דיון מקדים - GeForce GTX400 VS Radeon HD5000 , החברות שולפות את הנשקים. - עמוד 104 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון מקדים - GeForce GTX400 VS Radeon HD5000 , החברות שולפות את הנשקים.


almonime

Recommended Posts

  • תגובות 2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני שמתי לב שעל הרזולציה שלי (1680x1050) מספיק 2x בשביל שזה לא יראה מציק. אפילו בלי אפשר להסתדר.

מעל ל-2x רואים הבדל רק אם ממש ממש מתאמצים. בזמן משחק בטוח שלא שמים לב לזה. אני לא הייתי מוותר (ואני לא מוותר) על זה בשביל הפריימים שחשובים הרבה יותר לחווית המשחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שמתי לב שעל הרזולציה שלי (1680x1050) מספיק 2x בשביל שזה לא יראה מציק. אפילו בלי אפשר להסתדר.

מעל ל-2x רואים הבדל רק אם ממש ממש מתאמצים. בזמן משחק בטוח שלא שמים לב לזה. אני לא הייתי מוותר (ואני לא מוותר) על זה בשביל הפריימים שחשובים הרבה יותר לחווית המשחק.

לדעתי אתה צודק, במיוחד שזאת כבר רזולוציה גדולה מאוד

ומה עם AF?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בדרך כלל לא מוסיף AF. (לא חיצונית, אם יש את ההגדרה במשחק אז כן- זה לא ממש מזיז לקצב הפריימים)

בנוגע ל-AF, בזמן משחקים לא שמים לב גם לזה הרבה, אבל בגלל שזה הרבה פחות מעיק על קצב הפריימים מ-AA אני מוסיף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AF זה חובה. מבאס שטקסטורות נמרחות\מטושטשות במרחק, במיוחד שהרזולוציה גבוהה ושאין פגיעת ביצועים משמעותית.

זה אולי מורגש יותר במשחקי מירוצים למשל, שרואים תמיד את הכביש מטשטש למרחק בהדרגתיות,

אבל אני מרגיש את זה בכל המשחקים ותמיד דואג להפעיל x16

חשיבות AA לא נמדדת רק לפי רזולוציה, אלא לפי גודל נקודה. מסך 24" ברז' 1920x1080 לרוב בא עם גודל פיקסל דומה לזה של

מסך 22" ברז' 1680x1050. כשמגדילים את המסך ביחד עם הרזולוציה - שטח הצפייה גדל אך צפיפות הפיקסלים נשמרת, כמו גם חשיבות AA.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AF זה חובה. מבאס שטקסטורות נמרחות\מטושטשות במרחק, במיוחד שהרזולוציה גבוהה ושאין פגיעת ביצועים משמעותית.

זה אולי מורגש יותר במשחקי מירוצים למשל, שרואים תמיד את הכביש מטשטש למרחק בהדרגתיות,

אבל אני מרגיש את זה בכל המשחקים ותמיד דואג להפעיל x16

חשיבות AA לא נמדדת רק לפי רזולוציה, אלא לפי גודל נקודה. מסך 24" ברז' 1920x1080 לרוב בא עם גודל פיקסל דומה לזה של

מסך 22" ברז' 1680x1050. כשמגדילים את המסך ביחד עם הרזולוציה - שטח הצפייה גדל אך צפיפות הפיקסלים נשמרת, כמו גם חשיבות AA.

האם 2X לדעתך מספיק בשביל 1920X1200?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצטער אבל אני לא יכול להתעלם מאחד הכרטיסים הכי יפים שראיתי בחיים שלי

sapphire_hd5850toxic_2.jpg

למי שעוד לא מעודכן, כרטיס TOXIC HD5850 בדרך למדפים מבית האגדית.

אני כל-כך לא מבין את ההגיון בעיצוב כרטיסי המסך בימינו - הכול טוב ויפה, אבל הרי כל החלק המעוצב עם גוף הקירור והצבעים למיניהם פונה למטה, ושום גודל של חלון צד במארז לא יתן לנו להנות מכך... מה הבעיה להוסיף פלייט דק מעל הPCB של הכרטיס בחלקו שפונה מעלה (החלק שתמיד רואים) ולעצב אותו יפה?

חוץ מGTX295 לא ראיתי כרטיסים שחשבו לגביהם על זה. :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...