זמזום מעצבן מהמחשב כאשר מזיזים את העכבר או לוחצים על המקלדת - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זמזום מעצבן מהמחשב כאשר מזיזים את העכבר או לוחצים על המקלדת


Meturlal

Recommended Posts

שלום לכולם!

יש לי מחשב די חדש שקניתי לפני כחודש (תראו במפרט במחשב החדש).

בזמן האחרון הוא משמיע זמזום כאשר מבצעים גלילה בעכבר, לוחצים לחיצה ממושכת על כפתור בעכבר (כמו בגרירת חלון) או לוחצים על כל מקש במקלדת וזה ממש מעצבן!

לקחתי את המחשב למעבדה של החנות בה קניתי אותו ובדקו אותו ואמרו שאין שום בעיה... עובדה שהכל עובד!

נכון הכל עובד אבל יש את הזמזום, שלא ניתן לשמוע אותו במעבדה, בגלל שהמקום די רועש (או יותר נכון ממש רועש), אבל אצלי בבית שיש שקט זה ממש משגע אותי (גם מוזיקה ברקע לא מצליחה לכסות על הרעש).

חשבתי בהתחלה שזה אולי מאוורר שמזמזם, אבל לאחר שניתקתי כל מאוורר אפשרי (חוץ מזה של המעבד) גיליתי שזה אף אחד מהמאווררים (למרות שלא ניתקתי את המאוורר של המעבד, הרעש לא נשמע כמגיע מהכיוון שלו).

חיפשתי נושאים בפורום זה ובפורומים אחרים באתר ובאתרים אחרים על בעיית זמזום ושם רשמו שיש לסמן את ה-Mic Boost ולעשות Mute ל-Line-In...

ובכן עשיתי כל מה שנאמר שם וגם עשיתי Mute להכל ועדיין הזמזום נשאר.

הזמזום נשאר גם כאשר לא מחוברים רמקולים או מיקרופון למחשב (וגם כאשר הם מחוברים גם כאשר הם פועלים וגם כאשר הם לא, הזמזום נשאר).

הזמזום נשאר גם ב- וגם ב-Linux!

מה אפשר לעשות זה ממש מעצבן?

לא הצלחתי לגלות ממש את מקור, כי כאשר מקרבים את האוזן למחשב הרעש של המאווררים גורם לא לשמוע אותו.

אבל שמתרחקים, אז הזמזום (בתדר גבוה) נשמע היטב.

תודה לכל מי שיוכל לעזור!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדובר בהשראה מגנטית בין הכבל של העכבר לכבל של הרמקולים שלידו (זאת בהנחה שכבלים של שניהם אחד ליד השני). כאשר את מזיז את העכבר, עובר זרם חשמלי ממנו למחשב, שיצור שדה מגנטי, ליוצר זרם חשמלי מושרה בכבל הרמקולים שלידו

אצלי זה היה קצת יותר גרוע: אחרי שהייתי הולך לישון, המחשב היה נשאר פתוח להוריד דברים ושמתי לב שאני שומע אנשים מדברים. הכבל של הרמקולים היה ליד רדיו ישן, ולמרות שהרדיו היה כבוי, האנטנה שימשה להולכה, והכבל קלט את התשדורות והעביר לרמקולים.

הצעה: אני משער שלא תוכל להפריד את הכבלים, אז לפחות תנמיך ב- Volume Control את הMaster (לרוב הכי שמאלי) לאחד לפני הכי תחתון, ובמקום זאת תגביר את הרמקולים עצמם

אני מקווה שעזרתי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדובר בהשראה מגנטית בין הכבל של העכבר לכבל של הרמקולים שלידו (זאת בהנחה שכבלים של שניהם אחד ליד השני). כאשר את מזיז את העכבר, עובר זרם חשמלי ממנו למחשב, שיצור שדה מגנטי, ליוצר זרם חשמלי מושרה בכבל הרמקולים שלידו...

נראה לי שאתה צודק.

אמנם הרמקולים לא היו מחוברים, אבל יוצאים לי מהמחשב (מאחור) שני כבלים לחיבור מיקרופון ורמקולים מהפאנל הקדמי לאחורי (משום מה הכבל שבתוך המחשב לא מנצל את ה-Audio header שעל לוח האם בשביל הפאנל הקדמי).

כאשר הרחקתי את הכבלים הללו מהכבלים של המקלדת והעכבר הזמזום נחלש מאוד.

אז תודה רבה!

דבר שני, למישהו יש מושג איך נפטרים לגמרי מהכבל הזה (שמחבר בין היציאות על ה-Front Panel ליציאות שמאחורה)? פשוט אני לא רואה אפשרות לניתוקו מהמארז.

או לחילופין: האם עדיף להשאיר אותו בתוך המארז (נגיד על תחתית המארז), במקום שהוא יצא החוצה, או שזה עלול להפריע לדברים אחרים הנמצאים במחשב (אני לא מתכונן להשתמש ביציאות שבפאנל הקדמי).

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...