דיון מקדים - GeForce GTX400 VS Radeon HD5000 , החברות שולפות את הנשקים. - עמוד 82 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון מקדים - GeForce GTX400 VS Radeon HD5000 , החברות שולפות את הנשקים.


almonime

Recommended Posts

HPC הולך טוב מאוד, זה ידוע... רק אצל רשומות 673 , וכל האנטרנט מפוצץ בהכרזות על תוכנות בפיתוח

ורכישות מחשבי על מבוססי GPU (זול, קומפקטי, ירוק וביצועים פנומנאלים). הייתי אומר ש חברה משמעותית וגדולה מספיק.

לא הייתי מגדיר את זה כ"המפלט שלה מהחזון של ו-AMD". אם כבר, אז החזון הזה הוא "המפלט" של ה-2 מה-GPGPU שכבר קיים מזמן.

לא סתם השקיעו ב-larrabee. ועם כל הכבוד לחזון (אפשר לחשוב, המובנה הזול יהיה משולב במעבד ויגזול משאבים, במקום שיהיה

מובנה בלוח אם, ואוו), גם ככה רוב ההכנסות של NV לא מגיעים מהצ'יפסטים - זה בוודאי לא ימנע מהם למכור חומרה יעודית, אלא להיפך.

הביצועים מהעמוד הקודם הם זיוף (זה דווח כבר במס' אתרים, ורובנו לא חשבו אחרת)

לגבי הטרנזיסטורים, טעות שלי, חשבתי לרגע שהתכוונת להכפלה של SP או "ליבות cuda".

בכל אופן, עוד 2-3 שנים, קבענו :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

Nvidia: AMD's Lead in DirectX 11 is ''Insignificant''

Nvidia says it isn't worried about AMD's current lead in DirectX 11.

Nvidia isn't sweating the fact that AMD has already released a GPU that supports the shiny new DirectX 11. Sure, AMD was first to the market with a compatible product, but Nvidia is looking at the larger picture, and a few months isn't going to hurt its overall plan to dominate the market. Michael Hara, senior vice president of investor relations and communications of Nvidia, made this quite clear at the Barclays Capitol Global Technology Conference in San Francisco last week.

"To us, being out of sync with the API for a couple of months isn't as important as what we're trying to do in the big scheme of things for the next four or five years," he said at the conference. "We're just around the corner from preparing our next GeForce and the experience of what you'll see in 3D, what you'll feel in physics, and the improvements you get in graphics will be obvious to the market."

According to Computerworld, Hara also talked about how DirectX 11 was the start of the next big evolution in the API, offering tessellation for smooth curves and support for multi-core processors. DirectX 11 also brings DirectCompute, the ability to utilize the GPU via parallel processing in applications

such as video editing and more.

Nvidia's DirectX 11 Geforce GPU, codenamed Fermi, is slated to appear in Q1 2010. Hara addressed the issue of low production yields and the mock-up graphics card shown at its GPU Technology Conference back in September by saying the company will be "vindicated" when Fermi actually arrives. Hara also called AMD's 60-day gain "insignificant" which really sound like fighting words. We love a good fight.

http://www.tomshardware.com/news/Nvidia-AMD-ATI-GPU-Fermi,9291.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז הרושם שאני מקבל זה שהסדרה החדשה של אנבידיה תורכב משני כרטיסים gtx 360 , 380 סופר דופר חזקים שיגיעו קרוב לוודאי עם תווי מחיר מטורפים אם זה המענה שלהם לhd5000 אז יהיה מאוד מבדר :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

AMD's ATI Stream SDK 2.0 no longer beta

http://www.fudzilla.com/content/view/16950/1/

משתמשים בguru3d מעידים על שיפור בDirt 2, Crysis, ואפילו ב3DMark Vantage (עלייה של כ1k), רינדורים מהירים יותר וזמני טעינה פחותים בPhotoshop.

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=311593.

נשמע נחמד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע

יש opencl ויש direct compute

מה הבדל פה?

זה כמו שיש את אלה שמפתחים לdirect3d ויש את אלה שבוחרים בopengl?

DirectCompute מתבסס על עד כמה שאני יודע,

בעוד שOpenCL לא,

אבל אני ממש לא בטוח.

אולי סינדרום יודע...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

DirectCompute הוא של MS ו IPENAL הוא תקן פתוח. היתרון של DirectCompute זה התמיכה של MS והכוח שיש לה לקידום המוצרים שלה, היתרון שהם ה OPENAL הוא שהוא אינו מוגבל למערכות של MS. כמובן שיש עוד הרבה הבדלים אבל הם לרוב נגררים מההבדלים שהזכרתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ATI ו NVIDIA הצליחו להשתמש ב GPU כ CPU, אתה מוזמן לחפש על הנושא. בנוסף לאינטל ו יש פרוייקטים שמיועדים שיצור צ'יפים שיכללו גם CPU וגם GPU (יחליף את הכרטיס מסך המובנה וגם יעשה עבודה יותר טובה כי לא יהיה גישור של הלוח אם בין הצ'יפים), אם שילוב כזה הם גם יוכלו להוזיל עלויות וגם לאפשר ניהול יעיל יותר של עיבוד המידע (כאשר אין צורך בלבה הגרפית היא תעבוד כחלק מה CPU). בנוסף יש הבדלים בין הליבה הגרפית ל CPU שמונעים שימוש מלא בליבה הגרפית כ CPU מסיבה פשוטה, הם לא מיועדים לאותו תפקיד ולא ניתן ליצור צ'יפ שיבצע את כל התפקידים ויוכל לעבד מספיק מידע בשביל להחליף 2 צ'יפים שכל אחד מהם מיועד לתפקיד שונה (וגם אם כן יהיה קשה מאוד ליצר אותו, גם את הצ'יפים של היום בקושי מצליחים ליצר בצורה יעילה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...