התנהלות NEXTOP בקשר לאחריות למסך DELL 2209WA לא תקין - עמוד 2 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנהלות NEXTOP בקשר לאחריות למסך DELL 2209WA לא תקין


נץ

Recommended Posts

  • תגובות 76
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

נץ, או שאני עיוור או עם בעיות בעיניים או במוח ( :nixweiss: ) ,

זה רק נדמה לי או שבאריזה של נקסטופ אין את הלוגו של על האריזה ?

שתי האריזות באותה אורינטצייה בתמונה אבל אני לא מצליח להבחין בלוגו בשום צורה ( מתחת למדבקת האזהרה )

הכצעקתה ?

הלוגו של כנראה מתחת למדבקת ה ship to

בכל אופן יש לוגו של בצדדים אחרים של האריזה.

תמונות נוספות:

א. קילפתי את המדבקה השמאלית ומתחתיה מדבקה של ship to מיעקב בברוקלין ליעקב בירושלים:

http://img132.imageshack.us/img132/1299/cimg0499w.jpg

ב. עוד מבט מזוית אחרת - המדבקה הקלופה

http://img71.imageshack.us/img71/4033/cimg0501.jpg

ג. מספר סריאלי של המסך מנקסטופ

http://img132.imageshack.us/img132/65/3serialnumber.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או.קיי. לרגע חשבתי משהו מעניין. לא חשוב.

נץ, תצלם בבקשה את הלוחית הנשלפת של המסך שקיבלת מפנדה.

עריכה ( סתם מידע נוסף ) :

עם המסך שלך מנקסטופ הגיעו 20 היחידות הבאות במשלוח אחד לארץ.

1Z7607F59492897356

1Z7607F59494943560

1Z7607F59493864577

1Z7607F59494284380

1Z7607F59493946998

1Z7607F59494316407

1Z7607F59494176612

1Z7607F59491231629

1Z7607F59491705439

1Z7607F59492942047

1Z7607F59494005458

1Z7607F59494279663

1Z7607F59490068675

1Z7607F59494196485

1Z7607F59493607096

1Z7607F59494964501

1Z7607F59493252719

1Z7607F59493375720

1Z7607F59494757539

1Z7607F59493942143

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להזכירכם הנה התגובה של יעקוב שהוא פרסם באשכול הארוך של הקניה הקבוצתית:

שלום לכם חברי HW

לבקשתו של QTTP אני עונה לשאלות שהוא הציב בפני אני מקווה שתשובות אלו יסברו את אזניכם

חשוב לציין שחברת NEXTOP היתה הראשונה שיצאה במכירה מרוכזת לחברי האתר של מאות מסכים החל משנת 2007 !

NEXTOP תמשיך להיות ובהתחייבות הכי זולה תמיד ותעשה כל מה שאפשר עבור חברי האתר

להלן התשובות

* במקרה של תקלה במסך הלקוח יוצר קשר עם חברת NEXTOP אשר מעבירה את המסך הלאה אך ורק ליצרן (במסכים אין תיקון יש רק החלפה למעט מקרים בודדים ) NEXTOP גם מייבאת פרללי אבל גם קונה פה בארץ ישר מחברת ישראל ! ולכן השרות הינו אותו שירות תמיד ! ישראל הינה נציגת העולמית ומספקת שירות תיקונים והחלפות לכל מסכי דל

* בכל מקרה ולאורך השנים NEXTOP בשוק (כ10 שנים) היא תמיד מגובה באחריות העולמית ויש המון חברי HW שיכולים להעיד על כך !

*על הלקוח להביא את המסך לחברת NEXTOP. ל NEXTOP יש שני מוקדי איסוף 1 בירושלים ו1 בבני ברק בכל מקרה תמורת 100 ש"ח NEXTOP תשלח את UPS לאסוף ולהחזיר את המוצר

*במקרה שהופסק יצור של דגם כלשהוא NEXTOP תעמוד בסטנדרטים של היצרן שהוגדרו כבר בעבר בלשון "הוא או תמורתו" ! דהיינו דגם מקביל שהיצרן החליט לתת תמורת המסך שיצורו הופסק

*במקרה הלא סביר של -NEXTOP ח"ו לא תהיה מסיבה זו או אחרת אזי האחריות של דל העולמית מחייבת את דל לתת מענה ללקוח. יכול להיות שנציגי דל בארץ לא יקבלו אתכם בסבר פנים יפות אבל זה מה שיש לי להציע

מקווה שתשובות אלו מספקות אתכם כל שאלה ענינית בלבד (שאינה באה לקנטר ) תענה בשמחה

בברכה

יעקב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני קניתי את המסך בנקסטופ וכמו אצל נץ גם אצלי בקופסא היו את המדבקות של נקסטופ שמסתירות את המדבקות הרשמיות של והמשלוח מיעקב ליעקב וכו'...

אבל אצלי אין פיקסלים שרופים, המסך נראה חדש ואפילו מריח כמו חדש ואין שריטות (פתחתי הרגע את המתקן שלו לראות אם יש שריטות בחלק שנץ צילם ואין שום שריטות.

דניאל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או.קיי. לרגע חשבתי משהו מעניין. לא חשוב.

נץ, תצלם בבקשה את הלוחית הנשלפת של המסך שקיבלת מפנדה.

מספר המסך שרכשתי בפנדה:

CN-0H735H-72872--95T-0PLL

Made in China Rev A01

May 2009

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ברור שבנקסטופ פתחו את האריזה, במינימום כדי להוסיף את המכתב ולהחליף את כבל החשמל מאמריקאי לישראלי. יש מצב שהאבק והשריטות נגרמו בשוגג בתהליך זה. כאמור הכל בגדר השערות, עד אשר תהיה תגובה רשמית.

לגבי "איך זה שהסרט הדביק שלם" - זה סרט דביק סטנדרטי של UPS, ולאו דווקא זה שהקופסא יצאה איתו במקור מהמפעל. שלמות הסרט מעידה על זה שהקופסה לא ניזוקה במהלך המשלוח האחרון בין נקסטופ אליך, אבל זה לא אומר דבר לגבי אריזה אפשרית מחדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה ממש לא נכון !

המכתב היה מוצמד חיצונית לאריזה בכיס פלסטיק מודבק. יש לי תמונה גם של זה.

כבל VGA הכחול מגיע מחובר למסך בכל מקרה במקור ממפעל DELL ואין שום צורך לפתוח את האריזה לצורך כך.

גם בדף ההוראות הרכבה של דל המסופק עם המסך ובו תצלומי הפריטים שבקופסה מצולם המסך מחובר לכבל VGA.

בנוסף , להלן תשובה שקיבלתי בע"פ מאסתר מנקסטופ ואח"כ באימייל מ: info@nextop.co.il

ראשית אני מתנצלת שטרם קיבלת מענה לאימייל ששלחת אף שכבר עבר זמן מה.

כפי הידוע לי לא התקבל אצלינו במערכת מייל זה.

תודה שפנית בשנית.

המסכים שלנו, הן המסכים הנמכרים במכירה רגילה באתר והן המסכים הנמכרים במכירה הקבוצתית

חדשים!!!!! חדשים!!!!! חדשים!!!! הם מגיעים אורגינלית מDELL בקופסאות סגורות מבלי שאפילו נפתח אותם!

----------------------------

אז נקסטופ עצמם מוסרים שהם לא פותחים את הקופסאות!

א

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על המדבקה רשום שזה נשלח מJacob ל Yaakov- שני אנשים שונים?

יפה שגם הם טורחים לשים את המדבקות הסתמיות האלה על האריזה (בקרת איכות- איזו בקרה?, אזהרה!- אזהרה מפני מה?) אבל לא טורחים לצרף תעודת אחריות עם כל תנאי האחריות על המסך.

אני הייתי צריך להתקשר במיוחד כדי שישלחו לי את התעודת אחריות, ואחרי שהפקס לא הגיע התקשרתי שוב ואז העבירו אותי ליעקב שאמר שהפקס מקולקל ושלחו לי אותה בדואר, כשניסיתי לשאול אותו אם רשום בה מה שהוא אמר לי בטלפון לגבי מדיניות פיקסלים שרופים לפני שהמסך הגיע הוא נהיה תוקפני וכל שנייה אמר שרשום בה מה שרשום בה ולא ישנו את הנוסח שלה בשביל כל לקוח ואם זה לא מתאים לי אני יכול להחזיר את המסך ולקבל החזר כספי. בסוף הוא אמר שהאחריות היא לפי המדיניות של העולמית.

לכל מי שהזמין מנקסטופ אני ממליץ לכם להתקשר ולדרוש תעודת אחריות, ולא להסתפק בזה שהם אומרים שהחשבונית קניה זה האחריות שלכם, לא רשום בה שום דבר על תנאי האחריות.

דרך אגב נץ, הוא זיכה את האשראי שלך ועכשיו אתה צריך לשלוח את המסך חזרה על חשבונך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשניסיתי לשאול אותו אם רשום בה מה שהוא אמר לי בטלפון לגבי מדיניות פיקסלים שרופים לפני שהמסך הגיע הוא נהיה תוקפני

זו בדיוק ההתנהגות שאני חוויתי.

ברגע שמוצגת ליעקב שאלה שלא נוח לו לענות עליה הוא מרים את קולו ולא מאפשר לדבר,

ואז חוזר על אותה תשובה מספר פעמים.

הרפטטיביות, הרמת קול ונסיון להפסיק את הדו-שיח הם כלי לכאורה כדי להחלץ ממתן תשובה עניינית.

אני מקווה שלא יהא צורך, אבל אם תבוא תגובה הסותרת או מכסה דברים שנאמרו בשיחותיו עימי, אני אשקול להעלות הקלטה

ואז תזכו לחוויה יוצאת דופן של ויכוח אפילו מי יסיים ויגיד את המילה האחרונה בשיחה.

אני לא צוחק , זה רציני, הבנאדם הודיע לי ודרש שהוא יהא זה שיאמר את המילה האחרונה בשיחת הטלפון,

ואז, אם לדוגמא אמרתי שלום לפרידה, הוא היה חייב לאמר משהו נוסף.

זה היה כל כך הזוי שהייתי חייב לבדוק אם הוא לא מתלוצץ.

הוא לא - הוא הלך עם זה עד הסוף.

יש עוד פנינים, כמו למשל מהו תפקידו ומעמדו של יעקב בנקסטופ ?

לתומי חשבתי שהוא בעלים או מנכ"ל נקסטופ.

אם למישהו יש מידע אם הוא הבעלים או המנכ"ל אודה לעדכון כאן,

כי אני קיבלתי ממנו תשובות מפתיעות.

לשאלתך, המסך כבר הועבר מביתי לנקסטופ באמצעות UPS שיעקב שלח על חשבון החנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק של הקניה הקבוצתית אני הפצרתי בכולם לא לקנות מסכים מרכש מרוחק בגלל נסיונות רבים של הונאה.

סתמו לי תפה שם, הדיחו אותי מכניסה לאתר רק בגלל שהבעתי דיעה חיונית וחשובה.

תחזיר תמסך , קח תכסף .

הם מיצידם רוצים ל"דחוף" את המסך לפריאר אחר ולא להפסיד ותת לך מסך חדש.

לי יש הרבה שיטות לבדוק את היסטורית המסך,

הבדיקה הכי טובה, תאריך יצור המסך ככול שהתאריך הרכישה קרוב לתאריך היצור כך ההסיתברות שהמוצר היה בשימוש הינו קטן יותר.

או סימונים מיוחדים שמציינים תיקון/שיפוץ החלפה וכדומה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא נכנס לעניני המדבקות, האחריות ובדיקות האיכות.

אבל, בתמונות הצד האחורי של המסך נראות, לדעתי, בבירור לא רק שריטות בודדות על משטח נקי (שגם הן לא יכולות להיות על מסך חדש לחלוטין), אלא גם סימנים רגילים של חשיפה ארוכה יחסית של כלל המשטח למגע ושימוש, והכי חשוב - של מגע מוקדם ממושך בין המסך עצמו ומעמד המסך בנקודות החיבור ביניהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...