עבור לתוכן

התיעצות אחרונה כנראה - לפני קניית מיילסטון!

Featured Replies

פורסם

מכס כפול? בסך הכל צריך למלא טופס שהמכשיר שלך נשלח לתיקון בחו"ל ולא יחייבו אותך במכס כפול. והאחריות בחו"ל עדיפה בהרבה על פני ההתנערות מאחריות כפי שעושות חלק מהחנויות הפרטיות בארץ.

אתה טועה.

כמו שאמרו מעליי, ברגע שהמכשיר מוחלף בחדש - אתה משלם מכס מחדש על המחיר המלא של המכשיר.

אם המכשיר הספציפי שלך מתוקן בתשלום, אתה משלם מכס על עלות התיקון.

  • תגובות 309
  • צפיות 27.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אתה לא טענת שהמכס הכפול הוא על החלפת מכשיר חדש בלבד אלא שקיים מכס כפול באופן כללי, כמובן שזו טעות. ומבחינתי זה עדיין עדיף, ולפעמים גם יותר זול, על פני קבלת שירות מחנות פרטית או אפילו חברת סלולר ישראלית, תאמין לי שאני יודע על מה אני מדבר.

פורסם

אל תהיה סמנטיקן דמגוג. כשאתה שולח מכשיר תקול למימוש אחריות , הם מחליפים לך אותו במכשיר חדש = אתה משלם מכס כפול.

לגבי טובין כאמור, ששולמה תמורה בעבור תיקונם - יחולו המסים על עלות התיקון בלבד.

לגבי טובין שהוחלפו בחדשים, יחולו המסים החלים, גם אם ההחלפה נעשתה במסגרת תקופת האחריות.

http://ozar.mof.gov.il/customs/doar1.htm#a8

פורסם

אבל למה אתה חושב שבאופן אוטומטי מחליפים לך למכשיר חדש? מנסיון של מישהו שאני מכיר, המכשיר שהוא שלח לחו"ל תוקן ולא הוחלף לחדש.

פורסם

אחלה.

אז היה לו מזל והוא חסך תשלום מכס יקר מאוד.

מי מבטיח שזה יהיה המצב תמיד ולכולם?

נ.ב.

אני משתתף בצערו.

כשלי היתה בזמנו בעיה ב-K800 (תקלה ידועה של white screen of death) סלקום התעקשו "לתקן" לי אותו, פעמיים, ופעמיים הוא התקלקל מחדש אחרי שבוע. רק אחרי שהם החליפו לי אותו למכשיר חדש הבעיה נעלמה.

אז אם אתה חושב שהוא הרוויח מזה שהוא קיבל את אותו המכשיר שהוא שלח, תחשוב שוב.

פורסם

הבעיה תוקנה אז לא כל כך משנה אם המכשיר הוחלף או לא. העניין המרכזי שאני מדבר עליו הוא מידת האמינות הנמוכה של העוסקים בתחום הסלולרי בישראל, מה שגורם לי לרצות לרכוש מכשירים סלולריים דרך היבואן הרשמי בלבד או מחו"ל, אני אישית לא רואה את עצמי קונה מכשיר מחנות פרטית אלא אם המחיר הרבה הרבה יותר זול מהיבואן/חנות בחו"ל.

פורסם

גם אני.

סדר העדיפויות שלי הוא: יבואן, חו"ל, חנות בארץ.

אגב, בתור אחד שבמילא מקבל ביטוח מחברת הסלולר (כחלק בלתי נפרד מהמנוי העסקי) - מה הנוהל לגבי מכשירים שלא משווקים ע"י החברה?

האם אפשר במקרה כזה לדרוש על פי חוק הסרה של מרכיב הביטוח מהתשלום החודשי, מכיוון שהם במילא לא יכולים לספק אותו?

פורסם

אחלה.

אז היה לו מזל והוא חסך תשלום מכס יקר מאוד.

מי מבטיח שזה יהיה המצב תמיד ולכולם?

נ.ב.

אני משתתף בצערו.

כשלי היתה בזמנו בעיה ב-K800 (תקלה ידועה של white screen of death) סלקום התעקשו "לתקן" לי אותו, פעמיים, ופעמיים הוא התקלקל מחדש אחרי שבוע. רק אחרי שהם החליפו לי אותו למכשיר חדש הבעיה נעלמה.

אז אם אתה חושב שהוא הרוויח מזה שהוא קיבל את אותו המכשיר שהוא שלח, תחשוב שוב.

אתה משווה את הטיפול המסור של הספקיות בארץ לטיפול בחו"ל? אתה יודע מה הם בדרך כללעושים למשכיר? פתוחים מנקסים וצורבים מחדש גירסא ושולחים חזרה את המכשיר ללקוח.

פורסם

גם אני.

סדר העדיפויות שלי הוא: יבואן, חו"ל, חנות בארץ.

אגב, בתור אחד שבמילא מקבל ביטוח מחברת הסלולר (כחלק בלתי נפרד מהמנוי העסקי) - מה הנוהל לגבי מכשירים שלא משווקים ע"י החברה?

האם אפשר במקרה כזה לדרוש על פי חוק הסרה של מרכיב הביטוח מהתשלום החודשי, מכיוון שהם במילא לא יכולים לספק אותו?

אני לקוח עסקי של סלקום על ביטוח בלתי נפרד.

סה"כ ביקשתי שיכפול סים לטלפון החדש שקניתי יד-2 (N93I, שלא משווק בסלקום למרות שתוכנן כי הוא יהיה משווק) וזהו, אני משלם 5 ש"ח לחודש על הסים המשוכפל אבל לא אגורה יותר מזה.

פורסם

אם כבר בנושא של שכפול סים, מה הקטע לשלם על זה כסף? באורנג' דורשים על זה 10 שקל בחודש :kopfpatsch:

פורסם

מה? זה הכל?

אתה מדבר על זה שיש לך שני סימים ואתה יכול להשתמש בשני מכשירים בלי להתחיל להחליף ביניהם סימים.. כן?

פעם שמעתי שזה בכלל בלתי אפשרי, כלומר זה כמו עלות של עוד קו.. ואם אתה אומר להם שהוא "הלך לך לאיבוד" אז הם מביאים לך חדש (כמובן בתשלום) אבל אז מבטלים את הקודם..

(אגב, הדוגמה על השירות היתה בסלקום, אבל היום אני באורנג)

פורסם

כן על זה אני מדבר, אני מתכוון לקנות מכשיר ולא ממש בא לי להרוס אותו בעבודה שלי לכן רוצה שיהיה לי מכשיר פשוט לעבודה ואחד בשביל עצמי, ולכן רוצה 2 סימים, הם דורשים 10 שקל על השרות, לדעתי מטופש וסתם סחיטת כסף. אני גם באורנג' ד"א.

פורסם

אחלה.

אז היה לו מזל והוא חסך תשלום מכס יקר מאוד.

מי מבטיח שזה יהיה המצב תמיד ולכולם?

לא תמיד ולכולם, אבל רק שתדע, בכל הנוגע לסמארטפונים- יש הרבה מאוד שאפשר לתקן.

הלוח הוא לא מקשה אחת כמו מכשירים פשוטים יותר, יש רכיבים שניתנים לניתוק, או ל desolder פשוט מאוד.

ב 95% מהמקרים, אם מדובר בבעיה של מסך, המסך יוחלף, המכשיר לא.

דברים אחרים... תלוי בטבע הבעיה, אבל לא סביר שפשוט יחליפו לך מכשיר ברגע, במיוחד אם הוא יקר.

פורסם

לכל קוני ה Milestone / HTC Desire / N1 או מכשירים מבוססי אנדרויד אחרים;

במידה ואתם בסלקום, תבקשו את ה USIM עם המגעים הקצרים (יש כאלו עם מגעים אלקטרוניים מאחורה צרים, ויש כאלה שהם רחבים יותר).

file.php?id=322

אחרת תבלו שעות על גבי שעות להבין למה כל 3 שניות הפרוסס com.android.phone קורס, ללא שום קישוריות סלולריות (שיחה, גלישה, 3G, 2G, הודעות וכו').

פורסם

מעניין...

אני באורנג', והסים שהחליפו לי נראה כמו הסים הימני (8 מגעים במקום 6). הקודם לו, שגם היה USIM, היה עם layout שונה (בן 4) וחוויתי בעיות עם תעבורת מידע ב HSDPA בשילוב ה SGS.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים