מניסיון אישי הבנתי איך נשים גונבות זרע (ובאותה שיטה גם מפיצים איידס בכוונה) - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מניסיון אישי הבנתי איך נשים גונבות זרע (ובאותה שיטה גם מפיצים איידס בכוונה)


dan79

Recommended Posts

זרע יכול להיות באוויר העולם ועדיין להיות שמיש ופעיל עד 6 שעות , תלוי בנסיבות ובסביבה , לפי מה שכתוב בויקי .

חמצן הורג את נגיף ה-HIV. זרע שנישאר באוויר הפתח ל-2 דק' יהיה נקי מאיידס. זה אחת הסיבות שהמחקרים למציאת תרופה לאיידס מתמקדים בשימוש בחמצן בתוך הגוף.

סתם לידע כללי - בדיקות לגילות HIV מראות מה התוצאות לפני חודשיים וחצי, בין הזמן שעבר מאז עד לתאריך הבדיקה, אי אפשר לדעת כלום. מעבר לכך שאדם יכול להיות עם HIV מלידה ועד מותו לא ידע על כך כי המחלה לא התפרצה. המחלה היא טריגרית ומופעלת על ידי דברים מסויימים (אחד מהדברים הידועים כיום הוא מגע עם איבר מין נשי שמכיל אסטרוגנים ועוד חומרים במידה מסויימת). לכן אי אפשר לדעת בוודאות. חשוב גם לזכור שקונדומים לא פותרים בעיות.. קונדומים זה עצימת עיניים. לפתור בעיות באמת זה להתחיל לשנות התנהגות ולהתחיל להגיד לאנשים את האמת על הוירוס, להתחיל לספר באמת מה הוא.

כמו למשל:

באיידס אפשר להידבק מכל סוג של מין רגיל, מין אנאלי ובמין אוראלי רק הצד הפעיל יכול לקבל. אפשר להידבק מזה על ידי מגע ישיר עם הפה במידה ויש פצעים קטנים בפה (שכמה מפליא, נוצרים גם עם צחצוח השיניים). איך נדבקים? הסבר רפואי קצת נרחב יותר דרוש, אבל אסביר למי שרוצה בפרטי.

ורוצים לשמוע משהו מצחיק? על פי הסטטיסטיקה הידועה, בעולם יש כמעט 70% נשים עם HIV, מה שמשאיר 30% גברים. איך הדבר? מילה אחת בשבילכם הגברים פה - אונס.

מעבר לכך, HIV הוא נגיף כשל חיסוני, שבצורתו החמורה ביותר מגיע כAIDS - תסמונת כשל חיסוני נרכש (Acquired Immunodeficiency Syndrome) והוא נרכש מהסיבה הפשוטה שברוב המקרים אתם אחראים על ההדבקות שלו. והנגיף עצמו לא הורג, אלא המחלות שבאות איתו. כיום, גוף האדם מתגבר ללא בעיות כלל דלקת ריאות (מה שבעבר קטל צעירים כמבוגרים), לעומת זאת, עם הנגיף, הוא לא יצליח לשרוד שבוע.

לכן פיתחו את קוקטייל התרופות (לוקחים בין 15 -20 כדורים ביום) שנותנים לגוף את מה שצריך. לא יודעים איך כל תרופה תשפיע לכן פשוט מנסים ורואים מה גורם פחות כאב. בחודש-חודשיים הראשונים זה סיוט ואי אפשר לזוז מהמיטה בכלל (מזכיר קצת מונונוקלואזיס זיהומי או בשמו הנפוץ - מחלת הנשיקה, אך חמור יותר), ואז לומדים לחיות עם זה וחיים עשרות שנים בלי פגע.

קחו לתשומת ליבכם - כמו בכל דברים בחיים, התנהגות חכמה מונעת אסון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 84
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לפי החתימה שלך אתה לא בדיוק רופא, אז תפסיק להרצות לאנשים על עניינים שאתה לא בדיוק סמכות מקצועית בעניינם.

למדתי 3 שנים. מספיק לך? אף אחד מהמשתמשים פה לא רופא ואפשר להכניס 95% מהפורום פה לכלא להרבה שנים על מתן עצות ללא אישור רישיון. שנתחיל בך?

תהיה בטוח שרופא גם לא יכתוב פה כי רופא עסוק 20 שעות עבודה ביום (במדינה העקומה שלנו). אם אתה רוצה גם אין לי בעיה להביא מסמך חתום של כל מה שאמרתי על ידי רופא מומחה בתנאי שכשתראה אותו אתה תפסיק להגיד לאנשים מה הם כן ומה הם לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואפשר להכניס 95% מהפורום פה לכלא להרבה שנים על מתן עצות ללא אישור רישיון. שנתחיל בך?

פעם ראשונה שאני שומע שיש חוק כזה, איפה שמעתה עליו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם ראשונה שאני שומע שיש חוק כזה, איפה שמעתה עליו?

אולי בכל מדינה בעולם הוא קיים? אסור לך לייעץ לאדם אם אין לך סמכות בנושא (באנגלית זה נקרא Area of Expertiy). אם אתה לא עורך דין, אסור לך לייעץ לאדם בנושא החוק כי אם הוא נופל, אתה נופל איתו. אם אתה לא רופא, אסור לך לייעץ לאדם מה לעשות במחלה ואסור לך בכלל להגיד לו שהוא צריך אקמול (בכלל, אפילו לפארמדיק אסור. רק רופא רשאי לרשום תרופות ולהגיד איזה תרופות צריך). אם אדם ישתמש באקמול כי ייעצת לו והוא אלרגי לפרצטמול, הוא ימות בתוך שעתיים ואתה תיכנס לכמה שנים בפנים על גרימת מוות ברשלנות ומתן ייעוץ רפואי ללא רישיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ומתן ייעוץ רפואי ללא רישיון.

אם אתה אומר שקיים אני מאמין לך, פשוט מסקרנות עברתי על הרשימה למטה כמה פעמים (ממזמן) ולא מצאתי שם שום דבר דומה

http://he.wikisource.org/wiki/%D7%97%D7%95%D7%A7_%D7%94%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%A9%D7%99%D7%9F

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה זוכר את ברוס לי? איש אומנויות הלחימה הגדול בכל הזמנים. הוא נפטר רק בגלל שנתנו לו אספירין שהיה אלרגי אליו. מי שנתן לו היה חבר שלא היה מודע לזה בכלל. אילו היה בא לרופא, הוא עוד היה חי איתנו.

עכשיו תאר לך שזה יכול לקרות לכל אחד.

וכשאני אומר ייעוץ, הכוונה היא יעווץ מכוון שבא ממקום מקצועי. להגיד "אקמול עוזר לכאבי ראש" ולהגיד "תיקח אקמול, זה יפתור לך את כאבי הראש", הבדלים של שמיים וארץ בין אחד לשני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...