חובבני של חלק שריון שלא קיים

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא כ"כ נורא, עד עכשיו היו חמישה חלקים לשריון שלך: קסדה, שריון חזה, מכנסיים, כפפות ומגפיים (ועקרונית גם מגן נחשב לשריון). עכשיו הם איחדו את שריון החזה עם שריון הרגליים אבל עדיין אפשר לבחור קסדה, כפפות ומגפיים מסוגי שריון אחרים. זה לא כזה הפסד גדול, לא שהם הפכו את כל חלקי השריון לסט אחד קבוע, וגם ממילא בעבר כמעט תמיד הייתי בוחר חלקי שריון מאותו סוג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה משנה לENCHANTING.

זה באמת לא כזה קריטי אם יש לך ארבעה חלקי שיריון במקום חמישה, חוץ מזה שעם טבעות ו amulets אפשר להגיע לאפקטים מספיק חזקים (כמו 100% chameleon למשל). לפחות הם לא ביטלו לגמרי את המושג של חלקי שיריון והפכו את זה לחליפת שריון אחידה. אותי יותר מטריד העובדה שהם ביטלו את ה attributes של הדמות, וגם חבל שהם ביטלו את זה ששריון וכלי נשברים עם הזמן וצריך לתחזק אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה באמת לא כזה קריטי אם יש לך ארבעה חלקי שיריון במקום חמישה, חוץ מזה שעם טבעות ו amulets אפשר להגיע לאפקטים מספיק חזקים (כמו 100% chameleon למשל). לפחות הם לא ביטלו לגמרי את המושג של חלקי שיריון והפכו את זה לחליפת שריון אחידה. אותי יותר מטריד העובדה שהם ביטלו את ה attributes של הדמות, וגם חבל שהם ביטלו את זה ששריון וכלי נשברים עם הזמן וצריך לתחזק אותם.

100% chameleon? איך לא ניסיתי את זה אף פעם!!

אני שמח שסוף סוף ביטלו את הצורך לתקן כלי ושריון. היה סתם מציק כל כמה קרבות להכנס לתפריט ופשוט להקליק על כל פריט שהצריך תיקון. סתם פגע בזרימה של המשחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

100% chameleon? איך לא ניסיתי את זה אף פעם!!

אני שמח שסוף סוף ביטלו את הצורך לתקן כלי ושריון. היה סתם מציק כל כמה קרבות להכנס לתפריט ופשוט להקליק על כל פריט שהצריך תיקון. סתם פגע בזרימה של המשחק.

זה נחשב קצת לרמאות, כלומר לא רמאות ממש כי המשחק מאפשר לך את זה, אבל זה פשוט מוציא לגמרי את האתגר מהמשחק. אתה יכול ללכת ולגנוב, לרצוח, לעשות מה שבא לך בלי שיקרה לך כלום:

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Chameleon

לגבי תיקון, אני דווקא אהבתי את זה כי זה הפך את החוויה למאוד מציאותית (טוב, חוץ מהעובדה שהיית מתקן את גלימת הקוסמים הקרועה שלך בעזרת פטיש :silly: ) וגרם לך להרגיש שהציוד שלך באמת מתיישן עם הזמן וצריך לתחזק אותו.

גם בסקיירים אגב יהיה סקיל של נפחות ברזל, אבל זה רק יהיה לשדרוג של נשקים קיימים ויצירה של נשקים חדשים, לא תחזוקה של נשקים מקולקלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה באמת לא כזה קריטי אם יש לך ארבעה חלקי שיריון במקום חמישה, חוץ מזה שעם טבעות ו amulets אפשר להגיע לאפקטים מספיק חזקים (כמו 100% chameleon למשל). לפחות הם לא ביטלו לגמרי את המושג של חלקי שיריון והפכו את זה לחליפת שריון אחידה. אותי יותר מטריד העובדה שהם ביטלו את ה attributes של הדמות, וגם חבל שהם ביטלו את זה ששריון וכלי נשברים עם הזמן וצריך לתחזק אותם.

באמת שלא קראתי על זה שהחזירו את הנושא הזה , באסה , בoblivion הצלחתי למצוא חרב שפשוט "הורסת" את הנשק של היריב

זה היה יעיל מאוד קצת מאבס שאי אפשר לקחת שלל , אבל היריב שלך ערום ולא חמוש , מה רע?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...