איזה גיר אתם מעדיפים? ידני או אוטומט? - עמוד 9 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה גיר אתם מעדיפים? ידני או אוטומט?


Fighter

Recommended Posts

ששאלת כמה עולה? קניתי ישר אחרי הצבא מאזדה97 לאנטיס מנוע 1.8 דגם glx אוטומט

נהג בן 21:

ביטוח חובה עם מקיף 5100-שנה ראשונה לא לוקחים סיכון(וואלה אם לא מקיף הייתי זורק את האוטו לפח כי בחודש הראשון מישהו דפק לי את האוטו,זאת אשמתו אבל לך תוכיח בלי עדים)

טסט 1200 שקל-1150 הטסט 50 בדיקה

יישור קו אחרי קניית האוטו-2500 שקל(לך תדע מה הבעלים הקודמים עשה באוטו וגם שיהיה לי ראש שקט)

2 בדיקות 600 שקל

טיפולים תקופתים,בולמים ושאר הדברים כי הרכב בכל זאת ישן 97 כ 2000 שקל

המינימום שיוצא לך בשנה על אוטו זה קרוב ל17 אלף אם אתה קונה ממש חסכוני,אני כבר לא מדבר על שלי

וכל חודש דלק בסביבות 1100 שקל(פקקים,ורק לסידורי היומיום) בשנה יוצא קרוב 14 אלף שקל עם אני מחשיב נסיעות ארוכות לאירועים פה ושם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 255
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

למה להוציא על ראשון כלכך הרבה? ועוד על מאזדה לנטיס שנת 97?!

בזבוז מיותר של כסף לתמורה

מצד אחד 1.8 מצד שני אוטומט.. בשביל מה? גם אוכל דלק וגם לא כזה מהיר

טסט 1200 שברכב קטן יותר עולה 850-900 שקלים

אתה מוציא על האוטו יותר מידי לערך שלו..

ובלי קשר לדלק אני ממש לא מגיע ל17 אלף בשנה..

4200 ביטוח (חובה ומקיף) ובשנה האחרונה הוצאתי 1600 על מסרק הגה ותפוחים ועוד 1200 שקל על מצמד חדש(וגם זה היה יקר מידי!)

הגענו בנתיים ל 7000 שקל.. דלק זה כבר תלוי כל אחד לפי צורך שלו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה1.8 היא חיה לא קטנה....אבל הצריכת דלק שלה בעיר מטורפת 7 ק"מ לליטר

בכל מקרה זה האוטו הראשון שלי ולמדתי ממנו הרבה והאוטו הבא שלי יהיה קטן חסכוני ורק צד ג' אבל אין מצב שאני מוותר על אוטומאטי ידני זה סתם הורס את המנוע ולהחליף כל פעם חלקים

האוטו שלי מבחינת גיר ומנוע כבר כ200 אלף ק"מ פשוט מעולה לפי כל המוסכים יש לו עוד בכיף 50 אלף למשוך לך תדע אפילו יותר

תראה לי ידני שיחזיק לך 100 אלף בלי להחליף חלקים במנוע או בגיר? וכל הקטע של הקלאץ ולהכניס להילוך סתם מזיין את המנוע מעלה אותו לסל"ד גבוה ובינינו אתה גר בארץ 90 אחוז מהנסיעות שלי זה פקקים ובקצב הזה אני יחליף גיר וקלא'צ כל חצי שנה[br]פורסם בתאריך: 20.07.2010 בשעה 11:54:27


ושלא נדבר על הנזילות שמן שמופיעות לך כשהמנוע שלך מסתובב בסל"ד גבוה בגיר ידני

ובזמן הזה באוטמטי הסל"ד אצלי לא עולה על 2500 וגם זה נחשב הרבה המנוע מתאמץ פחות פחות נזילות ולחץ ובעיות

ובאוטומטי אצלי דיי קל להעביר הילוך זה כמו ידני רק בלי קלאץ חחחח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה1.8 היא חיה לא קטנה....אבל הצריכת דלק שלה בעיר מטורפת 7 ק"מ לליטר

בכל מקרה זה האוטו הראשון שלי ולמדתי ממנו הרבה והאוטו הבא שלי יהיה קטן חסכוני ורק צד ג' אבל אין מצב שאני מוותר על אוטומאטי ידני זה סתם הורס את המנוע ולהחליף כל פעם חלקים

האוטו שלי מבחינת גיר ומנוע כבר כ200 אלף ק"מ פשוט מעולה לפי כל המוסכים יש לו עוד בכיף 50 אלף למשוך לך תדע אפילו יותר

תראה לי ידני שיחזיק לך 100 אלף בלי להחליף חלקים במנוע או בגיר? וכל הקטע של הקלאץ ולהכניס להילוך סתם מזיין את המנוע מעלה אותו לסל"ד גבוה ובינינו אתה גר בארץ 90 אחוז מהנסיעות שלי זה פקקים ובקצב הזה אני יחליף גיר וקלא'צ כל חצי שנה

א. הרכב שלי. ב. של אבא שלי שעושה מעל 60K בשנה. ג. הרכב השני של העסק שלנו שעובר אונס אכזרי על ידי העובדים ועדיין נוסע על קלאץ' מקורי. בגיר ידני מקסימום מחליפים קלאץ'. סל"ד גבוה לא גורם שום נזק למנוע אלא אם נוסעים קבוע ב-6,000 וגיר ידני לא שובר שום דבר. עוד אגדה אורבנית ישראלית. יכול לנסוע מעל 100K בקריעה נוראית או 200K נהיגה נורמלית בלי החלפת קלאץ' וגם אז מדובר ב-1000 ש"ח תיקון. תבדוק כמה עולה לשפץ גיר אוטומט. רמז: פי 4-5 בהשוואה להחלפת קלאץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט יש לי הרבה חברים ואנשים שאני מכיר עם ידני בהתחלה כשהם קונים את האוטו כולם מבסוטים גיר ידני חסכוני שליטה

אחרי חצי שנה כולם בוכים בגלל הידני זה נהפך מכיף למטלה ועוד במיוחד בבקרים לעבודה ובפקקים ובעיר

ולך תשמע איך המנוע שלהם שואג רק אחרי חצי שנה בידני,ואני שומע את ההבדלים ברעש וברעד של האוטו כבר אחרי חצי שנה[br]פורסם בתאריך: 20.07.2010 בשעה 12:07:45


הסיבה ההגיונית היחידה שעוד איכשהו מצדיקה גיר ידני בימינו וזה עוד איכשהו זה רק אוטו מסחרי לעבודה שעושה נסיעות ארוכות עם דיזל

אחרת זה פשוט מטלה במיוחד בבקרים בפקקים בעיר,והחיסכון בדלק לא שווה פשוט את זה אם אתה רוצה לנסוע באוטו בכיף בנוחות בשקט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם החברים שלך לא היו מתקדמים כל 10 ס"מ בפקק ידני לא היה מתיש אותם. גלישה בפקק זו תופעה מגעילה שהתפתחה בארץ בגלל גיר אוטומט. באירופה נהגים שומרים מרחק ומתקדמים רק כאשר נוצר פער משמעותי בין המכוניות.

סל"ד גבוה לא פוגע במנוע. זו אגדה אורבנית ישראלית המופצת על ידי מורים לנהיגה שצועקים על התלמידים שהמנוע ב-2,505 סל"ד והם עדיין לא העבירו הילוך. מגיע להספק מירבי רק ב-6,000 סל"ד. כלומר אם המנוע מפיק 110 כ"ס אתה מקבל את ה-110 כ"ס רק ב-6,000 סל"ד. דיזל מגיע להספק מירבי ב-4,000 סל"ד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשמע שהם לא יודעים לנהוג, או עצלנים מידי כדי להעביר הילוכים ובגלל זה סתם מושכים ..בקיצור בלי לפגוע מפגרים..

ברכב שלי רק אחרי 200K החלפתי קלאץ' שהיה מקורי ברכב.. והנסיעה שלי מאומצת.

לאחי לפני כמה שנים טובות היה בעיה בגיר אוטומט עם בערך אותו ק"מ.. נזק של 4000 שקל

הרכב הראשון שלי היה טויוטה סטארלט מנוע 1.3 ידני, קניתי אותו עם 170K ואחרי 4 שנים הגעתי איתו ל280K

הגיר היה במצב מצויין! והכל היה מקורי ברכב.. אם הייתי מטפל במנוע הוא היה נוסע עד היום אבל מבחינת מחיר הרכב להחלפה למנוע חדיש לא השתלם

והעדפתי במקום לשלם 3500 שח ולמכור ב6000 שח להחליף את הרכב.

ביטוח נהג צעיר 3000 שקל (חובה+צד ג) דלק.. כלום.. תיקונים? רק טיפולים תקופתיים בלבד.. והייתי איתו בכל הארץ.

1.8 שלך זה נחמד אבל תסע בסיוויק 1.6 שגם יותר חסכונית ותראה שהיא יותר מהנה וטובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין ויכוח בזה שעשיתי טעות שבחרתי ב1.8

אבל אוטו ראשון ואחרי אתה מחפש לוק כוח וגם לקחתי 1.8 כי האוטו הזה ספיציפית היה במצב שמור נדיר(זה שהשקעתי בו זה כי יש לי שריטה ואני שונא אפילו רעד קטן או אפילו טיפת שמן)

אפשר למצוא סוויפט אוטומטיות 1.3 מצויינות חסכוניות

וגם תחשבו על העתיד כשתרצו למכור את האוטו ידני נמכר הרבה רבה הרבה יותר מתחת למחיר מחירון מאשר אוטומטי ותמיד בבדיקה לפני קנייה יהיה בעיה כלשהי בגיר הידני(למשל ב99 אחוז מהפיאט פונטו יש בעיה במיסבים של הגיר,בעיה של נזילה קטנה שאפילו מוסכניק לא יראה אבל בבדיקה יגלו וסתם ירד לך כסף במכירה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר למצוא סוויפט אוטומטיות 1.3 מצויינות חסכוניות

וגם תחשבו על העתיד כשתרצו למכור את האוטו ידני נמכר הרבה רבה הרבה יותר מתחת למחיר מחירון מאשר אוטומטי ותמיד בבדיקה לפני קנייה יהיה בעיה כלשהי בגיר הידני(למשל ב99 אחוז מהפיאט פונטו יש בעיה במיסבים של הגיר,בעיה של נזילה קטנה שאפילו מוסכניק לא יראה אבל בבדיקה יגלו וסתם ירד לך כסף במכירה)

לא מצויינת ולא נעליים. סוופיט פחנוע יפני מיושן. מודרני עם גיר ידני נמכר בימים ספורים דווקא בגלל שגיר ידני הפך לנדיר כל כך. תשאל אנשים עם פורד פוקוס ידנית. נמאס להם להוריד פתקים "אתה מעוניין למכור?" מהרכב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא יכול לומר כלום על שום דבר עם וותק של "נהג" של דקה וחצי.

עם כל הכבוד זה שעברת טסט זה לא אומר כלום ,עד היום אני נוהג בכביש ויש נהגים שלא יודעים לנהוג.

דבר שני הגוף שלך צריך להתרגל לרכב ספציפי ,עם זה ל"בלמים" ולגז מבחינת הרגישות שאתה צריך לתת כדי להאט או לחילופין להאיץ.

אדוני, עם כל הכבוד

אז מה שנהגתי רק דקה וחצי ורק עברתי טסט ואני לא מספיק מנוסה, אתה חושב שאם אני אנהג כמה שנים ואז אחזור אליך אני אומר לך שאוטומט יותר טוב? אז יעני ידני זה כבר פסול? אתה מבין את האירוניה פה?

אין קשר לכמה זמן יש לי על הכביש, יותר טוב לי עם ידני נקודה, אני מרגיש יותר מרוכז בנהיגה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכוונה שלו הייתה, אין לך מושג ירוק.

אין לך מספיק ניסיון על שום ובמיוחד לא על הרכב הספציפי הזה, יש לך ניסיון מועט ביותר עם הרכב שלמדת עליו נהיגה ואולי עוד כמה מסיבובים פה ושם. אתה עוד לא יודע מה יותר טוב לך, במיוחד שאתה לא מכיר את הרכב.

אני אתן לך אנלוגיה לאיך אתה נשמע, "איבדתי את הבתולין שלי אתמול! אני יודע יותר טוב איזה קונדום יותר טוב כי זיינתי איתו אתמול"

קופרנדה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...