פורסם 2009 באוקטובר 616 שנים יותר הגיוני שמורחים אותנו, כדי לתת לזה לשקוע.בכל מקרה אני מאמין שבסופו של דבר באג2000 יקבל את מבוקשו, גם אם היה צריך ללכת מרחק לא מבוטל בשביל זה.וזאת הבעיה, הדרך שבה הוא היה צריך להשיג את זה.ושמחתי לראות אתמול שהנושא היה מקום 5 בגוגל שאתה מחפש "SKYPC"והיום מקום 9 בגוגל.
פורסם 2009 באוקטובר 616 שנים מחבר ניחוש פרוע, לא מבוסס וככל הנראה תלוש מהמציאות - אני מניח ש-SKYPC ביקשו ממנו "להנמיך להבות" כחלק מהתהליך של פתרון הבעיה/הפיצוי שבדרך.אם זה אכן המצב, זו נראית לי בקשה סבירה - כל עוד הם באמת מתכוונים "לרדת מהעץ" ולפתור את הדברים באופן הולם. עדיין, הסחבת הזו לא נראית ולא מתקבלת טוב (אצלי לפחות)... טוב נו, "החגים", מה לעשות ת'אמת אני החלטתי לא לצאת בהצהרות כאלה או אחרות בגלל שSKYPC הודו בטעות והראו נכונות בסופו של דבר כן ללכת לקראתי. אני פשוט נתתי לזה זמן ליראות אם באמת הם הולכים לכיוון שאני רוצה ובלי שום קשר ניב אמר לי "אתה תבחר לעשות את מה שאתה רוצה"(לגבי הת'רד בפורום). בסופו של דבר קיבלתי את מה שאני רוצה ו SKYPC מפצים אותי על העיניין הזה בכרטיס 5850 כולל משלוח עד הבית חינם(לקח להם זמן ליראות אם יש מספיק במלאי) בכל אופן הפיתרון מקובל עליי שכן היה פה איזשהי טעות בשיקול דעת של המנהל - לאן לקחת את הדברים. עשה טעות, מבחינתי שילם עליה מספיק ולא המשיך ללכת ראש בקיר. אני חושב שלהיות אידיאליסט ולהגיד "מלכתחילה לא היה צריך לקראות" אולי יש בזה אמת, אבל בחיים האמיתיים זה לא ככה וכל מה שיכול להשתבש ישתבש. לדעתי SKYPC הראו את הכיוןן של השירות אותו הם רוצים לתת - לדעתי הם בדרך הנכונה ובסופו של דבר יודעים לקבל את הטעות שעשו . טוב אנשים - אני מודה לכולם על שהגיבו פה ועזרו לי באמת במצב שהיגעתי אליו. מה שבטוח אין על HWZONE
פורסם 2009 באוקטובר 616 שנים לפי דעתי הסתפקת במועט...מה עם הסבל של המשתתפים בדיון הזה שנמרח על 35 עמודים ?לנו לא מגיע פיצוי ?תתחדש על הכרטיס, אני מקווה שהוא מגיע עם אחריות... ;D
פורסם 2009 באוקטובר 616 שנים אל תישכח לקחת גם קבלה וגם חשבונית מס... ;Dהם נתנו לך פיצוי הולם ואני שמח שזה הסתדר בסוף.
פורסם 2009 באוקטובר 616 שנים אני ממליץ לך לעדכן את ההודעה הראשונה בשירשור כדי לחסוך למי שיקרא את זה בעתיד קריאה של 36 עמודים ( 32 מהם התפלפלויות בנושא ההבדל בין חשבוניות מס וקבלה).
פורסם 2009 באוקטובר 616 שנים אני ממליץ לך לעדכן את ההודעה הראשונה בשירשור כדי לחסוך למי שיקרא את זה בעתיד קריאה של 36 עמודים ( 32 מהם התפלפלויות בנושא ההבדל בין חשבוניות מס וקבלה). +1 העיקר שהכל נסגר לשביעות רצונך
פורסם 2009 באוקטובר 616 שנים אם יש למישהו חוב לחנות, לדעתי (מבחינה חוקית נטו) אין החנות רשאית "לגבות" את החוב בדרכים שנראות לה. יש הליכים מוסדרים בחוק לצורך העניין, וגם אם יש מחלוקת במקרה אחד (קנייה של ספק) אין להשליך זאת על מקרה שני (מימוש אחריות על כרטיס מסך).1+700 ש"ח זה בהחלט סכום שניתן לגבות דרך הוצאה לפועל, גם ככה שכר-טרחה לעו"ד נופל על החייב.לדעתי החנות נוהגת בלקיחת החוק לידיים.
פורסם 2009 באוקטובר 616 שנים ללקוח הוסבר שאם הוא לא יסגור את יתרת חובו לא נמשש לו אחריות...אנו רוצים לעזור ללקוח "BUG2000" כדי לממש את האחריות אבל זה כפוף לסגירת יתרת החוב על פי דיןבסופו של דבר קיבלתי את מה שאני רוצה ו SKYPC מפצים אותי על העיניין הזה בכרטיס 5850 כולל משלוח עד הבית חינם(לקח להם זמן ליראות אם יש מספיק במלאי)אני לא מבין מה השתנה פה? על פי סקאי פיסי מימוש האחריות כבר לא כפוף לסגירת החוב?חבל שיש סתימת פיות על ידי פיצוי (מכובד מאוד, שבאמת מגיע ל באג2000 על הבלאגן) במקום התנצלות רשמית של החנות.
פורסם 2009 באוקטובר 616 שנים שמח שזה נגמר.היה די ברור מהרגע הראשון לפי הגישה של SKYPC שהתנצלות לא תיהיה פה, אבל אני שמח שיש ל HWZONE כוח צרכני מספיק חזק כדי להכניס קצת שכל בבעל עסק סורר.האמת היא שזה לא מדויק. ביום ראשון הייתי בKSP ושאלתי במיוחד את המוכר בנוגע לסעיף הזה, הוא אמר שזה שטויות במיץ וב99.9% מהמקרים הם מספקים אחריות גם ליד שנייה, שלישית ו14[בהנחה שהמוצר עדיין באחריות כמובן].הוא אמר שבכל ההיסטוריה של KSP היו שני מקרים שהוא זוכר שהחברה לא הסכימה לממש אחריות, וזה בכלל לא היה קשור לשוק הפרטי[הייתה מחלוקת משפטית עם חברה גדולה].אני מחזיק בקבלה של KSP עליה מאחורה כתובה תעודת האחריות:שורה 2 - האחריות לסחורה הינה אישית ואינה ניתנת להעברה.
פורסם 2009 באוקטובר 616 שנים בדיוק מה שחשבתי החנות הגיבה בצורה רשמית אז למה היא פוטרת את העיניין בצורה "מחתרתית"?אני חושב שהחנות ממשיכה בטקטיקה הקודמת שלה , הכחשה והטלת האחראיות על הלקוח , האם אני לבד צריך להבין מדוע "הסתדר" העיניין עם באג לבד ? ואל תגידו להסתפק בהודעה שלו , הייתי שמח להסתפק בהודעה שלו כבר בתחילת השירשור , משהו בסגנון הודעה מספר אחת :" הייתה לי בעיה עם חנות בלה בלה בלה " ואחרי דף אחד או שניים :" החנות פתרה את הבעיה ככה וככה " אבל כאן בתרד הזה נתנו "הופעות" מטעם החנות , אז מה , הם לא עולים לקבל את "התשואות" ? הרי זה שהם נתנו כרטיס הם פיצו רק את באג ( בקושי לטעמי ) ומה עם הבעיה של הגישה ? האם זה מה שהם מנסים להגיד כאן ? משהו בסגנון :" אנחנו נפצא רק את מי שיעשה באלגן ?" אני חושב שהבחור המנכ"ל יעשה בשכל אם יעלה ויסביר , אבל טוב זה רק אני שחושב שלקנות בחנות זה יותר מרק מוצר ? מה עם היחס ?! ( כניראה הטקטיקה היא "לטאטא מתחת לשטיח " תהיו בריאים , אני עדיין לא משוכנע בכלל ואת ההזמנות שלי אני אעשה במקום אחר , מקום שאם הוא טעה , מודה בזה מפני שהוא רוצה לתת שרות טוב , אבל שויין ) .מברוק לך באג .
פורסם 2009 באוקטובר 616 שנים לדעתי זה ש- Bug2000 קיבל התנצלות ופיצוי על כל התהליך הזה שהוא עבר אומר שיש בחנות אוזן קשבת ומנהל שיודע לחזור בו ולא ללכת ראש בקיר, אומנם מכתחילה לא היה צריך להיות כל הסיפור הזה, אך לדעתי להבא זה כנראה לא יקרה (לעובדי החנות אין מושג מי ילך עם זה רחוק ומי לא...).אני הייתי נותן צ'אנס לחנות.אם הנציג שלהם בפורום היה נותן תגובת התנצלות, אז הם אפילו היו יוצאים יותר טוב מכל הסיפור. אני לא רואה בהתנצלות חולשה או פגיעה באגו, כל אחד מאיתנו לפעמים נכנס לפרינציפ שהוא שגוי מיסודו ותוך כדי מבין שעשה טעות.
פורסם 2009 באוקטובר 616 שנים אוזן קשבת? על איזה אוזן אתה מדבר? אני שמח שבעייתו של באג2000 נפתרה אך אין זה אומר שסקאיי יצאו טובים מהעניין, כמו כן העניין הנ"ל בהחלט לא סגור ולא פתור.
פורסם 2009 באוקטובר 616 שנים באג2000אם לא היית פותח את הדיון ולא הייתה כ"כ המולה סביב המקרה אני בספק אם הם היו מפצים אותך בכללבנוסף, תגובת המנכ"ל נשמעת מתנערת משהו.אבל בסופו של דבר אם אתה אומר שהם פיצו והתנצלו- לפחות כל הכבוד על זה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.