מלחמת לבנון ה3 בדרך - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מלחמת לבנון ה3 בדרך


NuNaTaK

Recommended Posts

הם טוענים שאנחנו פתחנו במלחמה כי כרתנו עץ בשטח לבנון. בחיים שלי לא שמעתי על תירוץ כל כך עלוב לפתוח במלחמה. טוב שלא אמרו שחיילי צה"ל השתינו על הגדר והשתן זרם לשטח לבנון ומבחינתם זו פגיעה בכבוד של המדינה. חיזבאללה רוצה מלחמה (סביר להניח שאיראן רוצה כדי לסיח את העולם מפרוייקט הגרעין) וחיזבאללה לחץ על הבובה שלהם חרירי שיפתח באש כדי שידי חיזבאללה ישארו נקיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ימים פופולריים

משתתפים בולטים בדיון

נכון שהגיל שלך לא עולה על 15?

עודמעט 18...

זה ממש לא קשור לגיל, ואני בדרך כלל לא בעד מלחמות ולא חושב שצריך לנסות להגיע לדברים כאלה, פשוט כרגע איראן מתקרבים ללפתח גרעין וברור שהם ישתמשו בו נגד , ואנחנו כבר בזמן קריטי...והתקיפה הזאת של צבא לבנון על כנראה נועדה כדי להתחיל מלחמה שתסיח את דעת העולם מהכרעין האירני....אז דווקא בגלל זה צריך עכשיו להבהיר שלא תיהיה מלחמה ולגרום לעולם להתרכז עוד יותר בעניין הזה.

ואגב...אמנם לא כתבתי את זה במפורש בתגובה שלי, אבל כתבתי שצריך "להבהיר שישראל תסיים את העניין מיד עם גרעין". להבהיר = להגיד. יש הבדל בין להגיד שנעשה משהו לבין לעשות אותו באמת....

ובאמת להשתמש בגרעין מעבר לאיום זה משהו שלא כדאי לעשות לדעתי, לפחות לא כרגע(זה משהו שאולי יהיה כדאי כשלאירן יהיה כבר גרעין ולא יהיה ברירה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שלא חשבתי על זה, וגם זה נראה לי תלוי איפה בלבנון...אבל בכל מקרה זה לא משנה, כי אתה נכנס כבר לפרטים מעשיים, ואני דיברתי רק על לאיים כדי שהעולם יתרכז עוד יותר בבעיה של הגרעין.

אמרתי במפורש בשורה האחרונה בהודעה הקודמת שאני גם חושב שלא כדאי להשתמש בגרעין, ושבגרעין יהיה אולי כדאי להשתמש רק נגד אירן כשכבר ממש לא יהיה ברירה(כשזה יהיה מצב של או שאנחנו מפציצים אותם בגרעין או שהם אותנו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נראה כמו סתם תקרית אש ויש שם מספיק כוחות אום שירגיעו את זה . ואם לא היו פוגעים בכוחות סביר להניח שלא היינו רואים פה ירי ארטילרי. הלבנונים צריכים להזהר לא לעצבן את יותר מדי כדי שלא יכבשו להם שוב חלקים מהמדינה. אגב שמעתי שהם בקרוב יתחילו עוד מלחמת אזרחים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תהיה בטוח שרוסיה לא תגיב בשם איראן. או . או קוריאה.

לרוסיה אין שום אינטרס להגיב ,אני בספק אם צפון קוריאה מסוגלת להגיב ,ובקשר לסין אין לי שמץ .

למישהו יש קישור למה שנאמר באל-ג'זירה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...