התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל - עמוד 11 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל


Bug2000

Recommended Posts

לקונים חדש - כל מי שחושב לקנות ציוד SKYPC, יידע כי זה יהיה בעייתי למכור אותם אח"כ כציוד יד-שנייה.

לקונים יד שנייה - מכיוון של-SKYPC יש מדיניות מוצהרת של העברת חובות מלקוח ללקוח, אין זה יהיה מומלץ לקנות מוצרים אשר ניקנו במקור ב-SKYPC.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 409
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

קצת מאוחר בשלב זה של הדיון אבל הבהרה קטנה:

חשבונית איננה הוכחת תשלום!!! ברגע שעסק מוציא סחורה (מוכר לקונה או לספק אחר וכו') הוא חייב להוציא חשבונית (או תעודת משלוח אבל

נעזוב את זה) ללא שום קשר אם התשלום התקבל או לא. כאשר ישלמו לו יוציאו קבלה כדי שלקונה תהיה הוכחת תשלום. כאשר לקוח פרטי

קונה מוציאים בד"כ מסמך אחד שנקרא חשבונית מס-קבלה שבה מאוחדים שני המסמכים האלו. OMD וBUG2000 הציגו רק חשבוניות

כך שטכנית הם לא הציגו הוכחת תשלום. כמובן שללקוח פרטי כמעט בלתי אפשרי לקבל ציוד ללא סוג של תשלום כלשהו בעת קבלת הסחורה.

מעבר לזה - אני לא רואה שום זכות ויכולת של החנות לקחת את הדין לידיים במקרה של מוצר ששולם במלואו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממש לא מבין את התגובה של מנהל החנות.

אתה לא יודע מה זה פרסום שלילי?

אם היה לך טיפה היגיון הייתה כותב כבר בהודעה הראשונה שלך שאתה מחויב לתת אחריות ללקוח ולתת לו איזשהו פיצוי, לא רק שזה היה פותר את הבעיה אלא שלא היית מאבד עסקים בשווי של כמה אלפי שקלים(כל מנהל פורום שלא ימליץ על סקאי(Nike,Tmpuser) הוא כמה עשרות לקוחות פוטנציאליים).

אז לא רק שבהודעה הראשונה יצאת כנגד לקוח אחר, אלא שלא אמרת שום דבר לגבי החשבונית התקפה שהוא מחזיק בידו והיא לבד מראה על עסקה כשרה שנעשתה על אותו כרטיס המסך.

אז לא רק זה, עכשיו אתה כותב הודעה מתנשאת ולא יורד מהסוס שלך?!

למה אתה יורה לעצמך ברגל!? לא ברור לך שחלק מרכזי מהעסקים שמגיעים אליך עוברים דרך פה קודם?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

SKYPC

אתם מתחמקים מהאחריות

כול חברה נורמלית הייתה מחליפה את המוצר ומיידעת את הצרכן על זה שיש לו (או לבעלים הקודמים ) חוב

ולא דופקת קומבינה

1 אתם לוקחים את המוצר

2 שולחים ליבואן

3 המוצר חוזר מהיבואן

4 ואז אומרים "אתה לא מקבל את המוצר עד שהחוב לא משולם"

עם אתם לא רוצים לתת שירות אז אל תיקחו את הכרטיס :screwy:

מה שעשיתם זה פשוט (אני מצטט את רפי גינת ) "קומבינה"

לא אמור ליהיות קשר בן מוצר אחד שניקנה לבין מוצר אחר שניקנה (כול עוד הם לא ניקנו ביחד)

חוץ מזה עם כול דקה שאתם לא אונים לעניין אתם מאבדים לקוחות

זה האינטרנט

המקום הראשון שמחפשים בו מחירים ומוצרים

ואיך שירשמו SKYPC יראו את כול התגובות פו בעמוד הראשון של גוגל

כול דקה שאני סופר אתם מאבדים לקוח או שניים

__________________________________________

לכול משחושב שהיצרן יממש את האחריות

__________________________________________

ממש לא ניראה לי

היצרן לא מקיר בצרכן

רק בחנות

היצרן יעזור רק עם הוא יהיה ממש ממש ממש נחמד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מסכים כאן עם הכותבים

לדעתי חנות מעולה.

יש כאן עסקה שלא הושלמה והיה מצד החנות ומצד הלקוח לטפל בבעייה ולא להשאירה

אבל מפה ועד לעשות לחרם רחוקה הדרך לדעתי..

אתה שם לב שההגיון שלך קצת חריג, נכון?

אם אתה מדבר על העסקה הראשונית, אומנם החנות טוענת שהיא לא הושלמה, אך

אני לא מכיר עוד חנות בארץ שתאפשר ללקוח פרטי לקחת ציוד בלי לשלם. קח שעפ"י ההגיון הסביר העסקה הושלמה מזמן.

אם אתה מדבר על "עסקת" התיקון, אזי אלמלא הלחץ שמופעל כאן העסקה הייתה מושלמת כבר מזמן לרעת הלקוח,

אך אנו מקווים שהמצב יפתר לטובתו.

כעת אם החברה רוצה לצאת מהמצב הזה בדרך הטובה ביותר עבורה, היא חייבת בהקדם להחליף ללקוח את הכרטיס ולפצות אותו פיצוי נדיב

עבור כל עוגמת הנפש שהוא חווה עד כה. במידה ויש לה טענות אחרות כלפי OMD, היא מוזמנת לתבוע אותו

ולהוכיח בבית משפט את טענותיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני דווקא הזמנתי מספר פעמים מSKY והייתי מרוצה מאוד!

ד"א יום חמישי קיבלתי ראוטר שהזמנתי מהם לפני יום כיפור!

ואני לא יפחד לבצע מהם הזמנות בעתיד!

לכל בעיה יש פיתרון בין אם זה בית משפט או משטרה או הוצאה לפועל

לדעתי הקונה צריך לקבל את האחריות על המוצר שהוא שילם עליו בין אם הוא בא מטעם הקונה המקורי או לא

ובעניין החוב כמו שאמרתי יש מספיק דרכים לגבות חובות ותפקיד החנות היה לפנות לבית משפט או לגוף אחר להביא הוכחות ולסגור את הסיפור

כמובן שזו דעתי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מסכים כאן עם הכותבים

לדעתי חנות מעולה.

יש כאן עסקה שלא הושלמה והיה מצד החנות ומצד הלקוח לטפל בבעייה ולא להשאירה

אבל מפה ועד לעשות לחרם רחוקה הדרך לדעתי..

גם לדעתי אתה טועה בתפיסה שלך

מה איכפת לאדם X איזה עסק יש לאדם Y עם החנות .... אם הקונה המקורי קיבל את הסחורה ללא תשלום בגלל טעות של החנות לחנות יש עסק מולו ולא מול אף אחד אחר.

אני אולי יכול להבין איכשהו אם הוא באמת היה נכנס וגונב כרטיס ומוכר אותו אבל אז פה מדובר בעבירה פלילית ובשביל זה מדינת הרימה מערכת חוק עם משטרה ובתי משפט ... אבל כל עוד אין תלונה במשטרה אני ממש לא מאמין שהכרטיס נגנב המוכר כנראה טעה בחשבונית או משהו וחייב סכום לא נכון וזו טעות של החנות ועליה לשלם על זה...

אני אישית אשמור מרחק גם במידה וכן יוחלף הכרטיס כי ברגע שמנהל חנות חושב שהוא גם שופט וגם שוטר נראה לי שמשהו לא תקין.

למרות שזה אחלה עלילה לסרט מי שזוכר את JUDGE DRED :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאחרונה עשיתי הזמנה מSKYPC

קיבלתי שני דפים

האחד - חשבונית מס

השני - קבלה

יכול להיות של OMD אין קבלה על הכרטיס ?

כי כאן הוא הראה חשבונית מס של הספק והכרטיס אבל קבלות לא ראיתי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאחרונה עשיתי הזמנה מSKYPC

קיבלתי שני דפים

האחד - חשבונית מס

השני - קבלה

יכול להיות של OMD אין קבלה על הכרטיס ?

כי כאן הוא הראה חשבונית מס של הספק והכרטיס אבל קבלות לא ראיתי

קיבלת את החשבונית מס לפני ששילמת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטכנאי אמר לי שהוא מחליף את השם של בעל הכרטיס בכדי שלא יהיה בעיות עם זה .

[/index.php?topic=432579.msg3718502#msg3718502

נשמע כאילו אתה מחליף בעלות על .

למה אתה לא ניגש לעורך דין ומגיש תביעה.אם אני הייתי הקונה המוקרי הייתי מגיש תביעה יחד איתך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...