האם עבדו/עובדים עליי? - בעיות במימוש אחריות בנועה מחשבים - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם עבדו/עובדים עליי? - בעיות במימוש אחריות בנועה מחשבים


azr_nec

Recommended Posts

אני לא חושב שאתה צריך להכנע... שיתבע אותך! קודם כל, נראה לך באמת שהוא יתבע אותך? זה הרי יפגע בו הרי יותר מאשר בך.

דבר שני, לא "הוצאת דיבה" - לא השמצת אותו או את החנות לשווא אלא דיווחת על חווית הקניה שלך.

עניין נוסף הוא ש*ההחלטה אם להוריד או להשאיר את הת'רד* אינה נתונה בידך - ולכן אם הוא רוצה לתבוע מישהו הוא יכול לתבוע אך ורק את בעלי האתר במידה והם יסרבו להוריד את ההודעה. למעשה, עצם העובדה שהוא פנה אליך במקום לבעלי האתר היא: 1. חוצפה ממדרגה ראשונה 2. מוכיחה שזה איום סרק שנועד להפחיד בלבד.

מה שיפה פה (ומה שהם אולי לא מבינים) זה שעצם האיום בתביעה אומר שאסור להתקרב לחנות הזו!!!!

אני דורש *לא* להוריד את הת'רד הזה כיוון שהוא חשוב מאוד - לקוחות צריכים לדעת מתי הם מתעסקים עם חנויות שמעדיפות לתבוע אותם מאשר לנסות להגיע איתם להבנה ופשרה.

קניתי מהחנות הזו פעם --- מבחינתי החנות עכשיו *מחוקה*, אני מציע לעלות את העניין לסטיקי

הצהרה: במידה ויתנהל משפט אמיתי אני מוכן לתרום מכספי על מנת לסייע בהגנה מפני הבריונות של החנות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 124
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הצהרה: במידה ויתנהל משפט אמיתי אני מוכן לתרום מכספי על מנת לסייע בהגנה מפני הבריונות של החנות

כבוד ליוזמה!

גם אני מוכן לתרום כסף לניהול ההגנה במקרה הצורך אם תוגש תביעת דיבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מומחה בתחום, אבל לדעתי הסיכוי שנועה יתבעו וינצחו קלוש. לא השמצת. בסך הכל תיארת אירוע אמיתי והתייעצת איך להתמודד עם החנות. אבל באמת שווה להתעסק איתם גם אם תנצח? לא חבל על הזמן ואנרגיה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים עם Klayhamn בשתי הנקודות:

ראשית, ברגע שבו מדובר בדיון בפורום פומבי, אין זה בסמכותו של פותח הדיון למחוק אותו (גם טכנית, וגם מבחינה הגיונית). חלק נכבד מהדיון מורכב מדברים שאמרו אחרים, שאינך אחראי להם. הדבר היחיד שאפשר לבקש ממך זה לחזור בך מדברים שאמרת, ואז השאלה - אילו דברים?

שנית, אם הוא רוצה לתבוע על הוצעת דיבה - איפה כאן הוצאת הדיבה? אפשר לטעון להוצאת דיבה אם אתה מייחס לאדם דברים שלא עשה, או במינימום מעוות את תיאור הדברים שהתרחשו.

אם מנהל החנות טוען שנאמרו כאן שקרים, או אפילו אי-דיוקים שיכולים לפגוע שלא בצדק במוניטין של החנות, שיגיב כאן בדיון ויביא את הצד שלו של הדברים, במקום לאיים ולהתנהג בבריונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתביעת דיבה יש צורך קודם כל להוכיח כי אכן היתה דיבה ונאמרו או נכתבו דברים לא נכונים ופוגעים.

גם אם הוכח קיומה של דיבה עדיין יש צורך בהוכחת נזק,

לדוגמא: אם יוכח כי ישנם לקוחות נוספים שהתלוננו על שרות לקוי של החנות, (ואת זה אפשר לוודא בחיפוש פשוט ב )

אז יש בעיה להוכיח כי אכן נגרם נזק לשמה הטוב של החנות.

בקיצור, זה לא כ"כ פשוט לצאת יבש מתביעת דיבה,

ולדעתי החנות עשתה טעות גדולה באיום על הלקוח בתביעת דיבה.

עדיין עומדת בפני החנות האפשרות להגיב פה ולהסביר, ו\או לחזור בה וללכת לקראת הלקוח,

וזה בעיני הצעד הנבון ביותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הכבוד לנועה! ירו לעצמם ברגל אחושרמוטה. גם אם אכן כתבת פה שקרים נוראים ואיומים(ואני לא ראיתי כאלו.. לא כתבת שגנבו ממך לא כתבת שקיללו אותך שאולי לא ואולי כן) מן הראוי היה שנציג החנות היה פונה אלייך באופן אישי ומעמיד אותך על טעותך או/ו(בעדיפות גבוהה) יבוא בדיון זה וישטח טענותיו.

אבל הוא בחר להיות פחדן וישר לאיים - חשב שתיבהל ותעזוב את הנושא. זו גישה שירותית פסולה שיש לעקור אותה מן השורש בארצנו הקטנה ושטופת השמש.

בהצלחה! אני(אנחנו!) איתך!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לידיעתכם, היום, בשעה: 10:44:54,קיבלתי , במערכת ההודעות הפרטית, הודעה ממנהל החנות, ובו איום שאם ה"תרד" הזה לא יימחק תוך 24 שעות, אתבע על ידו על הוצאת דיבה.

שלום לך azr_nec. מדוע אתה מבקש לנעול את הדיון? קראתי את כולו מתחילתו ועד סופו ואין בו אפילו שמץ קל של השמצה או הוצאת דיבה. כל מה שכתבת זו האמת לאמיתה, לדבריך, ולכן אין סיבה לבקש שהדיון יינעל. אין לי בעיה עם זה שיובל יריב, הבעלים של נעה מחשבים, החליט לשלוח לך הודעה פרטית, במקום להגיב פה בפורום, אני יכול להסתדר עם זה. אבל חבל מאוד מאוד שמדובר בהודעה מאיימת במקום אחת שמנסה לפייס אותך, כדי לנסות ולהביא לסיום את העניין ביניכם.

אם אתה שואל אותי, בקשתך לנעול את הדיון היא למעשה כניעה לנעה מחשבים וזה רק מנציח את ההתנהגות הגועלית שלהם כלפי לקוחות אחרים שלהם. חבל מאוד שאנחנו מגיעים למצב הזה. בקצב הזה לא נשאר עם חנויות ששווה לרכוש בהן. :(


כפי שאתה רואה מהתגובות פה, יש מספר לא מבוטל של אנשים שחושבים שכל מה שנעה מחשבים עושים זה לאיים עליך, כי, תשב חזק, הם יכולים! לא כי הם צודקים. שוב, באמת חבל שזה המצב שאליו אנחנו מגיעים בארץ. מצד שני, אנחנו חיים בישראל. כנראה שמיותר לצפות ליותר מדי. :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי והסקתי את מסקנותי לגבי נועה מחשבים.

תודה רבה על התרד האינפורמטיבי הנ"ל.

מאוד מקווה שהוא לא ימחק מהפורום.

במידה והוא ימחק - אני מקווה שהוא לא ימחק מזכרונם של משתמש הפורום. (סה"כ מעל 1700 צפיות! )

במידה ובאמת יפתח משפט - אני מציע להפוך את השירשור הנ"ל לסטיקי עד אשר יתבררו תוצאות המשפט.

במידה וימצא פתרון הולם ללקוח שאינו מרוצה מהשרות שקיבל - מבקש שתעדכן אותנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט מתגובה בו הודעתי שאבקש למחוק את הת'רד: "לאור זאת, לצערי הרב, אפנה למנהל הפורם בהודעה פרטית לסגור את ה"תרד בעוד כ- 24 שעות"

ראשית תודה ל-KLAYHAMM, לנץ, ל-QTTP,JUDAS , פומה , ולמומחה האחרון ,שהגיב לפני,ולכל המגיבים האחרים שאני מקווה שיגיבו עוד.

אכן נשמע כאילו אני נכנע, אך לא כך, כי אני חייב להתיחס לפניה אליי, ובכל מקרה,כפי התכוונתי במה שכתבתי, ראו חלק ממה שכתבתי מצוטט כאן למעלה, כוונתי הייתה בעוד 24 שעות, כי חשבתי לשמוע את תגובות הקוראים, ולהחליט במשך זמן זה; אני בהחלט מעודד מהתגובות ולמד הרבה על דרך בה אתנהל, עכשיו ובעתיד.

אכן, לא ידעתי שרק בעלי האתר רשאים למחוק ת/רד, וגם לא זה שפותח אותו, ואם כך פני הדברים, אז זה בסדר מבחינתי.

אכן, לא התכוונתי לפגוע בחנות, אלא לתאר את חווית הקניה- יותר נכון את "חווית השרות" , שלדעתי חשובה פי כמה "מחווית הקניה";

לא רק שלא השמצתי, אלא כתבתי אפילו במפורש, שכשהכול בסדר, אז החנות ועובדיה מצויינים.

עוד אני רוצה להוסיף, בהזדמנות זאת, ולשבח את אנשי המעבדה, ואת הטכנאי שם, וגם זה שהיה לפניו, על אדיבותם, והיחס המכובד שהם נותנים ללקוח.

בכל מקרה, ולפני שעוד מישהו יחשוב שאני מנסה לשנות את דעתי, אומר שהשורה התחתונה הייתה גרועה ביותר מבחינתי, ואת זה אי אפשר לתקן ככה סתם, ובעצם ממש ממש בכלל לא.

לענין תביעת הדיבה, אזי איני פוחד מדבר, וגם אם אתבע, אני מאמין שאזכה, ובכל מקרה, גם אם אפסיד,עד אז, החנות לא תרווה נחת מכך, כי אעשה הכול על מנת להביא פומבי את כל שלבי הענין עד לסיומו.

אני מקווה, דרך אגב, שבעלי החנות ייתעשתו וישנו את דרכם, כי להם יש הרבה יותר מה להפסיד, ואפילו אם יינצחו...!

ושוב, תודה על התגובות, ולא רק לאוהדות, אלא גם לאלה שאולי יחשבו אחרת, ויצדדו בחנות; שווה לשמוע את כל הדעות אם ישנן., וחשוב שיותר ויותר קוראים /צרכנים יגיסבו על כך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הי

עצם העובדה שנועה מחשבים לא מצאה לנכון להגיב לתרד הזה=כל מילה מיותרת.

מבחינתי ומבחינת רבים אחרים(להנחתי) חנות זו נימחקה !!

ולעיניינך-תגיש תביעה..ותעדכן.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע, הם עשו טעות וזה מעולה לך, שמור את הפרטי הזה ובמקרה הצורך שלוף אותו.

אם זה לא מפריע לך אני חושב שאולי אפילו תפרסם אותו פה בתור התגובה של החנות, הרי שאם הם לא מגיבים בדרך אחרת

זו התגובה היחידה. מתביעת דיבה אתה לא צריך לחשוש, תיארת חוויה אישית שלך מול החנות (שנראה שלא הייתה ישרה איתך), מי שחושב שהוא יכול לנצח

את זה שיתבע...

כל הדרך התנהלות של החנות הזו איתך לא מוצאת חן בעיני גם, אז שיתבעו גם אותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמרתי את הפרטי, ואפילו הדפסתי אותו.

הרעיון שלך מוצא חן בעיני, ולכן הנה תגובת החנות לת'רד, כפי שנשלחה אלי בפרטי:

מנהל נעה מחשבים

בעל עניין

מנותק

תגובות: 19

!HWzone.co.il ownz me

(ללא נושא)

« Sent to: azr_nec בתאריך: היום בשעה 10:44:54 »

« You have forwarded or responded to this message. »

--------------------------------------------------------------------------------

*****שלום

קראתי את התראד הנ"ל

לאחר התייעצות עם עו"ד בתחום אני מודיע לך כי מה שאתה עושה הינו הוצאת דיבה לשמה.

אני מודיע לך שאם בתוך 24 שעות התראד לא יימחק אני מגיש נגדך תביעה בנושא.

תחליט מה טוב לך לעשות בעניין

יובל - נעה מחשבים

azr_nec - העריכה שלי היא רק כדי לעשות קצת סדר טכנית בתגובה. לא מחקתי שום דבר מהתוכן. (americium)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

והנה תגובתי למר יובל -

אני לא יודע מי העורך דין שלך אבל כדאי שתחיליף אותו

כי גם אם מדובר (כביכול) בהוצאת דיבה הפעולה שנקטת בה עומדת להיות הרסנית עבורך ועבור החנות שאתה מנהל

אני אישית מבטיח לך שאעשה כל שביכולתי כדי להפיץ את מה שראיתי בת'רד הזה - בלי שום קשר לאם הוא יסגר או לא

אני מדגיש - שבלי שום קשר למי צודק או לא בנוגע לפרטי העסקה/האחריות עצמם --- ההתנהלות שלכם מול הלקוח ומול הפורום הזה היא מתחת לכל ביקורת ומראה על בריונות לשמה ומאירה אותכם באור הכי שלילי שיכול להיות.

גם אם הצדק אתכם (למרות שאני בספק שזה המצב) בנוגע לנושא שבנדון -- אני שואל - מי ירצה בכלל לעשות אתכם עסקים כשככה אתם מתנהלים מול לקוחות? מאיימים עליהם בתביעה ברגע שהם מתלוננים? אתה חושב שבכח ובאיומים תשיגו משהו? אתה חושב שאם הת'רד הזה ימחק החנות שלך תזכה במשהו?

עד שלא תבואו עם התנצלות והבהרה --- אני חוזר ומבטיח שלא אשקוט עד שאשכנע כל אדם שאני מכיר להדיר רגליו מחנותך.

אם אתה רוצה אתה מוזמן לתבוע גם אותי תביעת דיבה, רק קח בחשבון שאתה לא יכול להכחיש (גם לא בבית משפט) שאיימת על לקוח בתביעה. זו עובדה. וזו הסיבה העיקרית שהחלטתי להגיב פה ולהחרים אתכם.

לו היה ממשיך הדבר כסכסוך או אי-הבנה רגילה בין ספק ולקוח - אני בספק אם אנשים כה רבים היו מתרגשים מהמצב.

אני מציע לך לכלכל את צעדיך בהמשך, ולחשוב מה טוב לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...