שירות של לוג'יטק - עמוד 6 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שירות של לוג'יטק


gwaylan

Recommended Posts

הייתי מאוד סקפטי כשקראתי את השרשור הזה.

אני האחרון שינסה לעשות "קומבינה", אבל יש לי עכבר mx518 שאני חושב כבר חצי שנה להחליף בגלל שדרסתי את הכבל שלו כמה פעמים עם הכסא ולכן הוא לפעמים יוצא מתקשורת ולא מגיב...

כבר הייתי במוד של סקר שוק בשביל להוציא 300 שקל על עכבר חדש, ואז כשראיתי את השרשור הזה אמרתי לעצמי "מה יש לי להפסיד?" ושלחתי מייל לתמיכה של לוגיטק.

הם ביקשו שאצלם את העכבר ביחד עם מספר הפנייה שלי כתוב בכתב יד (להוכיח שהעכבר אכן שלי), את הקודים שעל גב העכבר ושאשלח להם בתוספת הסבר קצר של מה הבעיה בו. לא עברה חצי יממה מאז ששלחתי להם ועכבר mx518 חדש בדרך אלי.

אני חייב לציין שאני בהלם. אין שום ספק שכל מוצר שארצה בעתיד אני אלך על לוגיטק גם אם זה כרוך בתוספת מחיר.

Response (Esmond Hoencamp)

Dear Amit XXXX,

Thank you contacting Logitech.

Your fulfillment has been processed. Within the coming days we will send you a product replacement free of charge. (MX518 Grade Mouse) When it leaves our storage facility you will be send an email containing the shipping information, including tracking number. You can use this code to trace the location

of your shipment on the UPS website.

Please do keep you old product for at least 30 days. We may need to arrange to have the defect product to be shipped back to us. If after this date we have not contacted you, you may dispose of it properly

Furthermore you will also receive an email in which we ask your opinion on our level of service. We would greatly appreciate it if you could

fill in this very short survey. Your email address will not be used for any other purposes.

We hope that this replacement keeps you as a satisfied customer.

Please do not hesitate to contact us again should you have any further questions or comments regarding our products or procedures.

Best regards,

Esmond Hoencamp

Logitech Europe SA

Customer Support

חשוב לציין שאני לא בטוח שהעכבר באחריות כי יש לו בערך 3 שנים!

חברות ויבואנים ישראלים - [glow=red,2,300]כך צריך להיראות השירות ללקוח![/glow]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 133
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אל תדאגו חבר'ה.. בקרוב החגיגה תסתיים.

:) פתאום הם יראו קצב עליה של 200% בפניות מישראל,שאני חושב על זה אולי אני גם אנסה את מזלי :),

יש לי מערכת X530 שבאחד מן הרמקולים הבננה נשברה

בכל מקרה , לא יודע זה יחס "טוב מדי" .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה כמה זמן יקח להם להפסיק את השירות הזה לישראל, בגלל כמות הישראלים שפונים אליהם (שלא בהכרח הציוד שלהם תקול)...

...

בגלל זה עסקים בחו"ל לא רוצים להתעסק עם . אולי מגיע לנו שירות חרא, כמו שקיים בישראל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעייה היא לא בשירות לקוחות אלא בלקוחות עצמם.

בתור אחד שיצא לו לראות מה זה שרות לקוחות באירופה (בעיקר בגרמניה) אז תאמינו לי שהשירות פה ברוב הרשתות הוא הרבה יותר טוב, הלקוח הישאלי המצוי התרגל לזה שהחנות/חברה צריכה ללקק לו את התחת ועם היא לא תלקק לו ולא תעשה כרצונו אז הוא פשוט ירים את הקול ויעשה בלאגן.

באירופה לא תראו לעולם שתקבלו פיצוי מכיוון שיש לך איזשהי תקלה, אלא יטפלו בה לפי תנאי האחריות, ועם רק תעז להרים את הקול יגיע שומר ויוציא אותך.

דרך אגב,

גם השירות של היבואנים בארץ של לוג'יטק הוא טוב מאוד בדר"כ אחרי שהם מוודאים תקלה הם מחליפים למוצר חדש כנ"ל עם .

אני עובד בבאג ככה שהווידוא תקלה נעשה בסניף עצמו והתהליך עצמו קצר מאוד (ווידוא תקלה בסניף--->שיחה לסוכן של היבואן לאישור החלפה--->לקוח יוצא עם מוצר חדש.)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני נתקלתי בשירות דומה מ ישראל.

חצי שנה בערך אחרי שקניתי את המדפסת, היא הפסיקה לעבוד.

התקשרתי אליהם הם ניסו לפתור איתי את זה בטלפון, אבל לא הצליחו ולכן שלחו לי מדפסת חדשה אחרי כמה ימים.

נכון שהמדפסת עדיין הייתה באחריות, אבל עדיין השירות היה מעולה. ולכן גם את המחשב הנייד שלי קניתי מ .

(אגב, כל מגיעה עם איזה 2 קופסאות צבע ככה שגם קיבלתי צבע שהספיק לי לאיזה חצי שנה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב חברים, נראה לי שהחגיגה נגמרה...

שלחתי להם היום מייל על הMX-500 שהכפתור השמאלי שלו נלחץ פעמיים במקום פעם אחת.

והם פשוט רשמו לי שאין פתרון לבעיה שלי.

As I understand the left button on your MX500 isn't working properly, it is double clicking instead of single clicking. Unfortunately there is no solution for this problem. I wish I could have provided you with a more positive answer.

מה אני יכול לעשות במצב כזה? יש טעם לשלוח מייל בחזרה ולהגיד שזה לא מקובל עלי?

מצד שני העכבר כבר לא בתקופת האחריות שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם אני צריך את הקבלה בשביל לקבל את העכבר? אני אמור לקבל אותו מחר או מחרותיים

לא...

לשליח של הUPS לא מעניין שום דבר, העבודה שלו היא רק להביא לך את החבילה ולקבל אישור ע"י חתימה ממך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם

אכן, 9 עמודים של שבח והלל ( מוצדקים ) לשירות של לוג'יטק, אבל -

השירות אומנם מצויין, רק שהמוצרים עושים רושם של פחות.

אולי הם שובי לב ועין בתחילה, אבל דחילק, ציוד ג'נרי / מדבקה

נראה לי מחזיק יותר מאלו של לוג'יטק.

אם תעברו שוב על הדיון, ב"משקפיים" של תקלות בציוד - תראו

שהמוטו " להבא רק לוג'יטק " קצת מעלה תהיות.

ולא אני לא משביט שמחות, ושווה לחשוב על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...