Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות - עמוד 21 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות


דנדן

Recommended Posts

  • תגובות 538
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

טוב ברור לכם שתמונה מוקטנת באיכות כלכך נמוכה בחיים לא תצליח להראות פיקסל בודד.. למעשה אני דיי בטוח שדחיסת ה-JPEG העלימה אותו לגמרי והוא בכלל לא קיים, טכנית, בקובץ התמונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן היה ברור... הצהרתי שהתמונה הזאת לא מספיקה. אבל אני מוכן להבטיח חגיגית לכל המעוניין שצריך מוח מאוד-מאוד-מאוד אובססיבי (שלי רק מאוד אובססיבי) כדי לשים לב לפיקסל שרוף בודד לאורך זמן.

וכמו ש-Qttp אמר, זה לא רלוונטי מכיוון שאין מכירה של כאלה (החזרות) בארצנו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כדאי רק לזכור שזה איניבידואלי ושונה מאדם לאדם (התפיסה) ומשפיע אחרת במיקומים שונים על המסך (בקצוות הכי פחות מציק, במרכז הכי הרבה) וגם משפיע אחרת באפליקציות שונות. אך עם כל זאת, כל עוד מדובר במסכי PVA MVA באמת יש רמת הסתגלות של המוח והוא בקלות יודע להתעלם עם הזמן (במסכים כאלו הפיקסל לא יהיה זוהר). אני די בטוח שגם עם מסכי TN זה כך (ההסתגלות). - יצא לי כבר לעבוד עם מסכים פגומים שששימשו לבדיקה ובקרה ולהם או שהיו המון פיקסלים שרופים או פסים זוהרים לכל אורך שורה או טור של פיקסלים (מסכי TN) או סתם פגם, וכמה שאני פדנט משום מה המוח עם זמן גורם להתעלם לחלוטין מהם ולא ממש לשים לב שהם שם.

יותר מזה, בתוכנת כרטיס טלווזיה שאני משתמש בה (מאוד ישנה) יש גולגולת של פיראטים בגודל 100 על 100 פיקסלים עם רקע שקוף באמצע התמונה של שידור הטלווזיה (להזכיר שצריך לשלם, למרות שהפיתוח שלה מזמן כבר מת), אני כבר כמה חודשים משתמש בה ועם הזמן המוח פשוט מתעלם מהגולגולת המסתובבת שבמרכז התמונה, אני לא יודע להסביר את זה, תחשבו אולי על הלוגו של ערוץ 2 שאתם כבר לא שמים לב שהוא שם או משהו כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דרך אגב, מישהו שם לב, שלמרות שנאמר שהמסך יורד מהמדפים, החנויות לא מפסיקות למכור אותו???

אני כבר חודש מנסה להכניס לך עם כפית לפה לא לקבל כל מה שאומרים לך ולהעביר הלאה לפה. כל מי שרוצה לעשות כסף (החל מ ועד לחנות X או חנות Y) יגיד מה שנוח לו כל עוד זה לא גורם לו נזק (ועולם תמים זה דבר שלא גורם נזק). החל משמועות על מלאי שהתגלו כלא פרקטיות לתקופה בה נאמרו ועד כל מיני סיפורי סבתא בסגנון " אני מפסיד עליך" "הרווח שלי זה בקושי מנה פלאפל או 100 ש"ח" יש כיסוי עלות ייצור ראשונית" וכו וכו.... הכל סיפורים... הכל שיווק... כשרוצים אז המחירים באמת יורדים ובטירוף ואז הסיפורים שווים לXXXX שאיתו אתה מנגX את הXXX..

(וסליחה לכל הנפגעים, לא התכוונתי לפגוע).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה שמיועדת בעיקר לדנדן

למה החברות אייבורי ו KSP אינם נמצאות במכירה הקבוצתית ?

הרי ידוע שאייבורי מתחרה במחירים הכי נמוכים

{ וזה כמובן מתבטא בשירות שלהם }

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה החברות אייבורי ו KSP אינם נמצאות במכירה הקבוצתית ?

אולי כי אף אחד מנציגי אותן חברות לא הביע עניין להשתתף במכירה הקבוצתית או להציע מחירים מיוחדים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה שמעתי על המסך הזה בפורום ובאתי להתעניין :-)

בענין הפיסקלים המתים - מה הקטע של שבוע/חודש? ממתי מגבילים סוג כזה של אחריות? פיקסלים שרופים חדשים אמורים לצוץ פתאום אחרי חודש?

קראתי בשני מקומות לא קשורים (פורומים של DELL) על פליטת חום מאוד מורגשת של המסך כלפי המשתמש. זה משהו ידוע/מוכר/קביל?

והאם מתארגנת בקרוב עוד קנייה קבוצתית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השתדלתי ללכת אחורה ולנסות להבין על מה המהומה פה, אבל לא הצלחתי בכל זאת, ולקרוא עכשיו 33 עמודים..נו..

בכל זאת, הזמנתי מלפני מספר ימים מnextop את המסך המדובר, במחיר של כ1050 ש"ח.

אז בכל זאת אם מישהו יועיל להסביר לי, עשיתי טעות? החנות לא אמינה? המוצרים פגומים ? פיקסלים שרופים ? לא הבנתי מה הולך פה..

תודה מראש ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה שמעתי על המסך הזה בפורום כרטיסי מסך ובאתי להתעניין :-)

בענין הפיסקלים המתים - מה הקטע של שבוע/חודש? ממתי מגבילים סוג כזה של אחריות? פיקסלים שרופים חדשים אמורים לצוץ פתאום אחרי חודש?

קראתי בשני מקומות לא קשורים (פורומים של DELL) על פליטת חום מאוד מורגשת של המסך כלפי המשתמש. זה משהו ידוע/מוכר/קביל?

והאם מתארגנת בקרוב עוד קנייה קבוצתית?

בעניין הפיקסלים המתים, בכל חוזה אחריות של מסך LCD יש מגבלה של כמות שממנה והלאה המסך מוגדר כתקול.

פיקסלים עלולים למות כמו שכל דבר יכול לההרס... הסיכוי שזה יקרה קטן יותר, אבל תמיד אפשרי.

היתרונות של שבוע ראשון או חודש ראשון, זה שאם אתה מקבל מסך עם פיקסלים מתים הישר מהמפעל, אבל כמות הקטנה מאשר הכמות המוגדרת בחוזה, עדיין המסך יוחלף ולא תתקע איתו...

בנוגע לפליטת החום, בהתחלה המסך היה חם מאוד, אבל אחר כך זה מפסיק, הבנתי שזה כך בחלק לא קטן ממסכי הLCD.

בנוגע לקנייה קבוצתית יש לך בעמוד הראשון פרטים.

השתדלתי ללכת אחורה ולנסות להבין על מה המהומה פה, אבל לא הצלחתי בכל זאת, ולקרוא עכשיו 33 עמודים..נו..

בכל זאת, הזמנתי מלפני מספר ימים מnextop את המסך המדובר, במחיר של כ1050 ש"ח.

אז בכל זאת אם מישהו יועיל להסביר לי, עשיתי טעות? החנות לא אמינה? המוצרים פגומים ? פיקסלים שרופים ? לא הבנתי מה הולך פה..

החנות אמורה להיות אמינה, המוצרים אמורים להיות תקינים, פיקסלים שרופים כנראה לא יהיו ובכל מקרה יש לך שבוע ראשון של 0 פיקסלים...

אין יותר מידי מה לדאוג, רק מומלץ שתקבל את המסך, לבדוק שהכל תקין...

אם בנוסף בא לך להתקשר לדל ולבדוק לפי הSERVICE TAG האם המסך חדש והכל, זו בחירה שלך...

בכל מקרה, תעדכן אותנו שתקבל את המסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעניין הפיקסלים המתים, בכל חוזה אחריות של מסך LCD יש מגבלה של כמות שממנה והלאה המסך מוגדר כתקול.

פיקסלים עלולים למות כמו שכל דבר יכול לההרס... הסיכוי שזה יקרה קטן יותר, אבל תמיד אפשרי.

היתרונות של שבוע ראשון או חודש ראשון, זה שאם אתה מקבל מסך עם פיקסלים מתים הישר מהמפעל, אבל כמות הקטנה מאשר הכמות המוגדרת בחוזה, עדיין המסך יוחלף ולא תתקע איתו...

תודה :-)

את ענין הפיקסלים המתים אני מכיר, כמובן. מה שמוזר לי זו ההגבלה של זמן.

אם תקנה היום מסך LCD באלפי שקלים סלון (או עשרות אלפי שקלים), אף אחד לא יגביל אותך להחלפה "שבוע מיום הקנייה". כל מסך אחר עד היום פשוט אמרו "מעל X פיקסלים תקועים/שרופים, מחליפים", וזה לא משנה אם באת 24 שעות או שבוע אחרי הקנייה, כל עוד זה בפרק זמן הגיוני וסביר.

זו הפעם הראשונה שאני שומע שחנות מגבילה, וזה די מפתיע אותי. מה גם שכולם עושים בשרשור הזה כזה issue מזה, כאילו זו הפעם הראשונה שאנחנו שומעים על פיקסלים שרופים במסכים.

אגב, לפי העולמית אמורים להחליף את המסך כבר מהפיקסל הראשון, וזוהי מדיניות גלובלית של החברה:

Pixel Policy for UltraSharp Premium Series monitors purchased as of February 14, 2008 (Zero Bright Premium Panel Guarantee)

If your UltraSharp Premium Series monitor has any permanently lit Hot pixel/Bright dot or Dead pixel/Dark dot, then this warrants a replacement monitor. Tell the technician to look up DSN Document ID: 339667.

גם פה אין התניה לזמן, והפירוש ההגיוני הוא שקיים פרק זמן סביר בו הלקוח יכול לנצל את זכות זו. אני לא מבין אם כולם מייבאים דרך אותו יבואן רשמי, למה אחד מוכר את זה עם התחייבות להחליף רק בשבוע הראשון, והאחר עם התחייבות להחליף בחודש הראשון.

נשמע כמו עוד סימפטום של ישראליות במיטבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון, ההתנייה של השבוע הראשון נובעת מכך שמדובר בהטבה, כלומר דבר שהם לא חייבים לתת.

דבר שני, כבר יצאו מהאתר של העולמית מספר סוגי אחריות...

האחרונה שראינו, הייתה על פיקסל בהיר 1 או 6 פיקסלים כהים <- החלפת מסך.

המדיניות בארץ היא משהו בסגנון של 3 בהירים או כהים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...