התנהלות NEXTOP בקשר לאחריות למסך DELL 2209WA לא תקין - עמוד 6 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנהלות NEXTOP בקשר לאחריות למסך DELL 2209WA לא תקין


נץ

Recommended Posts

קודם לכל אני רוצה להביע את תודתי והערכתי הרבה ל- QTTP על ההשקעה הרבה מזמנו וממרצו הן בדיון עצמו והן מאחרי הקלעים,

ובוודאי על סיכום הממצאים החשוב והמעניין ביותר.

הדיון הזה מגיע לסוף דרכו, ואני מוסיף כמה מילים בהסתכלות אחורה וכן הערות בקשר לצילומים שהעליתי.

אני אשמח אם תביעו את דעתכם לסיכום העניין כיצד נראים הדברים מנקודת מבטכם האישית.

להלן הערותי בקשר לצילומים:

היה קשה לצלם את השריטות\פגמים במסך כך שיראו בצילום. הם נראו רק בתמונות שצולמו בזוית המונעת הבזק חוזר של הפלש.

באותו אופן היה בלתי אפשרי להראות את ה dead בתמונת מצלמה (שם לא נראה בכלל), למרות שבבדיקה בעין הוא בולט מאד.

שמחתי מאד להיווכח שהמסך נמסר ל-QTTP לבדיקה בה הוגדרו הדברים בקפדנות ראויה לשבח.

מנקודת מבטי כלקוח, קיבלתי מסך ובו :

* מתגלה dead במרכז המסך

* דף הוראות הרכבה בתוך הקופסה קרוע,

* על המסך מאחור יש שריטות (כך זה נראה לי טרם הבדיקה של QTTP),

* רוכש אחר crazyfunk מדווח שקיבל באותה מכירה מסך עם ברקוד של + תצלום - ואצלי היא איננה,

אתה כלקוח פונה לחנות ומציין את כל הממצאים הנ"ל בלי להתלהם, מבקש להחליף את המסך,

ונתקל בתגובה עויינת מצד מנהל החנות וביטול מיידי של העסקה.

WTF ? אני רוצה לראות איזה לקוח לא היה תוהה לאור רצף כזה של בעיות !

אבל הנקודה העיקרית אינה האם המסך חדש או לא, אלא מימוש האחריות שהובטחה ע"י נקסטופ לכלל הרוכשים במכירה הקבוצתית.

לצערי, כמעט כולם בחרו להתעלם ולדון בשאלת מקוריות המסך.

השורה החתונה של כל הדיון הוגדרה היטב ע"י QTTP :

"לפי תנאי האחריות שנקסטופ הגדירה, נץ היה זכאי להחלפת המסך בחדש. כל זאת, ללא שום קשר לממצאים האחרים."

אני שולל לחלוטין את הקביעה של QTTP בקשר לביטול העסקה ע"י יעקב לאמור:

"זו זכותו של בעל העסק, ויעקב נימק את ההחלטה בתגובה שלו לעיל. "

טעות !

זו אינה זכותו של בעל העסק, זו הפרה גסה של חוזה המכר. זו פגיעה קשה באמון הלקוח לעתיד לבוא.

ומהם הנימוקים של יעקב לביטול ?

"השקעתו של 'נץ' בתכתובת, בצילום ובהקלטת השיחות בינו ובין נציגי חברת נקסטופ, כפי שהוא מציין בעצמו, מדיפה ריח רע

ובעלת טעם לפגם ולכן הוחלט להחזיר ללקוח זה את כספו במלואו. מפני שהבנו כי לא משנה מה נעשה, לעולם לא נוכל לרצותו."

זה נימוק?

כלומר, אם אתה לקוח שנתקל בהמון בעיות במסך שקיבלת,

ומנהל החנות מבטל מייד את העסקה,

אתה מתחיל לשאול את עצמך מה קורה פה לעזאזל,

ומחליט לתעד שיחות באופן חוקי לגמרי,

ולכתוב הכל בפורום עם צילומים (כי החנות זרקה אותך לכל הרוחות),

אז אתה לקוח "קשה" או "נודניק" ? ? ?

מי שחושב כך איבד את המצפן המוסרי.

ומה בסך הכל ביקשתי ?

את החלפת המסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
  • תגובות 76
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני מסכים שהשורה התחתונה פה היא שירות הלקוחות הגרוע של נקסטופ שגם אני נתקלתי בו מספר פעמים ואי מימוש האחריות של החברה, שנראה שכבר מראש תוכנן לא לממש את האחריות לשבוע הראשון כי הם לא שמו מסכים רזרביים בצד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...