אינספור תאונות היו השבוע... - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אינספור תאונות היו השבוע...


Born2Kill

Recommended Posts

חבל שאתם מוצאים לנכון להשתלח במר "פול גז" כתחליף להרהור אמיתי בנושא הדיון. אני גם מוחה על הצורך שיש כנראה לחלק מבאי הדיון לעלוב באופן אישי באלה שאינם מסכימים איתם, ואני מצר על כך שגם מנהלי הפורום וחברי צוות האתר אינם בוחלים בכך. אני לא רואה כל צורך ענייני לכנות את מר פול גז "ערס צעצוע", או שלל המילים הנחמדות האחרות שמצאתם בשבילו, בשביל האופנוע (קטנוע?) שלו או בשביל הרוכבים בכלל (ולא, רבותי, "מפגרים" זו לא ברכה).

גם לי היה אופנוע. קניתי אותו כי הייתי צריך כלי תחבורה זול (גם לקנייה וגם לאחזקה) ושאין איתו בעיות חנייה (די סיפור במקום מגורי). לא קניתי אותו בשביל בחורות, לא קניתי אותו בשביל להשתולל, לא קניתי אותו בשביל לעשות פוזות על אף אחד. גם לא נסעתי על 160 (וגם לא יכולתי, עם מנוע 250 ובעיות קומפרסיה), ולא זגזגתי בין מכוניות בתנועה מעבר לפעולה המוגדרת בחוק כ"עקיפה".

במהלך התקופה שהיה לי אותו היו לי כמה תקריות לא נעימות. שתיים מהן הן תאונות עצמיות, האחת החלקה על דרך חצץ והשניה על כביש רטוב. בשני המקרים לא נגרמו לי או לאופנוע נזקים משמעותיים למעט וינקר שבור אחד. שלוש תקריות אחרות היו תאונות או "כמעט ונפגע" (ואני מתכוון ל"כמעט" באופן המינימליסטי ביותר שאפשר). בשלושת המקרים לא עברתי על שום חוק תנועה ולא עשיתי שום פעולות חריגות - באחד מהם אף עמדתי במקום במגרש חניה - מה שלא ניתן להגיד על אף אחד משלושת הנהגים האחרים.

סטטיסטיקת התאונות בארה"ב מראה כי רק רבע מתאונות האופנועים מסווגות כתאונות עצמיות, כלומר תאונה שהחלה כתוצאה מהחלקה או מפגיעה בעצמים נייחים. כל השאר נגרמות כתוצאה ממגע בין אופנועים לבין כלי אחרים. כמה מתוכן נובעות לדעתכם מכך שנהגים חושבים (כמוכם, כנראה) ש"אופנוע זה כלי מסוכן וכל מי שרוכב נוהג כמו משוגע, ולכן כל מה שיקרה להם על הכביש הוא האחריותם הבלעדית" ולכן מרשים לעצמם פשוט להתעלם מקיומם על הכביש? אתם לא מרגישים שבעצם עמדתכם אתם פשוט מתירים את דמם של הרוכבים באשר הם, גם אלה שסה"כ רוצים להגיע מא' לב'?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

יכולת הקריאה שלי בסדר גמור, תודה ששאלת. לא טענתי מעולם שאופנוע אינו כלי מסוכן. אני רק טוען שעיקר הסכנה נובעת מההתנהגות והיחס של הנוהגים ברכב 4 גלגלי, ולא באשמת הרוכבים עצמם (חוץ מאלה שבאמת משתוללים). ומה מצב יכולת הבנת הנקרא שלך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התאונות שקרו הן לא רק אשמת הנהגים אלא גם אשמת המדינה

אני מדבר על התאונה שהייתה בכפר סבא.איפה שמשאית התהפכה על אוטובוס ונהרגו 6 ידלים מכפר קאסם. התאונה קרתה בגלל המדינה. כמו שהבנתי המקום ידוע כמקום מאוד מסוכן,צומת מרכזית.אבל מה?המדינה לא שמה שם רמזור

אני מצטער,אתם יודעים שם במדינה שזו צומת מסוכנת,והרי לא רוצים שאנשים יקפחו את חייהם,אז יאללה שימו שם רמזור מה הבעייה?!

אחכ מתפלאים למה יש הרבה תאונות במדינת ...חלק מהגורמים לכך זה המדינה,שלא משקיעה בחיי אדם,וכן כביש זה גם חלק מהחיים של בן אדם,כי שהוא עולה על הכביש עם המכונית הוא רוצה להיות בטוח שהוא יעלה עם המכונית על כביש X ויגיע למקום Y בריא ושלם,ולא יצטרך איזה מסוק לפנות אותו באמצע הדרך לבית חולים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

vic07 - אופנועים מסוכנים לא בגלל שהנהגים מסכנים אותם, אלא בגלל שהם אופנועים. לנהגי מכוניות אין שום דבר נגד אופנועים - עובדה, הם נכנסים זה בזה הרבה יותר ממה שהם נכנסים באופנועים. הרי גם רובן המוחלט של התאונות של מכוניות הן לא תאונות עצמיות, אלא התנגשות ברכב אחר. אז מה? אז גם עיקר הסכנה במכוניות נובעת מההתנהגות והיחס של נהגי מכוניות אחרים!

נהגים גרועים תמיד היו ותמיד יהיו. רק שהסיכוי שאחד מהם יהרוג אותך כשאתה רוכב על אופנוע, גבוה פי 2 מהסיכוי שהוא יהרוג אותך כשאתה בתוך אוטו. ואני לא מדבר בכלל על הסיכויים לפגיעה קשה, שגבוהים באופנוע באיזה 2-3 סדרי גודל לפחות.

חן מ - המדינה היא זו שלא נתנה זכות קדימה בצומת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא זו לא אשמת המדינה שהיא לא נתנה זכות קדימה בצומת.אבל,המדינה צריכה לדאוג לביטחון של האזרחים שלה,וזה כולל גם לעשו תאת הכבישים ואת הצמתים שיהיו בטוחים לנסיעה

במקרה זה היא לא עשתה כך,היא הייתה צריכה לשים רמזור,וככה כ לאחד יודע את המיקום שלו כשיש רמזור ואז התנועה מסודרת

זה כמו שתגיד שתאונות קורות בכביש הערבה כי נהגים נוסעים כמו משוגעים ולא שמים על החוקים כי זה מדבר וכו'-אני יכול להסכים איתך,אבל פה גם המדינה צריכה להתערב.כביש הערבה הוא כביש אדום,כביש מאוד מסוכן,ועדיין המדינה מתעקשת לא להשקיע את המיליון ומשהו שקלים כדי לעשות את הגדר הפרדה בין הנתיבים בכביש,ולהפוך את הנסיעה לבטוחה יותר.קח בחשבון שזה כביש ארוך ומשעמם ומתיש,ומצד שני הרבה משפחות נוסעות בו לנופש באילת,בעיקר עכשיו בקיץ,ורוצים לחזור הבייתה עם הילדים בריאים ושלמים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"המדינה" לא אחראית על הכבישים, יש גופים ספציפיים שאתה יכול לפנות אליהם, כמו מע"צ, או המועצות המקומיות שבשטח שיפוטן נמצאים הכבישים.

קל להאשים הכל על "המדינה המדינה", אבל העובדה היא שיש עוד הרבה צמתים שבנויים בצורה זהה לצומת ה "קטלני" כביכול, ששם פחות תאונות קורות.

תאונות בסגנון השתים שקרו שם לאחרונה זו נטו אשמת אחד הצדדים המעורבים שפשוט עברו על חוקי התנועה באופן בוטה, אין פה "תחום אפור" או משהו כזה. לא הפעם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סקורן....מע"ץ זה לא גוף פרטי.אם הוא לא גוף פרטי למי הוא שייך?למדינה...ומי נראה לך מתקצב אותו כל שנה?המדינה

לכן בסופו של דבר בין אם זה באופן ישיר או עקיף האחריות מגיע למדינה

תשווה את זה לרשות שדות התעופה שגם שייכת למדינה,ואם המדינה לא תיתן להם מספיק כסף הם לא יוכלו לעשות את נתב"ג בטוח כדי שלא יקרה שם איזה אסון...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשישי האחרון עברתי תאונת אפניים בקיבוץ בארי.

פגשתי בעליה של 30 אחוזים לערך, אליה לא הגעתי במהירות מספקת, נבלמתי במרכזה ומיידית התהפכתי אחורנית, כשהקסדה מגינה על ראשי, תיק גב ובו שני בקבוקי 1.5 ליטר מלאים שהגנו על הגב אך את הבלימה האמיתית בצעה כף יד ימין. במיידית הבחנתי בנפיחות עצבנית באיזור מפרק כף היד ובבי"ח סורוקה בב"ש אובחנה המציאות המעיקה - מפרק יצא מהמקום, כל 6-7 הרצועות נקרעו, הסחוס נפגע משמעותית.

בערב אותו היום נכנסתי לניתוח בהרדמה מלאה בשביל להחזיר את המפרק למצב בר-איחוי. כל הסרט כעת מגובס, מגובה באמצעות 3 פלטינות אשר יוסרו בעוד 40-50 יום. ככל הנראה שיהיה צורך בניתוח נוסף בשביל לטפל בעניין הרצועות והסחוס. דבר אחד בטוח - כף היד הזו לעולם לא תחזור להיות כפי שהייתה. :-\

אז לבינתיים לא יהיו צילומים חדשים ואתם תשתדלו לשמור על עצמכם. לי לקחה פחות משניה לשנות את המציאות, וכמובן שמיותר לציין שהעסק יכל להסתיים הרבה יותר גרוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל כלי מסוכן בצורה מסויימת,אבל אם כבר אוטו זה הכלי הכי בטוח מכיוון שהוא נע על 4 גלגלים,והסיכוי שלו להתהפך הרבה יותר קטן משל אופנוע

באופנוע לעומת זאת אתה רק עובר בפקק בין טור של מכוניות,ונהג בטעות פותח עליך את הדלת וזהו גמרת את קריירת האופנוע שלך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סקורן....מע"ץ זה לא גוף פרטי.אם הוא לא גוף פרטי למי הוא שייך?למדינה...ומי נראה לך מתקצב אותו כל שנה?המדינה

לכן בסופו של דבר בין אם זה באופן ישיר או עקיף האחריות מגיע למדינה

תשווה את זה לרשות שדות התעופה שגם שייכת למדינה' date='ואם המדינה לא תיתן להם מספיק כסף הם לא יוכלו לעשות את נתב"ג בטוח כדי שלא יקרה שם איזה אסון...

[/quote']

אבל מה הקשר לתקציב? :kopfpatsch: מע"צ זה מע"צ, הם לא קשורים לכנסת או כל משהו אחר שנקרא "המדינה". חוץ מזה שמע"צ אפילו לא אחראיים על הכל, שים לב- רשויות מקומיות. (ואל תגיד לי עכשיו שגם אלו "המדינה")

באותה צורה אני יכול להגיד לך שכל דבר זה "המדינה" כי כל חנות יושבת על אדמת "המדינה" ומשלמת "למדינה", ולכן זה שהפלאפל שקניתי שבוע שעבר לא היה טעים זה באשמת המדינה! פויה! חוצפה!

אם ורק אם משרד התחבורה קשור לעניין באופן ישיר לחלוטין, אתה מוזמן להגיד "המדינה". אבל חבל, הם לא.

לסגור צומת מסוכן זה באחריות המשטרה, שהחליטו בהתחלה לעשות את זה ואח"כ משום מה חזרו בהם, ולשנות את הצומת זו אחריות השלטון האיזורי, או החברה שאחראית לכביש.

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A2%22%D7%A6

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהגדרה שנתת לי רשום חברה ממשלתית.....

לגבי הפלאפל שאמרת זה לא ניתן להשוואה בכלל,מכיוון שהפלאפל אם הוא לא טעים זו פאשלה של בעלי המקום שעשו איזה טעות במתכון של הפלאפל ולכן הוא לא טעים,אבל זה לא פוגע בחיי אדם...רק אם זה מקולקל או משהו

משטרה שלא סוגרת צומת שמיועדת לפורענות ומסוכנת,כמו שראית התוצאה היא הרג חיי אדם!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...