עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

artv8

חברות מומלצות למחשבים ניידים

Recommended Posts

שלום,

יש לי שאלה שאני בטוח שהרבה אנשים שמעוניינים לקנות (ובכלל כל דבר) מתחבטים.

אלו חברות מומלצות לקניית ?

(ראיתי נעוץ כזה לדוגמא בפורום ספקים)

הקריטריונים הם:

אמינות.

עמידות.

אחריות.

תמיכה.

שירות.

וכל דבר אחר שעובר לכם בראש.

הבנתי לדוגמא שיש אותם נותני שירות (מעבדה וכו') לכמה חברות כמו ו ,

וקראתי שיש חברות שמייצרות רכיבים לחברות אחרות.

אשמח אם מישהו שמבין בזה יוכל לעשות סדר בדברים.

:nixweiss:

בתודה מראש.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אתה מתכוון לפירמות או לחנויות\מפיצים?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני מתכוון לחברות.

dell, toshiba, hp,acer,lenovo וכו'.

היום אתה רואה בכולם את אותם רכיבים פחות או יותר, אבל האם באמת זה כך?

וכמובן שהאחריות והשירות לאחר קנייה גם חשוב, במיוחד במחשבים שאנשים רגילים לא מתעסקים עם תוך המחשב.

אז אני מניח שהאחריות נופלת על היבואנים, השאלה היא איזה שירות אתה מקבל כשאתה צריך אותם?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בכמה מילים קצרות ומנסיוני ולדעתי (וכשכזה - אפשר להתווכח איתו)

לנובו - שירות מצוין - מחשבים מעולים (מבחינת אמינות)- ארגונומיה לא משהו (מעולם לא הסתדרתי עם הTRACKPOINT ולא עם המקלדות והמקשים המהירים שלהם)

DELL - שירות טוב (יש חריקות פה ושם - אבל עדיין טוב - לי עד היום היה נסיון סביר עד טוב במיוחד עם יעל) - ארגונומיה מצוינת - אמינות טובה (לא כמו אבל טובה)

TOSHIBA - שירות חרא (מפעיל) - מחשבים סופר אמינים וסופר נוחים ובעלי יחס עלות תועלת מעולים. כל עוד שאתה לא נזקק לשירות - לך על זה.

HP - מחשבים אמינים - שירות סביר - ארגונומיה לוקה (פה זה כבר באמת עניין של טעם)

ACER - לא מתקרב. מחשבים שאף פעם לא היה לי נסיון טוב איתם.

FUITSU - לא מתקרב - נותן השירות זה יניר. יצאתי בשן ועין מהם ויותר מפעם אחת - הספיק לי.

SONY - מחשבים מעולים הן מבחינת והן מבחינת ארגונומיה - הבעיה הגדולה זה שהכל אצלם PROPRIETY לגמרי (בתפיסה) ונותן השירות הוא ישפאר. לא מבריק.

ASUS - כל עוד שאתה קונה נטבוק - ולא מצפה לגדולות ונצורות ממנו (מבחינת ביצועים) - הם בסדר גמור (יש לי EEE1000 והוא גם שרד שתיית כוס מים - טיפלתי בו בעצמי).

באופן כללי אני לא מסכים אם האמירה שכולם אותו דבר רק מדביקים עליהם מדבקה - זה אולי נכון במחשבים של חברות סף (שני שקל תשעים) אבל ממש לא נכון במקרה של מותגים שציינתי.

כל טוב,

גבריאל

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

קצת קשה להשוות חברות - כי לכל חברה יש ליין מוצרים אחר או אפילו מספר ליינים של מוצרים לשווקים שונים.

לכל ליין יש מאפיינים שונים, והפרשי המחיר לפעמים יכולים להגיע לפי 2 על מפרט שלעין נראה זהה

באופן כללי - למחשבים ביתיים יש איכות בנייה ואמינות פחות טובה מניידים עסקיים שלרוב יעלו יותר.

אחריות, בנושא הזה יש הרבה דעות. לדוגמה אומרים שהאחריות של HP בעייתי לפעמים, אבל אישית מניסיון אחד איתם - הם טובים

אי אפשר להגיד מי "הכי טוב", תמיד תחפש אחריות ארוכה ותקרא מה אנשים מספרים.

לפוג'יטסו, ועוד מספר חברות יש מספר נותני שירות (תלוי ביבואן) ולכן הדעה מעלי לא ממש רלבנטית בהרבה דברים

נ.ב.

גבריאל, אתה מדבר על מאפיינים של לדגמים העסקיים. לדגמים הביתיים יש מבנה וארגונומיה שונה לגמרי. וכנראה גם השירות לא זהה

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

קצת קשה להשוות חברות - כי לכל חברה יש ליין מוצרים אחר או אפילו מספר ליינים של מוצרים לשווקים שונים.

לכל ליין יש מאפיינים שונים, והפרשי המחיר לפעמים יכולים להגיע לפי 2 על מפרט שלעין נראה זהה

זו האמת לאמיתה. עם זאת, לפעמים יש עדיין סממנים דומים לעיצוב והנדסה, גם כשמדובר בליינים שונים. אבל צריך להכיר ממש מקרוב את כל קו המוצרים של אותו יצרן כדי להבחין בכך.

אחריות, בנושא הזה יש הרבה דעות. לדוגמה אומרים שהאחריות של HP בעייתי לפעמים, אבל אישית מניסיון אחד איתם - הם טובים

ככל הנראה השירות הביתי שלהם הוא זוועה, או לפחות היה כזה. וגם המחשבים עצמם לא משהו. העסקיים שלהם - סיפור אחר. יש לי עדיין Compaq Evo משנת 2002 שעובד (אמנם עם מתה ודיסק קשיח שצריך להחליף כל שנה וחצי - שנתיים). הפעם היחידה שנזקקתי לשירות (בגלל אותו דיסק קשיח), הם היו סבירים, אם כי לקח להם כשבועיים להביא דיסק חילופי (אצל IBM אין מצב שזה ייקח יותר מכמה ימים).

גבריאל, אתה מדבר על מאפיינים של לדגמים העסקיים. לדגמים הביתיים יש מבנה וארגונומיה שונה לגמרי. וכנראה גם השירות לא זהה

עם זאת, יש דברים דומים. העיצוב הפיזי של המקלדת למשל הוא כמעט זהה בכל הליין שלהם, כולל הנטבוקים (רק ה-EDGE/X100E שונים עם מקלדת הchiclet). אני אישית לא מסוגל להבין איך אפשר לא להסתדר עם המקלדת הזו - לדעתי זו מקלדת שמשאירה את כל שאר הניידים הרחק מאחור. אני יכול להקליד שעות על Thinkpad ולהרגיש לא פחות טוב מאשר על מקלדות חיצוניות מהטובות ביותר.

trackpoint זה עניין של טעם - יש שמתים עליו, יש שלא מסתדרים איתו בכלל. המימוש של עדיף מזה של HP/DELL ברוב הפרמטרים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני הייתי מציע לך להתמקד רק אך ורק וזה לפי סדר כרונולוגי.

DELL

HP

TOSHIBA

ואם אתה רוצה אמינות של מחשב עבודה זה LENEVO או איך שקוראים לו איך כח לבדוק.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מניסיוני - הבייתים של לנובו על הפנים , מתחממים וארגומית לא משהו בכלל.

דל - מחשב אמין ושרות מעולה , אבל עלות תועלת לא משהו.

הפוג'יטסו - דווקא עם עלות תועלת מדהימה , האחריות לא משהו.

לאחרונה נכנס שחקן חדש לארץ , , וביינתים יצא לי להתרשם מהם רק לטובה , קודם כל האחריות היא של חיון אבל ניתנת ע"י , הם סגרו איתם הסכם.

דבר שני המחשבים מאוד ארגונומים ומעוצבים. והמחיר לא גבוה יחסית.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

HP עשו קטע מסריח שמגיע להם שיכתבו על זה כתבת ענק.

הם כתבו באתר שלהם שהמסך שמגיע עם דגם מסוים הוא ANTI GLARE והוא היה GLOSS.

כל החנויות בארץ (ואולי בעולם) העתיקו מהם את המפרט.

יש לי חבר שקנה את הדגם הזה.

כשגילינו שזה GLOSS התקשרנו גם לחנות וגם לHP .

בהדרגה כמו דומינו כל האתרים שינו את המפרט אחד אחד.

במהלך השינויים היה אפשר לראות בחלק מהאתרים ANTI GLARE ובאחרים GLOSS.

לא עברו כמה ימים והכל שונה לGLOSS.

בHP ניסו להתנער מזה, כמו גם בחנות שטענו שרשום GLOSS.

מזעזע ברמות.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

יש פה רשלנות תורמת מצדך, לא טרחת לראות את המוצר בעיניים לפני שקנית אותו.

ובכל פרסום מופיע הצירוף טל"ח בדיוק בגלל דברים כאלה (טעות לעולם חוזרת)

לגבי הסמסונג שאותו משתמש כל הזמן ממליץ עליו, עוד לא ראיתי חוות דעת רצינית עליו

ולצערי גם לא יצא לי עדיין אפילו לראות את המחשב בעין כדי לקבל עליו חוות דעת ראשונית

במצב כזה, למרות שזה שחקן חדש וכו', הייתי מתרחק עד שיהיו ביקורות רציניות

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אין כאן שום רשלנות מצידי.

אני הדגשתי בפני החבר שחשוב לוודא שהמסך הוא לא GLOSS, והוא ווידא את זה מול המוכר של החנות באופן חד משמעי בזמן שהייתי לידו.

זאת היתה הזמנה טלפונית.

כשהמחשב הגיע הוא גילה שזה GLOSS ומיד התקשר לחנות וליבואן.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כשאני קונה באינטרנט אני עושה את הדברים הבאים:

1. שומר חשבונית עם עדות לאורך האחריות על המוצר

2. שומר ספח עדות להזמנה שכולל מפרט מלא של המוצר

במידה, ומשהו לא תואם את אחד הדברים, לפי החוק להגנת הצרכן באינטרנט אפשר לתבוע.

במידה ואין לך את שני הדברים הללו, לא יעזור כמה תפנה ותגיד שדברים לא תואמים - אין לך הוכחה

אני לא מצדיק את או את החנות במקרה הזה, אבל אני הייתי הולך לראות בעיניים את המוצר

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני לא מצדיק את או את החנות במקרה הזה, אבל אני הייתי הולך לראות בעיניים את המוצר

אנחנו סוטים פה מהנושא, אבל מה זאת אומרת "לראות בעיניים את המוצר"? לפתוח את הקרטון ולהוציא את המחשב מהאריזה? אתה מכיר הרבה חנויות שיסכימו לעשות זאת למחשב חדש, לפני ששילמת? אני לא.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

חסרות חנויות עם דגמים בתצוגה? וזה הדבר האחרון שאני אגיד בנושא הזה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מה הקשר? אתה מדבר לא לעניין. יש חנויות עם תצוגה, אבל הדגמים בתצוגה זה אולי 5% ממה שיש, ובד"כ זה הזבל הזול. וכשלכל יצרן יש כמה סדרות ובכל סדרה כמה דגמים ובכל דגם כמה (לפעמים עשרות) תת-דגמים, הסיכוי שהדגם הספציפי שתרצה יהיה בתצוגה שואף כמעט לאפס, אלא אם כן אתה קונה בדיוק את אותו זבל זול.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close