Call of Juarez: Bound in Blood - הדיון הראשי - עמוד 9 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Call of Juarez: Bound in Blood - הדיון הראשי


--Shadow--

Recommended Posts

  • תגובות 232
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תודה רבה :cool2:

נשמע אחלה, השאלה אם המשחק באמת כיפי?

אני "דיי" חדש במשחק והגעתי רק לחלק השני

אוכל להגיד לך מעבר לגרפיקה והכול זה משחק לא רע מה שכן אותי אישית המשחק לא סחף הרגשתי שאני רוצה לצאת ממנו אחרי חצי שעה -שעה מ שחק ולהמשיך אחרי זה.

כך או כך אתה צריך לנסות אם זה היה משחק גרוע לא היתי אומר לך לנסות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיימתי אותו אתמול ודיי נהניתי מהמשחק. זאת ההתרשמות שלי:

+ יחס גראפיקה\ביצועים מצויין. גם נראה טוב וגם רץ טוב.

- view distance לאובייקטים קצת מפריע לי, שרואים צמחייה מופיעה בפתאומיות או עצים משתנים באגרסיביות ביחס למרחק.

במיוחד כשהוא זז כל כך חלק היו צריכים לאפשר לנו להגביר את הפירוט למרחק.

+ מצויין

- ה-voice/speech קצת לוקה באיכות הצליל נראה לי, אבל יש המון דיבורים אז נסלח.

+ פיזיקה לא רעה ואנימציות משכנעות (גם של הנשקים)

+ עלילה טובה.

+ משחקיות מהנה, אהבתי את המנגנון "הצצות" מפינות של אובייקטים. לא ראיתי כזאת חופשיות בהצצות בשום FPS וזה מאוד תורם.

- הרכיבה על סוסים מרגישה קצת מצועצעת, לא ממש התרשמתי.

- אין שוט כמו בקודם :'( במקום זה נתנו חבל לאסו משעמם.

אבל החסרונות הם בקטנה, בסך הכל המשחק טוב ומומלץ בחום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לרוב שלפתי מלמטה למעלה (ואז הכוונת עולה מלמטה למעלה לאורך הגוף שלו, בהנחה שאתה מפוקס על היריב)

אבל אפשר גם מלמעלה למטה ואז בדרך כלל הכוונת נעה בזווית קשתית מימין-למטה לשמאל-למעלה

(יותר קשה לפגוע ככה אבל שימושי אם לא התמקמת מולו, ואני מניח שאם פוגעים ככה זה מספק יותר :) )

וודא שהיד קרובה ככל שאפשר לאקדח ואז השליפה תהיה מהירה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת משחק מצויין, ואני לא אחזור על כל השבחים (המוצדקים) שנאמרו כאן - אבל בא לי לקטר קצת בכל זאת:

- בולטות בחסרונן כמה הגדרות גרפיות שהיית מצפה להן במשחק בסגנון הזה, בעיקר DRAW DISTANCE (כמו שכבר נאמר) וV-SYNC (וזה משום מה לא נאמר). האחרון משגע אותי - אני שונא לראות קריעה באמצע המסך.

- ולמה אי אפשר לבקש שהגופות ישארו על המסך ולא יעלמו אחרי כמה שניות שאתה לא מסתכל לכיוונן?

- הבחירה בין ריי לתומאס בכל שלב כמעט היא נחמדה, אבל יש מספר דברים במשחק שנעשים בהגדרה ע"י הדמות שבחרת או לחילופין הדמות השנייה. אם כבר יש בחירה בדמות, למה לא להגדיר הכל לפי ריי\תומאס ולא שחקן\מחשב?

- מגוון הנשקים קטן למדי, וקצת מפריעה העובדה שכל הנשקים מאותו הסוג (אקדח\רובה צבאי\רובה ציד) חולקים את אותה התחמושת.

- בקטעי השליפה אני לא רואה סיבה שכל כדור יהרוג, גם אם אתה משתמש באקדח החלש ביותר ופוגע בכתף.

- תקראו לי קטנוני, אבל אפילו שמדובר במשחק ארקיידי, מה שמסביר את החסינות הלא סבירה בעליל לכדורים, אני לא רואה סיבה להכניס למשחק טעויות שאינן נדרשות מעצם הבחירה בסגנון הזה. אחת מהן היא מקלעי הגאטלינג שמופיעים לעיתים יותר מדי קרובות. מה זה פה, COD שיש מקלע בכל פינה? בתקופה המדוברת נשקים מסוג זה היו נדירים למדי, והשכיחות שלהם במשחק פוגמת באווירה. אה, ואם כבר, אין שום אפשרות מעשית לירות מגאטלינג כשהוא לא קבוע על תושבת. זה לא באמת אוטומאטי שיש לו הדק וצריך ללחוץ עליו וזהו - הירי מתבצע ע"י סיבוב ידית שנמצאת בחלקו האחורי (כמו שרואים גם במשחק), ובלתי אפשרי להרים את הנשק ביד אחת, לסובב את הידית ביד השניה ועוד לקוות שהנשק ישמור על כיוון הגיוני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...