זרע לבטלה - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זרע לבטלה


טל קורקוס

Recommended Posts

  • תגובות 56
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אם אנשים עד כדי כך סתומים (האתאיסטים בניכם) שלא מוכנים לקבל את העובדה שיש אלוקים,

מי אתם שתבינו את החומרה של זרע לבטלה. :screwy:

סתם עוד פוסט מפגר של בדיחות חלשות עד דת...

אם אתה לא מוכן לקבל את העובדה שיש מפלצת ספגטי מעופפת,

מי אתה שתבין את החומרה של לאכול ספגטי בלי רוטב :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היהדות אומרת שהיא רוצה להפוך את האדם לבנאדם ולחנך אותו..

אך כל מה שהדת עושה בין אם היא יהדות נצרות או איסלם, זה להוציא את טבע האדם מהאדם ולהפוך אותו לעבד

שצריך לציית לחוקים אשר מנסים לעטוף את עצמם בתחושות חיוביות, אך מוסיפים לחיו פחדים וחששות מעצם זה שהוא יענש לאחר מותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה לא מוכן לקבל את העובדה שיש מפלצת ספגתי מעופפת,

מי אתה שתבין את החומרה של לאכול ספגתי בלי רוטב :screwy:

אתה לא פסטפריאן אמיתי, פסטפריאן אמיתי אוכל עם שמן זיית וגבינת פטה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה לא מוכן לקבל את העובדה שיש מפלצת ספגתי מעופפת,

מי אתה שתבין את החומרה של לאכול ספגתי בלי רוטב :screwy:

אני מודע לזה שקיימת מפלצת ספגטי מעופפת,וממש ברגע זה היא נמצאת בתוך המח שלך.וברגע שהיא תכרסם את החוט האחרון בראש שלך,האוזניים שלך יפלו.

וספגטי בלי רוטב זה לא טעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מודע לזה שקיימת מפלצת ספגטי מעופפת,וממש ברגע זה היא נמצאת בתוך המח שלך.וברגע שהיא תכרסם את החוט האחרון בראש שלך,האוזניים שלך יפלו.

וספגטי בלי רוטב זה לא טעים.

כמובן שהיא נמצאת במוח שלי, היא נמצאת בכל מקום. היא אוניברסלית.

אבל כידוע, לפי פרשנותו של המלומד והמקובל גדי הגדול, אין ביכולתה של מפלצת הספגטי לחרסם חוטים.

אתה לא פסטפריאן אמיתי, פסטפריאן אמיתי אוכל עם שמן זיית וגבינת פטה.

אני מודה בחטאי, חלש הוא כוח רצוני. מי יתן וחטאי יסלחו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

TheCrow34

זה נרמז בתורה וחז"ל הביאו עוד על רעת המעשה בפאן הרוחני והחינוכי.

הוצאת זרע לבטלה מוציאה את האדם מכל עניין שבקדושה, ולא תאפשר לו להתקרב לבורא ולעובדו באהבה אדם שאינו מתגבר על יצריו הגופניים (ויותר מכך - יצריו הנפשיים, הפיתויים השטחיים המעוורים את עיני השכל) יוטרד בדמיונות שוא ותאוות שרק יגברו וימשכו אותו לעשיית החטא מובן מאליו שמי שאינו שומר על בריתו, גם לא יוכל לפתח את אישיותו ורמתו הרוחנית. מעשים אלו ימנעו ממנו באופן טבעי חשיבה ישרה ושיפור מידותיו, פשוט כי הוא אינו מנסה לשלוט על יצריו המניעים אותו. אדם שכזה יגיע בנקל גם לכעס, קנאה, חמדנות, רכילות, גאווה, לשון הרע ועוד.

בחורי שמגיל צעיר לומדים להשתלט על היצרככל יכולתם, ולהשליט את הרוח על השכל פעם אחר פעם, לומדים להתגבר על יצריהם וכך גםנהיים בשלים לחיי משפחה (אין ספק שגבר הרואה את הקירבה הרוחנית בראש מעייניו לאיפזול לנשים ברחוב או יתגרש מאשתו עבור אשה צעירה ויפה ממנה). ההתגברות על היצרנקראת בלשון חז"ל בשם "גבורה". גם התורה מזהירה מפורשות: "ולא תתורו אחרילבבכם ואחרי עיניכם... אשר אתם זונים אחריהם". התורה מדגישה גם את הדברים שבלב, כמו מחשבות של פריצות, ולא רק מעשים .מלבד זאת המאמין בתורה שבכתב, ובתורה שבעל פה, הולך על פי הדרכתם של רבותיו מדורי דורות (כפי שנאמר גם בתורה: "ועשית ככל אשר יורוך... והשופט אשר יהיה בימים ההם"). ואכן חז"ל ציוו להמנע ולהזהר מהוצאת זרע לבטלה וראו בכך חומרה גדולה מאוד. הרמב"ם מסביר שיש בכך עניין פריצות המסמא את השכל. כלשונו (קדושה, איסורי ביאה, פרק כב, ט): "יפנה עצמו ומחשבתו לדברי תורה, וירחיב דעתו בחכמה - שאין מחשבת עריות מתגברת, אלא בלב פנוי מן החכמה מחשבות אסורות והוצאת שז"ל גורמים לבטלה, התרשלות בקיום המצוות וחוסר הבנת התורה הקבלה מוצאת בעניין זה גם בחינות רוחניות (הנובעות באופן ישיר מחובת האדם בעולמו.) הוצאת זרע לבטלה נחשבת ביהדות לחטא הנובע מטעמים הגיוניים ורוחניים. כל אלו קשורים להתגברות האנושית על היצר, ושליטת השכל בתאוות הגוף. יש בכך עניין חשוב של שיפור המידות, של גבורת הנפש וההכנה הנפשית לבניית תא משפחתי.

*לגמור בחוץ זה לא בסדר, לא יודע איך הבנת הפוך. חל עלייך לגמור רק היכן שזה נועד- כל מקום אחר זה לבטלה. אגב אישה יכולה לקחת גלולות כנגד .

אם לא תיקח את הדיון ברצינות אז אין לי לאן להמשיך.(אני רואה שאתה מהסוג של אלה מהמפלצת הספגטי שבסך הכל נועד לזלזל וללעוג לדתיים .אז כאן דרכנו נפרדות :hi: .)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי דבריך מהפוסט הקודם חזל אמרו שהוצאת זרע היא בסדר כל עוד היא בגדר זוגיות בין הבעל לאישה. אם הגבר גומר בחוץ אז זה כבר לא זוגיות?

אני לא יודע בדיוק איך להגיב לשאר הפוסט שלך, אני אתעלם מכל הדיבורים על קדושה.

שליטה על יצרים זה אכן מבורך. אבל גם ילד שמאונן רק פעם בחודש\חודשיים שולט ביצריו.

בנוסף לכך, אם היהדות כבר בעד שליטה על יצרים, למה אין חוק שמגביל בן אדם לאכול יותר מדי? למה אין איסור על עישון סיגריה \ כל סם אחר?

זאת ועוד, אוננות לא מחייבת פזילה למקומות אחרים, ולא מחייבת עידוד של בגידה וכדומה. הרבה זוגות נישואים מאוננים אחד מול השני באושר.

ולמה ברגע שמתחתנים זה כן בסדר להיכנע ליצר המין? למה פתאום זה בסדר לקיים סקס שהוא לא למטרות רווייה? זה גם כניעה ליצרים.

אני רואה שאתה מהסוג של אלה מהמפלצת הספגטי שבסך הכל נועד לזלזל וללעוג לדתיים .אז כאן דרכנו נפרדות hi.gif .)

הפוסטים האלה מכוונים אך ורק לסנייפר שהצחיק אותי עם התגובה שלו. הייתי חייב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מאוד נהנה מהתגובות של רוני, כי התגובות שלו מנומקות ואלה לא תגובות עיוורות של "יש אלוהים, תקבל את זה" ולדעתי הוא זכאי לכבוד ולהערכה בדיוק כמו האתאיסטים המבינים בנושא, רק מה שקשה לי להבין זה מה מושך אותך רוני באלוהים כזה?!

אני לא מנסה להבין את דרך החשביה האלוהית כי הוא קצת מעל לרמה שלי, אבל לעקוב אחרי הנעשה בפועל ביקום שלנו זה לא בעיה בכלל, ואם כל מה שהדת טוענת נכון אז אני לא רואה סיבה אמיתית להעריך ולהתפלל לה' כי בסה"כ הוא לא מצתייר כדמות נחמדה בכלל.

אחוז נכבד מההיסטוריה שלנו איתו זה פגיעות בנו בני האדם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

TheCrow34

"ושמרתם על נפשותכם" כאן מגולגל עניין של שמירה ולא יכניס את עצמו לסכנות. כן, נתפס אדם חרדי שהכניס 12 ילדים לתוך מכוניתו (כמובן שזה סכנת נפשות ) אכן הוא עבר עבירה (גם מעבר לחוקי המדינה ;) )

חרדים זה לא וגם שם יש דרגות ונפילות של כאלה.

אכן שהתגלה שהסיגריה מזיקה לבריאות, היא התחילה לרדת מהפרק.

אכן גם על אכילה ושתיה יש הלכות.

בגדר זוגיות הבאתי את הדוגמה שהאישה למשל נמצאת בהירון או מבוגרת שאז מובן שבמצבים שכאלו אין להוצאת הזרעכל שייכות לפרייה ורבייה. במצב כזה עדיין הגבר יכול לשכב עם אישתו, אבל זה לא אומר שיכול להוציא בחוץ את הזרע. תמיד חל עליו להוציא היכן שזה נועד.

קשה לי רק בכתיבה להסביר לך את שאר הדברים, גם אדם שלא מכיר מבפנים ולא התנסה יהיה לו יותר קשה להבין, איך התגברות לחלוטין של הוצאת הזרע תורם לרמת הרוחניות ואיך הוצאה גם לפעמיים מורידה ומפריעה מרמתו הרוחנית של האדם.

אבל אולי אני אנסה לתת נקודה (המשך בקרוב ) .

MotherShip

כל מעשי הזוועה בהיסטוריה באו מכיוון אנושי, ביצעו אותם בני אדם. בני אדם ביצעו אותם מתוך תאוות והשחתה. למי ייחסו אותם? כל דור לפי מה שהיה מקובל, בימי קדם בשם האלילים, בימי הדתות המונותואיסטיות בשם האלהים, ובעת החדשה בשם אידיאלים. לא רק השואה בוצעה בשם אידיאלים, אלא גם הדיכוי הרוסי והרציחות ההמוניות של סטלין, הדיכוי בסין, וכו' וכו'. הרוע שייך לבן האדם והוא צריך להתגבר עליו, וזה שבכל דור מייחסים את הרוע למשהו אחר אינו מלמד כלל על מקורו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...