מנכ"ל Triple C מעוניין לעבור למודל תשלום לפי נפח תעבורה - עמוד 14 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מנכ"ל Triple C מעוניין לעבור למודל תשלום לפי נפח תעבורה


IRIVERMAN

Recommended Posts

דווקא התשובה ל1 לדעתי שונה.

מעבר כזה יחייב את הספקית לשכור עוד רוחב פס לחו"ל, ולא בטוח שהיא תחזיר את ההשקעה הזאת.

יתכן בהחלט שהתוצאה הסופית של המעבר יהיה הפסד לספקית.

ולשאלה 2. אני בהחלט רואה כאן נציגים של חברות האינטרנט. ולא אתפלא אם חלק מקובעי המדיניות שם קוראים את הדיון הזה.

אם הייתי חושב אחרת, כבר מזמן הייתי פורש מהדיון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 267
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

אני בד"כ לא אוהב להשמע כמו המתלוננים האלה על כל החברות..

אבל אתם צריכים להבין שחברה רואה דבר ראשון רווחים! אין לה שום אנטרס אחר לתת משהו כי היא רוצה להיות טובה ונחמדה..

והרבה חברות שהתחילו בקטע של "נהפוך את השוק" בסופו של דבר נגררו לאותו הבור של "כמה עשינו ברבעון הזה?"

אני זוכר ש012 שהתחייבה להגביל מספר משתמשים שהיא תהיה מוכנה לחבר בשביל שלכולם יהיה רוחב פס נורמלי.. היום היא רעבה לא פחות מהשאר.

זה כמו שפותחים מסעדת פועלים חדשה ורושמים מחירים שווים וכולם רצים לקנות והכל טוב ויפה, ואז בעל המקום רואה שחודש אחד היה קשה אז הוא מעלה את המחיר.. בחודשים הבאים כבר פחות באים אבל הוא מרוויח כמו כולם מסביבו והוא הופך להיות בדיוק כמו כל השאר.

ולפתוח חברת אנטרנט זה פרוייקט אדיר,השכרת מבנה וציוד, תכנאים\נציגי מכירות\שירות\תמיכה\בכירים וכו' וכו'

גם אם כל חברי האתר ביחד ירצו לפתוח חברה כזאת הם לא יצליחו כי הסכומים מטורפים.. (אלה אם מישהו מוכן לתרום כמה מליונים טובים)

אז בסופו של דבר מה שנותר לנו זה להתקשר ולברר ולהתווכח ולהציק עד שאחת החברות תתן לנו אנטרנט מהיר בחבילת או משהו במחיר נורמלי.. אחרת אין יותר מידי מה לעשות.

ובקשר למהירות? אני מחובר ל12 כי זה מה שHOT נתנו לי במבצע, אם היו נותנים לי 50 גם הייתי לוקח..אתם לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ יחי הדמגוגיה...

באותה מידה אל לך לבוא בטענות לבנקים /לחברות הסלולר/לחברות ביטוח/כל גוף אחר העושק את הציבור על המחירים השערוריתיים, הרי אם אתה לא מרוצה - אתה יכול להקים בנק/כל דבר אחר - לא מעט אנשים ישמחו להצטרף אליו.

דמגוגיה היא מילה קצת גדולה, אתה יודע. קשה מאוד לפתוח בנק (רק תראה מה דרוש כדי לקבל רישיון) או חברת . אבל ספק אינטרנט? הייתי מעורב בהקמה של כמה. מה דעתך על ספק עם פחות מאלף לקוחות בישוב אחד וזהו?

אגב, זה שמהחירים יקרים לא אומר שעושקים אותך. היום, למשל, אף אחד לא מתלונן שהחיבור לאינטרנט יקר - מתלוננים על המהירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז יכול להיות שצריך להתפשר על המחיר בשביל המהירות. זה הגיוני..

לדעתי משרד התקשורת צריך לחייב את החברות לפרסם כמה לקוחות יש להם וכמה רוחב פס יש להם כדי שכל לקוח יוכל לעשות לעצמו את החישוב. מינימום של התערבות אבל כן נותן לנו אפשרות להעריך כמה מוגבל יהיה הרוחב פס בשעות שיא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד מעט גם תרצה שיפרסמו מי באמת רצח את רבין?

זה סוד שאני אקח איתי לקבר :silly:

יהיה לך מאוד קשה להשיג פרסום כזה, כל חברה תטען לסודיות עסקית מול שאר החברות.

לי יהיה קשה, למשרד התקשורת לא. בכל מקרה זה לא משהו באמת סודי, לדעתי את מספר המשתמשים החברות שנסחרות בבורסה גם ככה מחוייבות לפרסם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דמגוגיה היא מילה קצת גדולה, אתה יודע. קשה מאוד לפתוח בנק (רק תראה מה דרוש כדי לקבל רישיון) או חברת . אבל ספק אינטרנט? הייתי מעורב בהקמה של כמה. מה דעתך על ספק עם פחות מאלף לקוחות בישוב אחד וזהו?

אגב, זה שמהחירים יקרים לא אומר שעושקים אותך. היום, למשל, אף אחד לא מתלונן שהחיבור לאינטרנט יקר - מתלוננים על המהירות.

לא אמרתי שהדברים באמת קלים. גם להקים ספקית זה לא פשוט כמו שאתה מנסה לתאר את זה.

באותה מידה אני יכול להפנות אותך לפתוח ספקית משלך שתחייב לפי תעבורה, בו אתה ושאר האנשים שחושבים כמוך יוכלו לגלוש במהירות גבוהה במחיר זול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי יהיה קשה, למשרד התקשורת לא. בכל מקרה זה לא משהו באמת סודי, לדעתי את מספר המשתמשים החברות שנסחרות בבורסה גם ככה מחוייבות לפרסם.

בתור חברות בורסאיות ניתן גם לדעת כמה הן שילמו על הקווים.

החלק הסודי זה רוחב הפס שלהן. וסביר שיש להם גם הסכם סודיות עם מד נאוטילוס שלא יספרו כמה קנו ובעיקר בכמה קנו.[br]פורסם בתאריך: 09-12-2010, 21:44:52


באותה מידה אני יכול להפנות אותך לפתוח ספקית משלך שתחייב לפי תעבורה, בו אתה ושאר האנשים שחושבים כמוך יוכלו לגלוש במהירות גבוהה במחיר זול.

קמה חברה שמוכנה לתת לנו את זה, חסכו מאיתנו את הצורך להקים אחת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין כאן את אלו שתומכים ברעיון גאוני וממוחזר זה.

מוצר האינטרנט שקיים אצלנו בישראל, הוא מוצר התקשורת הכי זול שיש לנו. כל מוצר תקשורת אחר, עולה לנו מאות ואלפי אחוזים יותר.

תמורת 50 שח, לכל אחד יכול להיות חופשי בבית. כן, הוא לא יוכל להוריד סרט HD בשעה, אבל יש לו את האפשרות להוריד זאת. והכל תמורת 50 שח בלבד.

המחיר החודשי לטלויזיה מתחיל מפי 4 מחיר.

המחיר המינמלי החודשי לפלאפון מתחיל מלפחות פי 3 יותר, ועד פי 20 יותר.

וכל זאת, מכיוון שזה התחום היחיד בתחום התקשורת בישראל (ספקיות האינטרנט) שהוא לא קרטל, ומתקיימת בו תחרות אמיתית. אם פחות מבחינת האיכות, אז יותר מבחינת המחירים.

ואתם חיים באשליה שהמחיר והשרות יהיו יכולים להיות טובים יותר (לצרכן הקל והבינוני), במידה ויעברו למודול לפי צריכה?!? תמימות ונאביות, כי ההפך הוא הנכון.

אגב, לא ראיתי שאף אחד מזכיר כאן את ספקיות התשתית. (HOT, , ובקרוב, חברת החשמל)

הם כלל לא יוזילו את המחיר לפי צריכה, מכיון שהצריכה לא עולה להם. ה"בעיה" שממנה סובלות ספקיות האינטרנט, לא קיימת כמעט בכלל אצל ספקיות התשתית.

וכולנו יודעים ש 2/3 מהמחיר שאנו משלמים על האינטרנט, הולך אל ספק התשתית ולא אל ספק האינטרנט.

זאת אומרת, שגם אם הספקיות יורידו את המחיר בחצי, עדיין המחיר הכולל ירד רק בשישית. - וזאת רק עבור הצרכן הקל ביותר.

לגביי מחירים שונים עבור צריכה בשעות שונות.... אתם רציניים ? האם אף אחד כאן, לא מבוגר מספיק כדי לזכור את הימים שהיינו צריכים לחכות לעשר בלילה כדי להתחיל לגלוש ?

השימוש באינטרנט היה לפי יחידות מניה של שיחות , (בנוסף לתשלום לחברת האינטרנט, שגם זה היה לפי כמות השימוש בזמן, או מחיר גבוה ללא הגבלה) ולכן, אנשים היו מחכים כל היום לשעות הלילה, כדי להתחיל לגלוש מבלי לשלם אלפי שקלים על הגלישה. (גם ככה התשלום הגיע למאות שקלים למשתמש בינוני)

לא קיים היום כלל תוכן קל באינטרנט. כניסה ל YNET צורכת כמה מגה לעמוד אחד. ואם אתה שוכח לסגור, כל הריפרשים האוטמטיים יתנפחו למאות מגה ביום.

ובכלל מי אמר לכם שהבעיה היא עם הלקוחות הכבדים ? האיטיות היא בעיקר בשעות העומס, נכון ? ולעומת זאת, המורידים הכבדים מורידים בכל השעות, נכון ?

זאת אומרת, שבשעות העומס ישנה בעיה בלי שום קשר למורידים הכבדים.

הבעיה נובעת, מלקוחות רגילים שרוצים לגלוש בשעות הנוחות להם, ואיפה שמתחשק להם. לצרוך תוכן רחב פס של שנת 2010 (WEB2 חחח) ולא של שנת 1999. ישנם יותר מדי מלקוחות אלו בשעות העומס, לעומת רוחבי הפס של ספקיות האינטרנט.

ה"רפורמה" המוצעת ע"י מנכ"ל טריפל סי, (AKA ירח אפל?) באה לקחת יותר כסף מלקוחות אלו - אתם - הרוב המוחלט מאלו שתומכים כאן ב"רפורמה" זו.

ואחרי הכל, מה אתם עושים את החשבונות עבור ספקיות האינטרנט ?!? בינתיים, הם לא רק שורדות, אלא מרויחות יפה מאוד. נכון, אף אחת מהם לא מרויחה כמו כל אחת מחברות הסלולאר, אבל אם אתם מחפשים את דוגמת חברות הסלולאר באינטרנט. צר לי עליכם.

לתת לספקים שליטה על מתי תגלוש וכמה תגלוש, כשהם היחידים שקובעים כמה גלשת ואם עברת את המיכסה או לא. ולך תוכיח אחרת. או אלוהים...

EXACTLY.

למה שהשישים אנשים האלו ישלמו יותר בגלל נתמך כבד אחד ?

בדיוק כמו ה"מורידים הכבדים" שגם כן בטלים בשישים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז תישאר בחברה לפי המודל הנוכחי.

תן לי לעבור לחברה שמשתלם לה להגדיל את רוחב הפס בשעות השיא, גם אם לא יהיה יותר זול (לטענתך) עדיין השיפור באיכות משתלם לי.

ובקשר לרפרש אוטומטי,פשוט תחסום אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בחצי שעה? עם שיטת האינטרנט של היום?

אם זה באמת היה ככה' date=' אז לא היו בכלל בעיות ולא היה צורך לשנות את השיטה

מהירות תיאורטית היא לא המהירות בפועל. ואתם בטח יודעים כמה אשכולות על זה נפתחים כאן בפורום

[/quote']

אני לא יודע מי פותח מה. עוד לא יצא לי להוריד פרק מסדרה (חוקית כמובן..) בלי לקבל tooltip מ-utorrent שמציין שההורדה הסתיימה תוך בערך 20-30 דקות. ואלוהים יודע שעשיתי את זה לא פעם ולא פעמים, בכל מיני שעות שונות ומשונות. יש לי חיבור 10 מגה ואני עובד במהירות מקסימלית כל עוד שהצד השני מסוגל לשלוח לי במהירות הזאת וכאשר לא מדובר על אימיול (שנחסם בשיטיות כמעט בכל שעות היום, עד כדי מהירות אפסית).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פרק בHD שוקל כמה? 1.2-1.5 ג'יגה

נגיד 1.2

מהירות חיבור 10 מגה זה 1.25 מגה בייט לשניה

יוצא 17 דקות במהירות המקסימלית.

34 דקות ב50 אחוז מהמקסימום.

בשעות השיא, הרבה אנשים לא מקבלים אפילו 50 אחוז מהמהירות המקסימלית שלהם.

לא יודע איך אתה מצליח לקבל בטורנט מהירות מקסימלית בכל שעות היום. אבל בהחלט הייתי רוצה לדעת את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טורנטים בריאים קשה לחנוק.

כשהפורט רנדומלי והמידע מוצפן, אני לא יודע אם אפשר אפילו לזהות את זה כתעבורת טורנט.

הרבה מקורות שולחים מנצחים במספרים.

פרקים חדשים יחסית בסדרות פופולריות הם באופן יוצא דופן יורדים במקסימום מהירות כמעט תמיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה מדברים כאן על משתמשים כבדים = משתמשים שמורידים תכנים לא חוקיים.

הרי משתמשים בהחלט יכולים להיות כבדים גם עם תעבורה חוקית למהדרין.

בנוסף לכך העתיד מנבא כי כולנו בסופו של דבר נהפוך למשתמשים כבדים, אם תשימו לב ככל שהזמן עובר, כך השימוש (התעבורה) שלנו באינטרנט גדל. העתיד אומר שהכל יעבור דרך האינטרנט (טלויזיה, טלפונים, אפילו מערכות הפעלה - בענן וכו').

מנכ"ל טריפל סי רואה את זה (האמת שכל מי שעוקב אחרי התפתחות האינטרנט ועם הגיון בריא, רואה את זה). ורוצה לעלות על הגל בטרם מועד.

אם עכשיו משתמשים כמו ירח לא רואים את זה, מנכ"ל טריפל סי רוצה לנצל את זה, הרי בעוד כמה שנים שהעתיד יהפוך להווה, גם משתמשים כמו ירח לא יקבלו את המודל של תשלום לפי תעבורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז תישאר בחברה לפי המודל הנוכחי.

תן לי לעבור לחברה שמשתלם לה להגדיל את רוחב הפס בשעות השיא, גם אם לא יהיה יותר זול (לטענתך) עדיין השיפור באיכות משתלם לי.

ובקשר לרפרש אוטומטי,פשוט תחסום אותו.

תעבור לאן שרק תרצה, אם תוכל. כל הרעיון הזה הוא רק בלון ניסוי שממש לא הולך להתממש, כי הוא לא משתלם לשום צרכן, פרט לצרכן מזדמן.

ואתה לא מבין מספר דברים בסיסיים: (כבר כתבו את נקודות אלו, אבל נראה כי אתה פשוט לא מבין או מסרב להבין)

1. חברה כזו לא עומדת להגדיל את רוחב הפס בשעות השיא - כי זה בלתי אפשרי. כן אפשרי לחברה, להגדיל את רוחב הפס שלה בכל שעות היממה. העלות זהה לעלות שחברה "רגילה" משלמת כיום.

הדבר דומה להוספת נתיבים בכביש. ברגע שהכביש הורחב, הוא הורחב גם לשעות העומס, אבל גם לשאר השעות, כמו שעות הלילה הריקות.

ואם בכל זאת יהיה ניתן בעתיד לספקית להרחיב את הקווים שלה רק לשעות העומס, זה יעלה לה כמעט כמו אותה הרחבה לכל שעות היממה. כי כל הספקיות רוצות הרחבה לשעות העומס, ולא רוצות ולא צריכות הרחבה למחוץ לשעות העומס.

2. שעות השיא לא סתם נקראים "שעות שיא". אלו השעות שכולם רוצים לגלוש - כולם אני מדבר על משתמשים רגילים, ואפילו קלים. ובגלל אנשים כמוך, וכמו כולם כמעט, בגלל זה נגרם העומס. ממש לא בגלל "מורידים כבדים". המורידים הכבדים, מנצלים את הקווים, בעיקר בשעות שאין בהם עומס - ובמלים אחרות, לא גורמים לעומס יותר מלקוח רגיל.

אני רוצה לחזור על כך שנית: אתה, ומשתמשים רגילים כמוך, (וסלח לי כבודו, אבל אתה לא משתמש קל) אתם אלו שגורמים לעומסים בשעות השיא. ולכן, להשקפתך, אתם אלו שצריכים לשלם יותר עבור הצריכה בעומס. מורידים כבדים, המורידים מחוץ לשעות העומס, צריכים לשלם פחות ממך, מכיוון שהם לא "מעמיסים" איטיות על שאר לקוחות החברה, ולא גורמים לספק להוציא יותר כסף על הרחבת הקווים, כדי שאתה תוכל לגלוש במהירות בשעות העומס. -- זה שנוסע בכביש במשך 5 שעות כל לילה (מ 12 בלילה ועד 5 בבוקר) - גורם פחות עומס ממך, כי אתה הוא זה שתקוע בפקק (ובכך תורם לאיטיות הכביש) בשעה 19 בערב למשך שעה וחצי. - הרחבת הכבישים היא בשבילך - לא בשבילו - הוא לא צריך את זה, הכבישים עבורו פנויים בלילה בכל מקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...