Dragon age 2 - זה רשמי - עמוד 7 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dragon age 2 - זה רשמי


3pac

Recommended Posts

המממ

שיחקתי דמו, מאוד קצר אבל לא קרס לי פעם אחת.

נרא מעניין מאוד, עלילה נראית יותר נורמלית (מקודם בשביל משהו קטן היית יכול להחריב עולמות - למדו פרופורציות), הגרפיקה יפה מאוד למרות שכל הבארים למיניהם נראים ממש זולים ומוזר שבחרו ככה.

מה שהפריע לי זה כל המערכת של הכוונת ובחירה של האויב, למרות שזה היה לי בעייתי גם בראשון (אם כי התרגלתי מהר) זה ממש לא נוח משום שהעכבר כאילו "קופץ" אל מאחורי הדמויות ובעצם אתה לא בוחר כלום :nixweiss: .

אולי הדברים עוד יסתדרו בהשקה ואחרי כמה עדכונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 164
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הגרפיקה קצת יותר טובה. אנימציות הלחימה הרבה יותר טובות [במיוחד אצל הקוסמים, שכל סוף כל סוף יש משחק שזה באמת כיף להסתכל על קוסם נלחם]. הכוח של הקוסם מרגיש טיפה יותר מאוזן [עד כמה שאפשר לדעת מחמש דק' משחק].

התנועות טיפה חדות מדי אבל סה"כ זה מרגיש שזה הולך לכיוון טוב שיתעלה עך קודמו =]. אני מקווה שהוא לא ירגיש קליל מדי.

ד"א-ממש אהבתי את המראה החדש של פלמת' וגם של הבגדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשחק הולך להיות מצויין!

הקרבות הרבה יותר מהירים וזורמים, הקלאסים עכשיו הרבה יותר מאוזנים, ה-Rough(קשת ודואל) הרבה יותר חזקים מ-DAO ומועילים.

בדמו אפשר לשים לב לשיפור בגראפיקה למרות שהדמו בכלל לא תומך ב-DX11, במשחק המלא יהיה אפשר לראות את השיפור עם ה-DX11 והגראפיקה תהיה עוד יותר טובה.

לגבי הזום, אני אף פעם לא הסתכלתי על הקרב מלמעלה והיה סבבה.

אל תטעו לגבי רמת הקושי, הדמו הוא על נורמאל ובגלל זה הדמו ממש קל, יהיו 4 רמות קושי במשחק והנורמאל הוא השני.

עץ הסקילים עכשיו הרבה יותר טוב מזה שב-DAO, ב-DAO בפעם הראשונה שראיתי אותו השתגעתי ולא ידעתי איך להתחיל, פה הכל מסודר וגם יש אפשרות בעץ ללמוד כמה סקילים מפה וכמה משם ואז ללמוד סקיל אחד שמאחד את שתיהם, כמו ללמוד קרח ואש(כקוסם) ואז לעשות סקיל של שתיהם.

התיק נראה אותו דבר כמו ב-DAO, וגם ה-tactical...ודף השיפורי stats כשעולים רמה עכשיו הרבה יותר ברור ואומר במדויק מה כל דבר מוסיף, ב-DAO בזבזתי כל כך הרבה זמן רק על להבין מה בדיוק כל דבר מוסיף.

הדבר היחידי והכי חשוב שאני לא בטוח לגביו ואני מקווה שהם לא יאכזבו זאת העלילה...אני מקווה שתהיה עלילה טובה ובחירות מעניינות כמו ב-DAO או אפילו יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת לא הבנתי את הקו של העלילה.

זה סיפור שמתרחש במקביל למשחק הראשון [בזמן של LOTHERING או לא זוכר איזו עיירה נהרסו] או לפני או אחרי?

אם זה קורה במקביל אז זה טיפה לא הגיוני...אחרי הכול הWARDENS הם אלה שעשו את הכול והם היו מרכז הסיפור ולשחק עם דמות שולית נשמע טיפה מטופש....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיפור מתחיל בערך באותו זמן רק במקום אחר, ניראה לי שהוא גם מקביל לזמן של ההרחבות.

כמ ושרואים בתגובות פה, כל מי שאהב את המשחק הזה פשוט לא אוהב משחקי RPG ורוצה עוד משחק action-adventure.

כמישהו שלרוב לא משחק משחקי RPG לדעתי הגיעו לשיא שלהם עם MASS EFFECT ו Dragon age הראשונים. משחקי ה RPG היחידים שסיימתי, אחד יותר חדשני וקליל והשני RPG כבד יחסית (למרות שאם משווים אותו למשחקים ישנים יותר רואים הבדל גדול) אבל בכל זאת נגיש. ממה לא אהבתי את השינויים, העיצוב לא נוח והרבה אפשרויות חסרות מהמשחק הקודם. לדעתי עץ הסקילים במשחק הזה הוא אחד הפחות נוחים שראיתי בשנים האחרונות ובכללי הקו של העיצוב מאוד חלש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא לי לשחק במשחקים קודמים של וגם במשחקי H&S כמו DS (שדיי קרוב ללהיות RPG). אף פעם לא הצלחתי לסיים אותם, הם היו מצויינים אבל אחרי כמה זמן לא יכולתי להמשיך יותר. חלק מזה כניראה קשור לעובדה שבעבר משחקים יותר השתמשו בטקסט בניגוד למשחקים חדשים שאפשר להקשיב במקום לקרוא וגם העובדה שמשחקים התקצרו מאוד בשנים האחרונות :P כי למשל בהרחבות של DRAGON AGE לא שיחקתי כי זההיה בערך אותו דבר והרגיש כמו בזבוז של עוד כמה שעות (דבר שגם גרם לי להתיאש מ CRYSIS הראשון שהסוף שלו נמשך כשעתיים שאין בהן משהו מעניין).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא לעשות pause כל שנייה לא הפריע לי. את זה דווקא אהבתי. אז אי אפשר להגיד שחיפשתי action RPG (למרות שאני בטוח שאני אהנה מ-diablo 3, אבל לא בגלל שזה action rpg, אלא בגלל שזה blizzard שמשקיעים בכל הפרטים הקטנים ובאיזון, ולא רק בסיפור). אבל כל הקטע של איזון היכולות של הדמויות ושל האויבים בשילוב עם ה- של האויבים היה פשוט גרוע. הסיפור היה יפה, הקונספט הבסיסי (חבורה של 4 עם יכולת לעצור ולשלוט בכל אחד מהם באופן פרטני) נחמד מאד, אבל זה לא מספיק בשביל לעשות משחק טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני נהניתי כל רגע מהדמו של DA2. ללא ספק המשחק קנה אותי. אהבתי את כל השינויים שהם עשו. הקרב יותר מהיר, אני מרגיש כאילו אני באמת נלחם. משום מה אני עושה פחות PAUSE וזה הופך את זה ליותר זורם מבחינתי. הצ'אט החדש נוח יותר. המערכת סטאטס הרבה יותר טובה. הסקילים הרבה יותר STRAIGHT FORWARD. פשוט אהבתי כל שינוי.

כל זה זאת דעתי. אז אל תתחילו להיכנס איתי לוויכוח מה יותר טוב ומה פחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב-C:\Users\Documents\BioWare\Dragon Age 2 Demo\Settings בקובץ DragonAge ניתן לשנות את השורה 'DifficultyLevel=1' ל-'DifficultyLevel=3' ובכך להעלות את רמת הקושי [ההבדל היחידי הוא שיש יותר אויבים, הם לא חזקים או חכמים יותר...]

ניסיתי לשנות בעזרת זה גם את הגרפיקה אבל זה לא עובד ^_^....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...