משט לעזה - עמוד 27 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

משט לעזה


אור כהן

Recommended Posts

טכנית כן, אבל בפועל אף אחד לא מבקש לחזור לגבולות 67', וההצעות האמריקאיות, האו"ם-יות והפלסטינאיות שקיבלנו (מהדרגים המדיניים כמובן) כולן כללו את גבולות 67', אז אין צורך לתת להם עד תוכנית החלוקה אם זה לא פרקטי (התיישבנו שם כבר יותר מדי).

ויקטור:

זורקים את הפת"ח, בערך כמו שקרה בעיראק. אתה רוצה משטרה מקומית חצי-צבאית אבל אתה לא רוצה את הנוכחית, אז אתה זורק אותה, מחסל את היריבים הרציניים שלה (במקרה שלנו, חמאס) ושם שליט-בובה. כמו במלה"ע ה-II במדינות הכבושות תחת כוחות הציר.

חוץ מזה שיש כוחות שתומכים בנו באוכלוסיה.

לא זה לא האמריקאים, זה שהעלתה את 67 על הנייר ראשונה, אפשר להוציא מהארכיונים את הצהרת סאן רמו, לשנות את שם לפלסטינה, להראות להם שאנחנו קיבלנו אותה, למחוק את עירק, סוריה, לבנון, ערב הסעודית והנסיכויות ולהקים את מספוטמיה מחדש ולתת אותה לערבים בדיוק כמו שתוכנן מלכתחילה, ירושליים ד"א בכל ההצהרות נרשמה כשטח בין לאומי הפתוח לכל הדתות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 626
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

על פי ועדת סאן רמו גם ירדן הייתה חלק מהמנדט שניתן לבריטים להקים למען התיישבות היהודים בארץ כמובן שהם תקעו לנו סכין בגב ונתנו את so called ירדן לאיזה בדואי בשם עבדאללה.

זהו חלק מהזכות החוקית הבין לאומית שלנו על הארץ הזאת.

http://lib.cet.ac.il/Pages/item.asp?item=2554&id=5%20%EE%F0%E3%E8%20%E1%F8%E9%E8%E9

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דובי זובי צודק, ישראל העבירה את "חוק יסוד: ירושלים בירת ישראל" רק בשנת 1980 ולפני כן רק ירושלים המערבית (ולא ירושלים המאוחדת) הייתה בירת ישראל. עוד לפני כן, ישראל הכירה בהחלטה 242 במסגרת הסכמי קמפ דיוויד:

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%A1%D7%9B%D7%9E%D7%99_%D7%A7%D7%9E%D7%A4_%D7%93%D7%99%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99%D7%93

אחד מעיקרי החלטה 242 למי שמתעצל להיכנס ללינק:

על פי הסעיף הראשון מן הראוי ששלום זה יכלול את נסיגת כוחותיה המזוינים של משטחים שנכבשו בעימות האחרון (מלחמת ששת הימים), ואת סיום הלוחמה וכיבוד והכרה בריבונותן ועצמאותן של מדינות האזור.

או במילים אחרות, נסיגה לגבולות 67 באישור ממשלה בראשות מנחם בגין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. העולם לא מעוניין בעובדות. ב. אף נציג ישראלי לא יקבל חצי שעה זמן מסך לצורך הסברה.

בדיוק מה שחשבתי.

לכן צריך לקנות פרסום בתשלום, במדיות המובילות בכל מדינה מרכזית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין דבר כזה גבולות 67' date=' 67 מעולם לא נחתם כגבול מדיני או כקו הישמש למסע ומתן עתידי כלשהו או לשם claim of property כלשהו בעתיד בהסכם הפסקת האש של 1948, הוא נתחם בתור טווח צבאי המשמש להפסק אש, וגם מול הירדנים בלבד לא היה שום קו ירוק מול המצרים.

מה שאתה מתכוון אליו היא תוכנית החלוקה, כיוון שב-48 כבר שילשנו את שטח המדינה. אז צ'צניה ואפגניסטן סתם היו חלום?

[/quote']

הן היו ארצות שרוסיה יצאה לטפל בהן. הן לא היו ארצות שבתקופתי יומיומית הוצאו פיגועי התאבדות, ירו טילים ופוצצו אוטובוסים בתוך הערים הראשיות של רוסיה.

בישראל המציאות המוכתבת לנו ע"י המחבלים היא שכל יום הוא רולטה רוסית. לך תדע מי יהיה החבר הבא שלך שתעשה עליו איקס בספר מחזור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כואב לי הלב, קשה לי להאמין שהלוחמים האמיצים שירדו המהמסוקים אל מקלות ואלות ושרשראות הטרוריסטים עשו זאת בשביל שבסופו של דבר המדינה תיתן להם יריקה בפנים בשביל דעת ציבור עולמית.

הלב שלי איתם לאורך כל הדרך וביזיון, חרפה על הממשלה שמכרה וסיכנה את חייהם למען דעת הציבור העולמית. ב-י-זי-ו-ן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו ביבי פתח את הסגר מעל עזה והם ניצחו.

האמת אני לא בעניין האשמות פה. ברור מי יצא פה נקניק (ראש הממשלה ושר הביטחון שאישרו מבצע פרטי) וברור שלא יכולנו לפעול אחרת כי כל העולם כבר נגדנו.

מאמצי ההסברה של מדינת באים העדיפות משנית למאמצי ההסברה של מועצת הירקות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. ה"סגר" נקרא כך כי אף ספינה לא יכולה להגיע לעזה מבלי שתיבדק על ידי חיל הים, תכולתה תיבדק בנמל אשדוד ותוכנס לעזה ע"י משאיות.

2. אני רואה שלמדנו מהטעויות והיחידה שהייתה צריכה לפעול, פעלה היטב.

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1172359.html

בעצם, כשיו הם רוצים להגיע בלי ספינות הליווי. נו, בחזרה לעתיד :)

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1172368.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...