דיון מקדים - GeForce GTX400 VS Radeon HD5000 , החברות שולפות את הנשקים. - עמוד 108 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון מקדים - GeForce GTX400 VS Radeon HD5000 , החברות שולפות את הנשקים.


almonime

Recommended Posts

Fermi Architecture GPUs Will Only “Hit the Full Stride” in Q2 – CEO of Nvidia.

Mass Availability of GeForce GTX 400, Other Fermi Products Delayed Till Q2

Nvidia Corp. will finally start selling its highly-anticipated GeForce GTX 400-series graphics cards as well as other products based on the code-named Fermi architecture and GF100 (NV60, G300, GT300) graphics processing unit (GPU) in the first quarter of fiscal 2011, it looks like mass availability of appropriate products is only expected in Q2 of FY 2011.

“Q2 [of FY 2011] is going to be the quarter when Fermi is hitting the full stride. It will not just be one Fermi product, there will be a couple of Fermi products to span many different price ranges, but also the Fermi products will span GeForce Quadro and Tesla. So, we are going to be ramping now on Fermi architecture products through Q2 and we are building a lot of it. I am really excited about the upcoming launch of Fermi and I think it will more than offset the seasonality that we usually see in Q2,” said Jen-Hsun Huang, chief executive officer of Nvidia, during the most recent conference call with financial analysts.

Earlier the head of Nvidia said that the company would ramp up production of Fermi-based chips in Q1 FY2011. Nvidia’s first quarter of fiscal year 2011 began on the 31st of January, 2010, and will likely end on the 30th of April, 2010; the Q2 of FY 2011 will last from May till late July, 2010. At present many observers suggest that Nvidia will launch the GeForce GTX 470 and GTX 480 graphics cards in March or April, but it looks like the products will not be available in truly mass quantities right after the launch.

Nvidia’s chief executive officer did not provide any concrete timeframes for the transition of the whole lineup to the new Fermi architecture, but said that since the owners of mainstream and entry-level graphics cards hardly demand new functionality, it is not crucial for Nvidia to update currently available “fabulous” graphics chips. In addition, the speed of the transition depends on the supply of 40nm chips by TSMC.

“All of that just depends on 40 nm supply and we are trying to finesse it the best we possibly can. For the entry-level products, the truth is that the new architectures […] are probably not extremely well appreciated anyhow. People, who buy the new architectures, tend to be early adopters and they tend to be the game enthusiasts, workstation designers or creative artists or – there are very specific reasons why it really enhances their experience. Our current-generation GPUs are fabulous and all the things that mainstream consumers would use their computer for. […] I think the mainstream GPUs are really fabulous and has been enhanced recently with some really great features and so my sense is that they are going to continue to do quite nicely in the marketplace. Then we will just transition as fast as we can,” said Mr. Huang.

In the fourth quarter of FY 2010 Nvidia posted revenue of $982.5 million. Sales of GPUs accounted for 58.3% of sales, or $572.9 million.

http://www.xbitlabs.com/news/video/display/20100218124405_Fermi_Architecture_Will_Only_Hit_the_Pull_Stride_Next_Quarter_CEO_of_Nvidia.html

ידיעה אחרת:

Nvidia's Fermi GTX480 is broken and unfixable

Hot, slow, late and unmanufacturable

http://www.semiaccurate.com/2010/02/17/nvidias-fermigtx480-broken-and-unfixable/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני לא שורף אף אחד, זה ההבדל.

קורא, מקשיב ולומד מכל אחד, זה כל הכיף.

אני לא קורא מה שהוא אומר, אם יש קהילה מקצועית בתחום הזה אז זה ב- Beyond 3D שאני אוהב לקרוא וללמוד על שימוש ב- GPU.

יש לו שם רבים שחושבים שהוא צודק רבים שחושבים שהוא טועה.

אישית, קשה לי לראות אותו צודק ב"נבואה" הזו. כי היא לא הגיונית בעליל עסקית עבור nVidia.

מצד שני גם התחזית הקודמת שלו הייתה כזו והתבררה כמדוייקת מאוד.

ככה שאני לא שופט סתם על פי החברה שאני מעריץ, בניגוד אליך.

אני לא מבין גדול בארכיטקטורה, במקצוע שאני לומד אני בחרתי בנתיב של עיבוד אותות ותמונה.

יש לי הבנה בסיסית של כל מהנדס מחשבים אחר בתחום.

אבל לא צריך שום ידע, פשוט קוראים ניתוחים של אנשים שמבינים לעומק את השבב.

כולם תמימי דעים, זו החדירה של nVidia לעולם העיבוד המקבילי הרחב.

כלומר מעבד שבדור או שתיים יכול לגרום למשתמש ממוצע לקנות מעבד ראשי זול ומעבד גראפי של nVidia שיעשה את כל העבודה הקשה כאשר היא באמת נדרשת (יחסית, היישומים המודרניים שבאמת דורשים יכולות עיבוד גבוהות הם מקביליים בטבעם, כל תחום עיבוד התמונה, וידאו, עיבוד האות וכו').

צריך לזכור, AMD ו- Intel סוגרות על nVidia דרך המעבד הראשי המשולב, היא חייבת "להמציא את עצמה מחדש".

זה המעבד! הוא יכול להריץ ++C שזה משהו מדהים על גמישות הארכיטקטורה שלו.

אבל בתור מעבד למשחקים זה בזבוז עצום של משאבים.

אז השאלה פה מה האוריינטציה של רוב המשתמשים פה, כסף ומשחקים או עוצמת חישוב כללית (מקבילית)?

כי זה הכיוונים השונים שהחברות הללו בחרו.

ואני לא קובע מי יעיל, אני רק לא מבין איזו הצגה אתה מנהל פה בשם כולם שכאילו כל פעם שיש מישהו מבין שקצת מערער את היכולות של החברה המוערצת עליך אז הוא אידיוט, לא מבין וכו'...

וכל פעם שיש מישהו המשבח הוא נביא אמת.

אני קורא אנשים כמו David Kanter שנראה שמבין הרבה יותר ממני וממך גם יחד.

קרא גם אתה, היעזר במעט צניעות למד ותבין מה בדיוק.

אין פה אמת, יש פה גישות שונות לגמרי.

ציינתי מקודם, הטור של Anand על פיתוח ה- RV870 מלמש לא פחות על nVidia מאשר על ATI.

גם אם 2 החברות מבצעות במושלם את התכנון שלהן, אלו גישות שונות בתכלית.

nVidia מעבירה את כובד המשקל ממעבד ייחודי עם אופטימיזציה לגרפיקה משחקית על עבר מעבד מקבילי רב תכליתי.

עבור כל מי שעניינו משחקים זה אומר שהם משלמים על המון יכולות שהם לא צריכים.

ATI בוחרת מעבד הרבה יותר פשוט, פחות גמיש יותר ממוקד לעבר הגיימרים.

מבחינתה את רב התכליתיות היא תשיג דרך המעבד הראשי (בייחוד שבעתיד עם ישולבו).

המעבד הגרפי תכליתו לבצע פעולות פשוטות במקביל ומהר.

אלו עובדות.

כשה- Fermi יצא, בהינתן יכולות הייצור נראה האם הוא מעבד כל כך חזק וכל כך גמיש ובתהליך ייצור טוב מספיק כדי שיספק גם את תאוותם של הגיימרים במחיר סביר. כל מה שהרבה ברשת חושבים, שזה לבקש יותר מדי ולא אפשרי, nVidia כיוונה גבוה מדי.

האם הם צודקים? כנראה יש רק כמה שבועות עד שנדע איך הוא מתפקד מבחינת ביצועים.

אבל יקח מספר חודשים להבין האם nVidia מצליחה להביא אותו לשוק הרחב.

כמו שאמרתי, להציג מעבד חצי שנה אחרי, עם 50% יותר טרנזיסטורים, צריכת הספק גבוה יותר ומחיר גבוה יותר, זו חוכמה מאוד מאוד קטנה.

אם ביצועים לפי חוק מור אומרים הכפלת ביצועים כל 18 חודשים עד שנתיים, הרי עבור שישה חודשים, עם 50% יותר טרנזיסטורים nVidia צריכה לספק משהו בסדר גודל של 40% יותר ביצועי גיימרים (לפני שהמחיר דיבר). נראה לך שזה יתקיים? שאלה אמיתית, מה אתה מצפה וחושב כביצועים שמצדיקים את ההשקעה בשבב והאיחור שלו לשוק?

אני לא יודע. אם הם יצליחו, זה יהיה אחד השבבים הכי מדהימים שיצאו, אם לא, מבחינתי זו תהיה אכזבה גדולה. כי שבב כזה באמת היה משנה את התפיסה סביב ה- GPGPU.

Willard, I understand where you are coming from but I think this discussion is actually pretty central to the GF100 speculation. One of the central points of question is if Nvidia took their eye off the prize and designed for the Tesla/Quadro space at a sacrifice of the Geforce space leading to a lot of their current problems.

מכאן:

http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1396613&postcount=1487

בחור שמבין המון המון בתחום (ידע פורמלי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא קראתי את כל מה שכתבתם .. והאמת, די חפרתם.

אנשים לא הפסידו\ לא מפסידים כלום מזה שהם חיכו.

אני שיחקתי בלא מעט משחקים חדשים וברובם המוחלט באיכות הכי גבוה ואפילו עם AA.. על כרטיס 9600GT!

הכוונה שלי היא שאני ממש לא ממהר לקנות כרטיס חדש ועוצמתי ואני גם לא מרגיש שאני מתפשר יותר מידי..

אז אני משחק משחקים על 25-30 FPS זה כזה אסון? אז אני יכול להוריד AA ולשחק מעל ל30FPS

לדעתי כל אלה שמחפשים 40+FPS זה סתם פרפקציוניזם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Geforce GTX 480 to launch after Cebit, Late March is the hope

The launch of Fermi based GTX 480 still remains slated for the second part of March and the drivers and cards are being manufactured as we speak. A part of Fermi delay was the 2 weeks off for Chinese New Year, but this is just an integral part of our industry.

You all know that some major thing delayed the cards from November to late March, but Nvidia is still ok to start shipping in its financial Q1 2010 that ends in late April this year.

Naturally, full availability is expected in Q2 of real world and Nvidia's Q2 that runs from April to July. The card is supposed to be fast and furious but let’s tune our emotions until they finally ship the thing.

http://www.fudzilla.com/content/view/17740/1/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז השאלה פה מה האוריינטציה של רוב המשתמשים פה, כסף ומשחקים או עוצמת חישוב כללית (מקבילית)?

כי זה הכיוונים השונים שהחברות הללו בחרו.

ואני לא קובע מי יעיל, אני רק לא מבין איזו הצגה אתה מנהל פה בשם כולם שכאילו כל פעם שיש מישהו מבין שקצת מערער את היכולות של החברה המוערצת עליך אז הוא אידיוט, לא מבין וכו'...

וכל פעם שיש מישהו המשבח הוא נביא אמת.

המישהו הזה שמבין קצת ומערער את יכולות "החברה המוערצת עלי" - הוא אותו המישהו - צ'ארלי. כן הוא אדיוט, לא טיפש - אדיוט. זה כל

מה שהוא עושה. מלבד המקרה החריג הזה, אני לא יודע על מה אתה מדבר. נביאים מול אדיוטים ? אתה סתם מנסה לעקוץ אותי כל הזמן, בלי

שום בסיס קונקרטי. ההודעות שלך חוזרות על עצמן אתה טוחן את אותו הדבר כל פעם מחדש.

הבעייה שלך היא שאתה מחלק את השוק לנטו גיימינג מול נטו עיבוד מקבילי. אתה מתעלם מהעובדה שהיום אנשים רוצים עוצמה מ-2 העולמות וזה

מה שאנוידיה תספק להם, גם גיימינג ברמה גבוהה וגם עיבוד מקבילי ברמה גבוהה. ולא, ה-CPU לא מספיק לנו בכל המקרים למטרה השנייה.

כל הקטע בפרמי שהוא יספק הרבה מהכל. תפסיק לצייר אותי באיזו בועת גיימינג, אתה לא היחיד שבונה על GPGPU, צא מהסרט הזה.

אתה חושב שמי שמשחק במחשב, בהרכח לא יתעניין למשל בעיבוד תמונה\וידאו ? לא ישתמש בתוכנות שונות ומגוונות שינצלו עיבוד מקבילי ?

אתה חושב שחסרים אפקטים ויזואלים שירוויחו מהעניין ? - HDAO, Tessellation, RT ועוד... וגיימרים לא צריכים כח חישוב פיזיקאלי ?

אפילו תלת מימד 3Dvision מקבל בוסט, וגם עלול להכנס. תפנים: GPGPU זה טוב לגיימינג וזאת רק ההתחלה

הפיצ'רים הנ"ל צורכים הרבה משאבים, לכן פרמי צריך להיות מאוד חזק ודינאמי ע"מ לשלב רינדור עם חישובים כללים ועדיין לספק חוויה טובה.

אבל עזוב אותך, אתה מקובע מדי וחוזר על הדברים כמו תוכי. לצערי, אני צופה עוד עמוד שלם של החפירות שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם כולכם חושבים שבאמת שווה לחקות ל NV ?

זה כאילו ש ATI לא מספקת את הסחורה ...

גם הכרטיסים של NV שיש עכשיו מספקים את הסחורה בכול משקשור למשחקים ...

יש אנשים שעושים עוד דברים חוץ מלשחק משחקים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן כן נדפקתי חזק , בתור אחד שהיה לו 5870 מחרתי אותו אותו לטובת כרטיסים של , עכשיו צריך לחכות עד ל יולי משהו כזה , טוב מכל המומחים למינהם זקוק לעצה , אני הרגשתי אם גיגה ב 5870 שהוא לא מספיק לפעמים יש תקיעות מה אתם אומרים אמור לצאת 5870 שני גיגה אם אני לא טועה במרץ 11 ת או שניקח 5970 ונסגור עניין , שניים 5870 כמובן יותר חזקים עצות חבריה ישמח לתגובות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם כולכם חושבים שבאמת שווה לחקות ל NV ?

זה כאילו ש ATI לא מספקת את הסחורה ...

גם הכרטיסים של NV שיש עכשיו מספקים את הסחורה בכול משקשור למשחקים ...

יש מספר סיבות שאנשים מחכים לכרטיסים..

1. יכולות, בזמן היציאה של הכרטיסים מה יהיו ההבדלים של ביצועים וכמובן מחיר

2. רוב הסיכויים שתהיה ירידת מחירים לכל הכרטיסים, כולל הכרטיסים החדשים של ATI אז מי שרוצה לחסוך כמה שקלים שווה לו..

3. יש פה לא מעט אנשים שאני מאמין שלא באמת מתעניינים בלקנות אלה מעניין אותם כל הקטע של התחרות בין החברות

ולראות מי תתן את הביצועים הכי טובים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...