פורסם 2010 באפריל 2915 שנים אני מודה ל IW/אקטיוויז'ן שלא חסמו לנו לפחות את האפשרות לעשות מיוט לשחקנים... כשאני משחק כמעט תמיד חצי מהשחקנים במשחק אצלי במיוט כן! יהיה כתוב-Only admins are allowed to mute a player והאדמינס יהיו רק העובדים, אם זה היה ככה אז בכלל היינו נדפקים, כי אין הם עובדים כולם פוטרו
פורסם 2010 באפריל 2915 שנים בינתיים העלתי סרטון קטן להזכיר לכם את האופי ההנחמד והחביב על כולנו של שחקני ארצינו הקטנטונת... נוכח גם בMW2. יותר עצבן אותי המניאק עם הlast stand בFFA. למרות שלא נתקלתי בהרבה מקרים כאלה מחוץ ללובי, מקסימום, MUTE.
פורסם 2010 באפריל 2915 שנים נכון, אבל זה מעציב אותי שהנוער בארץ ישראל של היום הוא כ"כ תת-רמה בהכל. אפילו בלשחק במחשב.
פורסם 2010 באפריל 2915 שנים מה נסגר עם ריקוד החרגולים של מרבית השחקנים היום?אתה בא לירות על מישהו, הוא מתחיל לנתר ללא הפסקהנראה אותו מנתר ככה בחיים
פורסם 2010 באפריל 2915 שנים סיימון, רק עכשיו נתקלת בזה? מה נסגר?השחקנים עושים את קפיצות הארנבים הללו מאז ששיחררו את המשחק. ובכלל, אני זוכר את זה עוד מהמולטי של COD1.תגידו, איך עושים MUTE לשחקן מסויים לא בלובי אלא במהלך המשחק?
פורסם 2010 באפריל 2915 שנים סיימון, רק עכשיו נתקלת בזה? מה נסגר?השחקנים עושים את קפיצות הארנבים הללו מאז ששיחררו את המשחק. ובכלל, אני זוכר את זה עוד מהמולטי של COD1.תגידו, איך עושים MUTE לשחקן מסויים לא בלובי אלא במהלך המשחק?תלחץ ESC ואז ברשימה, נראה לי מתחת לשינוי העבודה כתוב MUTE PLAYERשם אתה בוחר את מי להשתיק
פורסם 2010 באפריל 2915 שנים מה נסגר עם ריקוד החרגולים של מרבית השחקנים היום? אתה בא לירות על מישהו, הוא מתחיל לנתר ללא הפסקה נראה אותו מנתר ככה בחיים נראה אם בחיים יש מישהו שיכול לשרוד headshot אחד. יש הבדל בין המשחק למציאות. גם במציאות הצלפים יושבים בתוך שיח במשך שעתיים+, אז למה במשחק הם רצים? התשובה בגוף השאלה. צריך להתייחס גם לעובדה שלא רק לו יותר קשה לכוון-גם לי, ככה שזה בעצם אותו יחס כמו אם שנינו נעמוד, רק מוסיף אתגר והנאה. מה הבעיה פה?
פורסם 2010 באפריל 2915 שנים אני זוכר את ה-Bunny Hop עוד מ-Counter Strike. ודווקא בזה אני לא רואה בעיה. בכל זאת, זה משחק.*אני רואה שהקדימו אותי, לא נורא.
פורסם 2010 באפריל 2915 שנים נראה אם בחיים יש מישהו שיכול לשרוד headshot אחד. יש הבדל בין המשחק למציאות. גם במציאות הצלפים יושבים בתוך שיח במשך שעתיים+, אז למה במשחק הם רצים? התשובה בגוף השאלה. צריך להתייחס גם לעובדה שלא רק לו יותר קשה לכוון-גם לי, ככה שזה בעצם אותו יחס כמו אם שנינו נעמוד, רק מוסיף אתגר והנאה. מה הבעיה פה? אומנם לשנינו קשה לפגוע, אז אם אתה יודע לכוון כמו שצריך, תשתמש בזה לטובתך, בקפיצות, אבל באקימבו זה סיפור אחר לגמרי, גם ברובה קשה כמו UMP- זה קל באקימבו לפגוע בקפיצה הרי זה מרסס, אז חלק יפגע והרוב לא יפגע, אבל מה שיפגע משנה. אז אקימבו וEXTENDED MAGS בכלל, כמו G18
פורסם 2010 באפריל 2915 שנים UMP לא רובה קשה כשלומדים להשתמש בו כמו שצריך (לא לרסס ממרחק)-הוא מדוייק ברמות פנומנאליות, והורג ב-3 פגיעות ללא stopping power מכל מרחק, וזה בדוק אני בדקתי בעצמי.
פורסם 2010 באפריל 2915 שנים הנשק הכי מדוייק שניסיתי הוא ה ACR קשה להתחבר אליו וקל מאוד לוותר עליו כי האלטרנטיבות רבות. וויתרתי עליו כבר 7 פרסטיזים והפעם אני רוצה להישאר איתו קצת. למרות שהוא לא הכי חזק הכוונת פשוט מתבייתת על האויב יש גם אחלה סאונד לירי
פורסם 2010 באפריל 3015 שנים האמת שאני קופץ הרבה ב-BFBC2, זה מין הרגל מ-CS.חח ולמה להשתיק שחקנים, אני תמיד מקלל אותם בחזרה.
פורסם 2010 באפריל 3015 שנים UMP לא רובה קשה כשלומדים להשתמש בו כמו שצריך (לא לרסס ממרחק)-הוא מדוייק ברמות פנומנאליות, והורג ב-3 פגיעות ללא stopping power מכל מרחק, וזה בדוק אני בדקתי בעצמי.הUMP זה היה רק דוגמא לאקימבו, יכול להיות כל אקימבו, P90 G18 ועוד כל רובה שאפשרי בו אקימבואבל הוא צריך להיות אוטומאטי לא כמו מאגנום או דסרטרובים אוטומטים אקימבו זה רק לנובים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.