Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות - עמוד 28 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות


דנדן

Recommended Posts

  • תגובות 538
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לכל מי שפיספס את המכירה הקבוצתית, אל תוותרו כל כך מהר...

בשיחת טלפון עם נציגת השיווק של NEXTOP, הסכימו למכור לי את הDELL ב1,100 ש"ח.

(אמנם 10% יותר ממה שנמכר בקבוצתית הראשונה, אך עדיין מחיר שווה)

אך כמו שאומרים באנגלית YMMV.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שנקבל את המסכים של הקבוצתית השנייה ביחד עם אלו של הראשונה, כי יעקב מnextop טס להביא את של הראשונה יומיים לפני שהשנייה נסגרה אז לדעתי הוא ייבא על הדרך גם את השנייה... אבל אני לא בטוח (אולי יש מס' מקסימלי של מסכים שהוא יכול לייבא בפעם אחת או סיבה אחרת שלא).

בכל מקרה הזמן אספקה היה 21 ימי עסקים (למרות שאני בספק שזה יהיה המצב) אז אנו אמורים לקבל את הקבוצתית השנייה לכל היותר... כולל החגים... עוד חודש וחצי?

(אבל אתה יכול להתנחם בעובדה שמיד אחרי המחירים התחילו לעלות ונראה שהם לכל הפחות לא ירדו חזרה שוב... לפחות לדעתי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד שני הייתם יכולים לשלם 100-200 שקל יותר ולקבל את המסך כבר יומיים אחרי זה...

אבל כל אחד והבחירה שלו.

די מצחיק אותי שהוא צריך לטוס לחו"ל בשביל להביא את המסכים, מה הוא עושה שם? בודק שהם תקינים ושאין להם תקלות? (נשמע די חשוד)

כי אחרת מה הבעיה בתור יבואן מקבילי לבצע את ההזמנה לארץ?

לא נראה לי שיבואנים כמו CMS, יעל מחשבים וכו' טסים כל פעם שהם מביאים משלוח...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

די מצחיק אותי שהוא צריך לטוס לחו"ל בשביל להביא את המסכים, מה הוא עושה שם? בודק שהם תקינים ושאין להם תקלות? (נשמע די חשוד)

כי אחרת מה הבעיה בתור יבואן מקבילי לבצע את ההזמנה לארץ?

לא נראה לי שיבואנים כמו CMS, יעל מחשבים וכו' טסים כל פעם שהם מביאים משלוח...

יבואנים קטנים בדר"כ שאין להם תמיכה של בארץ או כל חברה אחרת שהם מייבאים, צריכים הרבה פעמים לנסוע לחו"ל להיפגש אישית ולסדר עניינים.

איזו סיבה יש לך לחשוד שיעקב יושב שמה עם טוש מקשקש על מסכים להסתיר פגמים ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

די מצחיק אותי שהוא צריך לטוס לחו"ל בשביל להביא את המסכים, מה הוא עושה שם? בודק שהם תקינים ושאין להם תקלות? (נשמע די חשוד)

כי אחרת מה הבעיה בתור יבואן מקבילי לבצע את ההזמנה לארץ?

לא נראה לי שיבואנים כמו CMS, יעל מחשבים וכו' טסים כל פעם שהם מביאים משלוח...

דן, באמת שאני לא מבין מה הבעיה שיעקב מ-NEXTOP היה צריך לטוס לארה"ב במיוחד בשביל המסכים, בהתחשב בעובדה שקצת יותר מ-50 אנשים התחייבו לרכוש ממנו את המסך במחיר שהוא התחייב למכור להם. תקן אותי אם אני טועה, אבל אני חושב שזו פעם ראשונה שהוא מארגן מכירה קבוצתית בכמות כזו ושההיענות היא כה גדולה, שהוא הוסיף מכירה נוספת, של כמות זהה, שגם היא התמלאה די מהר. אז כן, אם הוא טס כדי לדאוג להביא את המסכים מהר יותר מ-21 ימי עסקים (שזה המון, אבל המון זמן! במיוחד כי עכשיו תקופת חגים) כל מה שאפשר להגיד זה כל הכבוד.

זה נכון שלא אני ולא אתה מוכנים לחכות 21 ימי עסקים, ומעדיפים לשלם 100-200 ש"ח כדי לקבל מסך במיידי. אבל כנראה שלא כולם כך ויש כאלה שאין להם בעיה לחכות עד 21 ימי עסקים כי כנראה לא בהול להם לקבל את המסכים במיידי. אין צורך להמשיך ולדוש בזה, כל אחד עשה את ההחלטה שלו ופה נגמר הסיפור. עם יעקב לא יספק את המסכים בתקופה של 21 ימי עסקים, אנשים יבטלו את ההזמנות ויקוו שהם עדיין יוכלו להשיג אותם מיבואן רשמי, במחירים של היום. אחרת, "אכלתם אותה" כמו שאומרים. אבל אין מה לעשות, אלה החיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:lol:

ברור שלא בשביל זה הוא נסע (אולי זה עוד משהו שולי שיטופל בנסיעה הזו, אולי לא). אני קורא וקורא וצוחק ורציתי לראות מתי מישהו יעלה על זה... סתם יש פה כל מיני קרבות בין תומכי חנות X לתומכי חנות Y לתומכי ההגיון לתומכי הצדק והאמת.

אני כבר לא יודע מה תמים, מה מושתל, מה לא מושתל ומה שטוף מוח ומעביר בלי לדעת מידע ודיזאינפורמצייה "מלמעלה".

נסע לארה"ב להביא 20-50 מסכים של 1000 ש"ח :kopfpatsch: , נו באמת ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...