התנהלות NEXTOP בקשר לאחריות למסך DELL 2209WA לא תקין - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנהלות NEXTOP בקשר לאחריות למסך DELL 2209WA לא תקין


נץ

Recommended Posts

לאחרונה רכשתי מסך 2209WA מהחנות NEXTOP במכירה הקבוצתית שפורסמה באתר החברה (מספר מכירה 3864).

לצערי קיבלתי מסך פגום ונקסטופ התנערו מהאחריות שהובטחה לרוכשים במכירה הקבוצתית

באופן שלדעתי הינו מקומם ובעייתי.

בתאריך 24-09-2009 קיבלתי באמצעות UPS את המסך 2209WA E-IPS

בבדיקת המסך מייד לאחר פתיחתו והרכבתו מצאתי כי:

באיזור מרכז המסך נתגלה פיקסל לא תקין ברור ובולט.

עפ"י תנאי האחריות של המכירה הקבוצתית הנ"ל (בידי צילום מסך בזמן ביצוע ההזמנה)

נכתב באתר Nextop כדלהלן:

*** אחריות לפיקסל 1 לשבוע הראשון החלפה מיידית !!

מייד עם קבלת המסך ועוד באותו יום , לאחר גילוי הפיקסל הנ"ל (ובעיות נוספות שיפורטו בהמשך), התקשרתי לשרות Nextop, ויעקב ענה לי.

דיווחתי לו על כל הבעיות שהתעוררו לדעתי וביקשתי את תשובותיו ,

אבל הוא סרב להגיב עניינית וסרב להחליף את המסך, וחזר ודרש שאחזיר את המסך לנקסטופ ואקבל זיכוי כספי מלא.

ביטול חד צדדי של העסקה (בניגוד לרצוני) מצד החנות והחזר כספי אינו עולה בקנה אחד עם תנאי המכירה,

אני דרשתי לקבל מסך חדש ותקין תחת זה שסופק.

פרטי המסך הפגום שסופק לי:

מספרו הסידורי: CN-0H736H-72872-98E-2F2L , מתאריך Aug 09 סין, Rev01

בעיות נוספות לכאורה שנתגלו במסך שסופק לי:

- חסרה מדבקת ברקוד של על אריזת הקרטון החיצוני והאיזור המסומן ע"י חברת דל להדבקתה על האריזה מוסתר ע"י מדבקת בקרת איכות של נקסטופ.

- במקום מדבקת ship to מקורית ממפעל דל למזמין המסך , יש על גבי האריזה מדבקה שנייה של נקסטופ בה כתוב:

"אזהרה !!!

מוצר איכותי זה נקנה

במחיר האטרקטיבי

ביותר בחברת

נקסטופ

מחשבים ומעבדות .."

(טלפון וכתובת אתר נקסטופ)

מדבקה זו מסתירה מתחתיה מדבקת ship to שבה מצויינים פרטי השולח יעקב מברוקלין NY אל יעקב בנקסטופ כנפי נשרים ירושלים.

כלומר: אין כל סימן לכך שאריזת המסך (החדש להזכירכם מאוגוסט 2009) שקיבלתי היא האריזה המקורית שיצאה משערי מפעל ,

והסתרת מדבקת ה- ship to מיעקב ליעקב, ע"י המדבקה בעלת התוכן המשונה במקצת הנ"ל,

יתכן לכאורה כי מטרתה להסתיר את העובדה שהמסך עבר תחנה נוספת בדרך מחצרי מפעל DELL למחסן של יעקב בברוקלין,

וזאת למרות שהקופסה הגיעה חתומה בסרט הדבקה שעליו מודפס:

"if this seal is broken or the package is damaged, check contents before signing receipt"

- לאחר פתיחת האריזה נתגלו שריטות רבות ואבק על מעטפת המסך בחלקו האחורי,

באיזור הריבוע השקוע המיועד לחיבור המעמד למסך.

דבר המעיד לכאורה כי המסך היה בשימוש כלשהו טרם שנמסר לי.

- כאמור, בבדיקה ע"י תוכנת DPB נתגלה מייד פיקסל שרוף בולט במרכז המסך.

צירוף כל הנסיבות גם יחד - שריטות על מסך חדש, אבק , פיקסל שרוף, תגובה בעייתית של החנות לטענותי,

מעלה בי חששות לכאורה כי המסך היה בשימוש קודם טרם שנמסר לי כחדש לחלוטין, ואולי אף הוחזר בגין הפיקסל השרוף.

חשוב ביותר:

אני מסייג את כל הכתוב לעיל בלשון זהירה ומשתמש במילה "לכאורה" במקום בו אני מביע את דעתי שלי על ממצאים המתוארים בדיון זה,

וזאת משום שתמיד קיים סיכוי כי קיים הסבר הגיוני וסביר לכל המתואר,

אלא שפניותי ליעקב מנקסטופ נענו בסרוב מוחלט להגיב עניינית ולהסבירם באופן שיניח את הדעת.

במקום זאת נתקלתי בהרמת קול, חוסר נכונות לדון בטענותי ודרישה להחזיר את המסך.

לעניות דעתי, חנות שמוסרת מסך כזה ללקוח צריכה להתמודד עם העובדות שהוצגו בפניה גם אם אינן נעימות,

ובהחלט יתכן שממצאים אלו נוצרו ללא ידיעה מקדמית של החנות נקסטופ, אלא ע"י צד ג' שאיננו יודעים מיהו.

אשר על כן אני מפרט בפניכם את דעתי האישית בהסתייגות המתחייבת, וכל אחד מכם ראוי כי יפרשם בדרך הנראית לו,

לקולה או לחומרה, כאוות נפשו.

תמונות יצורפו בהמשך לדיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ביקשתי מ QTTP לשים תגובה קצרה שלי בדיון הקודם שלך שננעל, עם לינק לחדש.

הודעה על החזר הכספי שנכפה עלי נגד רצוני נמסר לי טלפונית באמצעות יעקב, ועדיין לא מופיע בכרטיס האשראי שלי,

אבל צריך לחכות עוד 1-2 ימי עבודה ואז לבדוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבלי להתייחס לשאר הטענות שהעלית:

אין שום בעיה חוקית שהחנות תתן לך החזר כספי במידה ואין ביכולתה לממש את תנאי האחריות. מה שכן זה ככל הנראה מעיד על מה שמצפה בעתיד לשאר הקונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נץ,

תודה על הסיפור המפורט. כמו כן, אני מעריך מאוד את הכתיבה המאופקת. כך יש לנהוג.

המקרה בהחלט מעלה מספר תהיות.

לדעתי, אנו זקוקים לתגובה מסודרת של יעקב, הבעלים של חברת נקסטופ.

יעקב, אני פונה בזאת אליך ומבקש את תגובתך.

משום שאנו כרגע בצהרי יום שישי, לא תתאפשר תגובה של נקסטופ לפני צאת החג ביום ראשון.

אני מתפתה לנעול דיון זה כדי שלא יזדהם בתגובות מיותרות ומתלהמות עד אז. בשלב זה אנסה להשאירו פתוח, אבל אני פונה לכל חברי הפורום בבקשה, ואפילו בדרישה:

אם יש לכם תגובה עניינית בלבד לדיון, אתם מוזמנים לשלוח אותה. נא לשמור על איפוק ולהימנע לחלוטין מהתקפות ישירות על נקסטופ, על נץ, או על משתמשים אחרים. בואו נחכה להתבהרות העניין טרם הסקת המסקנות.

מדובר בנושא חם ורגיש מאוד, ואני אגלה אפס סובלנות להתלהמות.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבלי להתייחס לשאר הטענות שהעלית:

אין שום בעיה חוקית שהחנות תתן לך החזר כספי במידה ואין ביכולתה לממש את תנאי האחריות. מה שכן זה ככל הנראה מעיד על מה שמצפה בעתיד לשאר הקונים.

בדיוק.

נץ, אני מודע לעובדה המעצבנת שביזבזת זמן המתנה למסך + משלוח + טיפול ושאר ירקות אבל בסופו של דבר,

אם תקבל את כספך חזרה ( החזר כספי מלא ! ) הנזק שלך מסתכם בזמן בלבד , עד שתקנה מסך ממקום אחר.

קבל עצה טובה, אל תתעקש על החלפת המסך. אתה לא יודע מה תקבל ותוך כמה זמן ולאור ההתנהלות הנוכחית, לא מומלץ.

תוספת :

בהודעה הראשית, תוסיף את - כל - הפרטים המזהים של המסך שקיבלת. של הלוחיות הנשלפות + של המדבקות על האריזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

QTTP, הייתי ממליץ לנעול את הדיון, אבל להשאיר אותו במקום גבוה, אולי אפילו בעקבות נעיצה.

מאחר שמצד אחד עדיף שבאמת יראו את הנושא הזה, ומצד שני עדיף שהוא לא יוספם.

לשני החבר'ה שדיברו בנוגע למימוש אחריות.

לפי מה שצויין במעמד קניית המסך, הוא שהמסך יוחלף במידה ויהיה בו פיקסל שרוף אחד וכן הלאה.

לא צויין שום דבר בנוגע לכך שלא יהיה לחנות שום מסך להחלפה, אבל בעקבות מחשבה כללית, הגיוני כי במידה ואין מסך להחלפה יבוצע החזר כספי, בהנחה שהצד שמממש את האחריות יסכים לכך.

כמו כן, החוק גם לצידו של פותח הדיון, כי מאחר ומדובר על קנייה קבוצתית, ויש נוהל אחריות מסויים, יש לחברה צורך להחזיק מלאי חילופי במידת הצורך, ואם (אני חוזר, אם) אין לחברה מלאי חילופי בכלל, אז הקנייה הקבוצתית אינה חוקית, וגוררת פרסום שווא. (ההדגשה היא בכוונה, כי מאחר והיו מספר מסכים להחלפה והם הוחלפו, אז באמת שלפותח הדיון אין עילה לתביעה)

כלומר אם פותח הדיון מעוניין, הוא יכול לתבוע את העסק, לבקש את הכסף על המסך+משלוח+הפרש מחיר בין המסך הזה לבין מחיר המסך בחנות אחרת, וכמובן עוגמת נפש בעקבות כך שהיה צריך לחכות למסך שהגיע תקול וכעת לחכות שוב בשביל לקנות את המסך בחנות אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו כן,

החשדות לגבי היותו של המסך משומש מתבססות על מראה הקופסה והמסך עצמו (השריטות והאבק שצוינו).

אבקש מנץ להעלות לפורום או קישורים לתמונות אשר יראו באופן ברור את הדברים שצוינו בהודעה הראשונה, על מנת שאחרים יוכלו להתרשם ו/או להשוות למצב הקיים אצלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבלי להתייחס לשאר הטענות שהעלית:

אין שום בעיה חוקית שהחנות תתן לך החזר כספי במידה ואין ביכולתה לממש את תנאי האחריות. מה שכן זה ככל הנראה מעיד על מה שמצפה בעתיד לשאר הקונים.

בעניין החוקיות אינך צודק, שכן החנות הציעה הצעה למכור מסך לכל דיכפין שיאות לשלם את מחירו והתחייבה להחליפו מיידית אם יתגלה 1 פיקסל

לא תקין במשך השבוע הראשון,

ואני קיבלתי את ההצעה.

מבחינה חוקית נכרת חוזה, והחנות לא עמדה בו.

בהחלט יש ביכולתה של החנות לעמוד בהתחייבות שכן יעקב מסר לי שני דברים:

א. הוא עומד לייבא משלוח נוסף שיגיע רק בעוד כ-3 שבועות - אני הסכמתי להמתין גם 5-6 שבועות והוא מייד נסוג בו מההצעה!

ב. יעקב מסר לי טלפונית שיתכן ויש לו מסך בשבילי, כי לקוח גדול שהזמין הרבה מסכים יתכן ולא יקח את כולם -

אבל כשדרשתי לקבל הפעם מסך תקין עם מדבקות מקור ממפעל הוא נסוג מהצעתו זו בטענה, שים לב :

נקסטופ אינה מסוגלת לעעמוד בסטנדרטים שלך

שאלתי חזור ושנה מהם הסטנדרטים שאינו יכול לעמוד בהם , כך שאם יפרש אותם בפני יש אפשרות שאתגמש ,

אבל יעקב סרב בתוקף פעמים רבות לפרש מהם הסטנדרטים הללו,

דבר המעיד לכאורה לדעתי שהוא לא באמת רצה לתת לי מסך אלא למצוא תרוץ כלשהו

להיפטר מלקוח ששואל שאלות שקשה לענות עליהם או שהתשובות אינן נוחות לחנות.

בכל מקרה, העניין החשוב אינו משפטי , אלא הוא עניין מוסרי ,

ואת זה אני מביא בפניכם לשיפוטכם.

מה אתה מבין מזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עלו לי מספר דברים בראשי כשאני קורא את התגובות:

א-בקשר למספר הסידורי-נראה לי שיעקב מנסה פשוט להסתיר את המקור שממנו הוא קונה את הצגים-נראה לי לגיטימי-וזאת מפני שאם ISRAEL יידעו ממי הוא קונה בארהב הם יפעלו לחסימת הערוץ-ואנחנו כצרכנים נפגע כתוצאה מחוסר תחרות-תזכרו שאם לא יהיה יבוא מקביל אנחנו כצרכנים נפסיד ונשלם יותר

ב-בנוגע לסיפור עם ההחלפה-נראה לי ששניכם צודקים -מצד אחד "יעקב" מנסה להקטין סיכונים -ונראה לי הוגן שהוא מציע לך החזר כספי מלא-מצד שני אתה רוצה מסך וגם אתה צודק....

רק להבהיר-אין לי שום קשר עם יעקב -קניתי לפני 3 שנים ת הדל 2007 בקנייה הקבוצתית של אור למי שזוכר ומייבוא רשמי (מלמ תים) קניתי לפני כחצי שנה את ה-2709 .

אני חושב שיעקב מודע לכך שהחנות נסקרת כאן רבות והוא יעשה את היטב -להוציא אותך מרוצה

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמונות שהעליתי:

1. שתי אריזות של 2209WA : מימין מסך שרכשתי מפנדה לפני כחודשיים עם מדבקת ברקוד

ומדבקת ship to היישר מ DELL ליבואן C-DATA

וכך זה סופק לי ע"י פנדה : סגור ועם מדבקות רשמיות של דל.

משמאל המסך שסופק לי מנקסטופ עם שתי מדבקות:

הימנית לא מכסה דבר - אין מתחתיה מדבקת ברקוד !

השמאלית זו מדבקה סתמית ומוזרה שמכסה אחרת מתחתיה והתיחסתי למטרתה לכאורה בפתיח לדיון.

http://img38.imageshack.us/img38/8493/cimg0455t.jpg

2. צילום מקרוב של מדבקות המסך שסופק מפנדה.

http://img269.imageshack.us/img269/2051/cimg0457k.jpg

3. צילום מקרוב המדבקות מנקסטופ

http://img59.imageshack.us/img59/5456/cimg0458.jpg

4. מכתב מצורף למסך מנקסטופ בו כתוב:

"המוצר יצא מחברת נקסטופ לאחר בקרת איכות"

ואני שואל:

איך יכול להיות שנקסטופ פתחו את הקופסה והסרט הדביק עדיין שלם ! ??

http://img196.imageshack.us/img196/843/cimg0476z.jpg

5. שריטות בחלק האחורי באיזור חיבור המעמד

http://img269.imageshack.us/img269/5145/94478134.jpg

6. אותה תמונה עם סימון חלק מהשריטות בחץ אדום (יש עוד שלא סומנו)

http://img71.imageshack.us/img71/441/34564694.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ערן, בנוגע לא', אתה טועה.

דל ישראל בשום אופן לא יפנו על מנת לחסום ערוצי מסחר אחרים, מאחר שברגע שיעשו זאת, הם יקבלו קנס מהמשרד להגבלים עסקיים... (או איך שהם נקראים בדיוק) וחוץ מקנס, המשרד יעצור את כל הפעילות של ישראל עד לבירור האם יש חסימות נוספות....

בכל מקרה, מה שנשמע מוזר, שנץ ציין, זה שעל הקופסא יש מדבקת בדיקת איכות... אבל מצד שני עדיין יש את הסלוטייפ המקורי של שמראה כי הקופסא לא נפתחה... אז מה בדיוק היה כאן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי זה מריח כמו יבוא מקבילי לא חוקי, אחרת אני לא רואה שום סיבה נראית לעין להסתיר את תעודת המשלוח המקורית. (נא להבדיל בין יבוא מקבילי שמתבצע מהיצרן עצמו או משווק עם הרשאה לייצוא לעומת יבוא מקבילי שמתבצע ממשווק שאינו מורשה לייצא את המוצר - אני לא זוכר באיזו חברה בדיוק מדובר אבל ראו ערך המקרה מלפני איזה שנה וחצי שבו העיפו את אחד מראשי הסניף הישראלי של חברה גדולה בגלל משהו דומה)

דנדן, אם ליצואן בארץ המקור אין סמכות לייצא את המוצר אז בהחלט יכולים לפעול נגדו. (לא נגד נקסטופ, אבל הם יכולים לדאוג לכך שהסניף בארץ המקור יפסיק לעבוד עם אותו יצואן שמוכר לנקסטופ)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נץ, או שאני עיוור או עם בעיות בעיניים או במוח ( :nixweiss: ) ,

זה רק נדמה לי או שבאריזה של נקסטופ אין את הלוגו של על האריזה ?

שתי האריזות באותה אורינטצייה בתמונה אבל אני לא מצליח להבחין בלוגו בשום צורה ( מתחת למדבקת האזהרה )

הכצעקתה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...