התחלתי שיעורי נהיגה - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התחלתי שיעורי נהיגה


Fighter

Recommended Posts

אלכס, רק שתדע לך שכל הכבוד שהמשפחה שלך מכריחה לעשות ידני "כדי שיהיה" בניגוד להורים שלי שלא חושבים על כל האופציות

בקשר למד הסל"ד במקור אני מסתכל עליו אבל עוד לפני שזה מגיע ל3000 סיבובי מנוע המורה משגע אותי כבר לעלות להילוך 3...

ואני מסכים בקשר לנהיגה על אוטומט זה כמעט כמו לנהוג בקרטינג

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 111
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

דיזל? קח בחשבון שמנוע בנזין עובד בסל"ד יותר גבוה, אם וכאשר תנהג על אחד כזה.

דבר נוסף, נכון שיותר קל להחליף הילוך לפי מהירות/סל"ד, אבל תרגיש את האוטו. עם הזמן זה יהפוך ליותר מדויק מאשר לפי סל"ד/מהירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

- חגורות בטיחות. תמיד תחגור חגורה ותדאג שכל מי שנוסע איתך יחגור גם כן. חוק מרפי קובע שהחבר האידיוט מאחורייך שלא חגר, יהרוס לך את השמשה בעת תאונה.

שאלה יהיו הבעיות שלנו בתאונה.

טיפ - תבקש מהמורה נהיגה ללחוץ על דוושת הגז עד הסוף באיזה כביש ראשי או משהו, זה ייתן לך יותר ביטחון כשתכיר את הדוושה יותר טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל, באירופה יש המון אוטומט. מה שכן, גיר רגיל מאוד נפוץ שם, זה מה שאנשים שם אוהבים.

באנגליה (כמו בעוד מדינות שהיו תחת שלטון בריטי בזמן זה או אחר - הודו, תאילנד, דרא"פ) נוהגים בצד שמאל של הכביש, ובהתאם ההגה נמצא בצד ימין (כדי שהנוסע יעלה מהצד של המדרכה). למה? בגלל שככה אתה רואה מי נמצא מימינך וכך תוכל לשלוף את חרבך במקרה של סכנה. ככה זה היה פעם, וככה זה נשאר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נגיד כשאני רוצה להאט את המהירות בגלל משהו פתאומי, לפמפם עם הדוושה של הברקס מספיק? כי המורה אומר לי כל הזמן קלאץ' ביחד

אה רגע עכשיו שאני חושב על זה, אני צריך לעשות את זה רק כשאני מגיע לעצירה מוחלטת כי אם אני לא אעשה את זה האוטו יכבה נכון?

אה נגיד אני מתחיל להאט מ50 יורד מתחת40 מוריד לשני, יורד מתחת ל20 מוריד ראשון שהקלאץ' הוא כבר עם ברקס

מעולה, עכשיו אני יודע מה לעשות בשיעור הבא

מה שחסר לי עכשיו זה לנסות לעבוד על לא לעלות על מדרכות ואנשים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אתן לך טיפ, לדעתי הוא חשוב מאוד. הטיפ הזה ישמש אותך לאחר שיהיה לך רשיון.

סתם לדוג', אתה נוסע במהירות של 80 - 110 קמ"ש... ופתאום בצורה מפתיעה, יש האטה וירידה משמעותית במהירות עד כדי עצירה. מייד כשאתה מאט, אתה מייד לוחץ על איתות החירום. בכדי להזהיר את הרכב שנמצא מאחוריך.

אני משתדל לעשות את זה באופן קבוע, ואני יכול להעיד על כך שזה בהחלט הגדיל את מרחק הבלימה של הרכב שנמצא מאחוריי. לאחר מכן בעקבותיי, גם הוא הפעיל את איתות החירום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעצירה פתאומית אתה מן הסתם תלחץ על הקלאץ' מכיוון שבכל הילוך שלא תהיה אתה תכבה את האוטו, מה שעלול להיות מסוכן ומיותר באמצע נסיעה.

בשביל להאט בלבד, אתה בכל מקרה תלחץ על הקלאץ', ואז אתה תשלב להילוך שמתאים למהירות הנסיעה שלך (ואולי תישאר על אותו ההילוך).

כמובן שזה יהוא לך הרבה יותר טבעי עם הזמן והניסיון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נגיד כשאני רוצה להאט את המהירות בגלל משהו פתאומי, לפמפם עם הדוושה של הברקס מספיק? כי המורה אומר לי כל הזמן קלאץ' ביחד

כמו שאמרו לך, תקשיב למורה שלך. ואם זה מגיע למצב שאתה לא יכול לסמוך על מה שהוא אומר, אז כדאי מאוד שתחליף אותו...

אני לא חושב שנהיגה זה משהו, שאתה יכול ללמוד בהתכתבות.

ממש לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

fighter אני ממליץ לך לעבור לאוטומט

תיראה ידני זה זן נכחד העולם עובר לאוטומטיות ורובוטיות

כל הענין של האפשרות לנהוג בידני לא כל כך תעזור לך אלה אם אתה מתכנן להיות איזה נהג משאית או משהו ואז גם צריך רישיון מיוחד

לי יוצא לפעמים לנהוג במסחרי ידני בעבודה וגם אחרי בערך 10 שנים שיש לי רישיון נהיגה זה סיוט

כל פקק ופניה ובארצנו הקטנה יש הרבה להחליף הילוכים זה מעצבן

וגם לעשות רוורסים כדי לצאת מחניה זה מעצבן

ידני מתאים יותר לנסיעות בלי הרבה רמזורים \פקקים\ופניות ובארץ החסכון בדלק שלו לטעמי לא משתלם יחסית לסבל

באוטומט תוכל להוציא טסט מהר יותר ואם הייתי יכול לחזור אחורה הייתי עושה אוטומט וזהו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...