כרטיס המסך שלי אצל TMSFOX והם נסגרו - מה לעשות? - עמוד 24 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס המסך שלי אצל TMSFOX והם נסגרו - מה לעשות?


HiTRuN

Recommended Posts

אני כבר מההתחלה אומר לכל הנפגעים מהמקרה לארגן תביעה או לפנות למשטרה, כמובן שכל מהנפגעים עם אצבע בתחת לא מזיז את עצמו ומנסה להשיג פרטיים אישיים של בעלי החנות.

אתה יכול להשיג את הפרטים אבל אם תתקשר אליהם ותנדנד אליהם הם בסופו של יכולים להגיש עליך תלונה במשטרה על הטרדה והמשטרה לא תשים קמצוץ על התלונה שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 439
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

גיא, אז אם אתם לא מכריזים על פשיטת רגל כי זאת עדיין שותפות אין לך אפשרות לנקוט נגדם אמצעים משפטיים לגבי הציוד שנשאר אצלם?

המחשב שלי כידוע לך עדיין נמצא אצלם, ואני לא כל כך מבין איך זה יכול להישאר אצלם אם זה ציוד שהוא גם של TMS (תקן אותי אם אני טועה..)

בכל מקרה משהו התקדם איתם?

ואימא שלי מגיעה בסוף החודש לארץ ואני פותח הליכים משפטיים נגדם, עוד מישהו רוצה להצטרף לתביעה?

אני איתך אחי אם משהו תן לי לדעת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עוקב אחרי הסיפור הזה מהצד ובניתי לעצמי תמונה של מה שקרה לפי כל הדיווחים מהשטח ורשומות המדינה שנראו כאן ודברי גיא עצמו. השורות הבאות הינן השערה לא מוכחת בלבד:

לאחר האיחוד ויצירת TMS&FOX נוצר מצב כולשהו בו הייתה בעייה כספית כולשהי(חובות)/משהו דומה שחייב פירוק מיידי של השותפות, נקרא לזה ארוע X.

עקב ארוע X, במקום לפרק בבית המשפט את האיחוד, CD LOG העדיפה לרכוש את TMS ולתת לה לפעול כדי להחזיר חובות (בסדר גודל רציני כנראה אחרת לא הייתה הולכת על המהלך). כעת TMS היא סוג של עוד "חנות המפעל" של CD LOG (כמו קבוצת וולקום טכנולוגיות בע"מ שבשליטת CD-LOG לכאורה) וכמו ש-FOXPC הייתה "חנות המפעל" של גלובאלטק.

מעניין מדוע CD-LOG לא קנו גם את גלובאל טק וכל לקוחות FOXPC לשעבר היו יכולים להיות מרוצים שהרשת חזרה לפעול :s05:

אם לא היו קונים/עושים הסכם/איך שתקראו לזה עם TMS גם היא הייתה נעלמת כמו שגיבור מחשבים נעלמה לפני שנה וFOXPC כעת.

*המידע מבוסס על ניתוח הנאמר מהצדדים ואין לי כל הוכחה לאמיתותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אשמח לקבל העתק מן הקבלה אם כך, ואני מקווה שאוכל לעזור. העניין לא פשוט ונעשו החלטות מוזרות בכל הסיפור הזה לפחות עפ"י מה שאני לומד מן הפורום.

בעולם החיצוני לרבות בתי משפט, לא שמעתי על ההתפתחות הזו, וככל הידוע לי לא הוגשה בקשה לפירוק שיתוף או לחילופין לפירוק החברה המאוחדת (חברות הן חדלות פירעון - יחידים הם פושטי רגל = יש חפיפה בחקיקה ובהתייחסות).

אין לי כוונה לפתור כאן את בעיות העולם ואני מתעתד כן לנסח מספר כללים שיעזרו בעתיד לכולנו להימנע ככל האפשר ממקרים דומים, ולכן תרשו לי רק לומר לבינתיים, לכל הנפגעים תתאגדו ותפעלו בצורה מאוחדת. אם אכן יש דבר בגניבת המוצרים, חובה לפנות למשטרה. בכל הקשור לתביעות השונות שנטענו בערך בכל דף...

בית משפט לתביעות קטנות הוא קלאסי. מה גם שפנייה לעורך דין, לא ממש משתלמת למי שרוצה רק גורם שיהווה נותן שירות או אחריות או אם מדובר בכרטיס מסך שנגנב ושוויוו 200 ש"ח. לכן שוב ראשית תתאגדו, ותסכמו את המשותף ואת סך התביעות. אח"כ אני מוכן לסייע בניסוח ולאן לפנות.

מקווה שזה עוזר לבינתיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...