Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות - עמוד 18 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות


דנדן

Recommended Posts

איתי, מה דעתך שאנחנו כגוף נפנה ל- לקבל תגובה רשמית על הסאגה הזאת ? כזכור לי יש להם נציג אחד בישראל שמוסמך לתת תשובה.

מחכה לתגובה שלך על מה שכתבתי למעלה.

ואל תחסיר תשובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 538
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

דנדן, על מה אתה רוצה שאני אגיב לך ? אתה זה שהגבת לי ולא הייתה לי כוונה לעשות כאן דו שיח.

זה ששמעת ממישהו שהם מביאים REFURBISHED זה כמו שבמיליון מחשבים אחרות שמעתי ש-KSP ואייבורי מביאים חלקים שלא עברו QA או שהם מתוקנים וכל עוד אין לי הוכחה אני סותם את הפה. גם עם הבלגאן של דל, טוענת נגד KSP ואייבורי שהם מורידים או משהו כזה לחלק מהדגמים ומוכרים אותם יענו "מורשה DELL". לא שהם מוכרים מחשבים גנובים/מזוייפים.

לגבי הדיון של אור כהן הזה, מה אכפת לי מה הוא אמר, היה לו מקרה פרטי, טופל וזהו אני אמרתי להביא לי מקרה שלך ואתה עונה לי על מישהו אחר, מה אתה רוצה שאני אגיד ::)

את המקרה שלי עם ה REFURBISHED פרסמתי בפורום של המסך, של האריזה והקבלה

לגבי זה שNEXTOP מציעים למכירה באתר ואז אומרים שזה 21 ימי עסקים ? אה, מה אני אמור להגיב, אני שומע את זה מכל חנות שקניתי בה בשנה האחרונה כולל אלו שהיה להם את זה במלאי באותו רגע כי הם מחוייבים להגיד את זה למקרה שאני מקליט אותם והם יטענו משהו אחר. גם אני בתור מוכר הייתי נותן את התשובה כשעבדתי בחנות מחשבים "נשתדל להביא את זה יותר מוקדם אבל תדע שרשמית זה ייקח 21 ימי עסקים" או משהו דומה.

לגבי חברים שלי ? לא מעניין אותם השירות של באיזה חור בהרצליה. להם היה מספיק השירות של NEXTOP וזהו, מה אתה רוצה שאני אשתחיל לשכנע אותם להירשם לפה ולספר את הסיפור שלהם? רציני נו . . .

לגבי "מוזר שהם היחידים שקיבלו עד עכשיו, ואם הם לא היחידים, אשמח אם האחרים שקיבלו יגיבו גם" - תגיד מה נראה לך שכל מי שקונה מעניין אותו בכלל קיומו של פורום כזה או אחר במחשבים והם כולם כאן ? אחוז נמוך מהמכירות ומהקונים נמצא כאן ומעבר לזה אתה לא יודע שלא מגיבים כשאין בעיות אלא רק כשיש ? זה תמיד ככה כשהלקוח מרוצה, הוא לא רוצה לטרוח בכלל להירשם לפורום, לפתוח נושא, להתחיל לשבח כי לא אכפת לו, אין לו בעייה שהוא רוצה שיטפלו בה או יעזרו לו. ומצד שני אני לא רואה את הפורום מוצף בדיונים על כמה שחנות כזו או אחרת גרועה מלבד הידועות לשמצה שאותן לא אזכיר וגם בדיונים עליהן מדברים שטויות ובטח ראית שאני סוגר כאלו על ימין ועל שמאל.

סתם דוגמה. ראית פה מישהו כותב על NEXTOP? אז מה, גם בפנדה ממקור ראשון אני יודע שהחליפו כמה מסכים מה 2209WA עקב פגמים שונים, אז מה לא כתבו על זה כאן כמעט ולא אכפת לי, לכל חנות יש מכל המכירות פאקים כלשהם. הם הרי לא מייצרים מסכים, רק מתווכיחם0 בין היצרן לצרכן.

גם אם החליפו לאור מסך פגום או לא יודע מה, היה צריך לחבר בחנות ולבדקו לא לבוא הבייתה ולבכות שזה רחוקלו או פעם שנייה הוא קיבל משהו רע.

והיו גם מקרים ששלוש החלפות ברצף של צכרטיס מסך או רכיב אחר מחנויות שונות שנחשבות טובות (לא אזכיר כי זו לא מטרתי) יצאו על הפנים ובפעם הרביעית זה עבד.

לא צריך לקחת הכל במצב קיצון. SHIT HAPPENS ואין מה לעשות עם זה. בסוף מחליפים. זה בלי לדבר שהחוסר ידע שלנו הוא לא לגבי אחריות ישירה של NEXTOP אלא בכלל של דברים ברומו של עולם, אחריות גלובאלית של , האם יעל היא נציגה רשמית והאם הם מחוייבים לטפל בכל מסך של שמישהו הביא ארצה וכדומה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי "מוזר שהם היחידים שקיבלו עד עכשיו, ואם הם לא היחידים, אשמח אם האחרים שקיבלו יגיבו גם"

גם אני הזמנתי 2209WA במכרז של 1000 שח ל-25 יחידות שנסגר לפני כ 3-4 ימים ולא קיבלתי עדיין את המסך.

אלכס - האם החברים שלך קיבלו Rev A00 או A01 ? [br]פורסם בתאריך: 5.09.2009 בשעה 19:16:57


1) לגבי מעבדת יעל - לא ראיתי שום מסמך רשמי שמעיד על כך שאכן מדובר בנציגות רשמית של DELL,

QTTP, יעל פתרונות משולבים דווקא כן מופיעים בלינק שנתת לספקים "רשמיים" של DELL בארץ ,

http://www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/contact/edb/israel?c=il&cs=ildhs1&l=he&s=dhs

אז מדוע אתה טוען שאין מסמך רשמי שמעיד על כך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב הבנתי את ההבדל.

בכל אופן, מאחר וברשותי כבר מסך אחד 2209WA

התקשרתי לפני מספר ימים לשרות בטלפון 1-809-444-688

ונציג התמיכה איתר את המסך שלי ברשומות עפ"י ה SERVICE TAG שעל תוית המסך בצד שמאל,

ולשאלתי, אמר שאם לא ניתן לפתור את הבעייה טלפונית יפתחו קריאת שרות במעבדת יעל.

לשאלתי, הנציג (דובר עברית) הוא נציג של חברת עצמה ולא של משווק כלשהו,

ומקום מושבו באירופה.

כך ניתן לעשות גם עם מסך שמתקבל מ- Nextop,

פשוט להתקשר ולברר אם המסך רשום וכיצד ניתן לקבל שרות במקרה של תקלה במסגרת האחריות.

את כל זאת ניתן לעשות טרם פתיחת האריזה, שכן ה SERVICE TAG רשום גם על האריזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני הזמנתי 2209WA במכרז של 1000 שח ל-25 יחידות שנסגר לפני כ 3-4 ימים ולא קיבלתי עדיין את המסך.

כנ"ל

ולדעתי אלכס לא התכוון לזה שהם קנו דווקא מהמכרז של ה1000 ש"ח אלה בכלליות מנקסטופ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבר שלי קנה 3 מסכי 2209WA במכירה רגילה במחיר גבוה יותר של עוד 100 שקל פר מסך או משהו כזה, ללא קשר למכרז וקיבל כעבור שבוע.

כנראה המכרז זו מכירה נפרדת והזמנה נפרדת, אין לי מושג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבר שלי קנה 3 מסכי 2209WA במכירה רגילה במחיר גבוה יותר של עוד 100 שקל פר מסך או משהו כזה, ללא קשר למכרז וקיבל כעבור שבוע.

כנראה המכרז זו מכירה נפרדת והזמנה נפרדת, אין לי מושג.

כל עוד הם לא קיבלו מחיר מיוחד על 3 מסכים, הם קנו במכירה רגילה במחיר גבוה של לפחות 300 שקלים...

אחרי הכל הדיון הזה עקב אחרי מחירים גם של נקסטופ, והקבוצתית הקודמת הייתה 1200 שקלים שרק לב קנה שם, ולפני זה המחיר עבר את ה1300 בקלות.

אז התגובות שלך נשמעות קצת מוזר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה קשור המחיר :s05:

מדברים בכלל על תלונות אחרי קנייה. דיברתי עכשיו עם החבר, הוא אמר לו שמהחנות עוד אמרו לו שאם הוא ייחכה חודש אז יקבל אותם ב1200 והוא לא רצה לחכות אז תוך 3 ימים הוא קיבל הבייתה את שלושת המסכים והיה מאושר עד הגג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז התגובה שלך בכלל לא במקום.

יש בכל חנות בעולם אנשים שקנו וקיבלו את המוצר ללא שום בעיה.

אבל כמובן כפי שגם אתה יודע, התלונות בדרך כלל מתחילות כשהבעיות במוצר מתחילות.

ואנחנו גם בכלל דיברנו על התוקף של אספקת המוצר, של ה21 יום, אז התגובה שלך לא במקום, כי אתה גרמת לאנשים לחשוב שהם קנו בקבוצתית וכבר קיבלו.

ולאחר מכן אתה גם המצאת שהם שילמו רק כ100 שקלים יותר, וממציא מחיר שלא היה קיים בכלל.

אז בסופו של דבר, אני שמח בשבילם שהם קיבלו מסכים מנקסטופ, ולא היה להם בעיות עם זה, אבל אני אשמח אם יוכלו לבדוק עם , האם מדובר במסכים חדשים, ובמקרה של תקלה מי אמור לטפל בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני האמת יושב בשקט ומחכה וזה לא קרה.

הנה, שים לב שמעלייך הביאו מספר טלפון של . זוכר שאמרתי לך פעם שבגלל שאתה זה שמעלה טענות, אתה זה שצריך להוכיח אותן ? אז הנה אני אומר את זה שוב. לא התקשרת, לא נקפת אצבע בשביל לברר משהו יחד עם זאת, אתה עדיין מטיל ספק באמינות חנות כלשהי שפירסמת משהו.

*אם אתה מתקשר, תקליט ותעלה לכאן את השיחה.

ובקשר לדבריי מקודם, אם תחזור עליהם, מעולם לא תראה את המילה "מכירה פומבית" מוזכרת. כל מה שאמרתי זה שNEXTOP כן הביאה מסכים לחברים שלי בדיוק לפני שבוע כעבור 3 ימים. לא אמרתי שזה כלל היה קשור למכירה הפומבית :s07:

הטענה היחידה שתוכל לבוא מפי מישהו זה אם הוא יזמין מ NEXTOP במכירה בפומבית הזאת, יגידו לו 21 ימי עסקים וכעבור חודש בדיוק זה לא יגיע !

*21 ימי עסקים משמע ראשון-חמישי, משמע חודש.

אני האמת שולח אנשים לנקסטופ מזה שנה לאחר הקנייה של המסך של אבא שלי ורק מחכה להתאכזב. לא יודע, לא שמעתי בכי תמרורים. ממך לעומת זאת מבלי שהזמין משם שנה אחת אני ושאר המנהלים שומעים רמיזות כאלה ואחרות כל הזמן בלי נקיפת אצבע אחת להבאת סימוכין לכך. גם עמרי העיר לך על זה בזמנו.

יש לי בקשה. מישהו שקנה מסך ב-NEXTOP (או תפנו אותי לאחד כזה) שישלח לי בפרטי את המספר הסידורי של המסך. זה שאמר שהוא בירר על פיו, זה המספר שרשום בפאנל שנשלף מצידו השמאלי של המסך, או מספר אחר ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלכס, אם הייתי מקבל כסף מהאתר על כל הקניות הקבוצתיות האלו, או מהחנויות שמארגנות את הקבוצתיות הייתי בודק בעצמי, אבל כפי שציינתי בעבר בפנייך ובפני האחרים, ברגע שאני לא מרוויח מזה כלום, אני מעביר את האחריות לבדיקה למי שרוצה.

אני רק מעלה את הטענות שהועלו על ידי חנות אחרת, ומבקש ממי שקנה שיבדוק את הנושא.

אם אני אתחיל להרוויח משהו, אז בכיף אני אבדוק את כל מה שצריך.

וגם אמרתי לך בדיון ממזמן, ועוד אתה הצעת בעצמך שתבדוק מול נקסטופ את נושא האחריות, ובסופו של דבר נעלמת מהדיון ההוא.

אז אל תאמר לי שאני זה שצריך להוכיח דברים, כי אחרי הכל, אני מבזבז מספיק מזמני בשביל לעזור לחברי הפורום הזה בשביל שיקנו מוצרים בכמה שיותר זול, ואני לא רואה מזה שקל, אז אין סיבה שאני אתחיל גם לבזבז כסף ועוד זמן, בשביל לפנות לDELL .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...