Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות - עמוד 31 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות


דנדן

Recommended Posts

:yelclap:

הם שולחים עם UPS? הם שולחים למי שהזמין מהקבוצתיתי הראשונה והשניה בייחד?

אני לא יודע איך הם שולחים כי אני אוסף את המסך בעצמי. אני מניח שהם שולחים גם לקבוצתית הראשונה וגם לשניה כי אני הזמנתי בשניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 538
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

דיברתי היום עם יעקב, הבעלים של נקסטופ.

הוא היה בחו"ל כמו בכל בכל שנה בביקור ידידים ללא קשר למסכים בכלל (אריאל אני אהרוג אותך שהתחלת את השמועה הזאת שזה קשור למסכים :lol:), מעבר לזה הוא נוסע מדי פעם מן הסתם לקשור קשרים עם יבואנים בחו"ל.

באשר לעסקאות, מאות מסכים הוזמנו בסופו של דבר, כ60 בקבוצתיות ומאות ברגילות.

כולם יגיעו בקרוב אם לא עד סופ"ש אז שבוע הבא (תלוי בלוח הזמנים של חברות המשלוחים כי לא מדובר במשלוח של מסך אחד).

מי שרוצה לשאול שאלות, שיתקשר לחנות ולא כאן.

הוא אפילו לא יודע שאני כותב את זה עכשיו, אני סתם מוריד לחץ מאלה שחשבו שהם יקבלו מסכים ב2010 עקב ה "ימי עבודה" והחגים.

בקשר לSSL, היו בעיות בעמודי הקבוצתיות כי אלה היו עמודים חדשים והם משנים שמה מערכות או משהו כזה ועוברים לכתובת חדשה ומקום גדול פי3 מהנוכחי.

עד כאן נראה שתהיה לכם שנה טובה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיברתי היום עם יעקב, הבעלים של נקסטופ.

הוא היה בחו"ל כמו בכל בכל שנה בביקור ידידים ללא קשר למסכים בכלל (אריאל אני אהרוג אותך שהתחלת את השמועה הזאת שזה קשור למסכים :lol:), מעבר לזה הוא נוסע מדי פעם מן הסתם לקשור קשרים עם יבואנים בחו"ל.

DAMN :kopfpatsch:, אשת המכירות שם הטעתה אותי לגמרי. שפעם הבאה תהיה ברורה יותר! :nixweiss:

בכל מיקרה חפיף דליל, אז עוד כמה שורות טקסט בובזו במרחב הקיברנטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

DAMN :kopfpatsch:, אשת המכירות שם הטעתה אותי לגמרי. שפעם הבאה תהיה ברורה יותר! :nixweiss:

בכל מיקרה חפיף דליל, אז עוד כמה שורות טקסט בובזו במרחב הקיברנטי.

לא הייתי סומך על שום דבר שאנשי המכירות שם אומרים, הם הטעו אותי בכמה נושאים בגלל זה חיכיתי שיעקב יחזור מחו"ל כדי לשאול אותו כמה שאלות על האחריות.

יעקב אמר שיש אחריות בינלאומית של למשך 3 שנים למסכים, למרות שהוא אומר שלמסכים אין Service Tag אלא מספר סיריאילי ותאריך ייצור, הוא אמר שכל המסכים זה ככה ולא רק של נקסטופ, לא הבנתי בדיוק אז איך בודקים את האחריות אם אין Service Tag? טעות שלי שלא שאלתי אותו יותר בנושא הזה.

האחריות של נקסטופ לפיקסלים שרופים אחרי השבוע הראשון היא כמו האחריות של - פיקסל בהיר אחד או 6 פיקסלים מתים, יש גם נקודת איסוף בבני ברק למסכים שצריכים תיקון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למסכים של אין ומעולם לא היה Service Tag (חוץ ממסכי 30").

בודקים סטטוס אחריות לפי מספר סידורי. לפעמים הנציגים הטלפוניים של מפגרים ולא יודעים איך עושים את זה, אבל הבנתי שהם השתפרו לאחרונה.

בכלל ה-Service Tag הוא המצאה די סתומה. למה צריך שני מספרים סידוריים על כל מוצר, שרק יוצרים בלבול בקרב המשתמשים ואנשים התמיכה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שיש סיבה מאוד הגיונית. בסדרי גודל כמו הדברים שדל מתעסקת לפעמים צריך חלוקות משנה ותת חלוקות. היא חברה מאוד מיוחדת ועובדת קצת שונה, האסטרטגייה שלה שונה לגמריי ולכן דרך הפעולה ושיטות העבודה שלה שונים לגמריי. עובדת בשיטה שנקראת "הגישה הישירה" אל מול הספקים והלקוחות שלה (למרות שהיום הדבר קצת מיטשטש) ולכן היא רגילה לדרכי עבודה מקוטלגות בצורה קצת שונה, עם המון מחלקות שבכלל לא אמורות להכיר אחת את השנייה אבל לעבוד בצורה שוטפת ומיידית. זה בערך כמו שהחקלאי שמגדל פה תפוחי אדמה יהיה שותף פעיל ויקח חלק בפעילות של המסעדה שעושה מהם מאכלים בצרפת. צריך המון תיאום בשביל זה.

ולא משעמם לי, פשוט עשיתי באוניברסיטה עבודה על המערכות מידע האסטרטגיות של :lol: .

בכל מקרה אני מסכים איתך לחלוטין שזה מעיק וצריך למצוא שיטה לקטלג בצורה נורמלית גם סריאלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יכול להעיד מנסיוני האישי - התקשרתי לשרות ומסרתי את המספר הסידורי

המופיע על גבי התוית הנשלפת בצד שמאל של המסך,

ונציג השרות של זיהה את המסך ללא כל שהיות במערכת השרות שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תשכחו לציין כאן כשתקבלו את המסך הביתה.

ולמי שיש כח, אם תוכלו להתקשר לדל , לתת להם את המספר הסידורי של המסך, לבדוק מי נותן אחריות/ממתי המסך/האם המסך חדש זה יהיה נחמד ביותר.

וכמובן לעדכן כאן את התגובה

וברוכים הבאים למשפחה :)

ודבר אחרון, לפני שאתם פותחים אלפי דיונים, תעשו קצת חיפוש בפורום/תסתכלו בעמודים הקודמים ובטוח תקבלו תשובות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולמי שיש כח' date=' אם תוכלו להתקשר לדל , לתת להם את המספר הסידורי של המסך, לבדוק מי נותן אחריות/ממתי המסך/האם המסך חדש זה יהיה נחמד ביותר.

[/quote']

צודק. חשוב לבדוק תוקף למסך החדש שרכשתם זה עתה.

גיליתי שעל שלי רשום "לשימוש עד 23.9.09" :'(

פינת הידעת.

בסדרת בונד-007 החדשה, הסתירו את המספרים הסידוריים כאן:

clean%20back_2.gif

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק. חשוב לבדוק תוקף למסך החדש שרכשתם זה עתה.

גיליתי שעל שלי רשום "לשימוש עד 23.9.09" :'(

אני שמח שאתה אוהב לעשות שטות מעצמך, אני לא ביקשתי תוקף למסך, אני ביקשתי דברים אחרים, שמאפשרים לזהות אם מדובר במוצר מחודש או לא.

במיוחד עם המספר הסידורי, שדל יכולים לומר במקום אם הוא חדש או מחודש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבקש מאנשים שמקבלים מסך לצלם את האריזה ולפרסם בפורום את התוויות עליה בבקשה

כשקניתי את ה 2408WFP שהוצהרו כמחודשים הם הגיעו ארוזים בצורה מסויימת ישירות מ DELL. אני מחפש את הסימנים הבאים:

- המסך המחודש מ-Nextop הגיע אליי מגיע באריזה שונה, קרטון חתום של DELL שהיה גדול יותר

- בתוכו מסמך המעיד על כך שהוזמן ,הוחזר ונארז מחדש ע"י מישהו אחר עם שם הבעלים הקודמים (במקרה שלי איזה יהודי מברוקלין, ניו יורק)

- על צידה התחתון של מסגרת המסך, הייתה מדבקה המצהירה על כך שהמסך הוחזר ונארז מחדש.

דן, אתה הצהרת ואף הבאת לידיעת הפורום במשך ציטוטים אין ספור, שאתה רוצה לבדוק את החשדות שהפעם Nextop מביאים מסכים מחודשים תחת האמתלה שהם חדשים ועקב כך המחיר הזול" ע"י שימוש ב "חנות כלשהי אמרה לי". בסדר , קיבלתי. נגיד שאין לך שום אג'נדה (גם כשרמזת שהם העלו את הבאנר מייד אחרי סיפור ה-SSL בעמודי המכירה של הקבוצתיות שהתברר כחסר שחר וגם כשמעולם לא בדקת שום דבר מהציטוטים שלך להלן בעצמך וזרקת את נטל ההשמצה על עצמך ואת נטל ההוכחה על הגולשים, אבל לא משנה כעת).

אתה זוכר גם שאמרת שתחשוף את החנות שאמרה לך את זה אם יתברר שהכל כשר ? בסדר גמור, אני רק מציין זאת לעת עתה לפני שהחברה מקבלים את המסכים.

באם יתברר שהחנות שהשמיצה צדקה, שמה ושמך ייכנס להיכל התהילה. ואם לא, אז יהיה מרתק.

אני רק מביא את השתלשלות הארועים לעת עתה.

אני אשמח אם המזמינים של הקנייה הקבוצתית של NEXTOP, יודיעו כאן כשהם מקבלים את המסך שהזמינו.

כמו כן, אשמח אם תוכלו לפנות לדל ישראל עם הSERVICE TAG ולבדוק את כל המידע על המסך, מי נותן אחריות, מה תקופת הייצור של המסך, אם המסך היה במעבדה כבר וכו'.

(הסיבה היחידה שאני אומר זאת, בעקבות השמצה של חנות אחרת, והייתי רוצה לבדוק אם יש אמת בהשמצה הזאת)

במידה וההשמצות נכונות, זה ברור לכל, שנציגי NEXTOP לא יאמתו את ההשמצות, בגלל זה הצעתי לפנות לדל ישראל ולבדוק מולם.

עדיף שלא אפרט אותן כאן, מאחר והן השמצות, ולא בטוח שיש אמת מאחוריהן, ובמידה ואין אמת, אשמח לתת גם את שם החנות המשמיצה.

בגלל זה אעדיף שיבדקו את כל מה שציינתי קודם מול דל ישראל, ואז אוכל להמשיך.

הנה משהו מעניין ( מאוד !!! ) שנתקלתי בו לפני כמה ימים וביררתי מאחורי הקלעים.

לדל יש אתר שבו הם מוכרים במחירים מוזלים מאוד מסכים שעברו תיקון כזה או אחר. יעני ... מחודש.

באתר מופיע 2209WA, במחיר מצחיק, 66 יחידות.

Refurbished 2209WA

בוא נגיד שהאתר הזה קשור בדיוק להשמצה.

נראה לי שהאתר הזה יותר לצרכנים פרטיים מאשר לדילרים, לא נראה לי ש200 דולר זה מחיר כזה זול ליבואנים, במחיר כזה אחרי משלוח ומע"מ מה הרווח שלו? 100 שקל למסך? דרך אגב רשום שם גם בתחתית העמוד "Purchase limit of 5 systems/customer/week".

זה לא שהתכוונתי שהם קונים מהאתר הזה, אלא ממשהו דומה...

תראה, ברגע שחנות אחרת (ושוב פעם אני אומר, לא פנדה) מציינת בפני ש"בדקתי עכשיו עם CMS סתם בשביל הקטע , על נקסטופ , הוא הביא עסקה של מסכי רפרביש ! הוא מסתיר את זה מקהל הקונים , רק שתהיה סגור על זה שלא יהיו לך בעיות אח"כ ושלא יבואו אלייך בטענה שסידרת פה את הגולשים ... תבדוק את זה אחי..."

וגם הודעה אחרי זה הוא כתב לי

"עדיף שזה לא יהיה לציטוט , ואם לא יוצא לך מזה כלום אז כל הכבוד לך - ישר כוח אתה תורם הרבה לקהל הגולשים אם כך

... לגבי נקסטופ , תן להם לשבור את הראש מול הקונים , ברגע שיוודע לקונים שזו תרמית יהיה לבחור שמח Smiley

אני יגבש לעצמי כמה רעיונות למכירות קבוצתיות ונתעדכן פה או במייל שמסרת לי... תודה לך"

שוב פעם, כרגע השם של החנות לא יכתב פה, ומאחר שההודעה שלו לא מאומתת, בגלל זה ביקשתי מאנשים שיבדקו את זה.

יש הבדל בין להביא את הדגמים, לבין להציע אותם למכירה באתר, ואז לציין 21 ימי עסקים עד שהמסכים יגיעו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלכס אתה מוכן להרגע בבקשה?! ומייד?! אתה מגזים עם התגובות שלך וזה מאוד מעצבן. זה נראה שאתה פשוט מחפש בכוח לריב עם דנדן ובאמת שלא מובן לי למה. אני מבקש שתנהלו את השיחה הזו ביניכם באופן פרטי ותשאירו את הדיון לנו, בנושא שלשמו הוא מפתח.

אגב, אני סקרן ואשמח מאוד אם מי שרכש מסך מ-NEXTOP יגיב כאן כדי שנדע מתי המסכים מגיעים לארץ ואל הלקוחות.

אני חשבתי שבאמת צריך יהיה לחכות 21 ימי עסקים, דבר שאותי מרתיע, לאור נסיון העבר עם חנות אחרת. אני בטוח שיש עוד אנשים.

אז בקיצור, שימו פה תגובה כשאתם מקבלים את המסך מ-NEXTOP. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...