תקלה בחבילת ה 15 מגה של בזק ב NGN - עמוד 3 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלה בחבילת ה 15 מגה של בזק ב NGN


jpost

Recommended Posts

אתה עושה את הפעולה הבאה , מתקשר ל166 , מבקש תומך בכיר יותר.

אומר לו להסתכל על ההיסטוריה , ואומר לו שיערב את תקשוב שיפתרו את הבעיה !

אם הוא יסרב תבקש מנהל , תגיד לו להסתכל על ההיסטוריה ותסביר לו את זה שאתה רוצה להיות מרוצה מהשירות ודורש לערב את תקשוב בזה שאתה לא מקבל את המהירות שלך.

אגב אם ב@2 אתה כן מקבל את המהירות - אז זה בהחלט לא עניין פיזי אלא עניין של הגדרת הקישור שלך לרד בק או בעיה עם הרד בק - דבר שאין גישה ל166 אלא אך ורק לתקשוב !

בדיוק מה שאמרתי !

אגב תקשוב זה אגף שקשור להנדסה.

והרד בק - בו מתבצע הקישור עם מערכת ההרשאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הבעיה תוקנה.

ההגדרות של חבילת ה 15 מגה פשוט לא תקינות בשרת ההרשאות של .

הטכנאי הגדיר לי בינתיים חבילה של 18 מגה בשרת ההרשאות ו 15 מגה במודם, ועכשיו זה עובד תקין.

מוריד על 1.90MB/Sec.

הוא אמר שהוא מעביר פנייה להנדסה לתיקון ההגדרות של חבילת ה 15 מגה.

אני גם קיבלתי את החבילה החדשה אני מאמין שיש לי את אותה הבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

digitalseeker, אתה אכן צודק. התיאור שלך של הבעיה והדרך לפתרון אכן היה מדויק.

חבל שבזק עדיין לא עדכנו את ההגדרות של החבילה של ה 15 מגה, ובמקום זה מעדיפים לשלוח טכנאי לכל לקוח שיגדיר להם 18 מגה במערכת ההרשאות.

זאת הרי בעיה שמשפיעה על כולם. לא ברור לי איך הם לא עלו על זה בבדיקות ובפילוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

digitalseeker, אתה אכן צודק. התיאור שלך של הבעיה והדרך לפתרון אכן היה מדויק.

חבל שבזק עדיין לא עדכנו את ההגדרות של החבילה של ה 15 מגה, ובמקום זה מעדיפים לשלוח טכנאי לכל לקוח שיגדיר להם 18 מגה במערכת ההרשאות.

זאת הרי בעיה שמשפיעה על כולם. לא ברור לי איך הם לא עלו על זה בבדיקות ובפילוט.

לא ברור איך הם לא עלו על זה אחרי שבטח כבר מספר לקוחות מדווחים על זה בדיוק כמוני וכמוך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ברור למה צריך לשלוח טכנאי בשביל הפעולה הזו, ניתן לעשות זאת דרך המערכת (של בכירים) במוקד, ו/או דרך המרכזיה הקרובה לביתך.

יתכן וזו לא בעיה בהגדרות, ופשוט לא ניתבו אותך כמו שצריך ב- DSLAM (אז צריך לשלוח טכנאי לסדר את זה פיזית).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם חיבור אותך לא נכון בדיסלם היו אומרים לך "שמע את ה מוצלב" (וזה היה גורם לך בהתחלה חוסר יכולת לגלוש בכלל) והיו שולחים טכ'

הם שולחים טכ' כי הם חושבים שהכל תקין - ברגע שהוא יבוא הוא יגיד למוקד "בואנה באמת לא תקין" ואז הם יתאמצו קצת יותר - בטח עם מומחים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב גם אצלי יש את אותה הבעיה, שילמתי על 15, בפועל מקבל 13.

נעזרתי ב JPOST וביקשתי שיעלו ל 18 בהרשאות ו 15 במודם ועדיין יש לי בהתחלה פיק של 1.90 ואז צניחה ל 1.60.

עבדו על זה 3 שעות אתמול ודי הופתעתי מהרצון לפתור את הבעיה, אבל בתכלס בסוף נשארתי באותו מצב.

אני אבקש שינסו שוב היום, בכל אופן לאלו שוקראים את הפוסט, אל תמהרו להתחבר ל 15 לפני שהבעיות המדוברות יפתרו, זה לא שווה את הזמן והעיסוק בזה, לא ברור לי איך הם משווקים מוצר שאינו עובד כמובטח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...