פורסם 2010 ביולי 2515 שנים רוב חנויות המחשבים בארץ (למעשה כמעט כולן) מציינות מראש שהאחריות היא ע"י היבואן. אני מאמין שברגע שהחנות עושה את זה, התיאוריה שלך יכולה להיות נחמדה אבל לא תופסת מבחינה חוקית. (אין לי כוח לבדוק אבל קשה לי להאמין ש-99% מהחנויות בארץ עוברות על החוק).
פורסם 2010 ביולי 2515 שנים אני חושב שאתה צודק בקטע הזה הסיבה היא כמו שאמרתי שמתח הרווחים שלהם קטן ביותר משהו כמו 5% על מוצרים של מותגים .עכשיו , אם זה חוקי או לא , אני חושש שזה לא חוקי , אם זה נאכף ? אז , לא , לצערנו זה לא נאכף .
פורסם 2010 ביולי 2515 שנים אל תרחם כ"כ על החנויות. הרווחים שלהם נעים בין 12 ל 18% על רוב הדברים, ובמקרים בודדים קצת מעל 20%.
פורסם 2010 ביולי 2515 שנים לא בדיוק , כמו שאמרתי על המותגים , אני יודע זאת ממקור ראשון מחבר שהוא סוכן מכירות של ציוד למחשבים וישיבה אצלו במשרד אני רואה בדיוק כמה הם קונים וכמה הם מוכרים , חמישה אחוז זה הרבה למותג , אבל המידע הזה מעודכן לשנה וחצי אחורה כך שתתקן אותי אם אני טועה , לבד מזאת , יבואנים יש מעט וחנויות הרבה כך שאפשר להבין שרווח הרבה אין .
פורסם 2010 ביולי 2515 שנים רוב חנויות המחשבים בארץ (למעשה כמעט כולן) מציינות מראש שהאחריות היא ע"י היבואן. אני מאמין שברגע שהחנות עושה את זה, התיאוריה שלך יכולה להיות נחמדה אבל לא תופסת מבחינה חוקית. (אין לי כוח לבדוק אבל קשה לי להאמין ש-99% מהחנויות בארץ עוברות על החוק). נכון. זו הסיבה שלא משנה איפה קונים מקבלים את אותו השירות.
פורסם 2010 ביולי 2515 שנים רוב חנויות המחשבים בארץ (למעשה כמעט כולן) מציינות מראש שהאחריות היא ע"י היבואן. אני מאמין שברגע שהחנות עושה את זה, התיאוריה שלך יכולה להיות נחמדה אבל לא תופסת מבחינה חוקית. (אין לי כוח לבדוק אבל קשה לי להאמין ש-99% מהחנויות בארץ עוברות על החוק).האם ליבואן יש מרכז שירות שלקוח סופי יכול להגיע אליו ולקבל שירות של אחריות? האם בכלל הם מוכנים לדבר עם הלקוח הסופי? האם החנות סיפקה ללקוח תעודת אחריות של היבואן ?אם התשובה לכל אחד מאלה היא שלילית, אז כן, החנויות עוברות על החוק.אני לא יודע מאיפה הנתון ש 99% מהחנויות מתנהגות כך. כשקניתי מ KSP או מאייבורי, לא נתקלתי בזריקת אחריות על היבואן, לא בתעודה שהם מספקים ללקוח (במקרים רבים החשבונית) ולא באופן אישי מולם. פרט למוצרים מסוימים שבהם עושים את כל הנזכר למעלה. (כגון מדפסות)ובכלל, למוצר שהגיע מראש פגום, על החנות להחליפו ללקוח, ולא לשולוח את הלקוח ליבואן, גם במקרה שליבואן יש מרכז שירות.
פורסם 2010 ביולי 2515 שנים אני לא יודע מאיפה הנתון ש 99% מהחנויות מתנהגות כך. כשקניתי מ KSP או מאייבורייופי חכמולוג, נתת בדיוק את האחוז הבודד של שתי החנויות אולי היחידות בארץ שבכלל לא עובדות מול יבואנים אלא מביאות הכל בעצמן.
פורסם 2010 ביולי 2515 שנים למה לא התייחסת לכל מה שכתבתי ?וגם 2 אלו לא מביאים את הכל בעצמם. הם ממש לא מביאים את כל סוגי המסכים הלוחות והכ. גרפיים בעצמם.
פורסם 2010 ביולי 2515 שנים למה לא התייחסת לכל מה שכתבתי ?כי כל ההודעה שלך מבוססת על דוגמה לא רלוונטית
פורסם 2010 ביולי 2515 שנים יופי חכמולוג, נתת בדיוק את האחוז הבודד של שתי החנויות אולי היחידות בארץ שבכלל לא עובדות מול יבואנים אלא מביאות הכל בעצמן. לא נכון כבר מספר שנים. זו הסיבה שמחירי הרשת יישרו קו עם שאר השוק. אני רכשתי חלפים בחנויות רבות ואף פעם לא קיבלתי תעודת אחריות של היבואן. אני מסכים לחלוטין עם Kalen. מצד אחד חנויות בארץ טוענות שאחריות ניתנת על ידי היבואן. מצד שני אנחנו לא מקבלים תעודת אחריות, אין מרכז שירות של היבואן אליו ניתן להגיע ולמסור את החלק ללא תיווך החנות, אין טלפון תמיכה ובעצם אין עם מי לדבר למעט החנות. השוק פרוץ לחלוטין.
פורסם 2010 ביולי 2515 שנים כי כל ההודעה שלך מבוססת על דוגמה לא רלוונטיתזה לא היתה דוגמה. הזכרתי את החוק. זה לא משנה כלל מה חנויות בארץ עושות. ראה שוב מה כתבתי:"האם ליבואן יש מרכז שירות שלקוח סופי יכול להגיע אליו ולקבל שירות של אחריות? האם בכלל הם מוכנים לדבר עם הלקוח הסופי? האם החנות סיפקה ללקוח תעודת אחריות של היבואן ?אם התשובה לכל אחד מאלה היא שלילית, אז כן, החנויות עוברות על החוק." (וזאת מכיון שבמקרה כזה החנויות מהוות את מרכז השרות והאחריות , וזו הכתובות היחידה של הלקוח למתן שרותים אלו)חוץ מזה, אני יכול להגיד לך בוודאות שגם KSP וגם אייבורי לא מיבאות את רוב המבחר של החלקים שיש להם בעצמם. אפילו לא קרוב לרוב.
פורסם 2010 ביולי 2515 שנים לכל החברים , כל חנות שמספקת מוצר איננה יכולה להתחמק בטענות של יבואן / יצרן , כלפי הלקוח היא אחראית , השקר הזה של יצואן / יבואן הוא פשוט שקר !אתה בטוח שחנות שמוכרת לך נייד, ואין לה שום קשר לשירות לנייד (קרי חלפים ותיקונים) תתן לך את האחריות? משהו אצלך לא בסדר אם זה מה שאתה רוצה.
פורסם 2010 ביולי 2515 שנים למה אצלך הכל בסדר ???הנושא הוא לא ניידים אלא חלקי מחשב ! ואם היא לא סיפקה תעודת אחראיות של היבואן הרי החנות אחראית ובניידים כמו כל מכשירי האלקטרוניקה והחשמל שהם מוצר מורכב ומחובר מכמה חלקים הפועלים כיחידה אחת האחראיות היא של היבואן / יצרן .
פורסם 2010 ביולי 2615 שנים וואה בדיוק היום תכננתי לנסוע לשם לקנות כמה חלקים למחשבלא יודע מי אשם ומי לא..אבל לא לוקח סיכונים, עובד קשה בשביל הכסף הזה, נלך לחנות אחרת.
פורסם 2010 ביולי 2615 שנים עמרי, אני סבור שאתה טועה. החנויות מציינות שהאחריות על המוצר היא על ידי היבואן על מנת להבהיר ללקוח שלא הם הביאו את המוצר, בצורה של ייבוא מקבילי כזה או אחר. הם לא עושים את זה כדי שתבין שאם יש לך בעיה, אתה צריך לפנות ליבואן. לראיה, הם לא מציינים את השם של היבואן ואם תתקשר לשאול אותם (ואני יודע, כי ניסיתי יותר מפעם אחת) אז בחלק לא מבוטל מן המקרים יענו לך שזה היבואן או היבואן הרשמי ולא יבינו למה אתה רצה את השם, ורחמנא ליצלן, עלולים אפילו להתעצבן עליך, שמא אתה מנסה לגזול מהם מידע סודי, לכל הפחות.על פי חוק, אם ליבואן יש מרכז שירות ורק אליו צריך לפנות, על החנות לפרסם את הפרטים הללו בדף המוצר או בדף כלשהו בעמוד, שמסכם את רשימת מרכזי השירות של היבואנים השונים עימם החנות עובדת. תבדוק ותראה שחנויות מחשבים לא עושות זאת. משמע, אתה אמור לפנות אליהם. אגב, אם תשאל מה קורה במקרה של תקלה הם יגידו לך שאתה בא אליהם ואליהם בלבד. יתרה מזאת, אם תלך ליבואן ישירות, ברוב המקרים, יזרקו אותך מכל המדרגות, בצורה יפה (או לא) ויבקשו ממך לפנות לחנות ממנה נרכש המוצר, שכן רק מולה הם מוכנים לעבוד.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.