alex.turovsky פורסם 2009 בספטמבר 25 Share פורסם 2009 בספטמבר 25 זה גם נוגע לבחור למעלה וגם לכל הרוכשים של NEXTOP כי לא יעזרו לכם במספר הרשמי שדןדן נתן דןדן, תענה לי בבקשה, אני מחכה לבדוק את הכשרות של כל העניין. לחילופין אם לא תספק מקור בדיקה מהימן שאוכל לבדוק (כי מספרי המסכים אצלי כאמור) לפי תאריך הייצור של כל המסכים שהוא AUGUST 2009 וזה נראה כשר, תחשוף את מי והחנות שהשמיצה כמו שאמרת. כאמור, ניסיתי לברר ע"פ הטלפון שהפנית לשם את הגולשים ובטח בדקת שם מקודם: היום אספתי כמה מספרים סידוריים מהחבר'ה שקנו מ Nextop בשביל לבצע בירור. התקשרתי הרגע למספר שהובא כאן (תמיכה טכנית - דל ישראל 1-809-444-688). מסתבר שהם לא יכולים לברר שום פרט מעניין (האם המסכים refurbished/גנובים/נשדדו מזקנות בחו"ל/מאיזה מקור הם הגיעו/איך יובאו לארץ/למי היו אמורים להגיע). הם לא יכולים לבדוק בשום מאגר מידע עולמי לגבי כל מסך של Dell גם אם היום קניתם אותו ממטה Dell בארה"ב למשל. דןדן, כשהתקשרת למספר הזה לפני ששלחת לשם 20 פעם את כל הפורום לבדוק, מי שם אמר לך שהם בכלל יכולים לברר את המידע הזה ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LooseCannon פורסם 2009 בספטמבר 25 Share פורסם 2009 בספטמבר 25 אני לא חושב שהמספר של דל ישראל זה אותו שירות של יעל פתרנות, שווה לנסות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
alex.turovsky פורסם 2009 בספטמבר 25 Share פורסם 2009 בספטמבר 25 לנסות תמיד שווה. אני מחפש בנרות מספרים נוספים שיעזרו לי לברר בשבילכם את המספרים כי אני לא מדבר, אני בודק ואז מדבר. המספר של דן לא שווה כלום למי שהזמין דרך NEXTOP כי הם אמרו לי שבידיהם מידע רק לגבי החברות שהזכרתי בעמוד הקודם.ננסה את יעל ביום ראשון.במספר שדן דןד (1800) הסבירו לי שכולם בישראל מלבד יעל הם יבואנים\מוכרים ויעל הם נציגות ורק אצלהם מקבלים שירות למסכים או תיקון בהרצליה פיתוח ברחוב המשכית.*מי שיודע איפה הבניין של כלנית רמון, זה ממול. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
דנדן פורסם 2009 בספטמבר 25 מחבר Share פורסם 2009 בספטמבר 25 אלכס, אני לא אמרתי אפילו פעם אחת שבדקתי מול דל ישראל שהם יכולים לבדוק בנוגע לביצוע הבירור, הכל היה השערה שהם יכולים לבצע את הבדיקה. דרך אגב, גם יעל הם יבואנים, וכרגע יעל נחשבים בתור הנציגות של דל... הם לא היו הנציגים הרישמיים של דל כל הזמן, זה מתחלף בין המעבדות, כנראה במכרזים פנימיים. יכול להיות באמת שכדאי לברר מול יעל, אולי להם יש את הגישה כלפי חוץ. מה שחבל שאין במסכים האלו SERVICE TAG, ולכן אי אפשר לבצע בדיקת אחריות ישירות באינטרנט באתר של דל. אם גם ביום ראשון, התשובות יהיו שליליות, אני אעלה לכאן את שם החנות המשמיצה, וזה רק יראה לכולם עם איזו חנות הם מתעסקים, או מצד שני יחליטו לא להתעסק בעתיד. כי חנויות שמשמיצות סתם חנויות אחרות, לא שוות את זה שנהיה לקוחות שלהן. וכפי שציינתי בהתחלה מזל טוב לכל הקונים!!! ברוכים הבאים למשפחת ה2209WA ופעם הבאה אם תהיה הענות כזאת, תזכירו לי לפנות ליבואנים הרישמיים ולסדר מולם עסקה כלשהי + הטבה בשבילי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rubin 37 פורסם 2009 בספטמבר 25 Share פורסם 2009 בספטמבר 25 שלום לכל מודאגי האחריות. לפני שקניתי את ה 2209WA פניתי במייל לדל ישראל עם הרבה שאלות בקשר לסוגית האחריות. בהמשך למייל שלי, התקשר אלי מר אשר צורף מיעל פתרונות משולבים ואמר שנתבקש ע"י דל ישראל לתת לי את התשובות. http://services.yaelsoft.com/ מר צורף אמר לי : 1. פונים לתמיכה של דל טל' 1-809-444-688. 2. מוסרים את מספר השרות=SERVICE TAG (המספר שמופיע בכרטיס הנישלף וגם במדבקה שעל האריזה). 3. איש התמיכה מנסה לעזור טלפונית או פותח כרטיס/מספר שרות ומעבירו ליעל פתרונות. 4. יעל פתרונות יוצרים קשר כדי לתאם ביקור בבית. זה מה שאני הבנתי. מקווה שלא יהיה צורך. אני פעלתי לפי שני הסעיפים הראשונים ואמנם המסך אותר ואושר ככזה שנמצא באחריות. מאחר והמסך בסדר ואין לי צורך בשרות כלשהו - לא היתה לי הזדמנות להעמיד במבחן את ההמשך. לסיכום, אני הבנתי שהשרות במסגרת האחריות נעשה בבית הלקוח וכפי שאמר לי מר צורף: "ברוב המקרים מחליפים את המסך". אוקיי, עד כאן. מי שיכול להוסיף הבהרות מוזמן. בברכה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
דנדן פורסם 2009 בספטמבר 25 מחבר Share פורסם 2009 בספטמבר 25 רובין, במקרה שלך אתה קנית את המסך מפנדה, שייבוא שם הוא יבוא רישמי.בנקסטופ מדובר על יבוא מקבילי, ולכן התהליך של יעל מחשבים לא בהכרח יתאים... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rubin 37 פורסם 2009 בספטמבר 25 Share פורסם 2009 בספטמבר 25 בסדר, 1. לפני שקונים, כדאי לברר בחנות אם זה יבוא ישיר או מקבילי ומי נותן את האחריות. 2. לפני שפותחים את האריזה, כדאי לברר מול דל ישראל את סטטוס האחריות. אם הברור לא מתיישב עם הפרטים שנימסרו בחנות, אפשר להתחרט....... בברכה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
daniel0089 פורסם 2009 בספטמבר 25 Share פורסם 2009 בספטמבר 25 איזה באסה התקשר אלי היום מישהו מUPS ואמר לי שיש לו חבילה בשבילי אבל לא הייתי בבית (אנשים אחרים היו) והוא חייב אך ורק את החתימה שלי. עכשיו אני צריך לחכות עד יום שלישי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LooseCannon פורסם 2009 בספטמבר 25 Share פורסם 2009 בספטמבר 25 איזה באסה התקשר אלי היום מישהו מUPS ואמר לי שיש לו חבילה בשבילי אבל לא הייתי בבית (אנשים אחרים היו) והוא חייב אך ורק את החתימה שלי. עכשיו אני צריך לחכות עד יום שלישי מוזר, המסך שלי היה על שם אמא שלי אבל אני חתמתי בלי בעיות. זה ממש מעצבן שUPS מתקשרים כשהם ליד הבית ולא מודיעים שהם מגיעים לפני זה, גם נקסטופ לא טרחו להתקשר ולהודיע שהמסכים נשלחו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
daniel0089 פורסם 2009 בספטמבר 25 Share פורסם 2009 בספטמבר 25 כן זה ממש מעצבן.שתבין, גם נקסטופ וגם UPS אמרו לי שהוא יגיע מראש ביום שלישי אבל פתאום היום הצהריים זה מUPS מתקשר ואומר שהוא לייד הבית שלי.עד עכשיו אני בבאסה שאני צריך לחכות עוד יום שלישי :-\ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
LooseCannon פורסם 2009 בספטמבר 25 Share פורסם 2009 בספטמבר 25 הם התקשרו אלייך להודיע לך מראש או שאתה התקשרת לברר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
daniel0089 פורסם 2009 בספטמבר 25 Share פורסם 2009 בספטמבר 25 אני התקשרתי (אין לך מושג כמה טלפונים הייתי צריך לעשות כדי לברר את זה).בסטטוס ההזמנה בנקסטופ עדיין כתוב לי חוייב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
alex.turovsky פורסם 2009 בספטמבר 25 Share פורסם 2009 בספטמבר 25 UPS האלה קטעים איתם. לי יצא לקבל את ה2408WFP שלי מ NEXTOP לפני שנה גם כן מ UPS ואני עדיין זוכר את השיחה משעשעת עם מוקד השירות שלהם לפני שנה.מה היא אומרת לי ? "אנחנו ב UPS מתחייבים ליום המשלוח לא לשעת המשלוח, משמשע אנחנו אומרים את היום בו נגיע לצרכן".אני: "אז מה שאת אומרת לי שכשאני מקבל חבילה מ UPS, אני צריך להודיע על יום חופש מהעבודה, לשבת בבית ולצפות פגיעה ?"היא: "יאפ או שאתה יכול לקבל את זה לעבודה אם תודיע לי עכשיו שלא תהיה בבית"אני: "ומה לדעתך אני צריך לעשות כשהבוס שלי ישאל אותי למה במקום לעבוד אני עסוק בלסחוב ברחבי החברה קרטון ענק בגודל מטר על מטר ?"היא: "להיות חזק :smile1:". קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
NuNaTaK פורסם 2009 בספטמבר 25 Share פורסם 2009 בספטמבר 25 רגע, אבל איך זה נגמר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
alex.turovsky פורסם 2009 בספטמבר 25 Share פורסם 2009 בספטמבר 25 בדיוק בגלל שהיא נשמעה מתוקה (אתם מכירים את האמרה לגבי בחורה שנשמעת חמודה בטלפון...) זה נגמר בשיחה עם המנהל שלה, פרסה של השליח לכתובת שלי וקבלת המסך כעבור שעה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.